zie je wel...quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:14 schreef eer-ik het volgende:
OP pas i kzo aan
Ik las net dit toevallig:
Starbucks komt naar Nederland
Chillquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:14 schreef eer-ik het volgende:
quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:15 schreef eer-ik het volgende:
oh, crossover, kan jij er effe #6 van maken
Dat las ik net ook!quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:14 schreef eer-ik het volgende:
OP pas i kzo aan
wederom sorry, maar ik vroeg het nog aan jequote:Op woensdag 14 maart 2007 12:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
zie je wel......ben ik net ff bezig....starten jullie zonder mij....
![]()
ikkewel...quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:16 schreef BrandX het volgende:
Wel grappig dat Starbucks er zo achterlijk lang over doet om naar dit koffieland te komen![]()
En dan komen ze eindelijk, gaat dat op een plek zijn waar ik iig het komende jaar niet kom![]()
kwas ff aan de telefoon met CWI....quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wederom sorry, maar ik vroeg het nog aan je
tot 2 keer aan toe zelfs....
Ik zal 't nu niet meer doen ok
Laat het volgende topic aan jou over
Ik zal niet aan m'n topic-aanmaak-verslaving toegeven als deze vol is![]()
Bij het aanmaken van deel 7, vanmiddag ofzoquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
zie je wel......ben ik net ff bezig....starten jullie zonder mij....
![]()
Ik ga pas in oktober...quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:18 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ikkewel......als ik op vakantie ga in Julie....
![]()
![]()
![]()
Ik zal zo even de OP online gooien, vergemakkelijkt het plaatsen weerquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:19 schreef OA het volgende:
[..]
Bij het aanmaken van deel 7, vanmiddag ofzokan je nog steeds gebruiken wat ik heb ge-pmd..
![]()
Alleen dan nog even de link naar deel 6 toevoegen!![]()
ja....quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Huh? Weer niet JJ?
nee, het duurde me te lang, ik had een brandende vraagquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Huh? Weer niet JJ?
En die is/was??quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee, het duurde me te lang, ik had een brandende vraag
ik kon er echt niet meer tegen...
quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:19 schreef OA het volgende:
[..]
Bij het aanmaken van deel 7, vanmiddag ofzokan je nog steeds gebruiken wat ik heb ge-pmd..
![]()
Alleen dan nog even de link naar deel 6 toevoegen!![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee, het duurde me te lang, ik had een brandende vraag
ik kon er echt niet meer tegen...
Het lijkt er wel opquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
je bent JJ toch geen OP-start-trauma aan het bezorgen hè
quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
Nee ik vind het zielig voor je.quote:
*jaloers is... omdat ze best nieuwsgierig is naar een bakkie pleur van starbuksquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:18 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Starbucks overruled alles.quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:23 schreef BrandX het volgende:
[..]
*jaloers is... omdat ze best nieuwsgierig is naar een bakkie pleur van starbuks![]()
nou....quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
Vroeger, bij mijn oma. Daar ken ik het van. Wist niet eens dat dat nog bestondquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee ik vind het zielig voor je.![]()
Nog steeds niemand gehoord over buisman, ben ik dan de enige die dit door de koffie gooit?
yep..doe ik nooit in mijn koffie....quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nog steeds niemand gehoord over buisman, ben ik dan de enige die dit door de koffie gooit?
Hallo Kuukske!quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:23 schreef Kuukske het volgende:
Oh men ik heb zo hard koffie nodig.
Hee JD!
quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:24 schreef BrandX het volgende:
[..]
Vroeger, bij mijn oma. Daar ken ik het van. Wist niet eens dat dat nog bestond![]()
in ons?quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:18 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Is dat die melk rommel?quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoe is het met den kater?quote:
Ook qua prijzen wel, helaas.quote:
Zo goed als verdwenenquote:
een smaakversterker voor koffie. soort stroop.quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Is dat die melk rommel?
Dan: Nee
Zo niet: wat is het?
ben het effe kwijt hoor, ik heb godver in een supermarkt gewerkt fulltimeop die afdeling nog wel
ok...si on tu veux on peut toujours faire de ce topic un topic en Francais....quote:
Kan jou avatar geen koffie drinken i.p.v. bier....quote:
quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:27 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ok...si on tu veux on peut toujours faire de ce topic un topic en Francais.......tu ne fais jamais de fautes d'orthographe.....
![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:27 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ok...si on tu veux on peut toujours faire de ce topic un topic en Francais.......tu ne fais jamais de fautes d'orthographe.....
![]()
Neh dan klopt het bijbehorende stripje niet meer.quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:27 schreef OA het volgende:
Kan jou avatar geen koffie drinken i.p.v. bier....![]()
Melk in de koffie? Zie ik eruit alsof ik gek ben?quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Is dat die melk rommel?
Dan: Nee
Zo niet: wat is het?
ben het effe kwijt hoor, ik heb godver in een supermarkt gewerkt fulltimeop die afdeling nog wel
of eerst bier en daarna koffiequote:Op woensdag 14 maart 2007 12:27 schreef OA het volgende:
[..]
Kan jou avatar geen koffie drinken i.p.v. bier....![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:28 schreef du_ke het volgende:
Toch jammer dat koffie en thee hier in 1 zin genoemd worden.
Thee mag alleen als je ziek of vrouw bent.
Die explosm stripjes zijn trouwens stuk voor stuk geniaal!quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:28 schreef JDude het volgende:
[..]
Neh dan klopt het bijbehorende stripje niet meer.
Je avatar welquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Melk in de koffie? Zie ik eruit alsof ik gek ben?![]()
Halloquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:28 schreef du_ke het volgende:
Toch jammer dat koffie en thee hier in 1 zin genoemd worden.
Daar is Kuukske dan voor!quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:28 schreef du_ke het volgende:
Ik snap er ff geen ruk van...quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:29 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
wat......hij vervelend....ik vervelend....
![]()
vertaling nodig....?quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:30 schreef OA het volgende:
[..]
Ik snap er ff geen ruk van...![]()
Ik heb nooit hoogstaande gesprekken gevoerd in het Frans...![]()
Laat dat Maikuuuuuuuuuuuuuuul taalgebruik eens acherwege...quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:30 schreef Kuukske het volgende:
Hendig sjiek.
Oui!quote:
Dat is er zelfs IRL niet uit te rammen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:31 schreef OA het volgende:
Laat dat Maikuuuuuuuuuuuuuuul taalgebruik eens acherwege...![]()
Macht der gewoonte. Mijn excusesquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:31 schreef OA het volgende:
[..]
Dan moeten er toch minstens 15% posts van diegene bij zijn in elk topic???quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:31 schreef eer-ik het volgende:
er blijven nieuwe komen he...
Laten we afspreken dat er als er nieuwe bijkomen, en ze zijn goed aanwezig in het huidige topic, krijgen ze een plaatsje in de nieuwe OP
edit: ik moet nog opschieten met die OP online gooien, anders is het nog te laat
komt ie:quote:
Gewoon een extra toevoeging, maakt het net wat lekkerder en geeft het meer pit.quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je avatar wel
Maar nee, dan weet ik effe niet meer wat het is.
Ik weet dat buisman koffieproducten maakt, ik heb hier nog een pot capuccino staan van buismsn.
Maar ik drink die aanmaakrommel niet![]()
idd....quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:31 schreef OA het volgende:
[..]
te laat...quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mag ik, mag ik, mag ik![]()
Even kijken of m'n frans nog zo goed is...
shit, te laat..quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:33 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
komt ie:
"als je wilt kunnen we van dit topic een Franse topic maken..maak jij nooit schrijffouten?
mais... mais.... dan snapt niemand het meer....quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:33 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
komt ie:
"als je wilt kunnen we van dit topic een Franse topic maken..maak jij nooit schrijffouten?
sowieso.quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:32 schreef OA het volgende:
[..]
Dan moeten er toch minstens 15% posts van diegene bij zijn in elk topic???![]()
![]()
Ja ik ga een paar minuten serieus aan het werk en weer een blz volquote:
Ik welquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:35 schreef OA het volgende:
[..]
mais... mais.... dan snapt niemand het meer....![]()
Moet meer koffie drinken om dat bij te houden ben ik bangquote:
tuurlijk wel....!!!...krijgen jullie les van mij...quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:35 schreef OA het volgende:
[..]
mais... mais.... dan snapt niemand het meer....![]()
Dan kan er beter een "Spreek hier Frans" topic worden geopend in ONZ...quote:
Merci!quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:36 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
tuurlijk wel....!!!...krijgen jullie les van mij......wat wil je nog meer...
![]()
nee...quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:36 schreef OA het volgende:
[..]
Dan kan er beter een "Spreek hier Frans" topic worden geopend in ONZ...![]()
Maar dat is toch juist de essentie van ONZ ???quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:37 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nee......gaat iedereen baggeren...
![]()
Frans is handig om toeristen de weg naar de koffieshop te wijzen, jeweets!quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:36 schreef OA het volgende:
Dan kan er beter een "Spreek hier Frans" topic worden geopend in ONZ...![]()
jawel....quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:38 schreef OA het volgende:
[..]
Maar dat is toch juist de essentie van ONZ ???![]()
CITRONELLA!quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:38 schreef Citronella het volgende:
[..]
Frans is handig om toeristen de weg naar de koffieshop te wijzen, jeweets!
ok..half uurtje dan...quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:39 schreef OA het volgende:
Ik ga trouwens even naar buiten, heb nu pauze!
Als ik terug kom wil ik niet weer een kwartier nodig hebben om alles weer up to date te krijgen...![]()
DUS EEB BEETJE RUSTIG AAN JULLIE, GA OOK MAAR PAUZEREN OFZO....![]()
![]()
Ruikt hendig fris!quote:
Citroenkoffie?quote:
maw, je had geen vertrouwen in jjquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:49 schreef eer-ik het volgende:
OP aangepast, degene die het volgende topic opent, kan de OP makkelijk plaatsen nu, hoe staat in de OP zelf
Werk zequote:
ik drink nooit...quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Mij ook niet, slechte combinatie.
Wodkakoffie is daarentegen wel weer een aanrader!
Mij ook niet, roep dan ook maar watquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:42 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...lijkt me echt niet lekker...
![]()
maar..maar..ik vind het niet lekker....quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Uitzonderingen moet je maken! Gewoon wodka in die senseo gooien!![]()
heeft iemand wel een eens irish coffee gemaakt met senseoquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Uitzonderingen moet je maken! Gewoon wodka in die senseo gooien!![]()
Het is echt heerlijk! Het warme gevoel van een goede wodka met het warme gevoel van een goeie koffie. Perfecte mix toch?quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:51 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
maar..maar..ik vind het niet lekker....![]()
Nog niet, denk dat die whisky geur er lang in blijft hangen. Met wodka bleef hij ook al een tijd meuren maar ik vind het toch het proberen waard! Staat hier alleen maar een senseo van mijn zus, beetje lullig om die vol te mikken met whisky..quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
heeft iemand wel een eens irish coffee gemaakt met senseo
quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
heeft iemand wel een eens irish coffee gemaakt met senseo
ahjoh, boeiendquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nog niet, denk dat die whisky geur er lang in blijft hangen. Met wodka bleef hij ook al een tijd meuren maar ik vind het toch het proberen waard! Staat hier alleen maar een senseo van mijn zus, beetje lullig om die vol te mikken met whisky..
zo lekkerrrrrr....quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:55 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb alleen cappucinno gefixed met die pads van Nescafé. Goed te drinken.
Maar er gaat niks boven de cappucinno van starbucks, danwel DE caféquote:
idd....zoals we het in het Frans zeggen....ORGASMIQUE!!!....quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Maar er gaat niks boven de cappucinno van starbucks, danwel DE café.
Altijd maar weer dat DE geleuter..quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Maar er gaat niks boven de cappucinno van starbucks, danwel DE café.
moet je ff de CAFE LATE proberen......quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:57 schreef eer-ik het volgende:
die kapoetsjieno pads van DE vind ik ronduit slecht
Daarbij ook gigantisch milieu-onvriendelijk.
Ik wil niet meteen zo'n baal kopen. Ik wil het gewoon eerst even proberenquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:00 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
moet je ff de CAFE LATE proberen......![]()
![]()
...ik ben er aan verslaafd....
![]()
lieve schat...quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik wil niet meteen zo'n baal kopen. Ik wil het gewoon eerst even proberen
Heb jij van die zakjes?
Wil je er een opsturen dan?
Oh oh oh, moet ik nou jouw frans gaan verbeteren?
het is café latté toch?
idd..is helemaal goed....quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:05 schreef eer-ik het volgende:
ohja, maar dan nog, is het met dubbel t
Maar klopt het wel wat ik er in het frans onder gezet heb?
Ja toch
quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
oeh oeh internetdating!!
smakelijk eten....smakelijk eten....hap hap hap..hap hap hap...dat zal lekker smaken...dat za lekker smaken....eet maar op...eet maar op....quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:07 schreef eer-ik het volgende:
he lieve mensen, ik ga eens even een happie eten, moet ook gebeuren per slot van rekening.
Even een lading minneola's naar binnen werken ook
't topic zal wel weer vol zijn als ik terug kom
dat maak jij ervan....quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja maar ik wil geen 2e keus zijn.![]()
![]()
![]()
nog steeds...quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dus ik sta nog steeds op nr 1?![]()
![]()
Ik ben er nog maar 2 topics/dagen dus maak je niet druk. Komt wel goed.quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:11 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nog steeds......was jij op 1 dan...
...
...je hebt een hoop goed te maken...
![]()
ik wacht af...quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben er nog maar 2 topics/dagen dus maak je niet druk. Komt wel goed.![]()
welcome back...quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:18 schreef OA het volgende:
Ben ik weer!![]()
De nieuwe senseo is er.... en hij doet het!!![]()
Meteen een bakkie genomen, een dubbele welteverstaan voor een klein kopje!![]()
Een ui?quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:17 schreef juon_jacket1 het volgende:
als het goed is heb ik vanmiddg een super vette nieuwe UI....![]()
![]()
![]()
![]()
waar woon je dan...quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:19 schreef OA het volgende:
Maar 40+ posts gemist..![]()
Het begint hier trouwens helemaal te betrekken...![]()
Dat wel, maar als je 2 pads extra dark neemt voor een klein kopje is het heel goed te doen hoor!quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Die enkele is sowieso te schraal voor woorden. Als je daar een mok mee vult is het echt een zielig laagje..
Ben nu in Ridderkerk..quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
waar woon je dan......in Nijmegen is het nog prachtig....
![]()
Serieus, ik mis je punt echt. En dom ben ik niet, universiteit enzo..quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
....doe nou niet alsof je dom bent....
![]()
Naar schijnt hebben wij hier de smerigste lucht (door ruhr en antwerpen) maar hier is het ook prachtig!quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:22 schreef OA het volgende:
[..]
Ben nu in Ridderkerk..
Wellicht de smog van Rotterdam...![]()
Nijmegen.... das landelijk gebied, dus schone lucht, mooi weer, goed leven....![]()
Hier?? Brabant, Limbolandburg ??quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Naar schijnt hebben wij hier de smerigste lucht (door ruhr en antwerpen) maar hier is het ook prachtig!![]()
Vuile luchten daar... zou best kunnen... ik scheur er altijd hard langs op weg naar Maastricht...quote:
Nijmegen is idd.vet...quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:22 schreef OA het volgende:
[..]
Ben nu in Ridderkerk..
Wellicht de smog van Rotterdam...![]()
Nijmegen.... das landelijk gebied, dus schone lucht, mooi weer, goed leven....![]()
UI===> User Icoon....quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Serieus, ik mis je punt echt. En dom ben ik niet, universiteit enzo..![]()
Ben net nieuw op fok enzo! Beetje restecp voor de nieuwkomers huh!quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:32 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
UI===> User Icoon....![]()
en jij zit op de Uni...?
RESPECT....quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ben net nieuw op fok enzo! Beetje restecp voor de nieuwkomers huh!![]()
Nog geen maand en nu al 3 x zoveel posts als ik...quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:34 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
RESPECT.......maareuh....ik ben hier ook niet zo lang hoor...
![]()
Ook pas een maandje, en je klinkt nu al ervaren!quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:34 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
RESPECT.......maareuh....ik ben hier ook niet zo lang hoor...
![]()
ben ik verslaafd denk je....quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:36 schreef OA het volgende:
[..]
Nog geen maand en nu al 3 x zoveel posts als ik...![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ook pas een maandje, en je klinkt nu al ervaren!![]()
Nee joh, gaat wel weer over..quote:
nou als je alles had gelezen.....quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Gemiddeld 101 per dag.. jezus! Wat voor baan heb jij?
ohhhh dan is het goed....quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:38 schreef OA het volgende:
[..]
Nee joh, gaat wel weer over..![]()
Het is een tijdelijke dwangneurose...![]()
Wat voor werk deed je eigenlijk?quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:39 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nou als je alles had gelezen........had je ook geweten dat ik net ontslagen ben EN in de ziektewet zit....
![]()
Huh maar ik dacht dat je een nieuwe baan had en je hoopte dat het over een tijdje automatisch werd omgezet naar een vaste?quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:39 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nou als je alles had gelezen........had je ook geweten dat ik net ontslagen ben EN in de ziektewet zit....
![]()
call-center....quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:43 schreef OA het volgende:
[..]
Wat voor werk deed je eigenlijk?
Wij zoeken hier nog iemand...![]()
Dat ben ik...quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Huh maar ik dacht dat je een nieuwe baan had en je hoopte dat het over een tijdje automatisch werd omgezet naar een vaste?
Of ik verwar je weer met een ander..
Een assistent voor het lab. Chemische dingetjes doen enzo...quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:44 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
call-center........inbound....
..nooit meer...
wie zoeken jullie dan?
andere topics...quote:
Mannen ook, geloof het of niet, maar ik ben nu ook aan het werk...quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:46 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
andere topics......en geloof het of niet...ben ondertussen ook druk bezig met andere dingen...
![]()
je weet het he....vrouwen kunnen veel dingen tegelijketjd doen...
wel heel lief aangeboden...quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:45 schreef OA het volgende:
[..]
Een assistent voor het lab. Chemische dingetjes doen enzo...![]()
moet je wel een speciale opleiding voor hebben trouwens...![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:46 schreef OA het volgende:
[..]
Mannen ook, geloof het of niet, maar ik ben nu ook aan het werk...![]()
![]()
werkze....A PLUS!!!...quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:50 schreef OA het volgende:
Over werk gesproken: ik moet nu echt wel even wat gaan doen!
Ik laat het topic uiteraard open staan, zal F5-en, maar iets minder reageren...![]()
we zijn mte zijn tweetjes...quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:53 schreef eer-ik het volgende:
zooo
lekker gegeten
ben weer paraat.
Dadelijk maar weer effe een bakkie
ook goedendag...quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:03 schreef erkel het volgende:
Wat wordt hier weer lekker geouwehoerdGaat echt snel.
Zal eerst ff wat eten met een bakje thee erbij denk ik
pfffff..moet zo nog maar proberen om CWI te bellen....zijn al uren in gesprek....quote:
drukke dag iedereen danquote:Op woensdag 14 maart 2007 14:02 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
werken..douchen.......ik moet eigenlijk ook zo gaan...schiet niet op zo...
![]()
we leven met je mee...quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:08 schreef Kuukske het volgende:
Zo een mooie dag.. en ik moet werken tot negen uur.
poeh, wat een stress, maar na wat gedane arbeid smaakt een bakje koffie altijd wel heerlijkquote:Op woensdag 14 maart 2007 14:08 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
pfffff..moet zo nog maar proberen om CWI te bellen....zijn al uren in gesprek.......moet boodschappen doen...
...en het gras maaien....
![]()
![]()
![]()
Jij ging de OP toch het web op slingeren?quote:
Heb ik gedaan idd, kijk maar in de OPquote:Op woensdag 14 maart 2007 14:47 schreef OA het volgende:
[..]
Jij ging de OP toch het web op slingeren?
Of is dat juist wat je gedaan hebt?![]()
ja tochquote:Op woensdag 14 maart 2007 14:55 schreef erkel het volgende:
puik werk, eer-ik
Klasse!quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja toch
maakt het weer wat gemakkelijker, gezien het feit deze topics nogal hard gaan....
pfffff...heb afwas gedaan,gestofzuigd, gestoft, CWI gebeld (quote:
kan iemand me utleggen wat een bladwijzer is.....!!!!!!!!!quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:32 schreef BrandX het volgende:
ik heb de OP ook maar even aan mijn bladwijzers toegevoegd
zie het er met deze snelheid nog wel een keer van komen
![]()
nee mevrouw....quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:33 schreef eer-ik het volgende:
dat CWI telefoontje doelde ik op
Vroeg me af hoe dat was afgelopen, maar niet echt goed, maak ik op uit je bericht...
Zie OP...quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:37 schreef Kuukske het volgende:
Hebben jullie het heugelijke Starbucks-in-NL-nieuws al gehoord trouwens.
Dat zuigt behoorlijk...quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:35 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nee mevrouw.......U moet het via Inet doen...prettige dag....
JA LEUK ALS DIE KUT SITE VAN JULLIE ERUIT LIGT....![]()
![]()
![]()
![]()
Klik eens met rechts...quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:33 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
kan iemand me utleggen wat een bladwijzer is.....!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Pijnlijk!quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:37 schreef eer-ik het volgende:
Godver, wil ik net even een overheerlijk plakje kaas afsnijden, schaaf ik in m'n hand
Nog nooit meegemaakt...
.. of toevoegen aan favorieten (als JJ een IE gebruiker isquote:Op woensdag 14 maart 2007 15:38 schreef OA het volgende:
[..]
Klik eens met rechts...
Dan staat er ergens in het lijstje dat je krijgt "bladwijzer van deze pagina maken"...![]()
oeh, dat is ook effe niet niks, lading kokend water over je heen....quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Pijnlijk!
Ik had vorige week ook een hoog kluns gehalte toen ik pasta afgoot en het niet in de wasbak afgoot, maar over mezelf heen. Deed lichtelijk veel zeer
![]()
DONE!!!..thnx!quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:38 schreef OA het volgende:
[..]
Klik eens met rechts...
Dan staat er ergens in het lijstje dat je krijgt "bladwijzer van deze pagina maken"...![]()
Daarna staat ie erbij (als je hebt geklikt en er eventueel een andere naam aan hebt gegeven) en kan je bovenaan op het tabblad bladwijzer klikken en daar is dan een soort snelkoppeling...
IEquote:Op woensdag 14 maart 2007 15:40 schreef BrandX het volgende:
[..]
.. of toevoegen aan favorieten (als JJ een IE gebruiker is)
Oeh... heb ik ook wel eens gehad...quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:37 schreef eer-ik het volgende:
Godver, wil ik net even een overheerlijk plakje kaas afsnijden, schaaf ik in m'n hand
Nog nooit meegemaakt...
quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
IE
maar dat is weer een andere discussie
Dat heb ik ook wel eens gehad, maar dat kwam niet door een kaasschaaf...quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:41 schreef OA het volgende:
[..]
Oeh... heb ik ook wel eens gehad...![]()
Bijna een slagaderlijke bloeding in m'n pols...![]()
Gelukkig was het uiteindelijk meegevallenquote:Op woensdag 14 maart 2007 15:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
oeh, dat is ook effe niet niks, lading kokend water over je heen....
Dat zal je wel effe gevoeld hebben idd....
Op zich is het maar een klein sneetje, maar die oppervlaktewondjes zuigen het hardst imo.
MOEHAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 14 maart 2007 15:42 schreef juon_jacket1 het volgende:
IE...FF......wtf.....HELP!!!!!!
Aju met een du en veel plezierquote:Op woensdag 14 maart 2007 15:44 schreef BrandX het volgende:
anyways, ik ga uw allen koffieleutende makkers voor de komende uren verlaten, lekker trainen zo!![]()
waarschijnlijk zien jullie mij rond een uurtje of negen vanavond wel verschijnen in nr 8 ofzo![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
MOEHAHAHAHAHAHA![]()
IE = internet explorer, FF = FireFox
edit: weer te laat
ach ja, liever laat dan nooit he...quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:47 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
.....I'm trying here....
![]()
idd....WEER te laat....![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:53 schreef eer-ik het volgende:
nou, dat gaat godverdomme weer lekker
m'n moeder belooft de auto gewoon aan m'n broertje, terwijl ze weet dat ik naar school moet met de auto
Dat wordt even wachten tot ze weer thuis is, en dan even een flinke pot schelden, hier ga ik niet mee akkoord...
Koop zelf een autoquote:Op woensdag 14 maart 2007 15:53 schreef eer-ik het volgende:
nou, dat gaat godverdomme weer lekker
m'n moeder belooft de auto gewoon aan m'n broertje, terwijl ze weet dat ik naar school moet met de auto
Dat wordt even wachten tot ze weer thuis is, en dan even een flinke pot schelden, hier ga ik niet mee akkoord...
nou hij kan tenminste gebruik maken van een auto....quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:57 schreef OA het volgende:
[..]
Koop zelf een auto![]()
![]()
Dat ken ik, zooooo vervelend....![]()
Ik vergat nog deze smilie erachter te zetten:quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:59 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nou hij kan tenminste gebruik maken van een auto....![]()
OMG......quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
En Lenny is ook weer terug van weggeweest!
hoe ga je dat aanpakken...?quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:04 schreef eer-ik het volgende:
ja, ik ben ook wel blij dat ik gebruik kan maken van die auto (gratis ook nog eens een keer) maar i kvind het wel erg vervelend als iemand anders die auto inplant, op een moment dat ik 'm het hardst nodig heb...
beetje matig vind ik dat...
waarom vat je alles zo negatief....quote:
Je broertje heeft vast wel een fiets en een benenwagen...quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:07 schreef eer-ik het volgende:
Ik heb tegen d'r gezegd dat dit belachelijk is, en dat ze zelf maar uitzoekt hoe m'n broertje wegkan, ik ga met die auto weg.
Ik voelde me zo'n sukkel na jouw post. Maar ik zal eens proberen wat meer positief op te vatten. Maar bedenk wel dat ik nu weer half aan mijn wiskunde zit!quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:08 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
waarom vat je alles zo negatief.......misschien was ik wel blij....
![]()
misschien he....misschien...
heeft ie idd, en het ergste is, hij heeft voor 7 km de auto nodig, om te gaan squashenquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:09 schreef OA het volgende:
[..]
Je broertje heeft vast wel een fiets en een benenwagen...![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik voelde me zo'n sukkel na jouw post. Maar ik zal eens proberen wat meer positief op te vatten. Maar bedenk wel dat ik nu weer half aan mijn wiskunde zit!![]()
Zeker net z'n rijbewijs?quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
heeft ie idd, en het ergste is, hij heeft voor 7 km de auto nodig, om te gaan squashen
Ik zei al tegen 'm, stap godver op de fiets man, 't is lekker weerW
Maar dat vond hij niet, kutweer om te fietsen en koud enzo
Is dit een onverkapte liefdesverklaring...??quote:
Klein jaar,quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:12 schreef OA het volgende:
[..]
Zeker net z'n rijbewijs?![]()
Mijn broertjes waren niet anders... die hadden de auto zelfs voor 1.5 km al nodig...![]()
ik zal het dan maar vragen, hoeveel is weinig?quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:13 schreef eer-ik het volgende:
tering, ik heb me toch een relaxete koopkamer gevonden!
19 vierkante meter, met een terras erbij van 8 vierkante meter, benedenwoning, gedeelde keuken en douche (moet 'm delen met 1 iemand als ik daar ga wonen).
Dat alles voor heel weinig per maand!TERELAXED
Beter kan ik die nemen...
GO FOR IT!!!!quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:13 schreef eer-ik het volgende:
tering, ik heb me toch een relaxete koopkamer gevonden!
19 vierkante meter, met een terras erbij van 8 vierkante meter, benedenwoning, gedeelde keuken en douche (moet 'm delen met 1 iemand als ik daar ga wonen).
Dat alles voor heel weinig per maand!TERELAXED
Beter kan ik die nemen...
2 KEER....quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:16 schreef Kuukske het volgende:
Halleej! Dat is niet veel.
das voor niks! Nemen als het kan natuurlijk!quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:14 schreef eer-ik het volgende:
135 de maand.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:13 schreef OA het volgende:
[..]
Is dit een onverkapte liefdesverklaring...??![]()
ja, nemen is makkelijker gezegd dan gedaan..quote:
Was te enthousiast. Excusez moi!quote:
wat eten jullie vroeg zeg....quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:32 schreef Kuukske het volgende:
Nou hier is het ook niet om over naar huis te schrijven hoor.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Inderdaad, het weer is zomers dus hoor je op zomerse tijden te eten! 7 uur half 8 anyone?
Meestal proberen we tussen 6 en 7 te eten, maar dat lukt bijna nooit... dan wordt het eerder tussen 7 en 8...quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Inderdaad, het weer is zomers dus hoor je op zomerse tijden te eten! 7 uur half 8 anyone?
quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:36 schreef OA het volgende:
[..]
Meestal proberen we tussen 6 en 7 te eten, maar dat lukt bijna nooit... dan wordt het eerder tussen 7 en 8...![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:37 schreef juon_jacket1 het volgende:
nieuwe staat klaar...nou hopen dat het goed gaat....
Ja, ik moet wel...quote:
Naast de knop invoeren (tussen de tekst en de smilies) staat de knop preview..quote:
Je kunt kijken hoe je topic eruit komt te zien.quote:
oh dat...ja heb ik gedaan...alleen de foto's komen er niet op...quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:41 schreef OA het volgende:
[..]
Naast de knop invoeren (tussen de tekst en de smilies) staat de knop preview..
Als je daar op klikt, krijg je te zien hoe het er op het forum uit gaat zien...![]()
oh ja!!! je zit nog in de groei...quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, ik moet wel...
Ik moet effe íets eten, wat ik moet tot 20:00 naar school...
Anders wordt ik gek, als ik straks niet effe iets eet...
in de groei?quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:43 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
oh ja!!! je zit nog in de groei.....helemaal vergeten...
![]()
de UI van de "members"...quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:45 schreef eer-ik het volgende:
wat bedoel je trouwens met 'de foto's staan er niet in' ?
euhhhhh nee...trouwens..ik krijg net telefoon....IK MOET WEG....quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
heb je de code gekopieerd die ik op die website heb gezet?
Wel iets zinnigs bijdragen he!!!quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:00 schreef Sebasser het volgende:
tvp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |