Als het goed is gewoon aanzetten en wordt het gewoon meegestuurd hoor.quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:59 schreef Tally het volgende:
Kan iemand me helpen?
Wil iemand mij een mailtje sturen (op mn werk) met zo leesbevestiging?
T werkt hier iets niet maar kan alleen via internet dus niet via het LAN..
En wanadoo zegt dat zij het ook versturen (webmail) maar dat geloof ik dus niet..
Ja weet ik maar dat wil ik niet testen liefje..quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:02 schreef Joene het volgende:
[..]
Als het goed is gewoon aanzetten en wordt het gewoon meegestuurd hoor.
Mogguh bleu'tje.quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:10 schreef miss_bleu het volgende:
ola het is mij weer.
mwah mijn functioneringsgesprek was goed en op onze afdeling wordt nog niet gekort. En zolangs ze freelancers in dienst kunnen nemen die ruim 10.000 per maand kosten voel ik me nog veilig hierquote:Op woensdag 14 maart 2007 10:17 schreef Joene het volgende:
Is de sfeer alweer wat opgeknapt @ telfort ?
Ja die Interimmers / Freelancers zijn niet goedkoop meer.quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:19 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
mwah mijn functioneringsgesprek was goed en op onze afdeling wordt nog niet gekort. En zolangs ze freelancers in dienst kunnen nemen die ruim 10.000 per maand kosten voel ik me nog veilig hier
Krijg jij een bevestiging van mij dat deze gelezen is?quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:10 schreef Joene het volgende:
Mail jij.
Nope damn zeg. Zag de uitdraai op de printer hier liggenquote:Op woensdag 14 maart 2007 10:19 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja die Interimmers / Freelancers zijn niet goedkoop meer.![]()
Nopequote:Op woensdag 14 maart 2007 10:20 schreef Tally het volgende:
[..]
Krijg jij een bevestiging van mij dat deze gelezen is?
Oke.. Heb ik getest!quote:
ik zit hier ook bij de LHV, voor een substantieel bedrag per uur . (te fok!ken)quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:21 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Nope damn zeg. Zag de uitdraai op de printer hier liggenen er zitten er hiernogal wat.
Jij Welkomquote:Op woensdag 14 maart 2007 10:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Oke.. Heb ik getest!
ThanksJij is liev!
Alles goed verder?quote:
De duurste van allemaal werkt hier nu al 5 jaar en zit nu in oosterijk voor vakantiequote:Op woensdag 14 maart 2007 10:22 schreef Joene het volgende:
[..]
ik zit hier ook bij de LHV, voor een substantieel bedrag per uur . (te fok!ken)
Alles heerlijk! zonnetje he!! en ik ga 26 juni naar George Michaelquote:Op woensdag 14 maart 2007 10:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
Alles goed verder?
Ik ben weer aan het wennen aan Nederland
Hebben ze nog mensen nodig?quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:23 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
De duurste van allemaal werkt hier nu al 5 jaar en zit nu in oosterijk voor vakantie
lolquote:Op woensdag 14 maart 2007 10:23 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
De duurste van allemaal werkt hier nu al 5 jaar en zit nu in oosterijk voor vakantie
Wat wil je gekopieerd hebbenquote:Op woensdag 14 maart 2007 10:23 schreef SignOTheTimes het volgende:
Copy that!
Heb George in ahoy gezien! Werkelijk fantastisch. Jammer dat ze het in die klote Arena doen...quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:23 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Alles heerlijk! zonnetje he!! en ik ga 26 juni naar George Michael
heb je al foto's online staan Rip?
we zoeken nog 4 Solutions Designerquote:Op woensdag 14 maart 2007 10:23 schreef SignOTheTimes het volgende:
[..]
Hebben ze nog mensen nodig?.
Wees creatief Taly...quote:
Mja maar wel makkelijk voor mij, kan uit mijn werk meteen door met 6 collega's richting de arena wandelenquote:Op woensdag 14 maart 2007 10:24 schreef SignOTheTimes het volgende:
[..]
Heb George in ahoy gezien! Werkelijk fantastisch. Jammer dat ze het in die klote Arena doen...
Oei, die lui lopen niet los op straat (al voldoe ik wel aan driekwart van het profiel)....quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:24 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
we zoeken nog 4 Solutions Designer
http://www.telfort.nl/over/werk/vacatures/details.php?vacid=270
* Tally Start een browser en tikt in www.geyleverhalen.comquote:
Je hebt wel een eenzijdig beeld van me hoor....quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:27 schreef Tally het volgende:
[..]
* Tally Start een browser en tikt in www.geyleverhalen.com
Yeay! Ben in ahoy geweest en het was geweldigquote:Op woensdag 14 maart 2007 10:23 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Alles heerlijk! zonnetje he!! en ik ga 26 juni naar George Michael
heb je al foto's online staan Rip?
Ik ken je toch.. (zei je van de week zelfquote:Op woensdag 14 maart 2007 10:28 schreef SignOTheTimes het volgende:
[..]
Je hebt wel een eenzijdig beeld van me hoor......
Ik zal ff zoeken.quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:56 schreef Joene het volgende:
Jogy heb je nog een link ? toevallig.
Nee vandaar dat die freelancers ook zoveel vragenquote:Op woensdag 14 maart 2007 10:25 schreef SignOTheTimes het volgende:
[..]
Oei, die lui lopen niet los op straat (al voldoe ik wel aan driekwart van het profiel)....
quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
Yeay! Ben in ahoy geweest en het was geweldig![]()
En zie je PM
Kan je em openen? Anders moetje zoeken op 'transformers tin' en de bovenste selecterenquote:Op woensdag 14 maart 2007 10:32 schreef Joene het volgende:
Thank You !
ik had even geknipt in de link en toen werkte hetquote:Op woensdag 14 maart 2007 10:34 schreef jogy het volgende:
[..]
Kan je em openen? Anders moetje zoeken op 'transformers tin' en de bovenste selecteren.
En hoiripley
.
Hoi Jogyquote:Op woensdag 14 maart 2007 10:34 schreef jogy het volgende:
[..]
Kan je em openen? Anders moetje zoeken op 'transformers tin' en de bovenste selecteren.
En hoiripley
.
Lekker !quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:37 schreef jogy het volgende:
Ik ga vrijdag een week snowboarden trouwens.
Of één dag en met een gipsvlucht naar huis natuurlijk.
Snowboardende magere jongemannenquote:Op woensdag 14 maart 2007 10:37 schreef jogy het volgende:
Ik ga vrijdag een week snowboarden trouwens.
Of één dag en met een gipsvlucht naar huis natuurlijk.
Doe mij maar meisjesquote:
Of op een sunny beach , onbedekt graagquote:
Whatever... korte rokjes zijn altijd okay!quote:
Ik zie ineens gore sneeuw voor me!quote:
Ik gesmolten sneeuw..quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:50 schreef SignOTheTimes het volgende:
[..]
Ik zie ineens gore sneeuw voor me!
Geel... offff.?quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:50 schreef SignOTheTimes het volgende:
[..]
Ik zie ineens gore sneeuw voor me!
Hou Opquote:
Had ook gevuld met slakkensporen kunnen zeggen?quote:
Ik hoorde zelfs iets van vorst roepen in het weerbericht op de radioquote:Op woensdag 14 maart 2007 10:53 schreef miss_bleu het volgende:
ik ben toe aan zon!! het weer gaat weer slechter worden zag ik op de voorspellingen
Ooit een vrouw met een geslachtsziekte gezien ?quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:52 schreef SignOTheTimes het volgende:
Zo'n ongeschoren druipende kut met pegels...
The horror!.
Ga naar Skiphol boek een ticket naar de zonquote:Op woensdag 14 maart 2007 10:54 schreef miss_bleu het volgende:
IK WIL VERDOMME ZON! die zon in kenia was niet genoeg! ik wil MEER!
Was die grap niet een keer gemaakt met John de Wolf die aan het beffen is?quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:54 schreef GI het volgende:
[..]
Ooit een vrouw met een geslachtsziekte gezien ?
Denk eens aan een bouvier die yoghurt eet.
[afbeelding]
je hebt in elk geval een gezond kleurtje opgelopen idd.quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:59 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb weer genoeg zon gehad voor een maand of twee gelukkig.
Ieuw.. SoTTquote:Op woensdag 14 maart 2007 10:52 schreef SignOTheTimes het volgende:
Zo'n ongeschoren druipende kut met pegels...
The horror!.
Sorry.quote:
quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:59 schreef Joene het volgende:
[..]
je hebt in elk geval een gezond kleurtje opgelopen idd.![]()
Ik heb meteen geen honger meer..quote:
is duurquote:Op woensdag 14 maart 2007 10:55 schreef Joene het volgende:
[..]
Ga naar Skiphol boek een ticket naar de zon
Dat van mij is al bijna weer wegquote:Op woensdag 14 maart 2007 10:59 schreef Joene het volgende:
[..]
je hebt in elk geval een gezond kleurtje opgelopen idd.![]()
En die van je meisjes ?quote:
Je pakt het ook helemaal verkeerd aan. Als je nou een beetje bijdehand was geweest dan was je een paar keer op je rug gaan liggen voor zoeen interimmer. Had je nu in Oostenrijk gezeten.quote:
Mwah last minute kan je voor redelijke prijs wel de egyptische zon in hoor.quote:
ROTFLOL , jij SLETquote:Op woensdag 14 maart 2007 11:07 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Je pakt het ook helemaal verkeerd aan. Als je nou een beetje bijdehand was geweest dan was je een paar keer op je rug gaan liggen voor zoeen interimmer. Had je nu in Oostenrijk gezeten.
men als ik een vrouw was.
Damn je wil niet weten hoevaak die kans al heb gehadquote:Op woensdag 14 maart 2007 11:07 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Je pakt het ook helemaal verkeerd aan. Als je nou een beetje bijdehand was geweest dan was je een paar keer op je rug gaan liggen voor zoeen interimmer. Had je nu in Oostenrijk gezeten.
men als ik een vrouw was.
Die klaploper moet je ook gewoon buiten de deur zetten.quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:08 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Damn je wil niet weten hoevaak die kans al heb gehadmaar dat is niet goed voor je relatie hoor
Goeie feauteauquote:
whehehehequote:Op woensdag 14 maart 2007 11:11 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Die klaploper moet je ook gewoon buiten de deur zetten.
Misschien zoek je afleidingquote:Op woensdag 14 maart 2007 11:14 schreef Armageddon het volgende:
Je krijgt nog humor ook als je stopt met roken.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:11 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Die klaploper moet je ook gewoon buiten de deur zetten.
Ik ookquote:Op woensdag 14 maart 2007 11:16 schreef miss_bleu het volgende:
Ik had allang en breed in amsterdam kunnen wonen met een gozert met flinke euros
Maar nee.... toch niet
Mja en ik hou nou eenmaal van iemand andersquote:Op woensdag 14 maart 2007 11:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ook
Maar ik val nu eenmaal op sloebers.
Onder zo een brugwonende ?quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ook
Maar ik val nu eenmaal op sloebers.
ik val gewoon op , blond ,grote tieten , en geilquote:
Daar zijn er maar een paar vanquote:Op woensdag 14 maart 2007 11:33 schreef Joene het volgende:
[..]
ik val gewoon op , blond ,grote tieten , en geil
Ja helaas zijn er maar weinig geile blonde meisjes die dan ook nog grote tieten hebben iddquote:
Aangenaam!quote:
Verliefheidquote:Op woensdag 14 maart 2007 11:29 schreef miss_bleu het volgende:
Mja ach he.... verliefdheid is wat anders dan houden van hoor arma
Te zoeken naar je Porsche die net is weggesleeptquote:Op woensdag 14 maart 2007 11:36 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Verliefheid
Houden van
Fuck it!
Als ik jou was liep ik allang door de PC Hooftstraat
Ik ken je toch al SoTTquote:
quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:37 schreef Joene het volgende:
[..]
Te zoeken naar je Porsche die net is weggesleept
Ach.. Geld is ook niet alles..quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:36 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Verliefheid
Houden van
Fuck it!
Als ik jou was liep ik allang door de PC Hooftstraat
Idd Geil moet ze zijnquote:
Problemen?quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:47 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Het lost wel een boel problemen op.
Misschien had je toch die hoerentent moeten kopen op de dominicaanse arma.quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:48 schreef Armageddon het volgende:
En heb je genoeg geld verzamelt, dan kan je altijd nog op zoek naar verliefdheid en houden van.
Niks mis met engeland. En als jij in nederland wil blijven, dan blijft hij ook wel.quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:54 schreef miss_bleu het volgende:
En trouwens mijn kans was een engelsman van 32 jaar... hmmmmm
wil toch echt in nederland blijven hoor
Nee.. Maar als ik mocht kiezen zou het toch niet Engeland worden om naar te emigrerenquote:Op woensdag 14 maart 2007 11:58 schreef Joene het volgende:
Sowieso Nederland is ook niet alles toch.
Nee ik zou ook behoorlijk stukje zuidelijker gaan.quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee.. Maar als ik mocht kiezen zou het toch niet Engeland worden om naar te emigreren
Volgend jaar Joene, volgend jaar.quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:49 schreef Joene het volgende:
[..]
Misschien had je toch die hoerentent moeten kopen op de dominicaanse arma.
hehehequote:Op woensdag 14 maart 2007 12:04 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Volgend jaar Joene, volgend jaar.
De Geile Kooiquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:05 schreef n00cL30n het volgende:
Mennn.. het wordt echt een beetje Gooise vrouwen hier, als je Arma en J loslaat.
Buenos tardes mis amigos!quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:02 schreef Joene het volgende:
Nee ik zou ook behoorlijk stukje zuidelijker gaan.
Lijkt me wel een leuk idee voor een tv programma ja...quote:
Ja, daar heb ik ook wel wat mee jaquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:09 schreef miss_bleu het volgende:
even kwijl momentje hoor!
[afbeelding]
*zucht* damn!
Ja die is lekker hequote:Op woensdag 14 maart 2007 13:09 schreef miss_bleu het volgende:
even kwijl momentje hoor!
[afbeelding]
*zucht* damn!
Strak plan, Armaquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:18 schreef Armageddon het volgende:
Ik ga morgen een pak kopen. Zal ik hier dan nog een feauteau plaatsen?
Mja echt gewoon TE lekkerquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja die is lekker he
Tijdje terug bij Spuiten en Slikken..
Demn..
Morgenavond missy!quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:23 schreef miss_bleu het volgende:
laat maar komen arma!
Graag gedaan hoor.quote:
Wel van papendorp naar HC. en niet bij mij komen lunchenquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:43 schreef Joene het volgende:
Zo hoog cath. was gezellie.
Is dat wel mogelijk?quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:43 schreef Joene het volgende:
Zo hoog cath. was gezellie.
Sorry Beebquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Wel van papendorp naar HC. en niet bij mij komen lunchen![]()
Er waren Broodjes en Meisjes in topjesquote:
Gezellig!quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:00 schreef Joene het volgende:
[..]
Er waren Broodjes en Meisjes in topjes
Pak een schaar, ga het strand op en doe er wat aan!quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik heb de strand nog even gechecked.
Geen blote borsten.
Bij het zakelijke reisbureau van mijn werkquote:Op woensdag 14 maart 2007 14:23 schreef miss_bleu het volgende:
Rip bij welk reisbureau heb jij trouwens je reis naar australie geboekt?
Nu moet ik weer "werken", j.quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:11 schreef jogy het volgende:
Pak een schaar, ga het strand op en doe er wat aan!
True, maar daar kan ik geen uren op boeken.quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:29 schreef GI het volgende:
Het "bevrijden" van vrouwen is veel belangrijker werk JK.
Slaaf.quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
True, maar daar kan ik geen uren op boeken.
"Vrij"quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jawohl.quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:31 schreef jogy het volgende:
Slaaf.
hmmmm... eens verder kijken danquote:Op woensdag 14 maart 2007 14:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
Bij het zakelijke reisbureau van mijn werk
Ik heb van te voren alleen een ticket geboekt en ter plekke de rest geregeld
"Indirect wel gewerkt."quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zou gewoon alleen ticket doen! Was supermakkelijk, je kunt daar ter plekke makkelijk van alles regelenquote:Op woensdag 14 maart 2007 14:43 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
hmmmm... eens verder kijken dan
Mijn vriend en ik willen volgend jaar gaan rondtrekken door australie
Je zat gewoon te wachten op de mod van TRV hè. Nou vooruit dan maar weer: Australië deel 10quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:43 schreef miss_bleu het volgende:
hmmmm... eens verder kijken dan
Mijn vriend en ik willen volgend jaar gaan rondtrekken door australie
ik zal je zeker tegen die tijd het hemd van je lijf af gaan vragen!quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zou gewoon alleen ticket doen! Was supermakkelijk, je kunt daar ter plekke makkelijk van alles regelen
Malaysia airlines heeft de goedkoopste en bij cathay pacific krijg je er ook nog 2 binnenlandse vluchten bij
Avontuur
Als je tips moet hebben hoor ik het wel
quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:49 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Je zat gewoon te wachten op de mod van TRV hè. Nou vooruit dan maar weer: Australië deel 10
Gelukkig maar, want de code "wel gewerkt, maar niet uitbetaalbaar" bestaat niet in het tijdschrijfsysteem.quote:
Beterschap Bleu.quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:55 schreef miss_bleu het volgende:
owkay erg leuk dat mooie weer maar mijn allergie komt ook weer opspelen. Na de klaplong van 2 jaar geleden heb ik al veel last van die long (lees benauwd en drukkende pijn) maar met dit weer is het alleen maar erger.
Had rijles vnavond maar mag dus nu niet meer rijden met 2 imbuprofen hoge dosis in mijn lichaam
Gewoon gaan rijden. Ies lachen!quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:17 schreef miss_bleu het volgende:
2 van 800 schat
Ze zit nu toch onder de dope, dan mag het.quote:
Restecp.quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:24 schreef UIO_AMS het volgende:
Ze zit nu toch onder de dope, dan mag het.
Uwiejo!quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:24 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ze zit nu toch onder de dope, dan mag het.
Alles dat in proportie is is okayquote:Op woensdag 14 maart 2007 15:36 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Die zijn nog steeds niet groter dan een A cup hoorDus veel aan te zitten is er neit
*zit er stiekem nog even aan*quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:36 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Die zijn nog steeds niet groter dan een A cup hoorDus veel aan te zitten is er neit
Je gaat wel voor de kleine tietjes ?quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:42 schreef Armageddon het volgende:
[..]
*zit er stiekem nog even aan*
Toch wel geyl eigenlijk
Da's heel spijtig JK.quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik heb de strand nog even gechecked.
Geen blote borsten.
Mits in proporties.quote:
Jazekers... Nog een paar tegengekomen in HC?quote:
ja en hier intern een of andere braziliaansequote:Op woensdag 14 maart 2007 16:27 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Jazekers... Nog een paar tegengekomen in HC?
Mits uitgewogen met een flinke kont is dat wel in proportiequote:
een flinke kont doch met een redelijk model is niks mis meequote:Op woensdag 14 maart 2007 16:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mits uitgewogen met een flinke kont is dat wel in proportie
Hoe doe je het sleutelbeentechnisch?quote:
Mennnn.. limbostick it to her!quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:28 schreef Joene het volgende:
[..]
ja en hier intern een of andere braziliaanseik baal echt dat het nog geen fucking zomer is.
![]()
Ik ben ook nogsteeds een vervent voorstander van een zogehten ghettobooty.quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:29 schreef Joene het volgende:
[..]
een flinke kont doch met een redelijk model is niks mis mee![]()
over sleutelbeentechnisch gesproken:quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:37 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Hoe doe je het sleutelbeentechnisch?
*aai*quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:54 schreef jogy het volgende:
Mijn pielemans is gewoon teruggekropen.
Kun je nagaan, ik kreeg net een aantal foto's te zien van meiden nog magerder....quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:54 schreef jogy het volgende:
Mijn pielemans is gewoon teruggekropen.
Die zijn gewoon eng. Daar moet ik ook niets van weten. Jullie snappen gewoon niets van mooie sleutelbeenderen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:51 schreef Ripley het volgende:
Ik wist niet dat jij ze graag zoooooooo dun had, UIO
Je hebt gewoon een fetish die niet iedereen deelt UIO.quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:16 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Die zijn gewoon eng. Daar moet ik ook niets van weten. Jullie snappen gewoon niets van mooie sleutelbeenderen.
Anders zou het ook geen fetish zijnquote:Op donderdag 15 maart 2007 09:17 schreef GI het volgende:
Je hebt gewoon een fetish die niet iedereen deelt UIO.
Correct, jij hebt iets met sleutelbenen. Een ander valt weer op citroenfeestjes praktijkenquote:Op donderdag 15 maart 2007 09:23 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Anders zou het ook geen fetish zijn
'Een ander'quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:23 schreef GI het volgende:
Een ander valt weer op citroenfeestjes praktijken
Is dat laatste jouw ding?quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:23 schreef GI het volgende:
Correct, jij hebt iets met sleutelbenen. Een ander valt weer op citroenfeestjes praktijken
Ach, dat er iets in je mond gelegd wordt zal je niet vreemd zijn, gezien je fetish.quote:
To slowquote:Op donderdag 15 maart 2007 09:29 schreef jogy het volgende:
[..]
Ach, dat er iets in je mond gelegd wordt zal je niet vreemd zijn, gezien je fetish.
Mwoah. Ik vond je post niet specifiek genoegquote:
Wat is erger, dat je weet dat het gezien wordt of dat je het ook daadwerkelijk ziet?quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:29 schreef GI het volgende:
Bah, de gedachte alleen al doet mijn maag omdraaienStelletje goorlappen. Ik weet gewoon dat jullie me in gedachten tussen dat citroenfeest zien zitten
Ik voel me misbruikt
Ik heb in de loop der jaren een filter kunnen maken in mijn vermogen tot visualisering. Ik kan bergen rare opmerkingen maken waar andere visueel ingestelde mensen moeite mee hebben. Maar het ondertussen zelf niet zien. Dat is erg okay.quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:32 schreef jogy het volgende:
[..]
Wat is erger, dat je weet dat het gezien wordt of dat je het ook daadwerkelijk ziet?.
Nope, ik zie het niet.quote:Viola holt die een tubgirl doet
ik doe niet meer aan hoofdlettersquote:Op donderdag 15 maart 2007 09:13 schreef GI het volgende:
Miss, je interpunctie, je hoofdlettergebruik.
Ben je breezah ofzo?
Why the hell would you do thatquote:Op donderdag 15 maart 2007 09:40 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
ik doe niet meer aan hoofdletters
Mennnn.. denk ik eens een keertje aan een ander als ik sleutelbeenderen zie.... Is het nog niet goed...quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:16 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Die zijn gewoon eng. Daar moet ik ook niets van weten. Jullie snappen gewoon niets van mooie sleutelbeenderen.
Sorry GI.... ik zal ff meer koffie halen.. kan niet wakker worden blijkt.quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:56 schreef GI het volgende:
Nee, die avond was gezellig. Opletten n00c.
Dat blijft inderdaad een mooi filmpje!quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:04 schreef miss_bleu het volgende:
whehehehhttp://youtube.com/watch?v=DpJyG7B6tAI
Mennn.. waren die jappen maar zo ruimdenkend dat we hier het geluid aan mogen hebben.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:23 schreef miss_bleu het volgende:
we hebben hier nu over de afdeling de schreeuwende nintendo kids bij alle pc's uit de boxen
Ik schrok een beetje, Kquote:Op donderdag 15 maart 2007 10:28 schreef GI het volgende:
In het engels, en dan .org R.
Aahhhh neeesssssss......quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:32 schreef GI het volgende:
Noem het beroepsdeformatie dat ik dat ken/weet. Weblog SA zijn heeft zijn nadelen
badmeisje ken je natuurlijk al. Maar ken je ook flesjongen (bottle guy) puntje com ?
Al gekeken ?quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:34 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Aahhhh neeesssssss......
Is dat weer op de schaal van geitkijken?
Waarom! Waarom zeg ik je.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:28 schreef GI het volgende:
In het engels, en dan .org R.
Geitkijken ben ik helaas mee geconfronteerd.quote:
Gewoon doenquote:Op donderdag 15 maart 2007 11:03 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Geitkijken ben ik helaas mee geconfronteerd.
flessenjong weet ik niet of ik dat wel wil zien.
Gelukkig ligt twijfelen in mijn aard?quote:
Dan wacht ik nog ff.quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:44 schreef GI het volgende:
NSFW indeed.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:10 schreef UIO_AMS het volgende:
Het is één uur geweest: de rij voor de SOA-kliniek is weer weg.
Zijn er op het ogenblik trouwens trends te ontdekken in de wachtrij... of is het over het algemeen een rij met mensen met een forse kater?quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:20 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik ga hier een keer een fotoreportage-topic van maken.
Die op woensdagnacht een soa hebben opgelopen?quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:28 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Zijn er op het ogenblik trouwens trends te ontdekken in de wachtrij... of is het over het algemeen een rij met mensen met een forse kater?
en dan maar een flinke tijd wachten tot je zeker weet of je geen hiv bestemming hebtquote:Op donderdag 15 maart 2007 13:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
Die op woensdagnacht een soa hebben opgelopen?![]()
Een klein landje in Afrika. Mooie omgeving hoor.quote:
quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:33 schreef jogy het volgende:
[..]
Een klein landje in Afrika. Mooie omgeving hoor.
Nope, van bejaarden tot stoephoeren en moeders met kinderwagen...quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:28 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Zijn er op het ogenblik trouwens trends te ontdekken in de wachtrij... of is het over het algemeen een rij met mensen met een forse kater?
quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:37 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Nope, van bejaarden tot stoephoeren en moeders met kinderwagen...
quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:37 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Nope, van bejaarden tot stoephoeren en moeders met kinderwagen...
En die rij staat er alleen maar omdat men denkt dat ze anders te laat zijn om op die dag onderzocht te worden! Als ze nou gewoon vijf minuten na openingstijd aan komen zetten, dan kunnen ze gewoon doorlopenquote:Op donderdag 15 maart 2007 13:43 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Mennnnnn... Echt... Lijkt me gewoon te gaaf om daar een blog over bij te houden met mensen.
Wachtrijen voor de SOA kliniek.
En dat weet jij, omdat ...quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:51 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
En die rij staat er alleen maar omdat men denkt dat ze anders te laat zijn om op die dag onderzocht te worden! Als ze nou gewoon vijf minuten na openingstijd aan komen zetten, dan kunnen ze gewoon doorlopen
Maar ja, het is zo'n beetje de enige kliniek in NL waar je 'anoniem' geholpen kunnen worden. Ze komen dan ook soms van verre![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:51 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
En die rij staat er alleen maar omdat men denkt dat ze anders te laat zijn om op die dag onderzocht te worden! Als ze nou gewoon vijf minuten na openingstijd aan komen zetten, dan kunnen ze gewoon doorlopen
Maar ja, het is zo'n beetje de enige kliniek in NL waar je 'anoniem' geholpen kunnen worden. Ze komen dan ook soms van verre![]()
hij ook familie heeft?quote:
Webkip ophangen!quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:51 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Waarom las ik wipkipquote:
Voor de registratiecommissie moet ik toevallig juist een onderzoek doen naar de mate van privacybeveiliging van loketten in Amsterdam. En Mitä gaat de foto's maken. Maar of we vanuit kantoor een webcam op mogen hangen voor dat 'onderzoek' durf ik te betwijfelen. We kunnen het allicht proberen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:55 schreef jogy het volgende:
Webkip ophangen!
Omdat ik connecties hebquote:
quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:59 schreef Armageddon het volgende:
Ik zag laatst hoe dat ging zoeen SOA onderzoek en never nooit dat ik daar heen ga.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |