Oh ja, daar keek ze ook van op, zeker omdat het uit de remote kwamquote:Op woensdag 14 maart 2007 11:25 schreef melluk het volgende:
[..]
mijn wederhelft vind het schattige gelach van (uhm shit hoe heet ze, dat poppetje dat op je rug zit, gellod medhina) irritant...
leuk dat je het even mededeelt...quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:28 schreef Adagio het volgende:
En ik maar denken wat Resident Evil Zero er ineens mee te doen had....
Als hij met zn oog naar jou toe komt moet j wachten totdat hij terug gaat en dan springen, dan word ie gelockt en dan kan je zo'n attack ding uitvoeren en dat moet je een aantal keer doenquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:18 schreef linebear het volgende:
sonic is stoermust have
weet iemand hoe ik die schorpioen kan verslaan !?
Zoals de raggende mannen al eens zongen.....moet ik je soms in je bek schijtenquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:56 schreef linebear het volgende:
ja dat weet ik en dan draait ie zich om, zie je een mond en dan !?
Nintendo games zijn 45 euro (op Zelda na).. 3rd party games zijn vaak <55.quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:57 schreef MaHawK het volgende:
Heb net even een deel van de SSX Blur review bekeken op IGN (de video review that is). Ik moet zeggen dat het me echt wel wat lijkt. Wat gaat die game kosten eigenlijk? 50 euro neem ik aan?
Springen! en dan weer zo'n attack actie uitvoeren.quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:56 schreef linebear het volgende:
ja dat weet ik en dan draait ie zich om, zie je een mond en dan !?
Sjeez, beetje veel tijd over? damn...quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:01 schreef WooZ het volgende:
TVP
Heb nu 6 uurtjes Zelda erop zitten, eerste bronzen gedeelte van excite gehaald met S rank, rayman zit ik op rond de 40%, kororinpa op 25%, sonic 1e level van story mode gehaald, red steel op 12%, wario ware stuk of 5 levels gehaald zit nu bij dat level met samurai boss = lastig
en dat vanaf afgelopen zaterdag 16.00
studentquote:Op woensdag 14 maart 2007 14:15 schreef melluk het volgende:
[..]
Sjeez, beetje veel tijd over? damn...
ik heb 10 uur in zelda zitten...en dat vanaf dinsdagavond...
pfft
Goh, deze discussie is nog nooit gevoerd....quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:41 schreef mini-lellan het volgende:
Zelda is wel tof ja! Veel gespeeld met me buurjongen. Maar aangezien ik een graphicwhore ben zeg ik Sony ftw!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |