maw, je had geen vertrouwen in jjquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:49 schreef eer-ik het volgende:
OP aangepast, degene die het volgende topic opent, kan de OP makkelijk plaatsen nu, hoe staat in de OP zelf
Werk zequote:
ik drink nooit...quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Mij ook niet, slechte combinatie.
Wodkakoffie is daarentegen wel weer een aanrader!
Mij ook niet, roep dan ook maar watquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:42 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...lijkt me echt niet lekker...
![]()
maar..maar..ik vind het niet lekker....quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Uitzonderingen moet je maken! Gewoon wodka in die senseo gooien!![]()
heeft iemand wel een eens irish coffee gemaakt met senseoquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Uitzonderingen moet je maken! Gewoon wodka in die senseo gooien!![]()
Het is echt heerlijk! Het warme gevoel van een goede wodka met het warme gevoel van een goeie koffie. Perfecte mix toch?quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:51 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
maar..maar..ik vind het niet lekker....![]()
Nog niet, denk dat die whisky geur er lang in blijft hangen. Met wodka bleef hij ook al een tijd meuren maar ik vind het toch het proberen waard! Staat hier alleen maar een senseo van mijn zus, beetje lullig om die vol te mikken met whisky..quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
heeft iemand wel een eens irish coffee gemaakt met senseo
quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
heeft iemand wel een eens irish coffee gemaakt met senseo
ahjoh, boeiendquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nog niet, denk dat die whisky geur er lang in blijft hangen. Met wodka bleef hij ook al een tijd meuren maar ik vind het toch het proberen waard! Staat hier alleen maar een senseo van mijn zus, beetje lullig om die vol te mikken met whisky..
zo lekkerrrrrr....quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:55 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb alleen cappucinno gefixed met die pads van Nescafé. Goed te drinken.
Maar er gaat niks boven de cappucinno van starbucks, danwel DE caféquote:
idd....zoals we het in het Frans zeggen....ORGASMIQUE!!!....quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Maar er gaat niks boven de cappucinno van starbucks, danwel DE café.
Altijd maar weer dat DE geleuter..quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Maar er gaat niks boven de cappucinno van starbucks, danwel DE café.
moet je ff de CAFE LATE proberen......quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:57 schreef eer-ik het volgende:
die kapoetsjieno pads van DE vind ik ronduit slecht
Daarbij ook gigantisch milieu-onvriendelijk.
Ik wil niet meteen zo'n baal kopen. Ik wil het gewoon eerst even proberenquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:00 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
moet je ff de CAFE LATE proberen......![]()
![]()
...ik ben er aan verslaafd....
![]()
lieve schat...quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik wil niet meteen zo'n baal kopen. Ik wil het gewoon eerst even proberen
Heb jij van die zakjes?
Wil je er een opsturen dan?
Oh oh oh, moet ik nou jouw frans gaan verbeteren?
het is café latté toch?
idd..is helemaal goed....quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:05 schreef eer-ik het volgende:
ohja, maar dan nog, is het met dubbel t
Maar klopt het wel wat ik er in het frans onder gezet heb?
Ja toch
quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
oeh oeh internetdating!!
smakelijk eten....smakelijk eten....hap hap hap..hap hap hap...dat zal lekker smaken...dat za lekker smaken....eet maar op...eet maar op....quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:07 schreef eer-ik het volgende:
he lieve mensen, ik ga eens even een happie eten, moet ook gebeuren per slot van rekening.
Even een lading minneola's naar binnen werken ook
't topic zal wel weer vol zijn als ik terug kom
dat maak jij ervan....quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja maar ik wil geen 2e keus zijn.![]()
![]()
![]()
nog steeds...quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dus ik sta nog steeds op nr 1?![]()
![]()
Ik ben er nog maar 2 topics/dagen dus maak je niet druk. Komt wel goed.quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:11 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nog steeds......was jij op 1 dan...
...
...je hebt een hoop goed te maken...
![]()
ik wacht af...quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben er nog maar 2 topics/dagen dus maak je niet druk. Komt wel goed.![]()
welcome back...quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:18 schreef OA het volgende:
Ben ik weer!![]()
De nieuwe senseo is er.... en hij doet het!!![]()
Meteen een bakkie genomen, een dubbele welteverstaan voor een klein kopje!![]()
Een ui?quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:17 schreef juon_jacket1 het volgende:
als het goed is heb ik vanmiddg een super vette nieuwe UI....![]()
![]()
![]()
![]()
waar woon je dan...quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:19 schreef OA het volgende:
Maar 40+ posts gemist..![]()
Het begint hier trouwens helemaal te betrekken...![]()
Dat wel, maar als je 2 pads extra dark neemt voor een klein kopje is het heel goed te doen hoor!quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Die enkele is sowieso te schraal voor woorden. Als je daar een mok mee vult is het echt een zielig laagje..
Ben nu in Ridderkerk..quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
waar woon je dan......in Nijmegen is het nog prachtig....
![]()
Serieus, ik mis je punt echt. En dom ben ik niet, universiteit enzo..quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
....doe nou niet alsof je dom bent....
![]()
Naar schijnt hebben wij hier de smerigste lucht (door ruhr en antwerpen) maar hier is het ook prachtig!quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:22 schreef OA het volgende:
[..]
Ben nu in Ridderkerk..
Wellicht de smog van Rotterdam...![]()
Nijmegen.... das landelijk gebied, dus schone lucht, mooi weer, goed leven....![]()
Hier?? Brabant, Limbolandburg ??quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Naar schijnt hebben wij hier de smerigste lucht (door ruhr en antwerpen) maar hier is het ook prachtig!![]()
Vuile luchten daar... zou best kunnen... ik scheur er altijd hard langs op weg naar Maastricht...quote:
Nijmegen is idd.vet...quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:22 schreef OA het volgende:
[..]
Ben nu in Ridderkerk..
Wellicht de smog van Rotterdam...![]()
Nijmegen.... das landelijk gebied, dus schone lucht, mooi weer, goed leven....![]()
UI===> User Icoon....quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Serieus, ik mis je punt echt. En dom ben ik niet, universiteit enzo..![]()
Ben net nieuw op fok enzo! Beetje restecp voor de nieuwkomers huh!quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:32 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
UI===> User Icoon....![]()
en jij zit op de Uni...?
RESPECT....quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ben net nieuw op fok enzo! Beetje restecp voor de nieuwkomers huh!![]()
Nog geen maand en nu al 3 x zoveel posts als ik...quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:34 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
RESPECT.......maareuh....ik ben hier ook niet zo lang hoor...
![]()
Ook pas een maandje, en je klinkt nu al ervaren!quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:34 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
RESPECT.......maareuh....ik ben hier ook niet zo lang hoor...
![]()
ben ik verslaafd denk je....quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:36 schreef OA het volgende:
[..]
Nog geen maand en nu al 3 x zoveel posts als ik...![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ook pas een maandje, en je klinkt nu al ervaren!![]()
Nee joh, gaat wel weer over..quote:
nou als je alles had gelezen.....quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Gemiddeld 101 per dag.. jezus! Wat voor baan heb jij?
ohhhh dan is het goed....quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:38 schreef OA het volgende:
[..]
Nee joh, gaat wel weer over..![]()
Het is een tijdelijke dwangneurose...![]()
Wat voor werk deed je eigenlijk?quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:39 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nou als je alles had gelezen........had je ook geweten dat ik net ontslagen ben EN in de ziektewet zit....
![]()
Huh maar ik dacht dat je een nieuwe baan had en je hoopte dat het over een tijdje automatisch werd omgezet naar een vaste?quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:39 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nou als je alles had gelezen........had je ook geweten dat ik net ontslagen ben EN in de ziektewet zit....
![]()
call-center....quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:43 schreef OA het volgende:
[..]
Wat voor werk deed je eigenlijk?
Wij zoeken hier nog iemand...![]()
Dat ben ik...quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Huh maar ik dacht dat je een nieuwe baan had en je hoopte dat het over een tijdje automatisch werd omgezet naar een vaste?
Of ik verwar je weer met een ander..
Een assistent voor het lab. Chemische dingetjes doen enzo...quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:44 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
call-center........inbound....
..nooit meer...
wie zoeken jullie dan?
andere topics...quote:
Mannen ook, geloof het of niet, maar ik ben nu ook aan het werk...quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:46 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
andere topics......en geloof het of niet...ben ondertussen ook druk bezig met andere dingen...
![]()
je weet het he....vrouwen kunnen veel dingen tegelijketjd doen...
wel heel lief aangeboden...quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:45 schreef OA het volgende:
[..]
Een assistent voor het lab. Chemische dingetjes doen enzo...![]()
moet je wel een speciale opleiding voor hebben trouwens...![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:46 schreef OA het volgende:
[..]
Mannen ook, geloof het of niet, maar ik ben nu ook aan het werk...![]()
![]()
werkze....A PLUS!!!...quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:50 schreef OA het volgende:
Over werk gesproken: ik moet nu echt wel even wat gaan doen!
Ik laat het topic uiteraard open staan, zal F5-en, maar iets minder reageren...![]()
we zijn mte zijn tweetjes...quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:53 schreef eer-ik het volgende:
zooo
lekker gegeten
ben weer paraat.
Dadelijk maar weer effe een bakkie
ook goedendag...quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:03 schreef erkel het volgende:
Wat wordt hier weer lekker geouwehoerdGaat echt snel.
Zal eerst ff wat eten met een bakje thee erbij denk ik
pfffff..moet zo nog maar proberen om CWI te bellen....zijn al uren in gesprek....quote:
drukke dag iedereen danquote:Op woensdag 14 maart 2007 14:02 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
werken..douchen.......ik moet eigenlijk ook zo gaan...schiet niet op zo...
![]()
we leven met je mee...quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:08 schreef Kuukske het volgende:
Zo een mooie dag.. en ik moet werken tot negen uur.
poeh, wat een stress, maar na wat gedane arbeid smaakt een bakje koffie altijd wel heerlijkquote:Op woensdag 14 maart 2007 14:08 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
pfffff..moet zo nog maar proberen om CWI te bellen....zijn al uren in gesprek.......moet boodschappen doen...
...en het gras maaien....
![]()
![]()
![]()
Jij ging de OP toch het web op slingeren?quote:
Heb ik gedaan idd, kijk maar in de OPquote:Op woensdag 14 maart 2007 14:47 schreef OA het volgende:
[..]
Jij ging de OP toch het web op slingeren?
Of is dat juist wat je gedaan hebt?![]()
ja tochquote:Op woensdag 14 maart 2007 14:55 schreef erkel het volgende:
puik werk, eer-ik
Klasse!quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja toch
maakt het weer wat gemakkelijker, gezien het feit deze topics nogal hard gaan....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |