Het heeft wrs te maken met de ruzie van vannacht, waar hij zgn de backing was voor Billie, en hij bang is bij de volgende clash zich niet meer kan beheersen om Billie te steunenquote:Op woensdag 14 maart 2007 14:41 schreef tipsch het volgende:
[..]
Verder gaf de rat geen mogelijke aanleiding aan?
Er moeten gewoon 2 intelligente personen inkomen om het "miljonairs concept" weer op te starten. En die 2 nieuwe en NatasJa moeten dan geinstrueerd worden om met z`n drieen een nieuwe groep op te starten. Dan heb je 3 groepen van 3 mensen: de partypeople (Huub, Sylvia, Eric), de asos (Brainless, Jaap en Amanda) en de miljonairs (Natasja en de 2 nieuwen). Dit geeft een ruime mogelijkheid om nieuwe verhaal lijnen te bedenken, en geeft als extra bonus dat NatasJa zich meer als goede huisvrouw van profileren (en dat is toch wat de redaktie wilt?!?)quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:40 schreef jacqjacq het volgende:
ik heb het idee dat natas ook zol langzamerhand een beetje spijt krijgt dat ze openlijk de backup is voor brian.
Ik ben zo blij dat ik nog nooit van die gasten gehoord heb...quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:44 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Die jongens komen alleen maar om ff naam te maken. ze kunenn neit eens battlen. Ze zullen het nummer 1 ding gaan zingen en daarna ben ik echt benieuwd hoe ze die rap battle willen op gaan zetten.
Het helpt als jij je roze Amanda-bril nou gewoon eens afzet. Je kan hem inleveren bij Leandra, die verzamelt roze brillen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:43 schreef scanman01 het volgende:
Amanda denkt eraan over drie weken met Brian weer op die kamer te gaan liggen
Heeft ze een bord voor haar kop? Brian heeft vanmorgen toch gezegd dat hij dat niet meer wil.
haha zoiets had ik gehoord dat zei het een beetje in de gaten kan houden wat er allemaal gezegd wordt beneden. En ja als ze slaapt slaapt ze he:)quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:43 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dat is zo grappig................... Ze slaapt en ze wint info in
hoe dan ???
![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat hij naar de MasterBedroom wil... Sylvia wil niet meeverhuizen, dus Eric verhuist mee.
Gewoon een stukje powerplay om die MB
nou deze 2 getinte mensen vertrouw ik niet. vindt je dat vreemd?quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:13 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Dat is niet waar, je heb ook goeie Anitilianen net als Marokkanen enz .. Mischien een beetje kortzichtig van jou om dit te zeggen:
Het is ook idd 3 keer niks. Ken je dat nummer van Alib B en yes-r Rampeneren? daar hebben ze een nummer op na gemaakt en die zullen ze doen vanavond.quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik nog nooit van die gasten gehoord heb...
Brian stemt hem er echt wel uit over 3 weken, dus dan zijn ze een bewoner kwijt. Als ze dat liever willen...quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:42 schreef kleinzusje het volgende:
Tuurlijk gaat Jaap er niet uit. Talpa geeft hem niet voor niets 2 x immuniteit
nee hoorquote:
quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Weet ik niet hoor.. we hebben al wat staaltjes gezien immers.
Als Natasia er niet tussen was gesprongen, was Brian al láng uit huis geweest. Hij stond op het punt om Stefan voor z'n "smerige KUTKOP" te slaan.
En dat hele rare lachje van Brian gisteren.. ik heb het idee dat dit maar zo kan omslaan. Ook maakte hij gisteren nog een opmerking, dat hij Huub heel graag iets aan wil doen. Brian wil Huub natuurlijk al héél lang te grazen nemen. Hij kan het niet uitstaan dat dit niet mag. In de (zijn) echte wereld, mogen kleine mannetjes niet zo'n grote bek hebben. Dan sla je namelijk het licht uit hun ogen.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:46 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Het helpt als jij je roze Amanda-bril nou gewoon eens afzet. Je kan hem inleveren bij Leandra, die verzamelt roze brillen.
dankjewel, dat vind ik dan weer TOP!quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:30 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Bij deze neem ik mij reactie terug.
Bijna niemand is te vertouwen in deze wereld.quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:47 schreef Villalux het volgende:
[..]
nou deze 2 getinte mensen vertrouw ik niet. vindt je dat vreemd?
Rose Amanda bril ??? Ik vond dat ze na dat thee-gooi incident er zeker uit had gemoeten en hoop nog steeds dat ze er zo snel mogelijk keihard uitvliegt. Dus hoezo rose Amanda bril?quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:46 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Het helpt als jij je roze Amanda-bril nou gewoon eens afzet. Je kan hem inleveren bij Leandra, die verzamelt roze brillen.
Wat suf.quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:48 schreef Ning het volgende:
13:45 - Volksverhuizing
Het stiekeme gefriemel onder de dekens kan beginnen…
Ik ben zo blij dat ik vanavond de streams uit heb staanquote:Op woensdag 14 maart 2007 14:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik nog nooit van die gasten gehoord heb...
Nee natuurlijk ken ik die bagger dan ook niet....quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:47 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Het is ook idd 3 keer niks. Ken je dat nummer van Alib B en yes-r Rampeneren? daar hebben ze een nummer op na gemaakt en die zullen ze doen vanavond.
lekker suggestief weer, bij tien hebben ze nog nooit van neutrale berichtgeving gehoordquote:Op woensdag 14 maart 2007 14:48 schreef Ning het volgende:
Luid zingend ruimt Huub zijn kast uit. Met een triomfantelijke grijns legt hij al zijn kleren keurig op een stapeltje. Hij verheugt zich op de verhuizing naar de, nu nog, kamer van Brian. Samen met Eric zal hij vanaf nu zijn intrede nemen in de 'masterbedroom'. Het stiekeme gefriemel onder de dekens kan beginnen…
Bron 10
Belachelijk dit
bron Ning
Ergernis ten top, maar het Huub bashen gaat gewoon door bij Tienquote:Op woensdag 14 maart 2007 14:48 schreef Ning het volgende:
Luid zingend ruimt Huub zijn kast uit. Met een triomfantelijke grijns legt hij al zijn kleren keurig op een stapeltje. Hij verheugt zich op de verhuizing naar de, nu nog, kamer van Brian. Samen met Eric zal hij vanaf nu zijn intrede nemen in de 'masterbedroom'. Het stiekeme gefriemel onder de dekens kan beginnen…
Bron 10
Belachelijk dit
bron Ning
Marco Borsato .quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:47 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
MB ?....................... Mastrubatie Bed, Master Bedroom: Ach 1 pot nat
Oei, spannend..................stiekemquote:Op woensdag 14 maart 2007 14:48 schreef Ning het volgende:
Bron 10
Belachelijk dit
bron Ning
Man man man de bekrompenheid druipt er vanaf, je begrijpt gewoon niet dat H & E dit alles ook maar met 1 doel deden en dat was zorgen/hopen dat Jaap zich niet meer zou kunnen beheersen en echt te ver zou gaan. De rest hoort gewoon allemaal bij het spel, en als je daar niet tegenkan dan moet je maar lekker weg uit de kooij en in jou geval de televisie uitzetten.quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:44 schreef Veulen het volgende:
[..]
Waarom is dat nou anders? Omdat het een man is die het bij een man doet? Onzin. Er zijn zat gevallen bekent van mannen die mannen aanranden. Dat telt voor de wet net zo goed.
Er waren gewoon heel veel momenten die niet goed te keuren waren, ongeacht of het een vreemde of een bekende is.
Er was een moment dat jaap met z'n kruis tegen eric z'n been stond aangewreven, op het moment dat eric tegen hem gilde dat ie daarmee moest stoppen ging jaap nog even expres door met wrijven. (jakkes).
Of op het moment dat huub heel rustig op het aanrecht zit en jaap expres voor hem gaat staan en tegen z'n benen aan gaat staan leunen op het moment dat huub er af wil.
Of het moment dat jaap eric over z'n arm zit te aaien en hem tikjes in het gezicht geeft.
Of het feit dat jaap de telefoon uitdrukt als de redactie belt.
Of het moment dat jaap 4 of 5 keer de sigaret van huub uit z'n mond steelt. En op een gegeven moment gewoon bijna dingen daardoor in brand zet.
Scan, m'n wereldbeeld, wat doe je?!quote:
dan let je niet op.......syl en huub zijn 100% til the end! geloof me, we hebben het over de DGK.quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:49 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Bijna niemand is te vertouwen in deze wereld.
Geeft wel aan hoeveel ze met deze sterke kandidaat bezig zijnquote:Op woensdag 14 maart 2007 14:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ergernis ten top, maar het Huub bashen gaat gewoon door bij Tien![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee natuurlijk ken ik die bagger dan ook niet....![]()
Wat een sneue kleuters zitten er daar op de redactie af en toe berichtjes in te typen zeg.quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:48 schreef Ning het volgende:
Het is wel héél erg suggestief tegenwoordig ja.quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:48 schreef Ning het volgende:
Bron 10
Belachelijk dit
bron Ning
LOL.. wat een bui hebben ze daar zeg.quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:48 schreef Ning het volgende:
Brain: "De meeste dromen zijn bedrog, maar als ik wakker word naast jou dan ruk ik nog ? "quote:
Inderdaad belachelijk!quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:48 schreef Ning het volgende:
Bron 10
Belachelijk dit
bron Ning
"Kijk dan die haren, da's toch geen gezicht, wie is die slet die naast me ligt!"quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:54 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Brain: "De meeste dromen zijn bedrog, maar als ik wakker word naast jou dan ruk ik nog ? "
Precies roep ik al heel de tijdquote:Op woensdag 14 maart 2007 14:39 schreef 2live het volgende:
[..]
eerlijk zijn; hij was gisteravond ook wel loco, alleen kreeg ik niet de indruk dat hij op welk moment dan ook fysiek wilde worden. Simpelweg omdat hij stiekum wel een schijterd is. Dus een hoop grootspraak van Brian, meer niet.
En nu een keer een post zónder het woordje rukken, trekken of masturberen?quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:54 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Brain: "De meeste dromen zijn bedrog, maar als ik wakker word naast jou dan ruk ik nog ? "
quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:54 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dat wordt moeilijk voor KZ.... die vertelde me vanmorgen dat ze de deur dicht trok....quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:56 schreef Gert het volgende:
[..]
En nu een keer een post zónder het woordje rukken, trekken of masturberen?![]()
Een nieuwe song voor Brainless, STUUR HEM OP NAAR HEMquote:Op woensdag 14 maart 2007 14:54 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ook een beetje mijn dag als ik zo door blijf gaanquote:Op woensdag 14 maart 2007 14:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[afbeelding]
Samenvatting van Japio's dag
Bij Natasja krijgt ie die kans echt niet..quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:56 schreef rebellious_angel het volgende:
[..]
![]()
![]()
ehmmm, zou die ut dan hebben over Amanda of NatasJa
quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:56 schreef Gert het volgende:
[..]
En nu een keer een post zónder het woordje rukken, trekken of masturberen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |