LOLquote:Op zondag 1 april 2007 18:05 schreef Haaibaaike het volgende:
Bob danste en schaatste bijwijze van spreke.
Ik ook, ontzettend enge gladjanus is dat met zijn geschoren borstje. Ze koppelen hem ook altijd aan van die jonge grietjes, laten ze hem maar eens een oude taart geven. Valt me nou pas op dat er geen oude taart (m/v) meedoet, of het moet Helga zijnquote:Op zondag 1 april 2007 20:32 schreef Brighteyes het volgende:
Heb wel al meteen mijn antipathie voor Remco opgevijzeld, kan er niks aan doen, maar vind hem echt heel naar.
Nee volgende week pasquote:Op zondag 1 april 2007 22:02 schreef Brighteyes het volgende:
WTF, geen uitslag of tussenstand op z'n minst?
Frans was vanavond bij Paul.quote:Op maandag 2 april 2007 16:19 schreef Urquhart het volgende:
Frans gemist vanwege Peter R de Vries. Vanavond de herhaling maar even kijken.
Dat wil niks zeggen dat was bij DOI ook, helaas de stemmers thuis tellen mee schijnbaarquote:Op zondag 8 april 2007 23:24 schreef TheVulture het volgende:
Ja ik heb met stijgende verbazing zitten kijken, Fabienne eruit
Die had toch de een van de hoogste punten gekregen van de jury
dat meen je niet, marcus is echt zo'n gladjanusquote:
Helga nietquote:Op maandag 9 april 2007 17:57 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
dat meen je niet, marcus is echt zo'n gladjanus![]()
helga daarentegen is een sympathieke, spontane, knappe & intelligente vrouw![]()
concurrentie is dan ook moordend, Paul de Leeuw bijvoorbeeld, en het is natuurlijk pas begonnen weer...quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:13 schreef blrrrt het volgende:
De kijkcijfers vallen dit jaar een beetje tegen met maar 980.000 op zaterdagavond of ligt het aan mij?
Ik vind die Roemjana echt op Herman (van Idols) lijkenquote:Op maandag 9 april 2007 20:30 schreef Malahide het volgende:
Wie vind je het leukst bij de vrouwen Haaibaaike? Ik heb wel een zwak voor Roemjana en Yevgenia.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |