post waar ik het meest mee eens bbenquote:Op zondag 18 maart 2007 16:32 schreef Pritt het volgende:
Zoals van Gaal zou zeggen: "PSV moet dit maar eens zien te managen."
Ik ga jullie niet uitlachen want alsnog worden jullie kampioen.
Maar toch voelt het wel lekker om eindelijk daar te winnen en nog ruim ook.
Ik hoopte zelf op een 1-0 of 0-0quote:Op zondag 18 maart 2007 17:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik denk dat er weinig realistische 'lampjes' waren die PSV zonder kromkamp, kone en Alex wel even Ajax op zagen rollen.
Ik was er iig niet één van...
Al zei hij daarna dat het een geintje wasquote:Koeman: spelers misschien rust geven tegen Liverpool
Ronald Koeman liet zojuist op de persconferentie weten dat de personele problemen dusdanig zijn, dat hij erover nadenkt om spelers misschien rust te gaan geven bij de Champions League duels tegen Liverpool. "Het kampioenschap is nu veel belangrijker" aldus Koeman.
Bij mij ook niet.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:15 schreef ganzenherder het volgende:
Het dringt eigenlijk alleen maar door dat we verloren hebben van Ajax....Maar de score, 5-1, Feyenoord deed het zelfs beter. Dringt nog niet echt tot me door....![]()
Hey een vaste bezoeker van het PSV-topic! Welkom! Leuk dat je even langs komt!quote:Op zondag 18 maart 2007 16:24 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
![]()
Sterker nog: psv heeft amper supporters. Alleen maar van die dikke nooit-buiten-hun-eigen-dorp-komende bierdrinkende wannabee nazi boeren
En ja, ik kan het weten want ik woon er MIDDEN in.
Cultheld aub, die wordt ook omver geblazen! Afellay kwam er ook niet uit. PSV miste Vennegoor.quote:Op zondag 18 maart 2007 16:44 schreef cultheld het volgende:
Aissati had best van pas kunnen komen vandaag.
Idd aanpakken anders krijg je oer 2 wekend hetzelfde verhaal.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:19 schreef Dylan Dog het volgende:
Sorry hoor dit is gewoon een vernedering en dat mogen ze ook wel weten. Je laat je niet door Ajax in eigen huis met 1-5 vernederen. Dit kán niet. En dan niet aankomen met dat het Zuid-Amerikanen zijn, want als het Boca-River is sterven ze wel op het veld.
Die Alcides, ongenadig. En Da Costa met zijn lankmoedige optredens. En Culina, dat belachelijke balletje waaruit Sneijder de overigens weergaloze 0-2 maakt. Dit kan niet zonder gevolgen blijven.
Daar is een smiley voor uitgevonden:quote:Op zondag 18 maart 2007 16:24 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
![]()
Sterker nog: psv heeft amper supporters. Alleen maar van die dikke nooit-buiten-hun-eigen-dorp-komende bierdrinkende wannabee nazi boeren
Ik weet alleen dat vandaag Ajax is gebeurd.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:29 schreef mcyodogg het volgende:
9 wedstrijden na de winterstop: 4 overwinningen, 2 gelijke spelen en 3 nederlagen. Wat is er gebeurd?
Ze zijn stuk voor stuk keihard verkracht op het trainingskamp in de winterstopquote:Op zondag 18 maart 2007 17:29 schreef mcyodogg het volgende:
9 wedstrijden na de winterstop: 4 overwinningen, 2 gelijke spelen en 3 nederlagen. Wat is er gebeurd?
Afellay is dan ook enorm gehyped en blijft een blessuregevoelig spelvertragertje. Aissati is fysiek sterker dan Afellay (ondanks z'n geringe lengte) en beschikt over veel meer voetbalintelligentie. PSV miste Vennegoor niet, want in Amsterdam wist men ook te winnen. Alex werd achterin gemist en Koné voorin, maar desondanks had het niet zo erg hoeven zijn.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:24 schreef okee6 het volgende:
[..]
Cultheld aub, die wordt ook omver geblazen! Afellay kwam er ook niet uit. PSV miste Vennegoor.
Een detail; PSV speelde thuis en moest dus vooruit denken, met één spits! Dat je zonder Alex en Koné aantreedt, kan je niets aan doen, achterin was er in principe voldoende, voorin is het al langer mis. Had Kluivert 90 minuten kunnen spelen, was de wedstrijd heel anders geweest. Hij is ook een goed aanspeelpunt, net als Koné en Vennegoor.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:31 schreef cultheld het volgende:
[..]
Afellay is dan ook enorm gehyped en blijft een blessuregevoelig spelvertragertje. Aissati is fysiek sterker dan Afellay (ondanks z'n geringe lengte) en beschikt over veel meer voetbalintelligentie. PSV miste Vennegoor niet, want in Amsterdam wist men ook te winnen. Alex werd achterin gemist en Koné voorin, maar desondanks had het niet zo erg hoeven zijn.
Dat is bijvoorbeeld al een fout van Knoeiman. Kluivert niet laten startenquote:Op zondag 18 maart 2007 17:42 schreef okee6 het volgende:
[..]
Een detail; PSV speelde thuis en moest dus vooruit denken, met één spits! Dat je zonder Alex en Koné aantreedt, kan je niets aan doen, achterin was er in principe voldoende, voorin is het al langer mis. Had Kluivert 90 minuten kunnen spelen, was de wedstrijd heel anders geweest. Hij is ook een goed aanspeelpunt, net als Koné en Vennegoor.
Kluivert laten starten kan niet. Je hebt tegen Liverpool meer nodig dan Tardelli. Als Kluivert langer nodig is dan 60 minuten, ga je net als wat Alex tegen Excelsior overkwam, spelen met overbelasting. Dat Kluivert zo goed zou invallen, was voorts geen zekerheid.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:44 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat is bijvoorbeeld al een fout van Knoeiman. Kluivert niet laten starten. Verder had hij Väyrynen gewoon in de basis moeten laten starten. Aissati had nooit verhuurd mogen worden. Met die drie spelers in de basis had PSV al een heel andere wedstrijd gespeeld. Verder is het veelzeggend dat alleen Ajacieden kaarten hebben gepakt (die zijn dus over het randje gegaan, i.t.t. PSV).
Vooraf dacht Koeman niet zo, nu krabt ie aan het hoofd.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:51 schreef cultheld het volgende:
Het kampioenschap is belangrijker dan Liverpool.
quote:Op zondag 18 maart 2007 17:59 schreef venomsnake het volgende:
Braamhaar vond het ook prachtig![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
quote:Op zondag 18 maart 2007 17:59 schreef venomsnake het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Laten we nou niet doen alsof we voor de winterstop zo goed waren. We hadden alleen veel meer "geluk". Het probleem is dat PSV blijkbaar is gaan geloven in hun eigen onoverwinnelijkheid. Er wordt gewoon niet beseft dat ze altijd vol erin moeten gaan om het gebrek aan kwaliteit te compenseren.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:29 schreef mcyodogg het volgende:
Vergroot eens stilquote:Op zondag 18 maart 2007 17:59 schreef venomsnake het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Opvallend dat je dit zeg want net na de winterstop verkondigde jij nog dat PSV voldoende kwaliteit in huis had toen ik de breedte en kwaliteit van de selectie bekritiseerde.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:59 schreef okee6 het volgende:
Er is geen sprake van overwaardering. Op onderdelen is de selectie van PSV gewoon niet compleet. Voorheen kon het moeiteloos Vennegoor of Lucius in de ploeg schuiven. De longen van Cocu zijn inmiddels ook weer een jaartje ouder, waar de progressie van Afellay en Aissati nog niet tegen opweegt. De buitenlanders blijken wisselvallig, niet onlogisch als je maar zelden speelt. Als PSV fit was gebleven, had het gewoon verder verwonderd. Maar nu loopt het schade op. Eén spits is gewoon te weinig, ook in de eredivisie.
Ik zei toen ook dat je over de spits-positie nog klagen mocht. Gezien de financiele positie kan PSV verder niet versterken, al is Sun nu wel basisspeler, maar zowel defensief als offensief is zijn stempel nog te licht.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Opvallend dat je dit zeg want net na de winterstop verkondigde jij nog dat PSV voldoende kwaliteit in huis had toen ik de breedte en kwaliteit van de selectie bekritiseerde.
Iets langzamer en wat vergroot..quote:
Ik woon er ook en het valt heel erg mee. Ze reizen alleen zelden mee en het clubje heeft verder weinig uitstraling. Het is Roda met een hogere begroting.quote:Op zondag 18 maart 2007 16:24 schreef EdAtTheBar het volgende:
als feyenoord ze nog haaltquote:Op zondag 18 maart 2007 16:25 schreef jorienvdherik het volgende:
Zo dus voor de playoffs dit jaar naar eindhovenweer eens wat anders
Haal die knipoog maar weg. Heerenveen voetbalt stukken beter dan Feye op dit moment.quote:
Ik zei 5 dagen voor de wedstrijd al dat Kluivert moest starten maar daar was niet iedereen het mee eens.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:44 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat is bijvoorbeeld al een fout van Knoeiman. Kluivert niet laten starten. Verder had hij Väyrynen gewoon in de basis moeten laten starten. Aissati had nooit verhuurd mogen worden. Met die drie spelers in de basis had PSV al een heel andere wedstrijd gespeeld. Verder is het veelzeggend dat alleen Ajacieden kaarten hebben gepakt (die zijn dus over het randje gegaan, i.t.t. PSV).
op az wel ajax nog nietquote:Op zondag 18 maart 2007 18:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik zei 5 dagen voor de wedstrijd al dat Kluivert moest starten maar daar was niet iedereen het mee eens.
En achteraf had Koeman Cocu of Simons een linie naar achter moeten schuiven
Ik zie net dat we ons betere doelsaldo op AZ en Ajax kwijt zijn
Gezien de Europese progressie is AZ na vandaag gezien. Als Ajax krachtig doorzet en PSV in elkaar dondert, zal het niet van doelsaldo afhangen. De 1-4 en 1-5 waren op zich vermijdbaar, kennelijk heeft Koeman daar ook geen vrees voor.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik zei 5 dagen voor de wedstrijd al dat Kluivert moest starten maar daar was niet iedereen het mee eens.
Met Cocu moet je dat niet meer doen, is nooit zijn sterkste kant geweest en ik ben bang dat hij er echt te oud voor is, zeker in zo'n intensieve wedstrijd.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
"Als" PSV in elkaar dondert? Volgens mij zijn we dat al een tijdje....quote:Op zondag 18 maart 2007 18:34 schreef okee6 het volgende:
[..]
Gezien de Europese progressie is AZ na vandaag gezien. Als Ajax krachtig doorzet en PSV in elkaar dondert, zal het niet van doelsaldo afhangen. De 1-4 en 1-5 waren op zich vermijdbaar, kennelijk heeft Koeman daar ook geen vrees voor.
Het is jammer maar waar, Cocu vind ik bij vlagen toch echt een goede speler, maar hij houdt het niet vol...quote:Op zondag 18 maart 2007 18:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Met Cocu moet je dat niet meer doen, is nooit zijn sterkste kant geweest en ik ben bang dat hij er echt te oud voor is, zeker in zo'n intensieve wedstrijd.
dat is thuis, daar schat ik de kansen voor winst hoog in, lastiger lijkt me uit tegen NAC en NEC, die wedstrijden zullen bepalend worden...quote:Op zondag 18 maart 2007 18:38 schreef appelsientje het volgende:
Oke... dan kunnen we de Schaal ook wel vergeten want ik zie ons tegen twente ook geen punten pakken...
Ajax moet dan ook alles nog winnen, daarnaast is verliezen van Twente niet genoeg om de titel te verspelen.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:38 schreef appelsientje het volgende:
Oke... dan kunnen we de Schaal ook wel vergeten want ik zie ons tegen twente ook geen punten pakken...
Sorry hoor.. maar geloof ik echt niet.. dat hadden ze al moeten verzinnen voordat PSV tegen Ajax ging spelen... en niet daarna... nu Ajax tegen Twente en PSV zo heeft gewonnen.... die zijn in the winning mood en ze ruiken bloed.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ajax moet dan ook alles nog winnen, daarnaast is verliezen van Twente niet genoeg om de titel te verspelen.
Natuurlijk heeft PSV het onnodig spannend gemaakt, maar als ze gewoon nu de koppen bij elkaar steken en zorgen dat ze weer gaan spelen als ze voor de jaarwisseling deden, lijkt me 5 punten voldoende voor de titel.
zou me niks verbazen als ze tegen heracles weer punten verspelenquote:Op zondag 18 maart 2007 18:43 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Sorry hoor.. maar geloof ik echt niet.. dat hadden ze al moeten verzinnen voordat PSV tegen Ajax ging spelen... en niet daarna... nu Ajax tegen Twente en PSV zo heeft gewonnen.... die zijn in the winning mood en ze ruiken bloed.
Mwa, Ajax is ook niet echt een constante factor gebleken dit jaar. Daarnaast spelen ze nu 2 weken geen wedstrijd, dat zou wel eens in het voordeel van PSV kunnen zijn.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:43 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Sorry hoor.. maar geloof ik echt niet.. dat hadden ze al moeten verzinnen voordat PSV tegen Ajax ging spelen... en niet daarna... nu Ajax tegen Twente en PSV zo heeft gewonnen.... die zijn in the winning mood en ze ruiken bloed.
Het was zeker geen superploeg wat voor de winterstop op het veld stond, maar ik zie wel degelijk een kentering. En dan voornamelijk in defensief opzicht. Ze vliegen er nu drie keer harder in, en volgens mij geeft PSV nu ook veel meer kansen weg. En een goede organisatie en speldiscipline is nu eenmaal de kracht van dit PSV, als dat wegvalt ben je kwetsbaar.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Laten we nou niet doen alsof we voor de winterstop zo goed waren. We hadden alleen veel meer "geluk". Het probleem is dat PSV blijkbaar is gaan geloven in hun eigen onoverwinnelijkheid. Er wordt gewoon niet beseft dat ze altijd vol erin moeten gaan om het gebrek aan kwaliteit te compenseren.
Vandaag was een prima voorbeeld, we werden gewoon volledig afgetroefd op felheid. Koeman heeft zelf een klimaat gecreëerd waarin dat mogelijk is door dit met de mantel der liefde te bedekken. Overigens mag dat géén excuus zijn voor deze wedstrijd. Bij dit soort wedstrijden mag je van je spelers verwachten dat ze vanuit zichzelf genoeg gemotiveerd zijn. Dat dat niet het geval is geeft wel aan hoe erg het wel niet mis zit in de koppies, met als gevolg de kneuzenkermis die we al sinds de winterstop te zien krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |