Aukje doet meequote:Veel RTL-BN-ers in nieuwe Dancing with the Stars
Vanaf 31 maart start RTL4 met een nieuwe serie van Dancing with the Stars. Deelnemende BN'ers zijn dit keer: Helga van Leur (RTL), Nikkie Plessen (ONM), Fabiënne de Vries (RTL), Aukje van Ginneken, Martijn Krabbé (RTL), Lodewijk Hoekstra (RTL), Bart Chabot, Christophe Haddad (GTST) en Bob de Jong. De presentatie wordt weer gedaan door Sylvana Simons en Ron Brandsteder. De live-show is op zaterdag, de dance-off op zondag.
De 2 slechtsten moeten dan stijden om wie het aller slechtst is en die moet dan weg denk ikquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:15 schreef blrrrt het volgende:
Jeej, eindelijk weer een echt dansprogramma ipv dat gezeur op het ijs.
Maar WTF is een dance-off op zondag?
idd alles wat werkloos of uitgerangeerd thuis zit of een of ander wazig aflopend programma presenteertquote:
quote:Weervrouw Helga van Leur doet mee aan de vijfde reeks van het programma Dancing with the Stars, die op zaterdag 31 maart van start gaat bij RTL 4. Samen met actrice Nikkie Plessen, presentatrice Fabiënne de Vries en actrice Aukje van Ginneken behoort Van Leur tot de vier ‘dancing queens’. De vijf manne- lijke deelnemers aan het amusements- programma zijn presentator Martijn Krabbé, tv-tuinman Lodewijk Hoekstra, schrijver Bart Chabot, acteur Christoph Haddad en tot slot ook schaatser Bob de Jong.
Maar liefst 32 BN’ers gingen de negen nieuwe hoofdrolspelers met vallen en opstaan voor in de dansstrijd. Inclusief de goedbekeken eindejaarsuitzendingen presenteren Sylvana Simons en Ron Brandsteder vanaf 31 maart wekelijks op zaterdagen tussen 20.00 en 21.30 uur en op zondagen tussen 21.00 en 22.00 uur de vijfde reeks van het programma. “De tv-hit startte in 2005 en was de eerste grote amusementsshow waarbij bekende Nederlanders de kijkers thuis verrasten met het vertonen van een compleet nieuw talent“, aldus een zegsvrouw van RTL 4. “De succesformule bleef zeker niet onopgemerkt, gezien de vele spin-offs van het programma.”
De professionele dansers stomen de deelnemende bekende Nederlanders in slechts enkele weken klaar voor hun dansdebuut voor het grote publiek. Remco Bastiaansen danst met Aukje, Fabiënne laat zich leiden door Koen Brouwers, Peter Bosveld schittert samen met Nikkie, Helga is gekoppeld aan Marcus van Teylingen, Roemjana de Haan leert Martijn de kneepjes van het dansvak, Bob volgt Euvgenia Parakhina op de dansvloer en Charissa van Dipte danst met Lodewijk.
Dit seizoen verwelkomt Dancing With The Stars ook twee nieuwe danseressen; Ilse Lans zet Christoph Haddad op het juiste dansspoor en Kimberley Smith begeleidt Bart Chabot bij zijn dansavontuur. Van quickstep tot rumba, van tango tot jive, alle Ballroom- en Latin-dansen moeten zij onder de knie zien te krijgen. Onder begeleiding van een orkest showen de dansparen hun geoefende danspassen als een echte prof.
De vakkundige jury, bestaande uit de bekende gezichten Cor van der Stroet, Monique van Opstal, Marcel Bake en Jan Postulart, heeft ook dit seizoen weer de taak om de deelnemers kritisch te beoordelen. Tijdens de wekelijkse zondagavond-uitzending bepaalt de kijker echter welke sterrenkoppels de volgende week terug te zien zijn.
Dit is de leukste 'with the stars' om naar te kijken...quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:14 schreef Delichris het volgende:
Hoewel ik dit de saaiste uitvoering vind van alle '... wit the stars', zijn er opzich wel leuke deelnemers.![]()
quote:
en ook ik quote het, nu weten we het wel met al die ´with the stars´ en dan wordt het ook nog uitgesmeerd over 2 dagenquote:
Julie is zwanger staat vandaag in de Telegraaf!quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:12 schreef Malahide het volgende:
Jammer dat Julie niet meer meedoet. Was het maar september, dan begint de BBC-versie weer. Daar steekt de RTL-variant zeer bleekjes bij af.
De beste reden om niet mee te doen! Gefeliciteerd dan maar Juliequote:Op donderdag 15 maart 2007 11:20 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Julie is zwanger staat vandaag in de Telegraaf!
Daarom zal ze niet te zien zijn als danseres, maar wel als coach en presenteert ze verschillende items.
Het is groot en vierkant?quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:26 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Er is iets raars met haar hoofd, maar ik weet niet wat
Gewoon hier kun je over DWTS praten.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:41 schreef Brighteyes het volgende:
Is dit waar we over de uitzendingen kunnen praten? Of komt er nog een topic in TV?
Weet niet goed waar het nou hoort eigenlijk.
De Amerikaanse versie..quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:12 schreef Malahide het volgende:
Jammer dat Julie niet meer meedoet. Was het maar september, dan begint de BBC-versie weer. Daar steekt de RTL-variant zeer bleekjes bij af.
Nee, ik heb Paul de Leeuw gekeken. Toen even gezapt tussen Koefnoen en Groeten Terug, en daarna voetbal.quote:
Ik heb ook naar Paultje gekekenquote:Op zondag 1 april 2007 13:37 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Nee, ik heb Paul de Leeuw gekeken. Toen even gezapt tussen Koefnoen en Groeten Terug, en daarna voetbal.
LOLquote:Op zondag 1 april 2007 18:05 schreef Haaibaaike het volgende:
Bob danste en schaatste bijwijze van spreke.
Ik ook, ontzettend enge gladjanus is dat met zijn geschoren borstje. Ze koppelen hem ook altijd aan van die jonge grietjes, laten ze hem maar eens een oude taart geven. Valt me nou pas op dat er geen oude taart (m/v) meedoet, of het moet Helga zijnquote:Op zondag 1 april 2007 20:32 schreef Brighteyes het volgende:
Heb wel al meteen mijn antipathie voor Remco opgevijzeld, kan er niks aan doen, maar vind hem echt heel naar.
Nee volgende week pasquote:Op zondag 1 april 2007 22:02 schreef Brighteyes het volgende:
WTF, geen uitslag of tussenstand op z'n minst?
Frans was vanavond bij Paul.quote:Op maandag 2 april 2007 16:19 schreef Urquhart het volgende:
Frans gemist vanwege Peter R de Vries. Vanavond de herhaling maar even kijken.
Dat wil niks zeggen dat was bij DOI ook, helaas de stemmers thuis tellen mee schijnbaarquote:Op zondag 8 april 2007 23:24 schreef TheVulture het volgende:
Ja ik heb met stijgende verbazing zitten kijken, Fabienne eruit
Die had toch de een van de hoogste punten gekregen van de jury
dat meen je niet, marcus is echt zo'n gladjanusquote:
Helga nietquote:Op maandag 9 april 2007 17:57 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
dat meen je niet, marcus is echt zo'n gladjanus![]()
helga daarentegen is een sympathieke, spontane, knappe & intelligente vrouw![]()
concurrentie is dan ook moordend, Paul de Leeuw bijvoorbeeld, en het is natuurlijk pas begonnen weer...quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:13 schreef blrrrt het volgende:
De kijkcijfers vallen dit jaar een beetje tegen met maar 980.000 op zaterdagavond of ligt het aan mij?
Ik vind die Roemjana echt op Herman (van Idols) lijkenquote:Op maandag 9 april 2007 20:30 schreef Malahide het volgende:
Wie vind je het leukst bij de vrouwen Haaibaaike? Ik heb wel een zwak voor Roemjana en Yevgenia.
Ja, manlief en ik zaten ons net ook te verbazen over die powertieten van d'r.quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:59 schreef TheVulture het volgende:
Die danspartner van die Christophe heeft iets heel erg mannelijks
Het wordt best genant jaquote:Op zaterdag 14 april 2007 21:02 schreef Ronaldsen het volgende:
OH MY GOD Ron Brandsteder noemt nog steeds de scores verkeerd op, kan niemand bij RTL die man corrigeren??![]()
Als je in musicals als De Drie Musketiers en Titanic hebt gespeeld dan heb je wel meer dan een beetje gedanst op de toneelopleiding denk ik. En nee, dat is geen stijldansen, maar toch wil ik geen mensen met een dansachtergrond in DWTS. Puh.quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:11 schreef Brighteyes het volgende:
Bijna alle acteurs hebben wel iets van dans gehad tijdens een of andere opleiding, maar er is nog wel wat verschil tussen hem en Fabienne
Ja het viel mij ook op !quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het wordt best genant ja
edit: en weer"twee keer 5, twee keer 4: 14"
![]()
![]()
't Is echt enorm genant. Ik ergerde me er vorige week al aan, maar hij gaat er gewoon mee door. En echt gewoon ELKE keer! Bijspijkercursusje hoofdrekenen kan geen kwaadquote:Op zaterdag 14 april 2007 21:02 schreef Ronaldsen het volgende:
OH MY GOD Ron Brandsteder noemt nog steeds de scores verkeerd op, kan niemand bij RTL die man corrigeren??![]()
Het was allemaal echt, het was ook te zien in de wereld draait door.quote:Op zondag 15 april 2007 12:21 schreef shiNinG_staR het volgende:
Was dat niet expres geknipt en geplakt dan in Jensen? Had hij vorige keer serieus ECHT al die scores verkeerd bij elkaar opgeteld?![]()
![]()
. Ik vind Ron echt super hilarisch, je moet eens op 'm letten als Sylvana aan het woord is. Die vent kan geen seconde stilstaan
.
Haha, op een gegeven moment zei hij maar bij Bob de jong: 7, 7, 6, 7, dat zijn een heleboel punten.quote:Op zondag 15 april 2007 12:53 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Het was allemaal echt, het was ook te zien in de wereld draait door.
Gisteren zei hij ook nog een keer 4 keer een 6 = 25 punten!
Jawel, vooral die pussycat dolls uitvoering was erg.quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:08 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind trouwens dat zangduo bij vlagen zo vreselijk slecht, zijn er meer mensen.
Ik vind het ook irritantquote:Op zondag 15 april 2007 12:00 schreef Yoni het volgende:
[..]
't Is echt enorm genant. Ik ergerde me er vorige week al aan, maar hij gaat er gewoon mee door. En echt gewoon ELKE keer! Bijspijkercursusje hoofdrekenen kan geen kwaad
Zeker weten.... geweldige uitstraling heeft ze ookquote:Op zondag 15 april 2007 22:17 schreef miss_dynastie het volgende:
Wow, wat een optreden van Julie Fryer, echt heel knap!
quote:Op zondag 15 april 2007 22:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zeker weten.... geweldige uitstraling heeft ze ook
ik blijf die griet van Christophe eng vinden, daar hangt volgens mij echt een piemel tussen
Heb je iets tegen mensen die bij onze dansschool vandaan komen ofzo?quote:Op zondag 15 april 2007 22:34 schreef TheVulture het volgende:
Die dude waarmee die Nikkie Plessen danst heeft ook echt de uitstraling van een vaatdoek trouwens
Sorry, maar ik vind ze beiden een rare/ontbrekende uitstraling hebbenquote:Op zondag 15 april 2007 23:08 schreef blrrrt het volgende:
[..]
[..]
Heb je iets tegen mensen die bij onze dansschool vandaan komen ofzo?
(Ja, Peter en Ilse zijn bij ons begonnen...)
Gister een stukje gezien, is het volgens mij idd. Die Ron, wat een lolbroekquote:Op zondag 15 april 2007 14:02 schreef BVO het volgende:
Niemand door dat die valse punten gewoon een "grap" is?
Al die kennis is al lang weggedronken hoor...quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:00 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Die vent heeft toch Nijenrode gedaan ????
Engbek, zozoquote:Op zondag 22 april 2007 22:31 schreef Brighteyes het volgende:![]()
Die engbek van een Remco eruit!![]()
Jammer voor haar dat ze met hem moest.
Jeutje, ik had het niet verwacht, maar vind het wel erg leuk. Ik vind de anderen gewoon leuker om naar te kijken. De progressie en het harde werken is gewoon leuker om te zien, ipv die mensen die van nature kunnen dansen enzo.
quote:Op maandag 23 april 2007 00:33 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Engbek, zozoIeder zijn meug.. Ik heb niks tegen Remco ook niet op Aukje hoor.
Bart had eruit gemoeten![]()
Waarom zouden ze een stel zijn?quote:Op maandag 23 april 2007 19:30 schreef janimie het volgende:
wie had dat gedacht, aukje en remco als stel na dwts
was van de week op rtl boulevardquote:Op maandag 23 april 2007 19:47 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Waarom zouden ze een stel zijn?
Ja wel ze kregen vier keer een 9 van de jury over het Argentijnse dans.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:33 schreef miss_dynastie het volgende:
Danste hij gister dan ook niet mee?
Wat raar dan, misschien omdat hij van de week echt geen tijd heeft om te oefenen of zo.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:27 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja wel ze kregen vier keer een 9 van de jury over het Argentijnse dans.
quote:AMSTERDAM - Amanda Krabbé heeft tijdens haar vakantie in Turkije een miskraam gehad. "Ze had een buitenbaarmoederlijke zwangerschap zonder dat we het zelf wisten", vertelt een uiterst bezorgde Martijn Krabbé . "Vorige week ging ze al naar het ziekenhuis omdat ze enorme pijnen in haar buik kreeg."
Amanda was op dat moment op vakantie hun drie kinderen Bickel (6), Michelle (3) en Jasmijn (1). Afgelopen weekeinde werd duidelijk dat er meer aan de hand was dan aanvankelijk werd gedacht. " Zondagochtend werd ik door Amanda gebeld. Ze vroeg me om te komen, want ze had me nodig, zo zei ze."
Omdat Martijn zijn gezinnetje belangrijker vindt dan zijn deelname aan Dancing with the Stars staakte hij acuut zijn activiteiten op de dansvloer. Spoorslags reisde hij af naar Turkije om zijn vrouw bij te staan. "Gelukkig waren Amanda's ouders mee tijdens deze vakantie. Dus daar had ze steun aan. Ook vingen zij de kinderen op. Maar natuurlijk hoor ik er als vader ook bij te zijn."
Aanvankelijk dachten de artsen erover om Amanda te gaan opereren. Maar dat is nog niet gebeurd. "Het percentage zwangerschapshormoon, HcG, in haar lichaam daalt. Dit zou kunnen betekenen dat het lichaam het vruchtje via natuurlijke weg afstoot. Om die reden moet Amanda voorlopig nog even ter observatie in het ziekenhuis blijven."
Martijn heeft besloten bij Amanda te blijven totdat ze wordt ontslagen uit het ziekenhuis en ze weer met het vliegtuig naar huis mag vliegen.
Ja ik hoop dat Christophe de finale wint.quote:Op maandag 21 mei 2007 14:40 schreef Sk00p het volgende:
Ik ben echt wel verbaast, dat Helga door is![]()
Maar Christophe moet wel winnen natuurlijk!!![]()
ja helga is veel knapper natuurlijk hequote:Op maandag 21 mei 2007 14:40 schreef Sk00p het volgende:
Ik ben echt wel verbaast, dat Helga door is![]()
Maar Christophe moet wel winnen natuurlijk!!![]()
Nikkie was in het begin slecht, maar achteraf veel beter geworden. Helga doet het goed, door haar uitstraling. Het dansen is bij Helga toch iets minder in vergelijking met Nikkie, en daardoor ben ik verbaast eigenlijk...quote:Op maandag 21 mei 2007 16:27 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
ja helga is veel knapper natuurlijk he![]()
![]()
Helga..quote:
Maar Cchristophe had dat! Maal 10!!quote:Op zondag 27 mei 2007 23:37 schreef roze-meisje het volgende:
helga![]()
![]()
ja komop bij zulke shows gaat 't niet alleen om dansen maar ook om uitstraling en sexappeal en ja dat heeft helga nou eenmaal meer
ach helemaal nietquote:
quote:Op zondag 27 mei 2007 23:50 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
ach helemaal niethelga was zo sexy ik viel er bijna flauw van
en christophe is een behaarde tuinkabouter
![]()
Helga was steengoed, zo ook Christophe. Maar de tendens jegens winnen ging toch iets meer naar Christophe toe (volgens mij), dus wil ik de sympathiestemmen voor Helga niet helemaal buitensluiten.quote:Op zondag 27 mei 2007 23:55 schreef Sk00p het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik denk gewoon dat de mensen thuis medelijden hadden voor Helga...en Christophe is Belg.![]()
Me moeder zei dat het daardoor kwam dat Christophe verloren heeft..
Dat roept iedereen elk jaar. En toch weer kijken.quote:Op zondag 27 mei 2007 23:33 schreef debb0r het volgende:
wat een sh*tshow![]()
![]()
ik kijk nooit meer
tis allemaal nep xD
Boosheid/teleurstelling zakt weg, (toch weer) nieuwsgierigheid wint het altijd weer.quote:Op maandag 28 mei 2007 00:12 schreef static het volgende:
[..]
Dat roept iedereen elk jaar. En toch weer kijken.
ik dacht dat hij nog nooit echt ha gedanst maar als dit zo isquote:Op maandag 28 mei 2007 00:06 schreef Malahide het volgende:
Christophe heeft een dansachtergrond en hoewel hij beter was gun ik het Helga daarom meer.
Nee, hij heeft voordat hij in GTST ging spelen voornamelijk in musicals gespeeld, en dan ook nog eens vooral ensemblerollen, dus dat is veel dansen. En ja, dat is iets héél anders dan ballroomdansen, maar de basis is er. Ik ben daar heel streng inquote:Op maandag 28 mei 2007 11:08 schreef Brighteyes het volgende:
Volgens mij heeft Christophe niet veel meer ervaring dan alleen van zijn opleiding tot acteur? Dus dat valt dan wel mee.
Liever nietquote:Op maandag 28 mei 2007 11:34 schreef Brighteyes het volgende:
Mogen mensen die ooit toen ze 20 waren dansles gehad hebben tot aan goud of goud-ster ook niet mee doen?
Dat is het commerciële aan het hele verhaal, de publieksstemmen geven de doorslag.quote:Op maandag 28 mei 2007 13:02 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik vind jammer dat Christophe niet gewonnen heeft![]()
Hij kreeg van de jury de meeste punten.. Maarja dat helpt ook niet.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:27 schreef Malahide het volgende:
Nee joh, hartstikke heaumeaux. Heeft 'ie meerdere malen zelf bevestigd, ik meen o.a. bij Paul de Leeuw.
idd, helaasquote:Achtergrond
Ik ben geboren in 1973 in het leuke dorpje Rijnsburg in Zuid-Holland en opgegroeid in Den Haag. Daar liggen mijn ‘roots’. Sinds het jaar 2000 woon ik met veel plezier in Drenthe. Ik heb een horeca-opleiding gevolgd en ben vervolgens gaan werken. In eerste instantie als kapper en visagist. Inmiddels werk ik als dansleraar.
http://www.marcusvanteijlingen.nl/biografie.php
Daar schrijft Marcus niks over op zijn weblogquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:42 schreef Greys het volgende:Ik ken een kapper die übernichterig overkomt en er ook zo uitziet.
En toch is hij hartstikke hetero, is hij gelukkig getrouwd en heeft hij 2 prachtige kids.
Dus je zult met hardere bewijzen moeten komen![]()
die kapper van jou heeft gewoon moeite uit de kast te komenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:42 schreef Greys het volgende:Ik ken een kapper die übernichterig overkomt en er ook zo uitziet.
En toch is hij hartstikke hetero, is hij gelukkig getrouwd en heeft hij 2 prachtige kids.
Dus je zult met hardere bewijzen moeten komen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |