Waarom zou hij er in godsnaam vanavond al uit moeten?? Omdat hij Huub teruggepakt heeft met datgene waar Huub hem al weken mee treitert?? Als Huub een vent was geweest dan had hij Jaap op andere manieren getreiterd, en niet zo goedkoop door het op zijn, voor iedereen zichtbare, probleem te gooien.quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En daarom is er nog een kans dat hij vanavond al exit moet, want dan mag de redactie er eenn ieuwe voor in de plaats in zetten. Als hij over 3 weken exit is door de stemming, kunnen ze dat niet. Dus het ligt er maar net aan waar hun voorkeur ligt. Ik denk niet dat ze met zo weinig mensen verder willen.
dat was deel van het plan tussen Brian en Jaap...quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jaap heeft gisteravond aangegeven Brian er ook gewoon uit te stemmen als de tijd daar is.
Vooral niet met de zomer in aantocht. Het is inmiddels vrij duidelijk dat bewoners die de hele dag in de tuin zitten weinig TV beelden produceren. Dus mensen kwijtraken in deze fase zou heel dom zijn...quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:03 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk niet dat ze met zo weinig mensen verder willen.
Grote vriend, het blijft een spel he... verlies jij de realiteit niet een klein beetje?quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:08 schreef rebellious_angel het volgende:
We blijven er met z'n allen wel mee bezig. Maar het zou inderdaad leuk zijn als DGK-redactie nu eens zou reageren. Wat j.aap bij Huub deed kon niet en wat hij Eric flikte ook niet. En Brian, ik wil niet flauw zijn, maar mensen die aanzetten tot kunnen in ons land wel degelijk ook veroordeeld worden.
Als j.aap geen waarschuwing krijgt en Huub wel is er een fikse kans dat dat j.aap doorgaat met pure uitlokking.
Overigens, ik weet niet wie van jullie er bij de Rabobank bankieren en ook lid zijn (je kunt bij die bank lid worden ook). Rabo is mede eigenaar van Talpa en ik heb inmiddels een brief gestuurd dat ik als lid van de Rabo bank grote bezwaren heb tegen het voorbeeld dat Talpa geeft met haar beleid in DGK en verder vermeld dat als Talpa via de DGK redactie aanranding en molest blijft gedogen ik op de eerstvolgende lokale ledenbijeenkomst dat aan de orde wil stellen en een principe uitspraak wil hebben of de Rabobank aanranding en molest ook goedkeurt. En zoniet dat Rabo dan haar invloed zal moeten gebruiken.
Ik weet niet of het helpt, maar als meer mensen dit doen, zou het wel eens effect kunnen hebben. Rabo is bezig met allerlei emancipatie projecten en zal aanranding en molest, en dat was duidelijk wat j.aap deed, nooit goedkeuren.
Absoluut niet, ik ben ook een grote fan van Huub, maar ik vind dit allemaal wel erg uit zijn verband gerukt, Huub wist dat hij met deze actie kon scoren dus bleef hij er maar op doorgaan. Ik denk dat als jaap aan de kant was gegaan, Huub hem weer had uitgemaakt voor zwakke hond (alleen maar omdat hij het jammer zou vinden dat jaap niet doorging). En dat flikkerige gedoe van raak me niet aan is ook alleen maar het vuurtje wat aanwakkeren terwijl er in weze niks gebeurt.quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:07 schreef joop24 het volgende:
[..]
Ben je voorzitter van de JAAP FANCLUB ????????????????
Jij kent elke levende Antilliaan?quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:11 schreef the_undertaker het volgende:
Dat die Jaap Brian ook vertrouwt he, wat is die jongen toch kortzichtig. Een Antilliaan is NOOIT te vertrouwen![]()
Dat hij dat gezegd heeft heb ik ook gemist, ik had wel door dat Jaap zich opeens ook tegen Brian aan het afzetten was en dat Brian daar ontzettend van leek te schrikken.quote:
Ik denk niet dat Brian Huub in- en inslecht vindt.quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:38 schreef LoveProfusion het volgende:
In Brians zieke geest is Huub natuurlijk een vijand, een in en in slecht persoon. Als Brian alleen maar 1 seconde zou voelen hoe GEHAAT hij is en hoe LAAG we over hem denken..die BLIK..dat zou geweldig zijn..AIAIAI Dushi ze zijn allemaal RACISTISCH...
MG zeg, gaat het verder wel goed met je?quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:08 schreef rebellious_angel het volgende:
We blijven er met z'n allen wel mee bezig. Maar het zou inderdaad leuk zijn als DGK-redactie nu eens zou reageren. Wat j.aap bij Huub deed kon niet en wat hij Eric flikte ook niet. En Brian, ik wil niet flauw zijn, maar mensen die aanzetten tot kunnen in ons land wel degelijk ook veroordeeld worden.
Als j.aap geen waarschuwing krijgt en Huub wel is er een fikse kans dat dat j.aap doorgaat met pure uitlokking.
Overigens, ik weet niet wie van jullie er bij de Rabobank bankieren en ook lid zijn (je kunt bij die bank lid worden ook). Rabo is mede eigenaar van Talpa en ik heb inmiddels een brief gestuurd dat ik als lid van de Rabo bank grote bezwaren heb tegen het voorbeeld dat Talpa geeft met haar beleid in DGK en verder vermeld dat als Talpa via de DGK redactie aanranding en molest blijft gedogen ik op de eerstvolgende lokale ledenbijeenkomst dat aan de orde wil stellen en een principe uitspraak wil hebben of de Rabobank aanranding en molest ook goedkeurt. En zoniet dat Rabo dan haar invloed zal moeten gebruiken.
Ik weet niet of het helpt, maar als meer mensen dit doen, zou het wel eens effect kunnen hebben. Rabo is bezig met allerlei emancipatie projecten en zal aanranding en molest, en dat was duidelijk wat j.aap deed, nooit goedkeuren.
Dat niet, maar ik kan nou niet zeggen dat Brian het beeld wat ik heb van Antillianen positief bijsteld...quote:
Had je ook al over het gedrag van Brian naar Amanda gemaild?? Of vind je haar liggen neuken zonder condoom terwijl ze ligt te slapen iets minder kwalijk dan een beer van een vent die al weken door een klein etterbakje getreiterd is en dat niet meer pikt??quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:08 schreef rebellious_angel het volgende:
Als je alleen het filmpje hebt gezien heb je maar 1/10 van de tijd gezien dat jaap tegen Huub aan bleef rijden en dan kan je beeld niet echt represantatief genoemd wordenquote:Op woensdag 14 maart 2007 14:11 schreef danos het volgende:
[..]
Absoluut niet, ik ben ook een grote fan van Huub, maar ik vind dit allemaal wel erg uit zijn verband gerukt, Huub wist dat hij met deze actie kon scoren dus bleef hij er maar op doorgaan. Ik denk dat als jaap aan de kant was gegaan, Huub hem weer had uitgemaakt voor zwakke hond (alleen maar omdat hij het jammer zou vinden dat jaap niet doorging). En dat flikkerige gedoe van raak me niet aan is ook alleen maar het vuurtje wat aanwakkeren terwijl er in weze niks gebeurt.
Huub baalt er gewoon van dat Jaap geen fysieke reactie gaf op het gooien van dat glas over hem heen, het was het doel van beide heren om elkaar over het randje te laten gaan, Jaap heeft deze keer gewonnen en zich het best kunnen beheersen, klaar.
Dat is niet waar, je heb ook goeie Anitilianen net als Marokkanen enz .. Mischien een beetje kortzichtig van jou om dit te zeggen:quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:11 schreef the_undertaker het volgende:
Dat die Jaap Brian ook vertrouwt he, wat is die jongen toch kortzichtig. Een Antilliaan is NOOIT te vertrouwen![]()
walgelijke opmerking van een duidelijk idiote kutuser...quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:13 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Dat niet, maar ik kan nou niet zeggen dat Brian het beeld wat ik heb van Antillianen positief bijsteld...
Amenquote:Op woensdag 14 maart 2007 14:05 schreef marky het volgende:
[..]
Als Jaap Huub alleen maar had aangesproken op zijn kleine gestalte zoals Huub dat over het grote gestalte van Jaap doet dan is er niets aan de hand en dan kan ik het ook allemaal nog wel begrijpen. Dan is het over en weer elkaar pesten. Maar Jaap is duidelijk een stap verder gegaan door Huub steeds tegen het lijf te lopen en in hoeken te dwingen. Het doel was duidelijk. Uitlokking van geweld. Huub heeft zich wat dat betreft inghouden. Jaap niet die bleef proberen ondanks waarschuwingen van Huub en Erik dat hij niet mocht aanraken. Aanranding was het niet meer en niet minder. Aanranding is mi nog steeds strafbaar.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:14 schreef danos het volgende:
[..]
walgelijke opmerking van een duidelijk idiote kutuser...
En toen ging Brian naar beneden en zei hardop.. 'Wat heb je boven allemaal gezegd??' vervolgens op fluistertoon gaf hij hem de complimenten... en ging toen hardop nog even moeilijk doen tegen Jaap.quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeker weten. Helemaal na vannacht, toen Jaap zei dat Brian de volgende is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |