Kloptquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:27 schreef sanni het volgende:
Tis toch bekend dat NL de mooiste vrouwen van Europa heeft? Goeie genen.
Ga jij eerst maar eens witbier/Weizen leren drinken!quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:27 schreef sanni het volgende:
Maar ik hoop dat Alex vanaf zijn ziektebed kijkt komend weekend hoe het goddelijke
Ajax vele malen door de boterzachte defensie van PSV heensnijdt![]()
...vervolgens niet scoort en daardoor met 1-0 verliest door een goed genomen vrije trap van Farfanquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:27 schreef sanni het volgende:
Maar ik hoop dat Alex vanaf zijn ziektebed kijkt komend weekend hoe het goddelijke
Ajax vele malen door de boterzachte defensie van PSV heensnijdt![]()
Uiteraard na een schwalbe die Emanuelson een rode kaart oplevert.quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:43 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
...vervolgens niet scoort en daardoor met 1-0 verliest door een goed genomen vrije trap van Farfan![]()
Frikadelliquote:Op woensdag 14 maart 2007 14:59 schreef PyTh het volgende:
Ik begin eigenlijk steeds meer vertrouwen te krijgen in een goeie afloop Zondag.
ajax is deze competitie de wisselvalligheid zelve en denkt gesterkt door de aardige pot in Enschede wel even 3 punten te kunnen weghalen
Geen Kluivert en geen Frikadelli Zondag, dat staat zo goed als vast.
Ik opteer voor de volgende opstelling Zondag:
---------------------Gomes--------------------
Kromkamp-Da Costa-Alcides-Salcido
----Mendez-----Culina-----Simons-------
----------Afellay--------Cocu-----------------
--------------Farfan----------------------------
Gas erop Zondag!![]()
quote:
Sure.quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:59 schreef PyTh het volgende:
en denkt gesterkt door de aardige pot in Enschede wel even 3 punten te kunnen weghalen
VI is in ieder geval goed bezig om de boel in amsterdam weer flink op te klotenquote:Op woensdag 14 maart 2007 15:30 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ben benieuwd met wat voor roddel de Telegraaf deze week weer naar buiten komt zo vlak voor PSV - Ajax, is toch een beetje traditie aan het worden.
Hoezo, wat heb ik gemist?quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:34 schreef PyTh het volgende:
[..]
VI is in ieder geval goed bezig om de boel in amsterdam weer flink op te kloten
Niet dan???quote:
quote:
quote:Die onverdraagzaamheid heeft zich doorgetrokken tot in de kleedkamer, waar Perez met zijn ongeïnteresseerde en dwarse houding als splijtzwam wordt gezien. De clubleiding maakt zich vooral zorgen over de ontwikkeling van de beïnvloedbare Huntelaar, die zich de laatste tijd door Perez heeft laten inpalmen. De Deen traint lang niet altijd optimaal, maar zorgt er wel voor dat hij zijn passes vooral afstemt op Huntelaar, ten einde de spits in de waan te brengen dat die beter af is met hém als aangever dan met Sneijder.
De routiniers Edgar Davids en Jaap Stam maakten in niet mis te verstane woorden duidelijk dat zij genoeg hebben van Perez’ cynisme en gestook, Sneijder maakte er zelfs een portefeuillekwestie van: Hij eruit of ik eruit. In de nasleep werden Babel, Huntelaar en Sneijder bij elkaar gezet onder het nom: Praat met elkaar, want júllie moeten het met z’n drieën doen.
Maar dat hebben jullie toch niet nodig?quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:34 schreef PyTh het volgende:
[..]
VI is in ieder geval goed bezig om de boel in amsterdam weer flink op te kloten
Ik denk dat Piet de Visser dan een nieuwe Farval uit zijn hoge hoed tovertquote:Op woensdag 14 maart 2007 15:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Maar dat hebben jullie toch niet nodig?
En nog even over die spitsen. Ik geloof best dat er wel eens eentje zou kunnen komen, maar de transferperiode in de zomer is totaal anders dan in de winter. Als Luque nu wel naar Spanje kan, gaat ie echt wel terug naar Spanje. Kalou heeft vandaag gezegd blij te zijn bij Chelsea en Makaay gaat voorlopig nog niet weg uit Munchen hoor.
Veel plezier met Denneboom.
Groetjes,
Troostprijzenboy.
Ik moest lachenquote:Op woensdag 14 maart 2007 15:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
En nog even over die spitsen. Ik geloof best dat er wel eens eentje zou kunnen komen, maar de transferperiode in de zomer is totaal anders dan in de winter. Als Luque nu wel naar Spanje kan, gaat ie echt wel terug naar Spanje. Kalou heeft vandaag gezegd blij te zijn bij Chelsea en Makaay gaat voorlopig nog niet weg uit Munchen hoor.
Groetjes,
Troostprijzenboy.
Dan moet je hoognodig eens wat vaker buiten Nederland komen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:27 schreef sanni het volgende:
Sprak de wereldreiziger dapperquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:13 schreef Panick het volgende:
[..]
Dan moet je hoognodig eens wat vaker buiten Nederland komen.
Dan houd je dit soort onzin wel voor je.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Groetjes,
Troostprijzenboy.
Met zo'n opstelling vraag ik me serieus af waar je dat vertrouwen vandaan haalt. Farfan laten spelen als enige spits vragen om problemen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:59 schreef PyTh het volgende:
Ik begin eigenlijk steeds meer vertrouwen te krijgen in een goeie afloop Zondag.
ajax is deze competitie de wisselvalligheid zelve en denkt gesterkt door de aardige pot in Enschede wel even 3 punten te kunnen weghalen
Geen Kluivert en geen Frikadelli Zondag, dat staat zo goed als vast.
Ik opteer voor de volgende opstelling Zondag:
---------------------Gomes--------------------
Kromkamp-Da Costa-Alcides-Salcido
----Mendez-----Culina-----Simons-------
----------Afellay--------Cocu-----------------
--------------Farfan----------------------------
Gas erop Zondag!![]()
Idd, de Nederlandse vrouw heeft een hoog, eh, "moeeeeeeeeeeeeeeeeh!"-gehalte. Eerlijk gezegd ben ik wel fan van de Franse vrouw.quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:13 schreef Panick het volgende:
[..]
Dan moet je hoognodig eens wat vaker buiten Nederland komen.
Dan houd je dit soort onzin wel voor je.
Ik vind dit een heel mooi gebaar van PSVquote:Mogelijk contractverlenging voor John de JongHet Algemeen Dagblad meldt dat PSV gisteren een eerste gesprek heeft gehad met John de Jong over mogelijk verlengen van zijn aflopende contract. Indien hij bewijst helemaal fit te kunnen worden de komende tijd zou PSV open staan voor contractverlenging. De Jong zou ook graag willen blijven omdat hij veel respect heeft voor de manier waarop PSV met hem is omgegaan in de afgelopen jaren.
Ach gut, schop ik tegen zere beentjes?quote:
Ik vooral Balkan/oostblok.quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Idd, de Nederlandse vrouw heeft een hoog, eh, "moeeeeeeeeeeeeeeeeh!"-gehalte. Eerlijk gezegd ben ik wel fan van de Franse vrouw.![]()
Ik was lui en kopieerde de bestaande OP gewoonquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:31 schreef cultheld het volgende:
Inderdaad, Kristel moet in de OP. Zou zij het geheime wapen van Valckx zijn om de tank nog een jaar langer in Eindhoven te houden?
Het kan nog steedsquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:39 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Ik was lui en kopieerde de bestaande OP gewoon
Welke stagiair heeft dat uit zijn duim gezogen zeg. Het is nog slechter geschreven dan dat het geloofwaardig isquote:
met een grote tank eropquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:51 schreef Dylan Dog het volgende:
Is het niks om zondag, als we het veld opkomen, een wit shirt te dragen met daarop 'Força Alex' erop, om Alex een hart onder de riem te steken?
Kijk dan zie meteen dat PSV echt een famlieclub is. Gezellig en zo. Zoiets zouden ze bij Ajax nou nooit doen!quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:51 schreef Dylan Dog het volgende:
Is het niks om zondag, als we het veld opkomen, een wit shirt te dragen met daarop 'Força Alex' erop, om Alex een hart onder de riem te steken?
quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:51 schreef Dylan Dog het volgende:
quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:03 schreef Doc het volgende:
[..]
Kijk dan zie meteen dat PSV echt een famlieclub is. Gezellig en zo. Zoiets zouden ze bij Ajax nou nooit doen!
Kluivert bevestigd dat, hij wilde alleen maar naar PSV als hij terug naar Nederland zou komenquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:03 schreef Doc het volgende:
[..]
Kijk dan zie meteen dat PSV echt een famlieclub is. Gezellig en zo. Zoiets zouden ze bij Ajax nou nooit doen!
Makaay heeft zelf gezegt dat hij een Eindhovens avontuur wel ziet zitten toen PSV afgelopen zomer interesse in hem had.quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Groetjes,
Troostprijzenboy.
Zorgen we voor Farfan en co ook een Nederlandse vrouwquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:31 schreef cultheld het volgende:
Inderdaad, Kristel moet in de OP. Zou zij het geheime wapen van Valckx zijn om de tank nog een jaar langer in Eindhoven te houden?
tot medio 2008. Dus als hij bij Bayern blijft kanj e hem proberen volgend jaar transfer vrij te halen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:38 schreef rubbereend het volgende:
Makaay is nog veel te belangrijk, ik heb niet het idee dat hij weg wil en moet uit München!
hoe lang loopt zn contract nog?
oud nieuws:quote:Op donderdag 15 maart 2007 08:32 schreef Neoktheone het volgende:
LAs in de Metro dat PSV een bod op Lazovic voorbereid...
quote:Volgens Dagblad De Gelderlander bereidt PSV in het diepste geheim een nieuw bod voor op Danko Lazovic. Eerder dit seizoen noemde Vitesse het bod van PSV op de aanvaller nog lachwekkend. Lazovic wordt nu nog door Feyenoord verhuurd aan Vitesse. Aan het einde van het seizoen neemt die club hem echter contractueel over en heeft dan een contract met Lazovic tot 2010.
ikke wel........ NIET DOENquote:
maar goed dat van Beukering al voor NEC heeft getekend!quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:50 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
En zo is het maar net.
Ik zie de bui al hangen, dalijk zitten we met Denneboom en Lazovic![]()
Lazovic is ook wel goed alleen hoef ik die niet bij PSV te zien.quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nilsson is wel een goede hoor.
Maar niet goed genoeg voor PSV.quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nilsson is wel een goede hoor.
Bommel in 2008 is een utopie. Hij begint nu heel belangrijk te worden bij Bayern.quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:59 schreef mcyodogg het volgende:
Nee, ik denk ook niet dat Makaay deze zomer komt. Zou wel leuk zijn als PSV in 2008 Makaay, Ruud en Bommel kan halen![]()
Inderdaad, zo uit de verhalen is het een lastig mannetje die niet bij de PSV-cultuur past imo.quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:56 schreef PyTh het volgende:
[..]
Lazovic is ook wel goed alleen hoef ik die niet bij PSV te zien.
Die zit hierna nog minimaal 2 seizoenen in Munchen, daarna zal hij wel terugkomen denk ik.quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:26 schreef Verbal_Kint het volgende:
Bommel in 2008 is een utopie. Hij begint nu heel belangrijk te worden bij Bayern.
Dit suggereert dat er nog een overtreffende trap is?quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:05 schreef Dylan Dog het volgende:
Roy naar PSV!
Dan gaan we helemaal afbraakvoetbal van de bovenste plank spelen!![]()
![]()
![]()
Kluifquote:Op donderdag 15 maart 2007 16:54 schreef cultheld het volgende:
Zou toch wat zijn als Kluif de winnende maakt.
over de flosquote:Op donderdag 15 maart 2007 16:57 schreef PyTh het volgende:
[..]
Kluif![]()
Maar het zou inderdaad wel leuk zijn, raken ze helemaal over de flos daar in amsterdam![]()
Gaat jullie Mam toch ook wel eens als je niet op tijd in de kerk bent?quote:
'jullie mam', 'over de flos raken'.....quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:11 schreef PyTh het volgende:
[..]
Gaat jullie Mam toch ook wel eens als je niet op tijd in de kerk bent?![]()
Verschil is dat Stam geen echte PSV'er is zoals Kluivert wél een echte ajacied is.quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:14 schreef Suijk het volgende:
Ik zou goed balen ja. Dat Stam dan maar de gelijkmaker en de winnende maakt.
Was.quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Verschil is dat Stam geen echte PSV'er is zoals Kluivert wél een echte ajacied is.
Neem je het 'm zo kwalijk dat hij naar PSV kwam?quote:
Nee hoor, ik snap het wel, hij wil spelen. Maar hij moet nu niet meer aankomen dat hij een echte Ajacied is, want dan had 'ie niet in Eindhoven getekend. Maar je hebt wel gelijk dat Kluivert een grotere binding met Ajax heeft (had), dan Stam met PSV.quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Neem je het 'm zo kwalijk dat hij naar PSV kwam?![]()
Denk het wel hoor, fysiek een stuk sterker en ook in de lucht vrij sterk geloof ik.quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:42 schreef ruud.nl het volgende:
Alves is net zo min een aanspeelpunt als Lazovic of Denneboom.
Het is over het algemeen verstandiger om met een twijfelgeval te beginnen volgens mij. Als je een twijfelgeval later pas inzet en vervolgens haalt ie het einde van de wedstrijd niet heb je twee wissels verbruikt.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:35 schreef mcyodogg het volgende:
Wat zpu verstandiger zijn? Met Kluivert beginnen en kijken hoe lang hij het volhoudt, of pas tegen het einde inbrengen?
Dat maakt hem nog geen aanspeelpunt.quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:13 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Denk het wel hoor, fysiek een stuk sterker en ook in de lucht vrij sterk geloof ik.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:11 schreef gday het volgende:
[..]
Het is over het algemeen verstandiger om met een twijfelgeval te beginnen volgens mij. Als je een twijfelgeval later pas inzet en vervolgens haalt ie het einde van de wedstrijd niet heb je twee wissels verbruikt.
Da Costa is geen Koeman-aankoopquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:21 schreef rubbereend het volgende:
Koeman aankopen?
ff denken de Koeman aankopen dit seizoen: Da Costa & Alcides. Ik ben niet ontevrede!
Koeman kende hem toch? En anders heb ik het verkeerd onthoudenquote:
Waar moest Koeman hem van kennen dan? Da Costa speelde nooit tegen Benfica of zo. Naar mijn weten is Da Costa door Van der Zee veelvuldig gescout (al voor Toulon). Na Toulon hebben ze de knoop doorgehakt.quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Koeman kende hem toch? En anders heb ik het verkeerd onthouden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |