abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 14 maart 2007 @ 14:27:20 #151
135305 beequeen
Lost.
pi_47265141
Leandra, Billie krijgt echt nog wel wat van de FEBO te horen. Vannacht zei Eric dat, nadat hij de FEBO aan de foon had gehad.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  woensdag 14 maart 2007 @ 14:27:35 #152
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47265153
My soul is painted like the wings of butterflies
  † In Memoriam † woensdag 14 maart 2007 @ 14:28:52 #153
135305 beequeen
Lost.
pi_47265197
Syl krijgt lieve post van Gaby en kadootjes.
― Mark Twain
pi_47265200
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 14:21 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dit soort opmerkingen zijn nergens gioed voor, vind ik. We zitten hier met z'n allen te discussieren over het programma en dan is een opmerking als 'verlies jij de realiteit niet een beetje' echt een ENORME DOODDOENER. Als je zelf niet zo fanatiek bent kun je toch gewoon niet mee discussieren. Lijkt me simpel.
Dan neem ik het terug.
  woensdag 14 maart 2007 @ 14:29:08 #155
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_47265207
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 14:25 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Dat heeft bij HIER ook geholpen toen we naar ze mailden. We kregen keurig netjes antwoord en ze zouden Talpa erop aanspreken. Of dit daadwerkelijk gebeurd is is de vraag, maar goed ze kregen wel een duidelijk signaal.
Het duidelijkste signaal wat na die actie kwam was toch wel dat de streams overdag van 4 naar 2 gingen...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 14 maart 2007 @ 14:29:09 #156
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_47265208
Ordinair gezegd:

Sylvia is met afstand gewoon het lekkerste wijf daar, op alle fronten
  woensdag 14 maart 2007 @ 14:29:46 #157
165665 PietjePuk63
show a little faith
pi_47265224
Syl krijgt bloemen van Tilly en een lieve kaart van Gaby!
Gaby is LIEF!!!
Niets is sterker dan dat ene woord!
pi_47265236
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 14:22 schreef rebellious_angel het volgende:

[..]

[..]

Ja hoor, gaat prima met mij. Lekker ruim een halve dag gewerkt en de rest van de dag vrij. Ik vind aanranding en molest geen spelletje en daartegen wat ondernemen als je een mogelijkhei8d ziet niet de realitiet verliezen. De realiteit is dat er dagenlijks vooral vrouwen maar ook mannen aangerand en gemolesteerd worden en dat ik dat verwerpelijk vindt. Heeft er misschien mee te maken dat ik een vrouw ben en dus zeker geen vriend.

En zoveel werk was dat schrijven van een briefje naar de leden afdeling van de Rabobank niet. 10 minuutjes en het help wsl meer dan hier door blijven gaan over dit onderwerp. Als de Rabobank maar genoeg mailtjes en klachten krijgt trekken zij wel bij JdM aan de bel hoop ik.
Bij deze neem ik mij reactie terug.
pi_47265239
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 14:26 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik denk dat Huub sowieso gepest is, en daar heeft zijn iele gestalte nog vrij weinig mee te maken, daarom valt het me van Huub zo tegen dat hij op zo'n goedkope manier Jaap aanpakt.

Wat hij nu doet zijn ordinaire Nathanael praktijken, en ik had altijd de hoop dat Huub daarboven stond.
Domme vergelijking. Juist wat Jaap doet zijn ordinarie NL praktijken. Uitlokking fysiek geweld. Ook Jaap kan net als NL slecht in groepsprocessen meekomen.

Huub heeft Jaap wel degelijk meerdere kansen en opzetjes gegeven om sociaal binne de groep mee te komen, wat NL nooit bij Huub heeft gedaan.
  woensdag 14 maart 2007 @ 14:30:56 #160
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_47265262
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 14:29 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het duidelijkste signaal wat na die actie kwam was toch wel dat de streams overdag van 4 naar 2 gingen...
Precies, dus je kan het beter niet doen lijkt mij en je hebt er ook niet veel aan, DGK vaart gewoon zijn eigen koers
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
pi_47265288
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 14:22 schreef marky het volgende:

[..]

Jaap heeft een middel gebruikt wat strafbaar is. Als jij buiten de kooi zo zou doen met iemand anders dan zou hij je kunnen aangeven voor aanranding.
Je moet wel even in ogenschouw nemen dat Jaap en Huub geen onbekenden voor elkaar zijn en in de meest normale zin van het woord samenleven en wonen. Ik ben het met je eens als je zegt dat als ik dit bij iemand doe die ik gewoon puur op straat tegenkom en verder nog nooit gezien hebt, dat dit natuurlijk kan worden gezien als bedreiging etc. Maar doordat dit is ontstaan vanuit een situatie waaraan wederzijds kleineren, pesten whatever ten grondslag lagen, vind ik het al een compleet andere situatie en vind ik het totdat er daadwerkelijk fysiek geweld gebruikt wordt absoluut moeten kunnen.
Klaag jij meteen een vriend (begin nou niet dat jaap geen vriend is van huub, je begrijpt wat ik bedoel) aan die een beetje irritant de doorgang zit te versperren terwijl je hem zelf voortdurend voor van alles en nog wat uitmaakt? En als hij dan een beetje intimiderend half tegen je aangaat staan, ga jij dan ook meteen zitten janken dat ie je niet moet aanraken.

Verschil is ook dat het tussen twee mensen van hetzelfde geslacht gaat, kijk als hij dit bij Silvia had geflikt dan was het heel anders, maar Sylvia zelf had het ook zover niet laten komen, dus Huub en Jaap zijn debet aan de gehele situatie, Huub heeft daarin een grens overschreven door het glas, en Jaap niet.
Even a broken clock is right twice a day.
  woensdag 14 maart 2007 @ 14:32:00 #162
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47265301
pi_47265307
En kadootjes van Gaby.. Sylvia is er super blij mee!!!
pi_47265329
Heeft er hier iemand het akkoordenschema van: where was I, where was she???

Ik dacht namelijk: Cadd9 Em C Am

En het is zo'n mooi nummer!!!
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
  woensdag 14 maart 2007 @ 14:33:26 #165
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_47265343
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 14:30 schreef tipsch het volgende:
[..]
Domme vergelijking. Juist wat Jaap doet zijn ordinarie NL praktijken. Uitlokking fysiek geweld. Ook Jaap kan net als NL slecht in groepsprocessen meekomen.

Huub heeft Jaap wel degelijk meerdere kansen en opzetjes gegeven om sociaal binne de groep mee te komen, wat NL nooit bij Huub heeft gedaan.
Kijk, je hoeft het niet met me eens te zjin, daar heb ik ook respect voor... overigens betekent dat ook dat ik jouw afwijkende mening niet gelijk dom ga noemen...

Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 14 maart 2007 @ 14:34:13 #166
165665 PietjePuk63
show a little faith
pi_47265373
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 14:26 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik denk dat Huub sowieso gepest is, en daar heeft zijn iele gestalte nog vrij weinig mee te maken, daarom valt het me van Huub zo tegen dat hij op zo'n goedkope manier Jaap aanpakt.

Wat hij nu doet zijn ordinaire Nathanael praktijken, en ik had altijd de hoop dat Huub daarboven stond.
Nou, dikke vette boehoehoe dan!
Huub is niet heilig, dat had toch al wel duidelijk moeten zijn na zijn eerste clash met Nathanael.
Huub doet gewoon waar hij goed in is, en dat is onder andere anderen verbaal terroriseren. Hij heeft ook vaak genoeg aangegeven dat er maar verdomd weinig is wat hij niet zou doen in de strijd op de pegels.
  woensdag 14 maart 2007 @ 14:34:42 #167
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_47265395
Natasia: Zal ik ook een tatoeage nemen?
met de naam van mijn kindjes, maar wel op een niet opvallende plek.
  FOK!Babe woensdag 14 maart 2007 @ 14:36:25 #168
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_47265445
pi_47265451
natasia moet er tussen komen als ze merkt dat brian een beetje loco wordt
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_47265457
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 14:33 schreef Leandra het volgende:

[..]

Kijk, je hoeft het niet met me eens te zjin, daar heb ik ook respect voor... overigens betekent dat ook dat ik jouw afwijkende mening niet gelijk dom ga noemen...

Leadra, je vergelijking was simpelweg oerdom, ik heb me nog ingehouden. Dat je mijn oordeel over jouw kromme vergelijking persoonlijk neemt, is niet mijn probleem
  † In Memoriam † woensdag 14 maart 2007 @ 14:37:39 #171
135305 beequeen
Lost.
pi_47265491
Braaaajen vraagt of Zdngmw ertussen springt als hij loco wordt. Maw, Braaaajen staat binnenkort niet meer voor zichzelf in. Dat kan nog leuk worden.
― Mark Twain
pi_47265506
Brainless gaat nu dus in Jaap's bed omdat hij niet in hetzelfde bed wilt waar Nena geslapen heeft.
Wat is die Brainless toch een klein kind...
  FOK!Babe woensdag 14 maart 2007 @ 14:38:14 #173
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_47265511
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 14:37 schreef beequeen het volgende:

Braaaajen vraagt of Zdngmw ertussen springt als hij loco wordt. Maw, Braaaajen staat binnenkort niet meer voor zichzelf in. Dat kan nog leuk worden.
Gaat het vanavond dan toch nog een echt "feestje" worden?
pi_47265529
Zo, ik ben scheel van het bijlezen
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  FOK!Babe woensdag 14 maart 2007 @ 14:39:41 #175
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_47265554
  woensdag 14 maart 2007 @ 14:39:42 #176
165665 PietjePuk63
show a little faith
pi_47265555
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 14:38 schreef Mika25 het volgende:
Brainless gaat nu dus in Jaap's bed omdat hij niet in hetzelfde bed wilt waar Nena geslapen heeft.
Wat is die Brainless toch een klein kind...
En wat maakt dat de masterbedroom-verovering van Huub en Eric nu al tot een enorm geslaagde actie.
pi_47265560
quote:

eerlijk zijn; hij was gisteravond ook wel loco, alleen kreeg ik niet de indruk dat hij op welk moment dan ook fysiek wilde worden. Simpelweg omdat hij stiekum wel een schijterd is. Dus een hoop grootspraak van Brian, meer niet.
pi_47265572
Ik snap helemaal niks van die verhuizing. Waarom laat Huub Syl alleen ?
  woensdag 14 maart 2007 @ 14:40:16 #179
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_47265575
Natas vraagt aan Brian hoe Amanda heeft gereageerd op het gesprek, Brian reageert niet duidelijk en vertelt tegen Natas dat Amanda haar naam of de premiere "gegoogeld" had en dat er overal "hoer" en dat soort termen opdoken bij Amanda's naam.

Natas zegt: dat mag toch niet, foto's van de premiere zoeken?
Brian: ja, dat weet ik ook niet hoor.
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  † In Memoriam † woensdag 14 maart 2007 @ 14:40:22 #180
135305 beequeen
Lost.
pi_47265581
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 14:33 schreef partyyboyy het volgende:
Heeft er hier iemand het akkoordenschema van: where was I, where was she???

Ik dacht namelijk: Cadd9 Em C Am

En het is zo'n mooi nummer!!!
Je zit in het verkeerde topic
― Mark Twain
pi_47265594
ik heb het idee dat natas ook zol langzamerhand een beetje spijt krijgt dat ze openlijk de backup is voor brian.
met zijn huidige opmerkingen over dat hij zich niet meer kan inhouden ed, en daarnaast nog weird Japio in je groepje hebbende.
in de SHE groep is het gewoon veel leuker, en dat ziet zij ook wel.
pi_47265606
Oja, we hebben een "feestje" vanavond. Nog een duidelijke indicatie dat Jaap vandaag niet weggaat Want het afzeggen van die fantastische rap battle is uiteraard teveel moeite...
  woensdag 14 maart 2007 @ 14:41:17 #183
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_47265617
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 14:40 schreef kleinzusje het volgende:
Omdat hij naar de MasterBedroom wil... Sylvia wil niet meeverhuizen, dus Eric verhuist mee.

Gewoon een stukje powerplay om die MB
Wullie bin KOEL © Soneal
  † In Memoriam † woensdag 14 maart 2007 @ 14:41:36 #184
135305 beequeen
Lost.
pi_47265626
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 14:38 schreef kleinzusje het volgende:
Zo, ik ben scheel van het bijlezen
De meeste lappen tekst kon je toch zo overslaan?
― Mark Twain
pi_47265631
quote:

Verder gaf de rat geen mogelijke aanleiding aan?
pi_47265640
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 14:40 schreef jacqjacq het volgende:
ik heb het idee dat natas ook zol langzamerhand een beetje spijt krijgt dat ze openlijk de backup is voor brian.
met zijn huidige opmerkingen over dat hij zich niet meer kan inhouden ed, en daarnaast nog weird Japio in je groepje hebbende.
dat brian openlijk de back up van Jaap is, stoort haar denk ik het meest
pi_47265647
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 14:40 schreef kleinzusje het volgende:
ZOdat Sylvia informatie kan winnen beneden en die slaapt toch door alles heen.
  FOK!Babe woensdag 14 maart 2007 @ 14:42:11 #188
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_47265659
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 14:40 schreef Mika25 het volgende:
Oja, we hebben een "feestje" vanavond. Nog een duidelijke indicatie dat Jaap vandaag niet weggaat Want het afzeggen van die fantastische rap battle is uiteraard teveel moeite...
Je weet maar nooit:
'Rotterdammer werd gedood om rap-battle'
pi_47265660
Tuurlijk gaat Jaap er niet uit. Talpa geeft hem niet voor niets 2 x immuniteit
pi_47265672
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 14:40 schreef jacqjacq het volgende:
Probleem is alleen dat de H in het SHE groepje een onstabiele factor is. Ik zie hem zich geen maanden onthouden van fysiek geweld of andere ongein. Daarvoor mist hij gewoon de controle (zeker bij een hoeveelheid alcohol) Dat gaat gewoon vroeg of laat een keer mis.
-je UI was te groot en daarom verwijderd-
pi_47265681
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 14:41 schreef Leandra het volgende:

[..]

Omdat hij naar de MasterBedroom wil... Sylvia wil niet meeverhuizen, dus Eric verhuist mee.

Gewoon een stukje powerplay om die MB
dit is een aktie van de SHE groep.
eric en huub ontnemen brian zo zijn voorkeursbehandeling, en daar wordt brian nog meer depri van.
ondertussen houdt sylvia beneden alles in de gaten
  woensdag 14 maart 2007 @ 14:43:21 #192
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47265701
Amanda denkt eraan over drie weken met Brian weer op die kamer te gaan liggen
Heeft ze een bord voor haar kop? Brian heeft vanmorgen toch gezegd dat hij dat niet meer wil.
pi_47265705
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 14:40 schreef Dark het volgende:
Natas vraagt aan Brian hoe Amanda heeft gereageerd op het gesprek, Brian reageert niet duidelijk en vertelt tegen Natas dat Amanda haar naam of de premiere "gegoogeld" had en dat er overal "hoer" en dat soort termen opdoken bij Amanda's naam.
Dit klopt wel als je googled op "Amanda Gouden Kooi" bij Brian krijg je gek genoeg niet echt slechte berichten boven..alleen die troep van de tien site.
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_47265728
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 14:42 schreef Gouden_Leeuw het volgende:

[..]

ZOdat Sylvia informatie kan winnen beneden en die slaapt toch door alles heen.
Dat is zo grappig................... Ze slaapt en ze wint info in hoe dan ???
pi_47265731
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 14:43 schreef scanman01 het volgende:
Amanda denkt eraan over drie weken met Brian weer op die kamer te gaan liggen
Heeft ze een bord voor haar kop? Brian heeft vanmorgen toch gezegd dat hij dat niet meer wil.
maar toch wel als hij 'zin 'had
  woensdag 14 maart 2007 @ 14:44:24 #196
60586 Veulen
Vlinder zonnestraal met vrij
pi_47265741
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 14:31 schreef danos het volgende:
Je moet wel even in ogenschouw nemen dat Jaap en Huub geen onbekenden voor elkaar zijn en in de meest normale zin van het woord samenleven en wonen. Ik ben het met je eens als je zegt dat als ik dit bij iemand doe die ik gewoon puur op straat tegenkom en verder nog nooit gezien hebt, dat dit natuurlijk kan worden gezien als bedreiging etc. Maar doordat dit is ontstaan vanuit een situatie waaraan wederzijds kleineren, pesten whatever ten grondslag lagen, vind ik het al een compleet andere situatie en vind ik het totdat er daadwerkelijk fysiek geweld gebruikt wordt absoluut moeten kunnen.
Klaag jij meteen een vriend (begin nou niet dat jaap geen vriend is van huub, je begrijpt wat ik bedoel) aan die een beetje irritant de doorgang zit te versperren terwijl je hem zelf voortdurend voor van alles en nog wat uitmaakt? En als hij dan een beetje intimiderend half tegen je aangaat staan, ga jij dan ook meteen zitten janken dat ie je niet moet aanraken.

Verschil is ook dat het tussen twee mensen van hetzelfde geslacht gaat, kijk als hij dit bij Silvia had geflikt dan was het heel anders, maar Sylvia zelf had het ook zover niet laten komen, dus Huub en Jaap zijn debet aan de gehele situatie, Huub heeft daarin een grens overschreven door het glas, en Jaap niet.
Waarom is dat nou anders? Omdat het een man is die het bij een man doet? Onzin. Er zijn zat gevallen bekent van mannen die mannen aanranden. Dat telt voor de wet net zo goed.

Er waren gewoon heel veel momenten die niet goed te keuren waren, ongeacht of het een vreemde of een bekende is.
Er was een moment dat jaap met z'n kruis tegen eric z'n been stond aangewreven, op het moment dat eric tegen hem gilde dat ie daarmee moest stoppen ging jaap nog even expres door met wrijven. (jakkes).
Of op het moment dat huub heel rustig op het aanrecht zit en jaap expres voor hem gaat staan en tegen z'n benen aan gaat staan leunen op het moment dat huub er af wil.
Of het moment dat jaap eric over z'n arm zit te aaien en hem tikjes in het gezicht geeft.
Of het feit dat jaap de telefoon uitdrukt als de redactie belt.
Of het moment dat jaap 4 of 5 keer de sigaret van huub uit z'n mond steelt. En op een gegeven moment gewoon bijna dingen daardoor in brand zet.

Jaap is gewoon een zwak en misselijk mannetje, en het maakt niet of ie zo geworden is door het gepest van z'n vetheid... Daar heeft dit niks meer mee te maken. Hij had ze ook anders kunnen pakken, door met deksels te gooien bv en ze hele nachten wakker te houden enz.
I put the sexy in dyslexia
Voor paardrijles aan huis
pi_47265744
Fantasia ligt lusteloos op bed... na te denken over hoe ze haar familie/kinderen kan dumpen voor Brian...
  Moderator woensdag 14 maart 2007 @ 14:44:33 #198
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_47265746
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 14:39 schreef 2live het volgende:

[..]

eerlijk zijn; hij was gisteravond ook wel loco, alleen kreeg ik niet de indruk dat hij op welk moment dan ook fysiek wilde worden. Simpelweg omdat hij stiekum wel een schijterd is. Dus een hoop grootspraak van Brian, meer niet.
Weet ik niet hoor.. we hebben al wat staaltjes gezien immers.
Als Natasia er niet tussen was gesprongen, was Brian al láng uit huis geweest. Hij stond op het punt om Stefan voor z'n "smerige KUTKOP" te slaan.
En dat hele rare lachje van Brian gisteren.. ik heb het idee dat dit maar zo kan omslaan. Ook maakte hij gisteren nog een opmerking, dat hij Huub heel graag iets aan wil doen. Brian wil Huub natuurlijk al héél lang te grazen nemen. Hij kan het niet uitstaan dat dit niet mag. In de (zijn) echte wereld, mogen kleine mannetjes niet zo'n grote bek hebben. Dan sla je namelijk het licht uit hun ogen.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  woensdag 14 maart 2007 @ 14:44:52 #199
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47265759
pi_47265764
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 14:40 schreef Mika25 het volgende:
Die jongens komen alleen maar om ff naam te maken. ze kunenn neit eens battlen. Ze zullen het nummer 1 ding gaan zingen en daarna ben ik echt benieuwd hoe ze die rap battle willen op gaan zetten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')