Dit suggereert dat er nog een overtreffende trap is?quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:05 schreef Dylan Dog het volgende:
Roy naar PSV!
Dan gaan we helemaal afbraakvoetbal van de bovenste plank spelen!![]()
![]()
![]()
Kluifquote:Op donderdag 15 maart 2007 16:54 schreef cultheld het volgende:
Zou toch wat zijn als Kluif de winnende maakt.
over de flosquote:Op donderdag 15 maart 2007 16:57 schreef PyTh het volgende:
[..]
Kluif![]()
Maar het zou inderdaad wel leuk zijn, raken ze helemaal over de flos daar in amsterdam![]()
Gaat jullie Mam toch ook wel eens als je niet op tijd in de kerk bent?quote:
'jullie mam', 'over de flos raken'.....quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:11 schreef PyTh het volgende:
[..]
Gaat jullie Mam toch ook wel eens als je niet op tijd in de kerk bent?![]()
Verschil is dat Stam geen echte PSV'er is zoals Kluivert wél een echte ajacied is.quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:14 schreef Suijk het volgende:
Ik zou goed balen ja. Dat Stam dan maar de gelijkmaker en de winnende maakt.
Was.quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Verschil is dat Stam geen echte PSV'er is zoals Kluivert wél een echte ajacied is.
Neem je het 'm zo kwalijk dat hij naar PSV kwam?quote:
Nee hoor, ik snap het wel, hij wil spelen. Maar hij moet nu niet meer aankomen dat hij een echte Ajacied is, want dan had 'ie niet in Eindhoven getekend. Maar je hebt wel gelijk dat Kluivert een grotere binding met Ajax heeft (had), dan Stam met PSV.quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Neem je het 'm zo kwalijk dat hij naar PSV kwam?![]()
Denk het wel hoor, fysiek een stuk sterker en ook in de lucht vrij sterk geloof ik.quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:42 schreef ruud.nl het volgende:
Alves is net zo min een aanspeelpunt als Lazovic of Denneboom.
Het is over het algemeen verstandiger om met een twijfelgeval te beginnen volgens mij. Als je een twijfelgeval later pas inzet en vervolgens haalt ie het einde van de wedstrijd niet heb je twee wissels verbruikt.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:35 schreef mcyodogg het volgende:
Wat zpu verstandiger zijn? Met Kluivert beginnen en kijken hoe lang hij het volhoudt, of pas tegen het einde inbrengen?
Dat maakt hem nog geen aanspeelpunt.quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:13 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Denk het wel hoor, fysiek een stuk sterker en ook in de lucht vrij sterk geloof ik.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:11 schreef gday het volgende:
[..]
Het is over het algemeen verstandiger om met een twijfelgeval te beginnen volgens mij. Als je een twijfelgeval later pas inzet en vervolgens haalt ie het einde van de wedstrijd niet heb je twee wissels verbruikt.
Da Costa is geen Koeman-aankoopquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:21 schreef rubbereend het volgende:
Koeman aankopen?
ff denken de Koeman aankopen dit seizoen: Da Costa & Alcides. Ik ben niet ontevrede!
Koeman kende hem toch? En anders heb ik het verkeerd onthoudenquote:
Waar moest Koeman hem van kennen dan? Da Costa speelde nooit tegen Benfica of zo. Naar mijn weten is Da Costa door Van der Zee veelvuldig gescout (al voor Toulon). Na Toulon hebben ze de knoop doorgehakt.quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Koeman kende hem toch? En anders heb ik het verkeerd onthouden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |