abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 14 maart 2007 @ 11:48:10 #51
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_47259902
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 11:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En ik denk dat Jaap op dit niveau (gesteund door Brainless zijn "goede" bedoelingen)
Huub zijn doodvonnis gaat worden. Dit trekt Huub niet nog twee keer, en hij heeft nu
alweer een waarschuwing die een maand staat !!

En ik vrees dat de DGK redactie Jaap voorlopig zijn gang zal laten gaan
Uiteindelijk maakt het niet zoveel uit wat Huub of Jaap doen, maar wat de redáctie wil.
Dat heeft het incident met Amanda wel bewezen. Tenzij Huub natuurlijk vól uithaalt op de bakkes van Jaap, of als Jaap op het hoofd van Huub gaat zitten. Dan kunnen ze er niet meer onderuit en moet de dader verdwijnen.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_47259905
[quote]Op woensdag 14 maart 2007 11:45 schreef Ashrak het volgende:

[..]

Ben ik niet met je eens ...
Hij had gisteren ook nog niet erg veel op. Het kwam alleen wel op het goede moment.

En ja, ik hou me hart vast, maar dat komt niet omdat Huub te ver gaat. Niet omdat hij te veel heeft gedronken, maar het feit dat Jaap gewoon bezig is met een vies spel (uitlokking fysiek geweld) op aangeven van Brian.

Jaap is gewoon te ver gegaan ... het zit op het randje van aanranding en een ieder die dan heel rustig kan blijven is gewoon erg goed bezig, maar een ieder die dan toch lichtelijk aggressieve neigeingen krijgt is ook gewoon menselijk en als je je dan nog kunt inhouden ben je ook gewoon toppie.
[/quote

Hier sluit ik me helemaal bij aan
  woensdag 14 maart 2007 @ 11:48:18 #53
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_47259906
Huubje verliefd
pi_47259927
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 11:45 schreef Copycat het volgende:

[..]

Seksuele intimidatie door een walrus?

Ik zocht inderdaad naar de eerste 2 woorden maar de laatste 3 zijn nog veel leuker.
  woensdag 14 maart 2007 @ 11:49:21 #55
168775 Ashrak
NON-Actief
pi_47259957
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 11:47 schreef petraa het volgende:

[..]

Die zal vast wel komen nog en ik hoop dat daarin dan ook gelijk staat dat Jaap zijn officiele waarschuwing krijgt.
Het is jammer dat DGK niet gisteren gelijk heeft ingegrepen na de melding van Huub, want nu zijn de overtredingen van Jaap op Huub en Eric waarschijnlijk alleen goed voor een waarschuwing (hopelijk trekken ze daar de lijn).
"We live in a fantasy world, a world of illusion. The great task in life is to find reality."
  FOK!Babe woensdag 14 maart 2007 @ 11:49:44 #56
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_47259972
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 11:48 schreef Gert het volgende:

[..]
of als Jaap op het hoofd van Huub gaat zitten.
pi_47259979
Als huub bezopen is gaan bij mij de streams uit....Ik zie Huub ook echt niet meer als de winnaar van DGK. Hij gaat nog wel een keer over de schreef. Ik denk dat Brian Natasia Erik en Sylvia overblijven en dat het publiek dan gaat kiezen.

Dan heeft Natasia dus haar kinderen 2 jaar gedumpt en wint ze NIKS NADA NOPPES
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_47259984
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 11:48 schreef joop24 het volgende:
[quote]Op woensdag 14 maart 2007 11:45 schreef Ashrak het volgende:

[..]

Ben ik niet met je eens ...
Hij had gisteren ook nog niet erg veel op. Het kwam alleen wel op het goede moment.

En ja, ik hou me hart vast, maar dat komt niet omdat Huub te ver gaat. Niet omdat hij te veel heeft gedronken, maar het feit dat Jaap gewoon bezig is met een vies spel (uitlokking fysiek geweld) op aangeven van Brian.

Jaap is gewoon te ver gegaan ... het zit op het randje van aanranding en een ieder die dan heel rustig kan blijven is gewoon erg goed bezig, maar een ieder die dan toch lichtelijk aggressieve neigeingen krijgt is ook gewoon menselijk en als je je dan nog kunt inhouden ben je ook gewoon toppie.
[/quote

Hier sluit ik me helemaal bij aan
Joop Ik wilde je een pm sturen om je even uit te leggen hoe je moet quoten maar je hebt je pm box niet geactiveerd bemerk ik
pi_47259991
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 11:48 schreef Prosac het volgende:
Huubje verliefd
Huub vindt Lieke héél leuk. En als Lieke de streams de afgelopen dagen een beetje gevolgd heeft weet ze dat wel
pi_47260003
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 10:19 schreef voyeur het volgende:
-knip-

Huub kon ook best een andere kant oplopen, zich terugtrekken etc. Past toch wel in het spel om de knikkers om de grenzen op te zoeken. Geen reden voor actie van de redactie en zeker niet iets om aangifte voor te gaan doen (en ik kan het weten want heb dat nav een BB wel eens gedaan )
Huub kon geen enkele andere kant op! Dat was domweg door die lichamelijke blokkade niet mogelijk (puur intimidatie dus).

Als je door zo'n vent van 2 meter en 200 kilo wordt geblokkeerd, dan zal ieder mens van normaal postuur en zeker een tenger iemand als Huub en Eric geen kant op kunnen. Nee, voor mij de DGR-redactie zijn ware aard zien. Ze staan dit toe! Ik zou me voor kunnen stellen dat als jaap en brain geen waarschuwing vinden we toch een keer iets gaan organiseren.

Niet enkel aangifte doen, maar met een grote groep bij die poort gaan staan en mooie spreek koortjes. Die moeten tot in de villa door kunnen dringen.

En dat dan samen met Bont voor Dieren organiseren, die hebben er ervaring mee dat actie voeren.

Ik help wel een leuke leuze verzinnen

- 1, 2, 3, 4 Jaaps verblijf doet ons geen plezier
5, 6, 7, 8 Brian moet weg, voor vannacht
9 en dan nog de 10, we hen nooit meer zien

en die kunnen natuurlijk veel en veel beter!
Man is an animal that makes bargains,
no other animal does this
One dog does not change a bone with another.
~Adam Smith
pi_47260026
Joop

Bij elke post zie je dit in de rechter boven hoek staan.

Daar klik je op als je daar op wilt reageren. dan krijg je een reageer scherm met de tekst van iemand. aan het einde staat [/quote]

Pas daar onder zet je dan jou reactie
  woensdag 14 maart 2007 @ 11:52:17 #62
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_47260054
Ik zou ook verliefd worden als Lieke zo voorovergebukt naast me staat
(ik zag Huub wel een stapje vooruit zetten en kijken )

Voorts zijn die dames natuurlijk gewoon leuke en aardige dames. Dus ik begrijp Huub wel, vond zijn opmerking tegen xxx? ook wel leuk, verwijzend naar de "hangende tuinen" van Palma
  FOK!Babe woensdag 14 maart 2007 @ 11:52:28 #63
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_47260065
  Moderator woensdag 14 maart 2007 @ 11:52:33 #64
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_47260071
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 11:49 schreef itsme het volgende:

[..]

Joop Ik wilde je een pm sturen om je even uit te leggen hoe je moet quoten maar je hebt je pm box niet geactiveerd bemerk ik
Dan doen we het hier maar even.

Komt-ie Joop:

Rechtsboven elke post zit een quote-icoontje:

Daar op klikken, en je nieuwe tekst er onder plaatsen.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_47260077
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 11:49 schreef LoveProfusion het volgende:
Als huub bezopen is gaan bij mij de streams uit....Ik zie Huub ook echt niet meer als de winnaar van DGK. Hij gaat nog wel een keer over de schreef. Ik denk dat Brian Natasia Erik en Sylvia overblijven en dat het publiek dan gaat kiezen.

Dan heeft Natasia dus haar kinderen 2 jaar gedumpt en wint ze NIKS NADA NOPPES
Ik heb dat gevoel ook een beetje.
Elke ochtend als ik de pc aan zet en ik naar de site surf verwacht ik een bericht dat Huub te ver is gegaan.
pi_47260084
  woensdag 14 maart 2007 @ 11:53:07 #67
168775 Ashrak
NON-Actief
pi_47260092
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 11:50 schreef rebellious_angel het volgende:

[..]

Huub kon geen enkele andere kant op! Dat was domweg door die lichamelijke blokkade niet mogelijk (puur intimidatie dus).

Als je door zo'n vent van 2 meter en 200 kilo wordt geblokkeerd, dan zal ieder mens van normaal postuur en zeker een tenger iemand als Huub en Eric geen kant op kunnen. Nee, voor mij de DGR-redactie zijn ware aard zien. Ze staan dit toe! Ik zou me voor kunnen stellen dat als jaap en brain geen waarschuwing vinden we toch een keer iets gaan organiseren.

Niet enkel aangifte doen, maar met een grote groep bij die poort gaan staan en mooie spreek koortjes. Die moeten tot in de villa door kunnen dringen.

En dat dan samen met Bont voor Dieren organiseren, die hebben er ervaring mee dat actie voeren.

Ik help wel een leuke leuze verzinnen

- 1, 2, 3, 4 Jaaps verblijf doet ons geen plezier
5, 6, 7, 8 Brian moet weg, voor vannacht
9 en dan nog de 10, we hen nooit meer zien

en die kunnen natuurlijk veel en veel beter!
Eens ...
DGK had echt eerder in moeten grijpen.

Op dit moment begrijp ik het echt helemaal niet.
Aan de ene kant worden de acties van vannacht getolereerd, maar mogen ze niet aan persoonlijke spullen, etenswaren komen en moeten ze nu op een bepaalde tijd in bed liggen. Hoezo de regels zijn onduidelijk.
"We live in a fantasy world, a world of illusion. The great task in life is to find reality."
pi_47260099
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 11:52 schreef itsme het volgende:

[..]

Elke ochtend als ik de pc aan zet en ik naar de site surf verwacht ik een bericht dat Huub te ver is gegaan.
dito
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_47260121
Nieuwe actie? Jaap moet een waaarschuwing!!!!
pi_47260126
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 11:52 schreef itsme het volgende:

[..]

Dat heb ik dus ook. Ik kijk eerst of er een topic is van zwaai hier Huub uit.
pi_47260150
De redactie heeft zowieso schijt aan regels en wat het publiek wil. De aandacht die Natasja krijgt/kreeg was absurd en ik weet zeker dat ZIJ de reden is dat veel mensen niet meer kijken/wegzappen gewoonweg omdat ze vanaf het begin gehaat is. Zich vanaf het begin als sekreet heeft neergezet.
De redactie wil Huub echt niet kwijt, want de week na zijn vertrek zullen de kijkcijfers dalen en dalen en dalen en is het einde programma.
pi_47260156
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 11:53 schreef Ashrak het volgende:

[..]

Eens ...

Aan de ene kant worden de acties van vannacht getolereerd, maar mogen ze niet aan persoonlijke spullen, etenswaren komen en moeten ze nu op een bepaalde tijd in bed liggen. Hoezo de regels zijn onduidelijk.
Precies het is allemaal veel te vaag.

Persoonlijke dingen zijn toch ook sigaretten dacht ik?
  woensdag 14 maart 2007 @ 11:54:55 #73
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_47260161
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 11:48 schreef Prosac het volgende:
Huubje verliefd
alweer?
Die valt ook voor iedere vrouw die even aandacht geeft zeg..
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  woensdag 14 maart 2007 @ 11:55:38 #74
168775 Ashrak
NON-Actief
pi_47260190
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 11:53 schreef itsme het volgende:
Nieuwe actie? Jaap moet een waaarschuwing!!!!
Voor mij mag hij de villa verlaten. Als hij hier slechts een waarschuwing voor krijgt snap ik het programma echt niet meer. Hij heeft niet alleen Huub geblokkeerd (en meer), maar ook Eric. Ook heeft hij de telefoontjes afgebroken etc.
  woensdag 14 maart 2007 @ 11:55:49 #75
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_47260195
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 11:54 schreef LoveProfusion het volgende:
De redactie heeft zowieso schijt aan regels en wat het publiek wil. De aandacht die Natasja krijgt/kreeg was absurd en ik weet zeker dat ZIJ de reden is dat veel mensen niet meer kijken/wegzappen gewoonweg omdat ze vanaf het begin gehaat is. Zich vanaf het begin als sekreet heeft neergezet.
De redactie wil Huub echt niet kwijt, want de week na zijn vertrek zullen de kijkcijfers dalen en dalen en dalen en is het einde programma.
dat riepen we ook toen Nicolaas ging.. Als Huub gaat, staat of valt alles met de reden waarom hij moet gaan en de vervanging die komt.
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  Moderator woensdag 14 maart 2007 @ 11:56:24 #76
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_47260212
quote:
En dus.. hebben ze géén schijt aan wat het publiek wil.

Wat ze alleen willen voorkomen, is het publiek instant-bevrediging geven door de bad guys eruit te laten flikkeren, waarna er een saai programma over blijft.

Maar: Natasia is opgebrand, die kan wel geofferd worden nu.
  woensdag 14 maart 2007 @ 11:56:30 #77
165665 PietjePuk63
show a little faith
pi_47260220
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 11:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:

[..]

Niet mee eens, de eerste paar dagen na de opheffing van zijn alcohol verbod ging het
inderdaad goed, maar als je hem vannacht had gezien dat had je, net als ik, je hart
vastgehouden .......... het was op het randje naar mijn idee.

En ik denk dat Jaap op dit niveau (gesteund door Brainless zijn "goede" bedoelingen)
Huub zijn doodvonnis gaat worden. Dit trekt Huub niet nog twee keer, en hij heeft nu
alweer een waarschuwing die een maand staat !!

En ik vrees dat de DGK redactie Jaap voorlopig zijn gang zal laten gaan
Ik denk dat het met Huub wel meevalt. Hij was vannacht duidelijk zwaar over de zeik, maar kon zich ook zichtbaar goed beheersen. En de actie die hem een officiele waarschuwing kostte (volgens Huub zelf tenminste) voerde hij uit bij zijn volle verstand, want hij zei er ook meteen bij: dit kost een me een officiele waarschuwing.
Huub wist goed wat hij wel en niet kon doen, net zo goed als hij wist dat Jaap de regels behoorlijk aan het oprekken en uittesten was.
Het lijkt me heel erg sterk dat de redactie Jaap zal toestaan nog vaker op deze manier fysieke intimidatie te plegen, dus wat dat betreft heeft Jaap eigenlijk zijn enige wapen uit zijn eigen handen geslagen vannacht. Want verbaal heeft hij gewoon niks in te brengen bij Huub.
Het is eigenlijk typerend en misschien ook wel een beetje triest dat de tegenstanders van Huub (NL, Bart, Brainless, Jaap) maar niet verder kunnen komen dan pogingen tot uitlokking van fysiek geweld. Dit toont meteen hun zwakte aan, want ik vind dat mensen die daarnaar grijpen daarmee aangeven de situatie niet meer aan te kunnen.
Indirect geven Jaap en Brainless dus aan Huub gewoon niet aan te kunnen.
Niets is sterker dan dat ene woord!
pi_47260277
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 11:56 schreef PietjePuk63 het volgende:

[..]

Ik denk dat het met Huub wel meevalt. Hij was vannacht duidelijk zwaar over de zeik, maar kon zich ook zichtbaar goed beheersen. En de actie die hem een officiele waarschuwing kostte (volgens Huub zelf tenminste) voerde hij uit bij zijn volle verstand, want hij zei er ook meteen bij: dit kost een me een officiele waarschuwing.
Huub wist goed wat hij wel en niet kon doen, net zo goed als hij wist dat Jaap de regels behoorlijk aan het oprekken en uittesten was.
Het lijkt me heel erg sterk dat de redactie Jaap zal toestaan nog vaker op deze manier fysieke intimidatie te plegen, dus wat dat betreft heeft Jaap eigenlijk zijn enige wapen uit zijn eigen handen geslagen vannacht. Want verbaal heeft hij gewoon niks in te brengen bij Huub.
Het is eigenlijk typerend en misschien ook wel een beetje triest dat de tegenstanders van Huub (NL, Bart, Brainless, Jaap) maar niet verder kunnen komen dan pogingen tot uitlokking van fysiek geweld. Dit toont meteen hun zwakte aan, want ik vind dat mensen die daarnaar grijpen daarmee aangeven de situatie niet meer aan te kunnen.
Indirect geven Jaap en Brainless dus aan Huub gewoon niet aan te kunnen.
Is ook.
  Moderator woensdag 14 maart 2007 @ 11:58:56 #79
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_47260301
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 11:54 schreef itsme het volgende:

[..]

Krijgen ze persoonlijk de sigaretten uitgereikt? Of is het net zoals met bijvoorbeeld melk of koffie?

Kijk, grenzen zijn bijna nooit keihard, strakke definities zijn heel moeilijk. En de bewoners zoeken soms het uiterste randje van de grens op. Dat is ook onderdeel van het spel natuurlijk.
pi_47260310
quote:
Als dat zo is (moet altijd lachen om jou avatar) dan zouden ze nu dus moeten ingrijpen.(hadden ze gisteren al moeten doen. Als iemand beleefd herhaaldelijk verzoekt niet aan hem of haar te zitten,maar die persoon blijft dat doen, zodat je wel gepusht wordt om hem weg te duwen, dat gaat te ver.
Toen ze Huub aan de lijn hadden en Eric die niet eens kon bellen door Jaap, hadden ze (achter) gelijk naar jaap moeten vragen en hem ook een waarschuwing geven.

Jaap een waarschuwing geven. Doen ze dat niet dan gaat die therorie duidelijk niet op.
  woensdag 14 maart 2007 @ 12:00:00 #81
58921 Day
You can fly!
pi_47260341
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 11:58 schreef Gert het volgende:

[..]

Krijgen ze persoonlijk de sigaretten uitgereikt? Of is het net zoals met bijvoorbeeld melk of koffie?

Kijk, grenzen zijn bijna nooit keihard, en de bewoners zoeken het uiterste randje van de grens op. Dat is ook onderdeel van het spel natuurlijk.
Precies. En dat is ook wat Jaap vannacht heeft gedaan, de grens opgezocht bij Huub.
Ik neem aan dat we vandaag nog wel zullen horen of hij daarin te ver is gegaan.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  woensdag 14 maart 2007 @ 12:01:06 #82
165665 PietjePuk63
show a little faith
pi_47260382
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 11:58 schreef daWeasel het volgende:

[..]

Is ook.
  FOK!Babe woensdag 14 maart 2007 @ 12:01:11 #83
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_47260389
quote:
Kijk, grenzen zijn bijna nooit keihard, strakke definities zijn heel moeilijk. En de bewoners zoeken soms het uiterste randje van de grens op. Dat is ook onderdeel van het spel natuurlijk.
Heb jij het nu over DGK of over mod zijn op Fok?
pi_47260396
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 11:55 schreef Ashrak het volgende:

[..]

Voor mij mag hij de villa verlaten. Als hij hier slechts een waarschuwing voor krijgt snap ik het programma echt niet meer. Hij heeft niet alleen Huub geblokkeerd (en meer), maar ook Eric. Ook heeft hij de telefoontjes afgebroken etc.
nee ik verwacht zeker niet dat Jaap er uit zou moeten. (helaas)
Een waarschuwing vind ik op zijn plaats, verder niet.
  woensdag 14 maart 2007 @ 12:01:45 #85
170837 Spoko
mellow mood has got me...
pi_47260410
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 11:53 schreef Ashrak het volgende:

[..]

Eens ...

ga vandaag kijken wat er gebeurt tav Jaap(gisteren live gezien,in de buitenwereld ram je zo iemand echt zijn kop in), krijgt hij geen officiele waarschuwing, dan ben ik iig exit en is het echt een waardeloos walgelijk programma
pi_47260414
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 11:56 schreef PietjePuk63 het volgende:

[..]

Het is eigenlijk typerend en misschien ook wel een beetje triest dat de tegenstanders van Huub (NL, Bart, Brainless, Jaap) maar niet verder kunnen komen dan pogingen tot uitlokking van fysiek geweld. Dit toont meteen hun zwakte aan, want ik vind dat mensen die daarnaar grijpen daarmee aangeven de situatie niet meer aan te kunnen.Indirect geven Jaap en Brainless dus aan Huub gewoon niet aan te kunnen.
Mooi en duidelijk gezegt........zo zie ik het ook.
----------------------------------------------------------------Hierlangs afknippen-----------------------------------------------------------------
pi_47260447
Jaap gaat er niet uit..de redactie denkt natuurlijk dat de transformatie van Jaap de Walvis in Jaap het Topmodel een ware tv-sensatie zal zijn. Jammer dat Jaap alleen een psychisch gestoord varken is. ook al krijg je er 120 kilo af het zal een varken blijven.
pi_47260459
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 11:49 schreef itsme het volgende:

[..]

Bedankt ik zal er op letten
pi_47260462
Natasia en Jaap zitten als eerste in hun sportkleding beneden. Natasia vraagt Jaap naar de ruzie van gisteravond met Huub en Eric: “Nu heb je zeker zoiets van; ik ben er klaar mee, ik pik het niet meer?” “Ja, maar het is precies gelopen zoals ik had verwacht, omdat ik mezelf ken, maar toch…”, reageert Jaap. “Er is echt veel gebeurd; Huub heeft een sigaret tegen mijn wang gedrukt en Eric heeft mijn hoofd tegen een kast geduwd”, gaat Jaap verder. "Echt? Nou dan heb je kans dat ze allebei…”, mompelt Natasia. We zijn benieuwd wat het staartje zal zijn van deze ruzie.
Bron: tien

Is dit waar ???
Sigaret tegen iemands wang en hoofd tegen een kast geduwt
----------------------------------------------------------------Hierlangs afknippen-----------------------------------------------------------------
pi_47260497
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 12:03 schreef Miraaa het volgende:
Natasia en Jaap zitten als eerste in hun sportkleding beneden. Natasia vraagt Jaap naar de ruzie van gisteravond met Huub en Eric: “Nu heb je zeker zoiets van; ik ben er klaar mee, ik pik het niet meer?” “Ja, maar het is precies gelopen zoals ik had verwacht, omdat ik mezelf ken, maar toch…”, reageert Jaap. “Er is echt veel gebeurd; Huub heeft een sigaret tegen mijn wang gedrukt en Eric heeft mijn hoofd tegen een kast geduwd”, gaat Jaap verder. "Echt? Nou dan heb je kans dat ze allebei…”, mompelt Natasia. We zijn benieuwd wat het staartje zal zijn van deze ruzie.

Is dit waar ???
Nee. Jaap liep expres tegen de sigaret op, dit was duidelijk te zien. En hij leunde en knalde tegen Eric aan en die duwde hem van zich af en Jaap denderde 10 meter door, keek even goed en stootte toen zijn hoofdje.
pi_47260508
Ik wind me nu verdorie alweer hierover op. Komt ook omdat ik zelf ooit een keer door een vent die toch een kilo of 80 minder woog dan jaap weegt zo klem ben gezet en niet weg kon komen. Ik kan me dus voorstellen hoe beangstigend dit is.

Maar we zullen zien, als Jaap geen waarschuwing krijgt en dit niet op tv komt weten we genoeg. Ik heb de link met het filmpje van HiDiHo aan een aantal mensen doorgestuurd waarvan ik weet dat ze enkel de tv uitzending kijken normaal. Ze mogen de ware aard van die hufters brian en jaap wel zien!
Man is an animal that makes bargains,
no other animal does this
One dog does not change a bone with another.
~Adam Smith
  woensdag 14 maart 2007 @ 12:05:40 #92
165665 PietjePuk63
show a little faith
pi_47260517
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 11:54 schreef itsme het volgende:

[..]

Okee!

1. Persoonlijke dingen zijn sigaretten.
2. Van sigaretten kan je kanker krijgen

Wat is waar?

A. Jaap moet alle sigaretten opvreten
B. Jaap's persoonlijkheid deugt niet
C. Jaap moet ophouden met in het zwembad te springen want dit kost JdM een kapitaal aan waterrekeningen.
D. Dag Jaap!
pi_47260526
quote:

[..]

Iemand een sigaret uit zijn mond trekken vind ik te ver gaan.
En aan een anders lichaam zitten terwijl die diverse keren verzoekt daar mee op te houden, veel te ver.

Maar goed, we zullen het wel horen vandaag. (neem ik aan)
pi_47260544
quote:

Is dit waar ???
Jaap probeerde meer de sigaret uit Huubs hand weg te koppen en Eric duwde Jaap weg bij de telefoon en chubby stond zo slecht op zijn varkenspoten (vandaar de steunzolen?) dat hij zijn vetklep tegen de afzuigkap stootte.
  woensdag 14 maart 2007 @ 12:06:26 #95
170837 Spoko
mellow mood has got me...
pi_47260546
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 12:04 schreef LoveProfusion het volgende:

[..]

Nee. Jaap liep expres tegen de sigaret op, dit was duidelijk te zien. En hij leunde en knalde tegen Eric aan en die duwde hem van zich af en Jaap denderde 10 meter door, keek even goed en stootte toen zijn hoofdje.
Inderdaad, en niks anders...
pi_47260559
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 12:03 schreef joop24 het volgende:

[..]

Bedankt ik zal er op letten
Goed zo! Het is gelukt.
pi_47260563
quote:

Is dit waar ???
Nee is niet waar dat VET VARKEN heeft zelf niet in de gaten hoe groot zn' omvang is en loopt daardoor overal tegenaan
pi_47260588
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 12:06 schreef Spoko het volgende:

[..]

Inderdaad, en niks anders...
Goh Ik wist niet dat Eric zo sterk was?
Dus eric gaf een duwtje en Jaap vloog 10 meter de kamer door?
pi_47260600
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 12:07 schreef itsme het volgende:

[..]

Goed zo! Het is gelukt.
THNX
  woensdag 14 maart 2007 @ 12:08:49 #100
165665 PietjePuk63
show a little faith
pi_47260617
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 12:07 schreef itsme het volgende:

[..]

Goh Ik wist niet dat Eric zo sterk was?
Dus eric gaf een duwtje en Jaap vloog 10 meter de kamer door?
Ik zat er NAAST! Ik zat er NAAST!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')