Komt Japio bedreigend over of niet?quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:05 schreef rebellious_angel het volgende:
Ik wind me nu verdorie alweer hierover op. Komt ook omdat ik zelf ooit een keer door een vent die toch een kilo of 80 minder woog dan jaap weegt zo klem ben gezet en niet weg kon komen. Ik kan me dus voorstellen hoe beangstigend dit is.
Maar we zullen zien, als Jaap geen waarschuwing krijgt en dit niet op tv komt weten we genoeg. Ik heb de link met het filmpje van HiDiHo aan een aantal mensen doorgestuurd waarvan ik weet dat ze enkel de tv uitzending kijken normaal. Ze mogen de ware aard van die hufters brian en jaap wel zien!
10 meter? volgens mij wel 20....quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:07 schreef itsme het volgende:
[..]
Goh Ik wist niet dat Eric zo sterk was?![]()
Dus eric gaf een duwtje en Jaap vloog 10 meter de kamer door?![]()
Ja een tot ziens kusje..quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:10 schreef Kinga het volgende:
wtf was dat? een kus?
Ik ook. Maar het is ondoenlijk om ál dit soort mogelijkheden die mensen met elkaar kunnen uithalen, sluitend vast te leggen. Dus nu zouden er twee nieuwe regels bij kunnen komen: er mogen geen sigaretten uit elkaars monden getrokken worden, en als iemand om afstand verzoekt, moet minimaal een halve meter (o.i.d) in acht worden genomen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:05 schreef itsme het volgende:
[..]
Iemand een sigaret uit zijn mond trekken vind ik te ver gaan.
En aan een anders lichaam zitten terwijl die diverse keren verzoekt daar mee op te houden, veel te ver.
Volgens mij wel, maar wat een rot camera angle!quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:10 schreef Kinga het volgende:
wtf was dat? een kus?
Oke thanx.....ik dacht ff.....quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:04 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Nee. Jaap liep expres tegen de sigaret op, dit was duidelijk te zien. En hij leunde en knalde tegen Eric aan en die duwde hem van zich af en Jaap denderde 10 meter door, keek even goed en stootte toen zijn hoofdje.
hehehehehequote:Op woensdag 14 maart 2007 12:11 schreef PietjePuk63 het volgende:
Loopt Huub nou ook al een blauwtje bij Eginia?![]()
Niet all that misschien, maar mensen voelen wel aan of iemand oprecht of niet isquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:11 schreef Kinga het volgende:
Ik word onderhand ook een beetje moe van al die Huub groupies in de villa... hij is echt niet all that![]()
Inderdaad prachtig, en dan gevolgd door zijn gesprek tegen het paard, fluiten ...quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:10 schreef Prosac het volgende:
prachtig die verliefde puberblik van Huub na het kusje van Lieke
Ah kom op, hij is misschien een grotere player dan Brian..quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:13 schreef Clank het volgende:
[..]
Niet all that misschien, maar mensen voelen wel aan of iemand oprecht of niet is![]()
Er is nog niks officieel zolang er geen brief over komt.quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:16 schreef DainBramage het volgende:
Huub heeft dus een waarschuwing gekregen omdat hij Jaap heeft geraakt terwijl Jaap hem in zijn vrijheid beperkte (wat nniet mag) ???
Ja, das natuurlijk onderdeel van het spel ... de grenzen opzoeken.quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Krijgen ze persoonlijk de sigaretten uitgereikt? Of is het net zoals met bijvoorbeeld melk of koffie?
Kijk, grenzen zijn bijna nooit keihard, strakke definities zijn heel moeilijk. En de bewoners zoeken soms het uiterste randje van de grens op. Dat is ook onderdeel van het spel natuurlijk.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:16 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ja, das natuurlijk onderdeel van het spel ... de grenzen opzoeken.
Als Huub een officieuze waarschuwing krijgt voor het verscheuren van een menu vind ik dat er ook gereageerd moet worden op het wegnemen van (uit de handen) en weggooien van sigaretten.
Ik heb het niet over het 'playen' maar over de hele persoon Huub. Een oprecht iemand. Geen achterbaks gedoe!quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:14 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ah kom op, hij is misschien een grotere player dan Brian..
volgens mij omdat ie een glas drinken over Jaap heen gooide. Toen Huub dat deed zei ie er nog bij:quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:16 schreef DainBramage het volgende:
Huub heeft dus een waarschuwing gekregen omdat hij Jaap heeft geraakt terwijl Jaap hem in zijn vrijheid beperkte (wat nniet mag) ???
Eerlijkheid duurt het langst. Vroeg of laat gaat Brian zo hard op zijn bek (can't wait for that moment)quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:17 schreef Clank het volgende:
[..]
Ik heb het niet over het 'playen' maar over de hele persoon Huub. Een oprecht iemand. Geen achterbaks gedoe!
Ja leuk! Ik kreeg even een flashback naar Bart en Lesley zo daar bij die stallen. Wie weet wat er nog gaat gebeuren....quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:13 schreef FdW het volgende:
[..]
Inderdaad prachtig, en dan gevolgd door zijn gesprek tegen het paard, fluiten ...
Huub maakt er weer wat moois van.
Straks gaat hij waarschijnlijk Tilly nog even gelukkig maken met zijn humor.
Topgozer.![]()
Dat is te moeilijk te begrijpen voor KINGAquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:17 schreef Clank het volgende:
[..]
Ik heb het niet over het 'playen' maar over de hele persoon Huub. Een oprecht iemand. Geen achterbaks gedoe!
waar staat dat dat niet mag? (en dan bedoel ik niet welke COSquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:16 schreef DainBramage het volgende:
Precies ...quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:17 schreef Clank het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waar die blijven...quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:21 schreef LoveProfusion het volgende:
Er moet vers bloed in de villa komen.. Jaap is gewoon TE irritant..wat leuke gezellige intelligente nieuwe bewoners..soms is het gewoon TE saai.
Ze kunnen me altijd bellen...quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:23 schreef FdW het volgende:
Voor 10 is essentieel bij het bepalen van sancties of er goede vervangers zijn.
Heb sterk de indruk dat dit niet het geval is.
Hij heeft voor de video-boodschap achter gezeten, voor de stemming was ie weer achter. En ik denk na de stemming ook eventjes. Dus goed mogelijk dat hij z`n instructies had.quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:21 schreef blomst het volgende:
Ik denk niet dat Jaap een waarschuwing gaat krijgen, Hij lijkt me wel een type dat eerst achter heeft gevraagt wat hij mag doen.
In de meeste gevallen geldt die regel, maar ik vrees voor het winnen van de villa niet. Daarvoor moet je het flink voor achter de ellebogen hebben en daarom denk ik ook dat Brian (helaas!!) een heel eind gaat komen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:18 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Eerlijkheid duurt het langst. Vroeg of laat gaat Brian zo hard op zijn bek (can't wait for that moment)![]()
In de laatste brief stond toch duidelijk dat:quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:21 schreef blomst het volgende:
Ik denk niet dat Jaap een waarschuwing gaat krijgen, Hij lijkt me wel een type dat eerst achter heeft gevraagt wat hij mag doen.
zonder toestemming had hij het niet gedaan, Jaap is geen held.
Jups nu krijg je dat kijkers het maar doorgestoken kaart vinden (wat voor de streamers allang duidelijk was).quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:23 schreef FdW het volgende:
Het is inderdaad hoog tijd dat de DGK_REDACTIE weer even een vooraankondiging komt doen van groot nieuws op de officiele site.quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waar die blijven...![]()
heeft Huub nu dus 2 waarschuwingen?quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:27 schreef Ashrak het volgende:
[..]
In de laatste brief stond toch duidelijk dat:
- je niemand mag opsluiten
- je niemand de vrije doorgang mag belemmeren
- je niet mag spelen met etenswaren en persoonlijk eigendommen
Als je voor iemand gaat staan waardoor de persoon eigenlijk geen kant op kan is ook belemmering (blokkeren) en als je iemand aanraakt terwijl deze daar niet van gediend is staat dit gelijk aan aanranding in mijn ogen. Het wegpakken van sigaretten en deze weggooien staat wat dat betreft gelijk aan het spelen met genotswaren en persoonlijke eigendommen.
Wat dat betreft was de officieuze waarschuwing voor Huub voor het verscheuren van het menu toch een stuk minder begrijpelijk en kinderachtig.
Ze mogen mij ook bellen hoor ....quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:23 schreef FdW het volgende:
Dat denkt SNOLLIE ook, vandaar dat wat BRAINLESS ook zegt tegen haar ze gaat toch niet weg ze denkt jou moet ik vangen maak ik staks alles op en zoek ik weer een nieuw slachtofferquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:25 schreef Clank het volgende:
[..]
In de meeste gevallen geldt die regel, maar ik vrees voor het winnen van de villa niet. Daarvoor moet je het flink voor achter de ellebogen hebben en daarom denk ik ook dat Brian (helaas!!) een heel eind gaat komen.
Verscheuren van het menu was geen officiële waarschuwing.quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:28 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
heeft Huub nu dus 2 waarschuwingen?
Verscheuren van het menu en het gooien van de BACO?
Statistiekenquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:28 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Het is inderdaad hoog tijd dat de DGK_REDACTIE weer even een vooraankondiging komt doen van groot nieuws op de officiele site.
Joehoe DGK_REDACTIE, lezen jullie mee?
Nee, volgens mij heeft hij er maar 1.quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:28 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
heeft Huub nu dus 2 waarschuwingen?
Verscheuren van het menu en het gooien van de BACO?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |