Ja maar das verspilling, zoveel mensen willen daarheen en nu zijn die plaatsen gewoon vrijquote:Op zondag 18 maart 2007 13:49 schreef LuNaTiC het volgende:
ik ben zenuwachtig
En ik ben pissed omdat ik er eigenlijk heen zou gaan maar diegene waarmee zou ik gaan heeft afgezegd wegens griep (zijn kaartjes)
Wat een KUT kampioenschap, als we het nog worden dan...quote:Op zondag 18 maart 2007 16:08 schreef pascalheister het volgende:
ajax winnen en wij maar kampioen dan![]()
Dat zeg je alleen om je eigen club in te dekken indien ze geen kampioen worden.quote:Op zondag 18 maart 2007 16:17 schreef DeTolk het volgende:
PSV wordt heus wel kampioen hoor.
Vind het wel begrijpelijk, verliezen mag maar niet met zon score en al helemaal niet van ajaxquote:Op zondag 18 maart 2007 16:17 schreef EdAtTheBar het volgende:
LOL wat een heerlijk publiek hebben jullie weer. Dat PSV supporters niet zo loyaal en trouw zijn was bekend, maar het hele stadion loopt leeg en ze worden keihard uitgebokt door het uitpubliek
Als er een ding van PSV supporters bekend is dan is het wel dat ze trouw zijn.quote:Op zondag 18 maart 2007 16:17 schreef EdAtTheBar het volgende:
LOL wat een heerlijk publiek hebben jullie weer. Dat PSV supporters niet zo loyaal en trouw zijn was bekend, maar het hele stadion loopt leeg en ze worden keihard uitgebokt door het uitpubliek
Dat gebeurt overal man sjapquote:Op zondag 18 maart 2007 16:17 schreef EdAtTheBar het volgende:
Hij speelde toch 3-5-2 zoals jij voor ogen had?quote:
omg dat niveau van julliequote:Op zondag 18 maart 2007 16:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
Zullen we eindhoven Nieuw amsterdam gaan noemen? Boeren, de joden overrompelen jullie!
Nou ja, Da Costa, Vayrinen, Culina en Alcides waren behoorlijk debet aan de nederlaag hoor. Wat een amateursquote:
1-5quote:Op zondag 18 maart 2007 16:24 schreef SoupNazi het volgende:
Hoeveel is het geworden?
quote:Op zondag 18 maart 2007 16:20 schreef knep het volgende:
[..]
Als er een ding van PSV supporters bekend is dan is het wel dat ze trouw zijn.
Nee hoor. Väyrynen niet in de basisquote:Op zondag 18 maart 2007 16:23 schreef Panick het volgende:
[..]
Hij speelde toch 3-5-2 zoals jij voor ogen had?.
O ja, dat zal het geweest zijnquote:Op zondag 18 maart 2007 16:25 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee hoor. Väyrynen niet in de basis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |