RIP, bedacht na plaatsing dat mijn vraagstelling echt goed gekozen was...quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:12 schreef ranja het volgende:
Peter Slaghuis aka Hithouse
De grote man achter de Woodpeckers from Space en als Hithouse had hij wat 'sample house' hitjes zoals Jack to the sound of the Underground (in de tijd en stijl van oa Marrs en Bomb the Bass)quote:
Zegt 'Jack To The Sound Of The Underground' je iets?quote:
Ik heb nog bijna geen tijd gehad om die vaak te draaien, maar op eerste en tweede gehoor klinkt het wel erg goed. Gewoon lekkere pop/rock. Ik vergelijk het wel met iets als Morningwood (maar dan zonder een Nth degree) maar gemiddeld een stuk toegankelijker.quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:13 schreef iggy_in_the_house het volgende:
ranja: hoe is die cd van "the sounds" trouwens? Ziet er interessant uit
Mja, misschien als ik het hoor.quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:15 schreef ranja het volgende:
[..]
De grote man achter de Woodpeckers from Space en als Hithouse had hij wat 'sample house' hitjes zoals Jack to the sound of the Underground (in de tijd en stijl van oa Marrs en Bomb the Bass)
Met clipquote:Op woensdag 14 maart 2007 15:21 schreef Berkery het volgende:
[..]
Mja, misschien als ik het hoor.
(moet ik me nu gaan schamen?)
quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:25 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Met cliphttp://video.google.com/videoplay?docid=-7429036925492309920
Juist.quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:51 schreef Grobbel het volgende:
Charlotte Hatherley gok ik maar; ik kwam van de week nog een nieuwe single van haar tegen in de indie playlists.
Ik kan me in ieder geval wel herinneren dat er op een gegeven moment een parkeerbord te voorschijn werd getoverd.quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:26 schreef ranja het volgende:
Ik weet dat ik haar eerder heb gevraagd, maar of het toen wel of niet geraden is, geen idee.
Misschien dat ik gewoon 'zij van Ash' heb goed gerekend uiteindelijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |