Hou eens op man, met je sfeerverpestende stoere kleuterpraatjes.quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:18 schreef joop24 het volgende:
[..]
Mooi zo kun je ook van het forum oprotten DAT ZOU HELEMAAL GEWELDIG ZIJN
Ja eigenlijk zijn de streams adult content.quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Idd heel lief, maar eerlijk gezegd hoop ik dat de ouders van dat meisje het kind bij de TV en/of de streams weghalen want DGK is echt niet geschikt voor die leeftijdsklasse...
Dat was mijn tweede gedachte ookquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Idd heel lief, maar eerlijk gezegd hoop ik dat de ouders van dat meisje het kind bij de TV en/of de streams weghalen want DGK is echt niet geschikt voor die leeftijdsklasse...
Sorry maar hij vroeg eromquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
Zeg hou es op met die persoonlijke aanvallen alsjeblieft![]()
Hou nou gvd eens op met dat persoonlijke gezeik, je zit hier niet op Tienquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:18 schreef joop24 het volgende:
[..]
Mooi zo kun je ook van het forum oprotten DAT ZOU HELEMAAL GEWELDIG ZIJN
Kun je ook via PM doen dit soort dingen...quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Hou eens op man, met je sfeerverpestende stoere kleuterpraatjes.
Laatste waarschuwing.
STOERE PRAATJES HEB JIJquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Hou eens op man, met je sfeerverpestende stoere kleuterpraatjes.
Laatste waarschuwing.
En ook geen VOLquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hou nou gvd eens op met dat persoonlijke gezeik, je zit hier niet op Tien![]()
Bedankt, dus ik switch naar stream Jaap, zit hij net met z'n vinger in z'n neus.quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:23 schreef Bullebak het volgende:
Wtf Jaap gaat helemaal los net op die fietsMeebleren etc
![]()
TIEF OP MANquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:24 schreef joop24 het volgende:
[..]
jij denkt wel alles te kunnen zeggen omdat je MOd bent
Dat vind ik dus ook ik reageer alleen maarquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:25 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik vind de kleuterpraatjes van Peter ook behoorlijk sfeerverpestend worden... hij houdt gewoon niet op.
Huub is net een peuter , "Je mag niet op me feestje komen "quote:
en dat is dus niet slim, je kunt ze beter negeren.quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:26 schreef joop24 het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook ik reageer alleen maar
Ja, ik kan daar ook niet eht bij, we zitten te kijken naar mensen die op dit moment een stuk rianter leven dan de meesten van ons, we kennen ze niet persoonlijk maar er worden wel cadeautjes gestuurd.quote:
hey peter6000 fanquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:26 schreef havefun het volgende:
[..]
Huub is net een peuter , "Je mag niet op me feestje komen "
En als Huub zoveel te zeiken heeft over Jaap's tafel manieren dan gaat ie maar lekker naar huis. En wat heeft huub uberhaupt te zeggen over manieren, iemand die dronken door het huis loop, met hoeren neukt, e.d.
ja op 10 forum.quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:26 schreef Clank het volgende:
Sylvia heeft 704 berichtjes gehad via een condoleance register op internet.
Sowiezo, je eet thuis toch ook wel met je bord op schoot voor de TV en al luid boerend? Tis toch gewoon een huis waarin je woont, geen restaurant, dus zo erg is het toch niet dat je gewoon doet alsof je thusi bent?quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:26 schreef havefun het volgende:
[..]
Huub is net een peuter , "Je mag niet op me feestje komen "
En als Huub zoveel te zeiken heeft over Jaap's tafel manieren dan gaat ie maar lekker naar huis. En wat heeft huub uberhaupt te zeggen over manieren, iemand die dronken door het huis loop, met hoeren neukt, e.d.
Ja dat wel, maar dat is een vereiste als je dgk kijktquote:
Negeren.quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:25 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik vind de kleuterpraatjes van Peter ook behoorlijk sfeerverpestend worden... hij houdt gewoon niet op.
sterker nog; ik stuur niet eens een kaartquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ik kan daar ook niet eht bij, we zitten te kijken naar mensen die op dit moment een stuk rianter leven dan de meesten van ons, we kennen ze niet persoonlijk maar er worden wel cadeautjes gestuurd.
Vast lief bedoeld maar ik kan er niet helemaal bij...
Dat mag je vinden maar reageer dan op een andere manier (of gewoon niet) dan een persoonlijke aanval, dat hoort hier gewoon niet thuis.quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:26 schreef joop24 het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook ik reageer alleen maar
Ja precies desnoods schruift jaap het eten met bord en al naar binnen. Daar heeft Huub helemaal niks mee te maken.quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Sowiezo, je eet thuis toch ook wel met je bord op schoot voor de TV en al luid boerend? Tis toch gewoon een huis waarin je woont, geen restaurant, dus zo erg is het toch niet dat je gewoon doet alsof je thusi bent?
Dat is voor de bewoners nog niet helemaal duidelijk. Huub denkt dat het misschien via condoleance.nl gekomen is. Sylvia raakt er niet over uitgesproken. Huub zegt: Ik zei toch dat het een gekkenhuis was buiten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |