Dan neem ik het terug.quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dit soort opmerkingen zijn nergens gioed voor, vind ik. We zitten hier met z'n allen te discussieren over het programma en dan is een opmerking als 'verlies jij de realiteit niet een beetje' echt een ENORME DOODDOENER. Als je zelf niet zo fanatiek bent kun je toch gewoon niet mee discussieren. Lijkt me simpel.
Het duidelijkste signaal wat na die actie kwam was toch wel dat de streams overdag van 4 naar 2 gingen...quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:25 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Dat heeft bij HIER ook geholpen toen we naar ze mailden. We kregen keurig netjes antwoord en ze zouden Talpa erop aanspreken. Of dit daadwerkelijk gebeurd is is de vraag, maar goed ze kregen wel een duidelijk signaal.
Bij deze neem ik mij reactie terug.quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:22 schreef rebellious_angel het volgende:
[..]
[..]
Ja hoor, gaat prima met mij. Lekker ruim een halve dag gewerkt en de rest van de dag vrij. Ik vind aanranding en molest geen spelletje en daartegen wat ondernemen als je een mogelijkhei8d ziet niet de realitiet verliezen. De realiteit is dat er dagenlijks vooral vrouwen maar ook mannen aangerand en gemolesteerd worden en dat ik dat verwerpelijk vindt. Heeft er misschien mee te maken dat ik een vrouw ben en dus zeker geen vriend.
En zoveel werk was dat schrijven van een briefje naar de leden afdeling van de Rabobank niet. 10 minuutjes en het help wsl meer dan hier door blijven gaan over dit onderwerp. Als de Rabobank maar genoeg mailtjes en klachten krijgt trekken zij wel bij JdM aan de bel hoop ik.
Domme vergelijking. Juist wat Jaap doet zijn ordinarie NL praktijken. Uitlokking fysiek geweld. Ook Jaap kan net als NL slecht in groepsprocessen meekomen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat Huub sowieso gepest is, en daar heeft zijn iele gestalte nog vrij weinig mee te maken, daarom valt het me van Huub zo tegen dat hij op zo'n goedkope manier Jaap aanpakt.
Wat hij nu doet zijn ordinaire Nathanael praktijken, en ik had altijd de hoop dat Huub daarboven stond.
Precies, dus je kan het beter niet doen lijkt mij en je hebt er ook niet veel aan, DGK vaart gewoon zijn eigen koersquote:Op woensdag 14 maart 2007 14:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het duidelijkste signaal wat na die actie kwam was toch wel dat de streams overdag van 4 naar 2 gingen...
Je moet wel even in ogenschouw nemen dat Jaap en Huub geen onbekenden voor elkaar zijn en in de meest normale zin van het woord samenleven en wonen. Ik ben het met je eens als je zegt dat als ik dit bij iemand doe die ik gewoon puur op straat tegenkom en verder nog nooit gezien hebt, dat dit natuurlijk kan worden gezien als bedreiging etc. Maar doordat dit is ontstaan vanuit een situatie waaraan wederzijds kleineren, pesten whatever ten grondslag lagen, vind ik het al een compleet andere situatie en vind ik het totdat er daadwerkelijk fysiek geweld gebruikt wordt absoluut moeten kunnen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:22 schreef marky het volgende:
[..]
Jaap heeft een middel gebruikt wat strafbaar is. Als jij buiten de kooi zo zou doen met iemand anders dan zou hij je kunnen aangeven voor aanranding.
Kijk, je hoeft het niet met me eens te zjin, daar heb ik ook respect voor... overigens betekent dat ook dat ik jouw afwijkende mening niet gelijk dom ga noemen...quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:30 schreef tipsch het volgende:
[..]
Domme vergelijking. Juist wat Jaap doet zijn ordinarie NL praktijken. Uitlokking fysiek geweld. Ook Jaap kan net als NL slecht in groepsprocessen meekomen.
Huub heeft Jaap wel degelijk meerdere kansen en opzetjes gegeven om sociaal binne de groep mee te komen, wat NL nooit bij Huub heeft gedaan.
Nou, dikke vette boehoehoe dan!quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat Huub sowieso gepest is, en daar heeft zijn iele gestalte nog vrij weinig mee te maken, daarom valt het me van Huub zo tegen dat hij op zo'n goedkope manier Jaap aanpakt.
Wat hij nu doet zijn ordinaire Nathanael praktijken, en ik had altijd de hoop dat Huub daarboven stond.
Leadra, je vergelijking was simpelweg oerdom, ik heb me nog ingehouden. Dat je mijn oordeel over jouw kromme vergelijking persoonlijk neemt, is niet mijn probleemquote:Op woensdag 14 maart 2007 14:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kijk, je hoeft het niet met me eens te zjin, daar heb ik ook respect voor... overigens betekent dat ook dat ik jouw afwijkende mening niet gelijk dom ga noemen...
![]()
![]()
Gaat het vanavond dan toch nog een echt "feestje" worden?quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:37 schreef beequeen het volgende:
Braaaajen vraagt of Zdngmw ertussen springt als hij loco wordt. Maw, Braaaajen staat binnenkort niet meer voor zichzelf in. Dat kan nog leuk worden.
En wat maakt dat de masterbedroom-verovering van Huub en Eric nu al tot een enorm geslaagde actie.quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:38 schreef Mika25 het volgende:
Brainless gaat nu dus in Jaap's bed omdat hij niet in hetzelfde bed wilt waar Nena geslapen heeft.
Wat is die Brainless toch een klein kind...
eerlijk zijn; hij was gisteravond ook wel loco, alleen kreeg ik niet de indruk dat hij op welk moment dan ook fysiek wilde worden. Simpelweg omdat hij stiekum wel een schijterd is. Dus een hoop grootspraak van Brian, meer niet.quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:37 schreef beequeen het volgende:
Braaaajen vraagt of Zdngmw ertussen springt als hij loco wordt. Maw, Braaaajen staat binnenkort niet meer voor zichzelf in. Dat kan nog leuk worden.
Je zit in het verkeerde topicquote:Op woensdag 14 maart 2007 14:33 schreef partyyboyy het volgende:
Heeft er hier iemand het akkoordenschema van: where was I, where was she???
Ik dacht namelijk: Cadd9 Em C Am
En het is zo'n mooi nummer!!!
Omdat hij naar de MasterBedroom wil... Sylvia wil niet meeverhuizen, dus Eric verhuist mee.quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:40 schreef kleinzusje het volgende:
Ik snap helemaal niks van die verhuizing. Waarom laat Huub Syl alleen ?
De meeste lappen tekst kon je toch zo overslaan?quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:38 schreef kleinzusje het volgende:
Zo, ik ben scheel van het bijlezen
Verder gaf de rat geen mogelijke aanleiding aan?quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:37 schreef beequeen het volgende:
dat brian openlijk de back up van Jaap is, stoort haar denk ik het meestquote:Op woensdag 14 maart 2007 14:40 schreef jacqjacq het volgende:
ik heb het idee dat natas ook zol langzamerhand een beetje spijt krijgt dat ze openlijk de backup is voor brian.
met zijn huidige opmerkingen over dat hij zich niet meer kan inhouden ed, en daarnaast nog weird Japio in je groepje hebbende.
in de SHE groep is het gewoon veel leuker, en dat ziet zij ook wel.
ZOdat Sylvia informatie kan winnen beneden en die slaapt toch door alles heen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:40 schreef kleinzusje het volgende:
Ik snap helemaal niks van die verhuizing. Waarom laat Huub Syl alleen ?
Je weet maar nooit:quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:40 schreef Mika25 het volgende:
Oja, we hebben een "feestje" vanavond. Nog een duidelijke indicatie dat Jaap vandaag niet weggaatWant het afzeggen van die fantastische rap battle is uiteraard teveel moeite...
Probleem is alleen dat de H in het SHE groepje een onstabiele factor is. Ik zie hem zich geen maanden onthouden van fysiek geweld of andere ongein. Daarvoor mist hij gewoon de controle (zeker bij een hoeveelheid alcohol) Dat gaat gewoon vroeg of laat een keer mis.quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:40 schreef jacqjacq het volgende:
ik heb het idee dat natas ook zol langzamerhand een beetje spijt krijgt dat ze openlijk de backup is voor brian.
met zijn huidige opmerkingen over dat hij zich niet meer kan inhouden ed, en daarnaast nog weird Japio in je groepje hebbende.
in de SHE groep is het gewoon veel leuker, en dat ziet zij ook wel.
dit is een aktie van de SHE groep.quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat hij naar de MasterBedroom wil... Sylvia wil niet meeverhuizen, dus Eric verhuist mee.
Gewoon een stukje powerplay om die MB
Dit klopt wel als je googled op "Amanda Gouden Kooi" bij Brian krijg je gek genoeg niet echt slechte berichten boven..alleen die troep van de tien site.quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:40 schreef Dark het volgende:
Natas vraagt aan Brian hoe Amanda heeft gereageerd op het gesprek, Brian reageert niet duidelijk en vertelt tegen Natas dat Amanda haar naam of de premiere "gegoogeld" had en dat er overal "hoer" en dat soort termen opdoken bij Amanda's naam.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:42 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
ZOdat Sylvia informatie kan winnen beneden en die slaapt toch door alles heen.
maar toch wel als hij 'zin 'hadquote:Op woensdag 14 maart 2007 14:43 schreef scanman01 het volgende:
Amanda denkt eraan over drie weken met Brian weer op die kamer te gaan liggen
Heeft ze een bord voor haar kop? Brian heeft vanmorgen toch gezegd dat hij dat niet meer wil.
Waarom is dat nou anders? Omdat het een man is die het bij een man doet? Onzin. Er zijn zat gevallen bekent van mannen die mannen aanranden. Dat telt voor de wet net zo goed.quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:31 schreef danos het volgende:
Je moet wel even in ogenschouw nemen dat Jaap en Huub geen onbekenden voor elkaar zijn en in de meest normale zin van het woord samenleven en wonen. Ik ben het met je eens als je zegt dat als ik dit bij iemand doe die ik gewoon puur op straat tegenkom en verder nog nooit gezien hebt, dat dit natuurlijk kan worden gezien als bedreiging etc. Maar doordat dit is ontstaan vanuit een situatie waaraan wederzijds kleineren, pesten whatever ten grondslag lagen, vind ik het al een compleet andere situatie en vind ik het totdat er daadwerkelijk fysiek geweld gebruikt wordt absoluut moeten kunnen.
Klaag jij meteen een vriend (begin nou niet dat jaap geen vriend is van huub, je begrijpt wat ik bedoel) aan die een beetje irritant de doorgang zit te versperren terwijl je hem zelf voortdurend voor van alles en nog wat uitmaakt? En als hij dan een beetje intimiderend half tegen je aangaat staan, ga jij dan ook meteen zitten janken dat ie je niet moet aanraken.
Verschil is ook dat het tussen twee mensen van hetzelfde geslacht gaat, kijk als hij dit bij Silvia had geflikt dan was het heel anders, maar Sylvia zelf had het ook zover niet laten komen, dus Huub en Jaap zijn debet aan de gehele situatie, Huub heeft daarin een grens overschreven door het glas, en Jaap niet.
Weet ik niet hoor.. we hebben al wat staaltjes gezien immers.quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:39 schreef 2live het volgende:
[..]
eerlijk zijn; hij was gisteravond ook wel loco, alleen kreeg ik niet de indruk dat hij op welk moment dan ook fysiek wilde worden. Simpelweg omdat hij stiekum wel een schijterd is. Dus een hoop grootspraak van Brian, meer niet.
Die jongens komen alleen maar om ff naam te maken. ze kunenn neit eens battlen. Ze zullen het nummer 1 ding gaan zingen en daarna ben ik echt benieuwd hoe ze die rap battle willen op gaan zetten.quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:40 schreef Mika25 het volgende:
Oja, we hebben een "feestje" vanavond. Nog een duidelijke indicatie dat Jaap vandaag niet weggaatWant het afzeggen van die fantastische rap battle is uiteraard teveel moeite...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |