Volgens mij bedoel je nieuwetijdskinderen of sterrenkindjequote:Op woensdag 14 maart 2007 13:43 schreef Rooiegrapjas het volgende:
Misschien zit ik hier verkeerd maar goed probeer het maar.
Wat is een new age baby en wat houdt het in.
Houdt het in dat de baby nog bezig is met zijn andere wereld waar hij vandaan komt of zijn vorige leven?
Ik heb namelijk een baby die erg gespannen is in elke vezel van haar lichaam en ze kijkt ook erg moeilijk de wereld in.
Een vriendin van een vriendin zei namelijk dan heeft ze misschien een new age baby. Maar we weten niet wat dat inhoud en op internet kan ik weinig vinden.
Ze is op vakantie momenteel in het buitenland en om haar nu te bellen terwijl ze daar zit?quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Waarom vraag je het die vrouw niet die [het kind] zo noemde?
Ik kan jouw kind ook wel een appel-aarbeikind noemen, maar als ik niet uitleg wat ik daarmee bedoel, heb je er niks aan.
Wat houdt dat in dan, wat is daar anders aan of waarom heten ze zoquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:49 schreef cityofdelusion het volgende:
nieuwetijdskinderen heet dat ja.
zoek het op via google http://www.nieuwetijdskinderen.org/quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:50 schreef Rooiegrapjas het volgende:
[..]
Wat houdt dat in dan, wat is daar anders aan of waarom heten ze zo
Ze verveelt zich en gebruikt dus stoere taal. New age werd gebruikt in de jaren 90 en is nu uit. Dussssquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:43 schreef Rooiegrapjas het volgende:
Houdt het in dat de baby nog bezig is met zijn andere wereld waar hij vandaan komt of zijn vorige leven?
Ik heb namelijk een baby die erg gespannen is in elke vezel van haar lichaam en ze kijkt ook erg moeilijk de wereld in.
Een vriendin van een vriendin zei namelijk dan heeft ze misschien een new age baby. Maar we weten niet wat dat inhoud en op internet kan ik weinig vinden.
Ach, het schijnt ook hip te zijn om je als een eigenwijze betweter te gedragen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:45 schreef Echo99 het volgende:
Mijn vorige reactie is verwijderd omdat hij misschien wat kort door de bocht was.
Iets met leugenachtig kuthippies ofzo
Laat ik het anders stellen. Ik geloof niet in de term indigo kinderen, new age kinderen, nieuwe tijds kinderen etc.
Ouders doen er vanalles aan om met de meest exotische namen hun kinderen speciaal te maken. Klinkt idioot maar het is ook een tijd "hip" geweest om onhandelbare kutkinderen het predikaat ADHD te geven zodat ze makkelijker geaccepteerd zouden worden door de omgeving.
Een new-age baby is waarschijnlijk een nieuwetijdskind / sterrenkind / indigokind in deze context.quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:43 schreef Rooiegrapjas het volgende:
Wat waren ze dan?quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:49 schreef Metro2005 het volgende:
Ze snappen vaak mensen niet, waarom mensen bepaalde dingen doen. (dit omdat ze zelf in een vorig leven geen mens waren), en hebben een enorm gevoel voor rechtvaardigheid en ethiek.
Ja dit is ook wat ik er van heb gelezen.. tsja het is te vroeg om er wat over te kunnen zeggen, ik hoop ergens voor haar dat ze juist geen 'new age baby' is.. vergt zoveel aanpassing voor haar lijkt mij.quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:49 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Een new-age baby is waarschijnlijk een nieuwetijdskind / sterrenkind / indigokind in deze context.
Deze kinderen zijn óf een reincarnatie van een oude ziel óf komen van een andere planeet (sterrenstelsel). Dit laatste is logischer gezien de kenmerken die deze kinderen hebben. Ze voelen zich opgesloten in een lichaam en met hersens die niet passen bij hun 'volwassenheid' (hun ziel is ouder!) en dus zullen ze meer huilen als baby.
Ze zien de wereld anders dan anderen. Meer in de zin dat ze het geheel van de maatschappij en de werking van de diverse natuursystemen overzien dan dat ze bezig zijn met hun eigen leefomgeving.
Ze zijn vaak gevoeliger dan gewone kinderen voor energieverschillen ed (hoogsensitief) en kunnen extreem reageren op bepaalde geluiden, een teveel aan licht, teveel drukte ed ed.
Vaak worden deze kinderen gekenmerkt als autistisch (heel erg in zichzelf gekeerd) of juist precies de andere kant op: Adhd (erg druk).
Ze snappen vaak mensen niet, waarom mensen bepaalde dingen doen. (dit omdat ze zelf in een vorig leven geen mens waren), en hebben een enorm gevoel voor rechtvaardigheid en ethiek.
Dat is even kort samengevat wat ik uit boeken over nieuwetijdskinderen heb gelezen..
Op internet kun je met de zoekterm nieuwetijdskinderen ook wel het eea vinden
Dat zijn idd zinnigere tips.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:22 schreef erodome het volgende:
Heb je weleens baby massage geprobeert, als ze zo gespannen is moet dat verlichting brengen...
Babyzwemmen, ook een leuke in dat heerlijke warme water, goed voor ontspanning.
Baby massage inderdaad ook geprobeerd, werkt prima zolang je met haar bezig bent (schijt de hele boel onder ookquote:Op donderdag 15 maart 2007 10:22 schreef erodome het volgende:
Heb je weleens baby massage geprobeert, als ze zo gespannen is moet dat verlichting brengen...
Babyzwemmen, ook een leuke in dat heerlijke warme water, goed voor ontspanning.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:26 schreef Pracissor het volgende:
Beangstigend hoeveel mensen hier schermen met pseudo-wetenschap, wanneer je je echt druk maakt om de geestelijke gesteldheid van je kind moet je naar een pedagoog/kinderpsycholoog gaan.
Nee, die zijn zaligmakend. Die plakken er ook gewoon labels op hoor. Het liefst stoppen ze een kind vol met teringzooi als ritalin en andere zooi zodat het maar rustig is.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:26 schreef Pracissor het volgende:
Beangstigend hoeveel mensen hier schermen met pseudo-wetenschap, wanneer je je echt druk maakt om de geestelijke gesteldheid van je kind moet je naar een pedagoog/kinderpsycholoog gaan.
Heeft ze geen last van haar stoelgang dan, van haar buikje?quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Baby massage inderdaad ook geprobeerd, werkt prima zolang je met haar bezig bent (schijt de hele boel onder ook)
Ook natuurlijk.. darmkrampjes.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:44 schreef erodome het volgende:
[..]
Heeft ze geen last van haar stoelgang dan, van haar buikje?
Altijd dat eerst, lijkt me logisch, een goed alternatief genezer vraagt dat ook van je.quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:44 schreef ImmovableMind het volgende:
Dus toch naar de dokter en niet naar een alternatieve genezer?
Mogen we zelf bepalen wat we denken dat verstandig is svp?quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:44 schreef ImmovableMind het volgende:
Dus toch naar de dokter en niet naar een alternatieve genezer?
Dit is ook erg intressant inderdaad, dank jequote:Op donderdag 15 maart 2007 12:04 schreef nebelung het volgende:
Bastard, ben je al eens bij een osteopaat geweest?
http://www.osteopathie.nl/babys.html
Ik heb veel babies zien opknappen daarvan.
Dat wilde ik net zeggen!quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:04 schreef nebelung het volgende:
Bastard, ben je al eens bij een osteopaat geweest?
http://www.osteopathie.nl/babys.html
Ik heb veel babies zien opknappen daarvan.
Er staat een vraagteken achter mijn zin, dat moet je genoeg zeggen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mogen we zelf bepalen wat we denken dat verstandig is svp?
Kennen jullie Shantala-massage?quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Baby massage inderdaad ook geprobeerd, werkt prima zolang je met haar bezig bent (schijt de hele boel onder ook)
ze is drie bijna vier weken oud, de darmen zijn bij baby's nog niet volgroeit daarom hebben ze krampen. eerst werden ze gevoed door de navelstreng dus liep er niks via haar darmen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:30 schreef erodome het volgende:
Kan ze al wat vast voedsel eten, of is ze daar nog te klein voor, pruimen helpen namelijk bij buikprobleempjes.
Veel buikmassage geven, voedt niet volgens een schema maar op vraag, de meeste problemen doen zich voor bij een vast schema, je eigen eetpatroon kan veel verschil uitmaken bij borstvoeding, de baby kan last hebben van bepaalde voedingstoffen, maar laat niet teveel uit je voeding weg.
Je kan ook melk zonder lactose proberen, even via de huisarts doen natuurlijk.
Verder zorgen dat het kind niet te gulzig drinkt/eet, fopspeen kan helpen, veel aandacht geven, maar vooral zelf lekker ontspannen blijven, is zo belangerijk, als jij stress hebt heeft je baby het ook.
Gewoon lekker veel bezig zijn met die kleine, goed dichtbij je houden en doorgaan met babymasage enzo, als het huilen blijft, als de donder naar de arts, voor hetzelfde geld is er een lichamelijke oorzaak die opgelost dient te worden.
Deze massage heb ik ook toegepast maar hoe langer ik het doe hoe vervelender ze het vind, ze poept wel goed van de buik massage maar verder vind ze het maar niks helaasquote:Op vrijdag 16 maart 2007 07:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kennen jullie Shantala-massage?
http://home.tiscali.nl/~shantala/shantala/homepage.htm
Heerlijk! Heb ik met m'n kinderen ook gedaan.
Vooralsnog een echte meid dusquote:Op vrijdag 16 maart 2007 07:34 schreef Rooiegrapjas het volgende:
[..]
Deze massage heb ik ook toegepast maar hoe langer ik het doe hoe vervelender ze het vind, ze poept wel goed van de buik massage maar verder vind ze het maar niks helaas![]()
Ze is wat dwars haha
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |