Verscheuren van het menu was geen officiele waarschuwing. Hij kreeg daar alleen voor op zijn kop van 'de stem'.quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:28 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
heeft Huub nu dus 2 waarschuwingen?
Verscheuren van het menu en het gooien van de BACO?
Het is niet uit te sluiten dat Jaap nog verrassend voor de dag komt.quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:27 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Jups nu krijg je dat kijkers het maar doorgestoken kaart vinden (wat voor de streamers allang duidelijk was).
Ik denk serieus dat Tien niet genoeg geschikte kandidaten kan vinden. Anders had Snollie er allang uitgelegen want gooien met heette koffie is gewoon gevaarlijk.
Jaap is ook 1 grote teleurstelling. Tien probeert wanhopig om hem de nieuwe 'loser' te maken die door iedereen word gepest, terwijl Jaap daar zelf voor heeft gezorgd i.t.t. Huub die gewoon nooit de kans kreeg. Jaap heeft vele malen de kans gekregen...maar de redactie zal wel trots zijn op die labiele varken.
Dat wordt dus vanmiddag een brief dat de bewoners vanavond om 9 uur netjes aangekleed op de bank moeten gaan zittenquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:28 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
heeft Huub nu dus 2 waarschuwingen?
Verscheuren van het menu en het gooien van de BACO?
Niet helemaal he! Hij deed er ijsblokjes bij!quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:29 schreef Prosac het volgende:
hopla, weer een liter cola
Ik heb de intelligentie nog niet kunnen ontwaren.quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:30 schreef FdW het volgende:
[..]
Het is niet uit te sluiten dat Jaap nog verrassend voor de dag komt.
Hij is intelligent en heeft een missie.
Let's wait and see..
Eerste avond kwam hij op mij toch vrij intelligent over...quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:31 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ik heb de intelligentie nog niet kunnen ontwaren.
Oeh!quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:29 schreef Prosac het volgende:
hopla, weer een liter cola
Grappigquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:29 schreef Kinga het volgende:
[..]
Statistieken
Laatste bezoek: 1 minuut, 59 seconden geleden.
Aantal posts: 643 (gemiddeld 7 per dag)
aanwezig dus
Jaap en intelligent??quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:30 schreef FdW het volgende:
[..]
Het is niet uit te sluiten dat Jaap nog verrassend voor de dag komt.
Hij is intelligent en heeft een missie.
Let's wait and see..
De eerste avond zijn de nieuwelingen altijd voor 100 % gescript. Later zakt dat gehalte naar een voor ons aanvaardbaar gemiddelde.quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Eerste avond kwam hij op mij toch vrij intelligent over...
De kijkcijfers zijn momenteel nog te hoog, de redaktie zal daaruit de conclusie trekken dat dit is wat het publiek wilt. En in zekere zin hebben ze daarin gelijk. Er is echter wel een groot probleem. De kijkers die deze aso-rellen leuk vinden die raken snel verveeld en die zullen dus steeds extremere acties willen zien dus op de lange termijn zullen ze afhaken. En tegen die tijd zijn de mensen die géén aso-show willen ook allang afgehaakt.quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:27 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Jups nu krijg je dat kijkers het maar doorgestoken kaart vinden (wat voor de streamers allang duidelijk was).
Ik denk serieus dat Tien niet genoeg geschikte kandidaten kan vinden. Anders had Snollie er allang uitgelegen want gooien met heette koffie is gewoon gevaarlijk.
Jaap is ook 1 grote teleurstelling. Tien probeert wanhopig om hem de nieuwe 'loser' te maken die door iedereen word gepest, terwijl Jaap daar zelf voor heeft gezorgd i.t.t. Huub die gewoon nooit de kans kreeg. Jaap heeft vele malen de kans gekregen...maar de redactie zal wel trots zijn op die labiele varken.
Tja, de eerste avond kun je natuurlijk wel voorbereiden en kun je inderdaad anders overkomen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Eerste avond kwam hij op mij toch vrij intelligent over...
Livin' a lie!quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:33 schreef Prosac het volgende:
yeah right, "light". Met daarin de ubergezonde suikervervangers Ace Sulfaam K en Aspartaam
Ja, achteraf pas.. maar niet op het moment dat Jaap het inschonk, dat vind ik ook achterbaks. Als je wilt helpen, moet je het op het moment doen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:32 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Oeh!
Laat Ome Brian het maar niet zien, die gaf laatst zijn domme neefje Japio ook al op zijn kop omdat hij cola ipv water dronk.
Ja, iemand mag Huub wel eens duidelijk maken dat Brian hem echt intens haat! Daar heeft Huub werkelijk geen notie van.quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:32 schreef Desii het volgende:
Ik ben een SHE-fanner... en ik kan Brian wel achter het behang plakken met die rattestreken van hem.... dus ik zat eens te denken.
Herma geeft ook allerlei informatie aan Natasja.... iemand van FOK kende toch Lieke..... kan die erniet voor zorgen dat SHE te horen krijgt hoe een grote rat, Brian eigenlijk is... want volgens mij hebben ze echt niet door hoe erg die jongen (en ook Natasja.. want die wist hier ook van) is.
Mee eens ...quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:35 schreef Clank het volgende:
[..]
Ja, iemand mag Huub wel eens duidelijk maken dat Brian hem echt intens haat! Daar heeft Huub werkelijk geen notie van.
Zijn sociale vaardigheden zijn ( nog ) niet herkenbaar.quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:31 schreef Ashrak het volgende:
[..]
zo dom kan huub toch niet zijn?quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:35 schreef Clank het volgende:
[..]
Ja, iemand mag Huub wel eens duidelijk maken dat Brian hem echt intens haat! Daar heeft Huub werkelijk geen notie van.
Ken jij Lieke dan? Zo ja..... graag voordat het te laat is (want Lieke komt maandag pas weer, hoorde ik net)quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:36 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Mee eens ...
Ik wil wel meedoen hoor.
Er zal vast wel ergens iets zitten ... of dit daadwerkelijk intelligentie is vraag ik me echt af.quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:37 schreef FdW het volgende:
[..]
Zijn sociale vaardigheden zijn ( nog ) niet herkenbaar.
Hij acteert als een eigenwijs mannetje.
Voor een universitaire studie moet je echt een behoorlijk IQ hebben. Tijdens gesprekken heeft hij zeker al aangetoond hierover te beschikken.
Voor mij is de grote vraag waarop hij door de casting is gekomen, wat de regie met hem voorheeft, ook in de tijd gezien.
Los daarvan is de vraag of hij datgene wat verwacht wordt kan waamaken onder druk.
Schrijf hem nog niet helemaal af.![]()
Ik heb wel een moment gezien waarop Brainless Jaap meteen corrigeerde. Jaap had gesport en ze zaten met z'n 2en in de Private, en Jaap zei dat hij even wat cola ging pakken.quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:34 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ja, achteraf pas.. maar niet op het moment dat Jaap het inschonk, dat vind ik ook achterbaks. Als je wilt helpen, moet je het op het moment doen.
Jaap is slim qua leren en de theorie kennen. Maar ik ken niemand die sociaal ZO slecht is als Jaap. Jaap heeft echt geen flauw benul. laat zich makkelijk voor een karretje spannen omdat hij in zijn leven eindelijk een echte vriend heeft..--> Brian en integere Natasia..quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:31 schreef Ashrak het volgende:
[..]
in dat geval credits voorquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:38 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik heb wel een moment gezien waarop Brainless Jaap meteen corrigeerde. Jaap had gesport en ze zaten met z'n 2en in de Private, en Jaap zei dat hij even wat cola ging pakken.
Toen sprak Brainless hem zeer indringen toe dat hij water moest nemen, en Japio zette meteen zijn zielige puppy-blik op en zei ook meteen 'Ja, Ome Brian'
(dat laatste was dus dichterlijke vrijheid...)
Nee, ik ken haar niet.quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:37 schreef Desii het volgende:
[..]
Ken jij Lieke dan? Zo ja..... graag voordat het te laat is (want Lieke komt maandag pas weer, hoorde ik net)
Misschien niet in Nederland, maar ik vraag me inderdaad ook af of er ergens op de wereld toch niet iets heeft plaatsgevonden.quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:42 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik zou wel willen weten of Brian een strafblad of iets dergelijks heeft
Ik mag aannemen dat de vrouw die de worp van Jaap op haar geweten heeft, zich enorm schaamt...quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:40 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Jaap is slim qua leren en de theorie kennen. Maar ik ken niemand die sociaal ZO slecht is als Jaap. Jaap heeft echt geen flauw benul. laat zich makkelijk voor een karretje spannen omdat hij in zijn leven eindelijk een echte vriend heeft..--> Brian en integere Natasia..
Mijn god was is Jaap toch een RARE IDOOT!
Niet meteen zo doorslaan!quote:
Daarom zit ze ook aan de medicijnen..denk ik:)quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:43 schreef ozewiesewoze het volgende:
[..]
Ik mag aannemen dat de vrouw die de worp van Jaap op haar geweten heeft, zich enorm schaamt...
Met een strafblad kom je DGK niet in.quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:42 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik zou wel willen weten of Brian een strafblad of iets dergelijks heeft
Geen SMS-jes meer voor Huub van mij, hij vergokt alle CP toch alleen maar. Ik SMS alleen nog maar voor Sylvia...quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:46 schreef beequeen het volgende:
Huub zegt dat hij goed kan carten, en wil graag een weddenschap aangaan voor CP's.
Ik ben net als Amanda.. veranderlijk als de windquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:44 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Niet meteen zo doorslaan!![]()
Brainless staat zooooooo ontzettend in de min dat hij zeker een jaar of wat kansarme kindjes in Burundi moet gaan helpen, onbezoldigd natuurlijk, om weer een beetje de nullijn in zicht te krijgen.
Ik zou ook niet weten wat ik er aan kan doen..... maar op dit FOK kende iemand Lieke.... weet jij nog wie dat was?quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:41 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Nee, ik ken haar niet.
Ik zit me alleen wel te irriteren en kan de huidige gang van zaken niet meer aanzien.
Als er dus een actie wordt opgezet wil ik daar aan meedoen. Hoe en wat weet ik nog niet.
Op MSN wil ik daar best over babbelen.
Ik wel, ik vind het prima dat hij probeert brian zoveel mogelijk cp's af te pakken. Vervolgens hoop ik dat hij dan echt Nena eens gaat uitnodigen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:47 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Geen SMS-jes meer voor Huub van mij, hij vergokt alle CP toch alleen maar. Ik SMS alleen nog maar voor Sylvia...
Nee, helaas.quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:49 schreef Desii het volgende:
[..]
Ik zou ook niet weten wat ik er aan kan doen..... maar op dit FOK kende iemand Lieke.... weet jij nog wie dat was?
De CP's van Huub gaan meestal naar Syl, dus dat maakt niet veel uit.quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:47 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Geen SMS-jes meer voor Huub van mij, hij vergokt alle CP toch alleen maar. Ik SMS alleen nog maar voor Sylvia...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |