abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 18 maart 2007 @ 17:13:23 #251
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_47404328
quote:
Op zondag 18 maart 2007 16:32 schreef Pritt het volgende:
Zoals van Gaal zou zeggen: "PSV moet dit maar eens zien te managen."
Ik ga jullie niet uitlachen want alsnog worden jullie kampioen.
Maar toch voelt het wel lekker om eindelijk daar te winnen en nog ruim ook.
post waar ik het meest mee eens bben
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  zondag 18 maart 2007 @ 17:15:27 #252
130479 ganzenherder
Ganse herder
pi_47404406
Het dringt eigenlijk alleen maar door dat we verloren hebben van Ajax....Maar de score, 5-1, Feyenoord deed het zelfs beter. Dringt nog niet echt tot me door....
Patat Friet
pi_47404434
quote:
Op zondag 18 maart 2007 17:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Ik denk dat er weinig realistische 'lampjes' waren die PSV zonder kromkamp, kone en Alex wel even Ajax op zagen rollen.
Ik was er iig niet één van...
Ik hoopte zelf op een 1-0 of 0-0
pi_47404471
quote:
Koeman: spelers misschien rust geven tegen Liverpool
Ronald Koeman liet zojuist op de persconferentie weten dat de personele problemen dusdanig zijn, dat hij erover nadenkt om spelers misschien rust te gaan geven bij de Champions League duels tegen Liverpool. "Het kampioenschap is nu veel belangrijker" aldus Koeman.
Al zei hij daarna dat het een geintje was . Die oude moppentapper!
pi_47404474
quote:
Op zondag 18 maart 2007 17:15 schreef ganzenherder het volgende:
Het dringt eigenlijk alleen maar door dat we verloren hebben van Ajax....Maar de score, 5-1, Feyenoord deed het zelfs beter. Dringt nog niet echt tot me door....
Bij mij ook niet.

We staan nog punten voor en we moeten hier het positieve uithalen en ervan leren.
Anders verspeel je de titel nog.
PSV speelde om niet te verliezen en dat mag niet in een wedstrijd zoals vandaag.
  zondag 18 maart 2007 @ 17:19:19 #256
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_47404536
Sorry hoor dit is gewoon een vernedering en dat mogen ze ook wel weten. Je laat je niet door Ajax in eigen huis met 1-5 vernederen. Dit kán niet. En dan niet aankomen met dat het Zuid-Amerikanen zijn, want als het Boca-River is sterven ze wel op het veld.

Die Alcides, ongenadig. En Da Costa met zijn lankmoedige optredens. En Culina, dat belachelijke balletje waaruit Sneijder de overigens weergaloze 0-2 maakt. Dit kan niet zonder gevolgen blijven.

[ Bericht 0% gewijzigd door Dylan Dog op 18-03-2007 17:23:05 (typo) ]
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  zondag 18 maart 2007 @ 17:22:46 #257
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_47404686
quote:
Op zondag 18 maart 2007 16:24 schreef EdAtTheBar het volgende:

[..]

Sterker nog: psv heeft amper supporters. Alleen maar van die dikke nooit-buiten-hun-eigen-dorp-komende bierdrinkende wannabee nazi boeren

En ja, ik kan het weten want ik woon er MIDDEN in.
Hey een vaste bezoeker van het PSV-topic! Welkom! Leuk dat je even langs komt!
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_47404788
quote:
Op zondag 18 maart 2007 16:44 schreef cultheld het volgende:
Aissati had best van pas kunnen komen vandaag.
Cultheld aub, die wordt ook omver geblazen! Afellay kwam er ook niet uit. PSV miste Vennegoor.
  zondag 18 maart 2007 @ 17:25:14 #259
11102 knep
Mountainfreak
pi_47404808
Straftraining!

Oh nee wacht, de selectie loopt op haar laatste tenen
pi_47404834
quote:
Op zondag 18 maart 2007 17:19 schreef Dylan Dog het volgende:
Sorry hoor dit is gewoon een vernedering en dat mogen ze ook wel weten. Je laat je niet door Ajax in eigen huis met 1-5 vernederen. Dit kán niet. En dan niet aankomen met dat het Zuid-Amerikanen zijn, want als het Boca-River is sterven ze wel op het veld.

Die Alcides, ongenadig. En Da Costa met zijn lankmoedige optredens. En Culina, dat belachelijke balletje waaruit Sneijder de overigens weergaloze 0-2 maakt. Dit kan niet zonder gevolgen blijven.
Idd aanpakken anders krijg je oer 2 wekend hetzelfde verhaal.
  zondag 18 maart 2007 @ 17:27:02 #261
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_47404877
quote:

[..]

Sterker nog: psv heeft amper supporters. Alleen maar van die dikke nooit-buiten-hun-eigen-dorp-komende bierdrinkende wannabee nazi boeren

Daar is een smiley voor uitgevonden:

Voor de uitslag van vandaag ook trouwens:
pi_47404992
9 wedstrijden na de winterstop: 4 overwinningen, 2 gelijke spelen en 3 nederlagen. Wat is er gebeurd?
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  zondag 18 maart 2007 @ 17:30:26 #263
165848 SoupNazi
No soup for you!
pi_47405008
quote:
Op zondag 18 maart 2007 16:24 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

1-5 .
Echt?
A.F.C. Ajax
  zondag 18 maart 2007 @ 17:30:56 #264
165848 SoupNazi
No soup for you!
pi_47405029
quote:
Op zondag 18 maart 2007 17:29 schreef mcyodogg het volgende:
9 wedstrijden na de winterstop: 4 overwinningen, 2 gelijke spelen en 3 nederlagen. Wat is er gebeurd?
Ik weet alleen dat vandaag Ajax is gebeurd.
A.F.C. Ajax
  zondag 18 maart 2007 @ 17:31:06 #265
130479 ganzenherder
Ganse herder
pi_47405038
quote:
Ze zijn stuk voor stuk keihard verkracht op het trainingskamp in de winterstop
Patat Friet
pi_47405061
quote:
Op zondag 18 maart 2007 17:24 schreef okee6 het volgende:

[..]

Cultheld aub, die wordt ook omver geblazen! Afellay kwam er ook niet uit. PSV miste Vennegoor.
Afellay is dan ook enorm gehyped en blijft een blessuregevoelig spelvertragertje. Aissati is fysiek sterker dan Afellay (ondanks z'n geringe lengte) en beschikt over veel meer voetbalintelligentie. PSV miste Vennegoor niet, want in Amsterdam wist men ook te winnen. Alex werd achterin gemist en Koné voorin, maar desondanks had het niet zo erg hoeven zijn.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  zondag 18 maart 2007 @ 17:32:20 #267
159022 AminBen
El Maestro
pi_47405080
Alcides is de echte stoorzender !
pi_47405422
quote:
Op zondag 18 maart 2007 17:31 schreef cultheld het volgende:

[..]

Afellay is dan ook enorm gehyped en blijft een blessuregevoelig spelvertragertje. Aissati is fysiek sterker dan Afellay (ondanks z'n geringe lengte) en beschikt over veel meer voetbalintelligentie. PSV miste Vennegoor niet, want in Amsterdam wist men ook te winnen. Alex werd achterin gemist en Koné voorin, maar desondanks had het niet zo erg hoeven zijn.
Een detail; PSV speelde thuis en moest dus vooruit denken, met één spits! Dat je zonder Alex en Koné aantreedt, kan je niets aan doen, achterin was er in principe voldoende, voorin is het al langer mis. Had Kluivert 90 minuten kunnen spelen, was de wedstrijd heel anders geweest. Hij is ook een goed aanspeelpunt, net als Koné en Vennegoor.
pi_47405477
quote:
Op zondag 18 maart 2007 17:42 schreef okee6 het volgende:

[..]

Een detail; PSV speelde thuis en moest dus vooruit denken, met één spits! Dat je zonder Alex en Koné aantreedt, kan je niets aan doen, achterin was er in principe voldoende, voorin is het al langer mis. Had Kluivert 90 minuten kunnen spelen, was de wedstrijd heel anders geweest. Hij is ook een goed aanspeelpunt, net als Koné en Vennegoor.
Dat is bijvoorbeeld al een fout van Knoeiman. Kluivert niet laten starten . Verder had hij Väyrynen gewoon in de basis moeten laten starten. Aissati had nooit verhuurd mogen worden. Met die drie spelers in de basis had PSV al een heel andere wedstrijd gespeeld. Verder is het veelzeggend dat alleen Ajacieden kaarten hebben gepakt (die zijn dus over het randje gegaan, i.t.t. PSV).
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_47405649
quote:
Op zondag 18 maart 2007 17:44 schreef cultheld het volgende:

[..]

Dat is bijvoorbeeld al een fout van Knoeiman. Kluivert niet laten starten . Verder had hij Väyrynen gewoon in de basis moeten laten starten. Aissati had nooit verhuurd mogen worden. Met die drie spelers in de basis had PSV al een heel andere wedstrijd gespeeld. Verder is het veelzeggend dat alleen Ajacieden kaarten hebben gepakt (die zijn dus over het randje gegaan, i.t.t. PSV).
Kluivert laten starten kan niet. Je hebt tegen Liverpool meer nodig dan Tardelli. Als Kluivert langer nodig is dan 60 minuten, ga je net als wat Alex tegen Excelsior overkwam, spelen met overbelasting. Dat Kluivert zo goed zou invallen, was voorts geen zekerheid.

Wat betreft kaarten tja, wellicht had Cocu dan maar de toon moeten zetten. Aan de andere kant had Ajax er in totaal zes kunnen krijgen, wat de druk op de Amsterdamse verdediging groter had gemaakt. Davids en Stam, belangrijk, maakten echter geen gele overtreding. Toch ook volwassen en koel gespeeld.
pi_47405691
Het kampioenschap is belangrijker dan Liverpool.
pi_47405737
quote:
Op zondag 18 maart 2007 17:51 schreef cultheld het volgende:
Het kampioenschap is belangrijker dan Liverpool.
Vooraf dacht Koeman niet zo, nu krabt ie aan het hoofd.
pi_47405808
Ik denk dat langzaam maar zeker de overwaardering van de psv selectie duidelijk begint te worden. Heb het vanaf het begin van het jaar een wonder gevonden dat ze nog zo goed presteerde. Waarschijnlijk een kwestie van veel automatisme, de juiste sfeer in de groep en op een wolk drijven. Maar zoiets duurt niet eeuwig, en je zag al dat psv wat meer steekjes begon te laten vallen.
Niet dat je dit allemaal moet concluderen na 1 wedstrijdje ajax-thuis, maar na zo'n blamage mag het eindelijk eens gezegd worden.
Daarbij komt natuurlijk dat Ajax zo labiel is als een TBS-patient. Als dan alle neuzen ( )eens de goede kant opstaan, hebben ze natuurlijk de spelers om een wedstrijd te spelen zoals vanmiddag.
pi_47405914

Tja...

Zaten er trouwens Ajacieden op Oost? Zag een hoop onrust, maar kon niet goed zien wat er gebeurde...

En dan moet ik morgen ook nog de hele dag naar het lachende gezicht van mijn collega kijken
We sure are cute for two ugly people.
pi_47405935
Er is geen sprake van overwaardering. Op onderdelen is de selectie van PSV gewoon niet compleet. Voorheen kon het moeiteloos Vennegoor of Lucius in de ploeg schuiven. De longen van Cocu zijn inmiddels ook weer een jaartje ouder, waar de progressie van Afellay en Aissati nog niet tegen opweegt. De buitenlanders blijken wisselvallig, niet onlogisch als je maar zelden speelt. Als PSV fit was gebleven, had het gewoon verder verwonderd. Maar nu loopt het schade op. Eén spits is gewoon te weinig, ook in de eredivisie.
  zondag 18 maart 2007 @ 17:59:45 #276
121310 venomsnake
El Saltador
pi_47405945
Braamhaar vond het ook prachtig

"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zondag 18 maart 2007 @ 18:00:14 #277
159022 AminBen
El Maestro
pi_47405961
quote:
Op zondag 18 maart 2007 17:59 schreef venomsnake het volgende:

[afbeelding]

[afbeelding]

pi_47406029
quote:

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik ga niet roepen dat hij de wedstrijd beïnvloedt heeft (dat hebben we helemaal aan onszelf te danken), maar af en toe maakte hij niet de meest eerlijke beslissingen
We sure are cute for two ugly people.
pi_47406075
quote:
Laten we nou niet doen alsof we voor de winterstop zo goed waren. We hadden alleen veel meer "geluk". Het probleem is dat PSV blijkbaar is gaan geloven in hun eigen onoverwinnelijkheid. Er wordt gewoon niet beseft dat ze altijd vol erin moeten gaan om het gebrek aan kwaliteit te compenseren.

Vandaag was een prima voorbeeld, we werden gewoon volledig afgetroefd op felheid. Koeman heeft zelf een klimaat gecreëerd waarin dat mogelijk is door dit met de mantel der liefde te bedekken. Overigens mag dat géén excuus zijn voor deze wedstrijd. Bij dit soort wedstrijden mag je van je spelers verwachten dat ze vanuit zichzelf genoeg gemotiveerd zijn. Dat dat niet het geval is geeft wel aan hoe erg het wel niet mis zit in de koppies, met als gevolg de kneuzenkermis die we al sinds de winterstop te zien krijgen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_47406123
quote:

[afbeelding]

[afbeelding]

Vergroot eens stil !
pi_47406201
quote:
Op zondag 18 maart 2007 17:59 schreef okee6 het volgende:
Er is geen sprake van overwaardering. Op onderdelen is de selectie van PSV gewoon niet compleet. Voorheen kon het moeiteloos Vennegoor of Lucius in de ploeg schuiven. De longen van Cocu zijn inmiddels ook weer een jaartje ouder, waar de progressie van Afellay en Aissati nog niet tegen opweegt. De buitenlanders blijken wisselvallig, niet onlogisch als je maar zelden speelt. Als PSV fit was gebleven, had het gewoon verder verwonderd. Maar nu loopt het schade op. Eén spits is gewoon te weinig, ook in de eredivisie.
Opvallend dat je dit zeg want net na de winterstop verkondigde jij nog dat PSV voldoende kwaliteit in huis had toen ik de breedte en kwaliteit van de selectie bekritiseerde.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_47406321
quote:
Op zondag 18 maart 2007 18:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Opvallend dat je dit zeg want net na de winterstop verkondigde jij nog dat PSV voldoende kwaliteit in huis had toen ik de breedte en kwaliteit van de selectie bekritiseerde.
Ik zei toen ook dat je over de spits-positie nog klagen mocht. Gezien de financiele positie kan PSV verder niet versterken, al is Sun nu wel basisspeler, maar zowel defensief als offensief is zijn stempel nog te licht.

Lucius en Vennegoor zijn ervaren, de buitenlanders zijn 'nieuw'.
  zondag 18 maart 2007 @ 18:12:31 #283
121310 venomsnake
El Saltador
pi_47406335
quote:
Op zondag 18 maart 2007 18:05 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Vergroot eens stil !
Iets langzamer en wat vergroot..

"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zondag 18 maart 2007 @ 18:14:38 #284
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_47406407
quote:

Ik woon er ook en het valt heel erg mee. Ze reizen alleen zelden mee en het clubje heeft verder weinig uitstraling. Het is Roda met een hogere begroting.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_47406456
quote:
Op zondag 18 maart 2007 16:25 schreef jorienvdherik het volgende:
Zo dus voor de playoffs dit jaar naar eindhoven weer eens wat anders
als feyenoord ze nog haalt
  zondag 18 maart 2007 @ 18:19:58 #286
80382 manny
30 is best veel
pi_47406575
quote:
Op zondag 18 maart 2007 18:16 schreef pascalheister het volgende:

[..]

als feyenoord ze nog haalt
Haal die knipoog maar weg. Heerenveen voetbalt stukken beter dan Feye op dit moment.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_47406681
quote:
Op zondag 18 maart 2007 17:44 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik zei 5 dagen voor de wedstrijd al dat Kluivert moest starten maar daar was niet iedereen het mee eens.

En achteraf had Koeman Cocu of Simons een linie naar achter moeten schuiven

Ik zie net dat we ons betere doelsaldo op AZ en Ajax kwijt zijn
pi_47406795
quote:
Op zondag 18 maart 2007 18:23 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Ik zei 5 dagen voor de wedstrijd al dat Kluivert moest starten maar daar was niet iedereen het mee eens.

op az wel ajax nog niet
pi_47407104
quote:

[..]

Gezien de Europese progressie is AZ na vandaag gezien. Als Ajax krachtig doorzet en PSV in elkaar dondert, zal het niet van doelsaldo afhangen. De 1-4 en 1-5 waren op zich vermijdbaar, kennelijk heeft Koeman daar ook geen vrees voor.
pi_47407123
quote:

[..]

Met Cocu moet je dat niet meer doen, is nooit zijn sterkste kant geweest en ik ben bang dat hij er echt te oud voor is, zeker in zo'n intensieve wedstrijd.
pi_47407196
quote:
Op zondag 18 maart 2007 18:34 schreef okee6 het volgende:

[..]

Gezien de Europese progressie is AZ na vandaag gezien. Als Ajax krachtig doorzet en PSV in elkaar dondert, zal het niet van doelsaldo afhangen. De 1-4 en 1-5 waren op zich vermijdbaar, kennelijk heeft Koeman daar ook geen vrees voor.
"Als" PSV in elkaar dondert? Volgens mij zijn we dat al een tijdje....
  Moderator zondag 18 maart 2007 @ 18:37:59 #292
138438 crew  Pizzakoppo
pi_47407222
quote:
Op zondag 18 maart 2007 18:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Met Cocu moet je dat niet meer doen, is nooit zijn sterkste kant geweest en ik ben bang dat hij er echt te oud voor is, zeker in zo'n intensieve wedstrijd.
Het is jammer maar waar, Cocu vind ik bij vlagen toch echt een goede speler, maar hij houdt het niet vol...
  zondag 18 maart 2007 @ 18:38:11 #293
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_47407229
Oke... dan kunnen we de Schaal ook wel vergeten want ik zie ons tegen twente ook geen punten pakken...
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_47407334
quote:
Op zondag 18 maart 2007 18:38 schreef appelsientje het volgende:
Oke... dan kunnen we de Schaal ook wel vergeten want ik zie ons tegen twente ook geen punten pakken...
dat is thuis, daar schat ik de kansen voor winst hoog in, lastiger lijkt me uit tegen NAC en NEC, die wedstrijden zullen bepalend worden...
  zondag 18 maart 2007 @ 18:41:34 #295
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_47407360
quote:
Op zondag 18 maart 2007 18:38 schreef appelsientje het volgende:
Ajax moet dan ook alles nog winnen, daarnaast is verliezen van Twente niet genoeg om de titel te verspelen.

Natuurlijk heeft PSV het onnodig spannend gemaakt, maar als ze gewoon nu de koppen bij elkaar steken en zorgen dat ze weer gaan spelen als ze voor de jaarwisseling deden, lijkt me 5 punten voldoende voor de titel.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zondag 18 maart 2007 @ 18:43:16 #296
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_47407427
quote:
Op zondag 18 maart 2007 18:41 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Ajax moet dan ook alles nog winnen, daarnaast is verliezen van Twente niet genoeg om de titel te verspelen.

Natuurlijk heeft PSV het onnodig spannend gemaakt, maar als ze gewoon nu de koppen bij elkaar steken en zorgen dat ze weer gaan spelen als ze voor de jaarwisseling deden, lijkt me 5 punten voldoende voor de titel.
Sorry hoor.. maar geloof ik echt niet.. dat hadden ze al moeten verzinnen voordat PSV tegen Ajax ging spelen... en niet daarna... nu Ajax tegen Twente en PSV zo heeft gewonnen.... die zijn in the winning mood en ze ruiken bloed.
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_47407476
quote:
Op zondag 18 maart 2007 18:43 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Sorry hoor.. maar geloof ik echt niet.. dat hadden ze al moeten verzinnen voordat PSV tegen Ajax ging spelen... en niet daarna... nu Ajax tegen Twente en PSV zo heeft gewonnen.... die zijn in the winning mood en ze ruiken bloed.
zou me niks verbazen als ze tegen heracles weer punten verspelen
  zondag 18 maart 2007 @ 18:45:06 #298
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_47407505
quote:
Op zondag 18 maart 2007 18:43 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Mwa, Ajax is ook niet echt een constante factor gebleken dit jaar. Daarnaast spelen ze nu 2 weken geen wedstrijd, dat zou wel eens in het voordeel van PSV kunnen zijn.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_47407525
quote:
Op zondag 18 maart 2007 18:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Laten we nou niet doen alsof we voor de winterstop zo goed waren. We hadden alleen veel meer "geluk". Het probleem is dat PSV blijkbaar is gaan geloven in hun eigen onoverwinnelijkheid. Er wordt gewoon niet beseft dat ze altijd vol erin moeten gaan om het gebrek aan kwaliteit te compenseren.

Vandaag was een prima voorbeeld, we werden gewoon volledig afgetroefd op felheid. Koeman heeft zelf een klimaat gecreëerd waarin dat mogelijk is door dit met de mantel der liefde te bedekken. Overigens mag dat géén excuus zijn voor deze wedstrijd. Bij dit soort wedstrijden mag je van je spelers verwachten dat ze vanuit zichzelf genoeg gemotiveerd zijn. Dat dat niet het geval is geeft wel aan hoe erg het wel niet mis zit in de koppies, met als gevolg de kneuzenkermis die we al sinds de winterstop te zien krijgen.
Het was zeker geen superploeg wat voor de winterstop op het veld stond, maar ik zie wel degelijk een kentering. En dan voornamelijk in defensief opzicht. Ze vliegen er nu drie keer harder in, en volgens mij geeft PSV nu ook veel meer kansen weg. En een goede organisatie en speldiscipline is nu eenmaal de kracht van dit PSV, als dat wegvalt ben je kwetsbaar.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  zondag 18 maart 2007 @ 18:46:04 #300
148059 Pritt
Atheïst
pi_47407541
Opzich heeft PSV geluk met dat aankomende interlands. Tijd om even rustig aan te doen. Ik hoop dat onze grote vriend Marco de Ajacieden beetje rust geeft tegen Roemenie.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')