Als het goed is gewoon aanzetten en wordt het gewoon meegestuurd hoor.quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:59 schreef Tally het volgende:
Kan iemand me helpen?
Wil iemand mij een mailtje sturen (op mn werk) met zo leesbevestiging?
T werkt hier iets niet maar kan alleen via internet dus niet via het LAN..
En wanadoo zegt dat zij het ook versturen (webmail) maar dat geloof ik dus niet..
Ja weet ik maar dat wil ik niet testen liefje..quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:02 schreef Joene het volgende:
[..]
Als het goed is gewoon aanzetten en wordt het gewoon meegestuurd hoor.
Mogguh bleu'tje.quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:10 schreef miss_bleu het volgende:
ola het is mij weer.
mwah mijn functioneringsgesprek was goed en op onze afdeling wordt nog niet gekort. En zolangs ze freelancers in dienst kunnen nemen die ruim 10.000 per maand kosten voel ik me nog veilig hierquote:Op woensdag 14 maart 2007 10:17 schreef Joene het volgende:
Is de sfeer alweer wat opgeknapt @ telfort ?
Ja die Interimmers / Freelancers zijn niet goedkoop meer.quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:19 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
mwah mijn functioneringsgesprek was goed en op onze afdeling wordt nog niet gekort. En zolangs ze freelancers in dienst kunnen nemen die ruim 10.000 per maand kosten voel ik me nog veilig hier
Krijg jij een bevestiging van mij dat deze gelezen is?quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:10 schreef Joene het volgende:
Mail jij.
Nope damn zeg. Zag de uitdraai op de printer hier liggenquote:Op woensdag 14 maart 2007 10:19 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja die Interimmers / Freelancers zijn niet goedkoop meer.![]()
Nopequote:Op woensdag 14 maart 2007 10:20 schreef Tally het volgende:
[..]
Krijg jij een bevestiging van mij dat deze gelezen is?
Oke.. Heb ik getest!quote:
ik zit hier ook bij de LHV, voor een substantieel bedrag per uur . (te fok!ken)quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:21 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Nope damn zeg. Zag de uitdraai op de printer hier liggenen er zitten er hiernogal wat.
Jij Welkomquote:Op woensdag 14 maart 2007 10:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Oke.. Heb ik getest!
ThanksJij is liev!
Alles goed verder?quote:
De duurste van allemaal werkt hier nu al 5 jaar en zit nu in oosterijk voor vakantiequote:Op woensdag 14 maart 2007 10:22 schreef Joene het volgende:
[..]
ik zit hier ook bij de LHV, voor een substantieel bedrag per uur . (te fok!ken)
Alles heerlijk! zonnetje he!! en ik ga 26 juni naar George Michaelquote:Op woensdag 14 maart 2007 10:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
Alles goed verder?
Ik ben weer aan het wennen aan Nederland
Hebben ze nog mensen nodig?quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:23 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
De duurste van allemaal werkt hier nu al 5 jaar en zit nu in oosterijk voor vakantie
lolquote:Op woensdag 14 maart 2007 10:23 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
De duurste van allemaal werkt hier nu al 5 jaar en zit nu in oosterijk voor vakantie
Wat wil je gekopieerd hebbenquote:Op woensdag 14 maart 2007 10:23 schreef SignOTheTimes het volgende:
Copy that!
Heb George in ahoy gezien! Werkelijk fantastisch. Jammer dat ze het in die klote Arena doen...quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:23 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Alles heerlijk! zonnetje he!! en ik ga 26 juni naar George Michael
heb je al foto's online staan Rip?
we zoeken nog 4 Solutions Designerquote:Op woensdag 14 maart 2007 10:23 schreef SignOTheTimes het volgende:
[..]
Hebben ze nog mensen nodig?.
Wees creatief Taly...quote:
Mja maar wel makkelijk voor mij, kan uit mijn werk meteen door met 6 collega's richting de arena wandelenquote:Op woensdag 14 maart 2007 10:24 schreef SignOTheTimes het volgende:
[..]
Heb George in ahoy gezien! Werkelijk fantastisch. Jammer dat ze het in die klote Arena doen...
Oei, die lui lopen niet los op straat (al voldoe ik wel aan driekwart van het profiel)....quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:24 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
we zoeken nog 4 Solutions Designer
http://www.telfort.nl/over/werk/vacatures/details.php?vacid=270
* Tally Start een browser en tikt in www.geyleverhalen.comquote:
Je hebt wel een eenzijdig beeld van me hoor....quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:27 schreef Tally het volgende:
[..]
* Tally Start een browser en tikt in www.geyleverhalen.com
Yeay! Ben in ahoy geweest en het was geweldigquote:Op woensdag 14 maart 2007 10:23 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Alles heerlijk! zonnetje he!! en ik ga 26 juni naar George Michael
heb je al foto's online staan Rip?
Ik ken je toch.. (zei je van de week zelfquote:Op woensdag 14 maart 2007 10:28 schreef SignOTheTimes het volgende:
[..]
Je hebt wel een eenzijdig beeld van me hoor......
Ik zal ff zoeken.quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:56 schreef Joene het volgende:
Jogy heb je nog een link ? toevallig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |