47quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:19 schreef pfaf het volgende:
Wat is z'n plaatsing?
Alleen master series en grandslams. Een atp-toernooi in het tennistopic krijgt nog geen 3 reacties per stuk. Het topic van Indian Wells heeft al 130 reacties.quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:23 schreef Norrage het volgende:
Yay! Verkerk voor de overwinning
(Maar waarom hebben we eigenlijk aparte topics voor deze kleine toernooitjes? Word allemaal zo onoverzichtelijk, en straks vergeet ik nog topics te tvp-en)
En een beetje tegengewicht tegen de f1-topics?quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:38 schreef XL het volgende:
[..]
Alleen master series en grandslams. Een atp-toernooi in het tennistopic krijgt nog geen 3 reacties per stuk. Het topic van Indian Wells heeft al 130 reacties.
Dat is niet waar hoor, ik open deze topics voor Masters Series al sinds vorige zomer.quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:45 schreef pfaf het volgende:
[..]
En een beetje tegengewicht tegen de f1-topics?
dat denk ik ook, het kan gewoon bijna niet anders. Of zou Nadal nu dusdanig op rozen komen te zitten dat hij het Dubai kunstje van vorig jaar over kan doen?quote:Op zondag 18 maart 2007 15:17 schreef TheGeneral het volgende:
Denk en hoop ook wel dat Federer wint. Hij heeft het waarschijnlijk te makkelijk opgenomen in zijn partij tegen Canas.. Wat wil je, als je 41x achter elkaar wint. 7x achter elkaar het toernooi wint waar je aan begint.
Na deze nederlaag is hij denk ik weer scherp en weet hij dat het niet altijd vanzelf gaat. Hij heeft ook wat recht te zetten. Dus een overwinning voor Federer.
nee hij maakt gebruik van zijn beschermde ranking van 47 geloof ik..is dus direct toegelaten..was hij 2 weken geleden ook van plan maar toen had hij "griep"quote:Op zondag 18 maart 2007 16:41 schreef mitt het volgende:
Met alleen de kwalificaties dus?
hangt er een beetje vanaf of Rik de Voest door de kwalificaties heen kan komen. Ook almighty Dick Norman kan problemen opleverenquote:Op zondag 18 maart 2007 20:53 schreef zjroentje het volgende:
Het vijfde Grand Slam toernooi.
Verkerk for the win!![]()
quote:Mijn volgende tornooi is eigenlijk Mexico City (op clay), maar aangezien dat maar binnen 8 dagen begint, breng ik nog een paar dagen door in Key Biscane, Miami vooraleer door te vliegen naar Mexico. Het is niet echt de bedoeling om hier een tornooi te komen spelen, want de aanpassingen zijn extreem : van hoogte naar zee-niveau, van clay naar hardcourt… Maar waarom niet, ik moet toch 8 dagen wachten, mijn hotel is hier betaald, ik krijg er nog een (kleine) cheque voor ook en wie weet, speelt mijn tegenstander een slechte match en ga ik door naar de tweede ronde van de kwalificaties. Mijn vliegtuig naar Mexico staat eigenlijk al op donderdagmorgen gepland…
Fantastischquote:Op maandag 19 maart 2007 12:44 schreef XL het volgende:
Big Dick Norman heeft al veel zin in de ontmoeting met Haase.
Aldus zijn weblog
[..]
Ecodinges had toch vorige week een dubbelchallenger gewonnen??quote:Op maandag 19 maart 2007 21:01 schreef mitt het volgende:
Aan de andere cijfers te zien had Economidis een slechte return dag
Dick zelfquote:Op maandag 19 maart 2007 22:59 schreef XL het volgende:
en Norman gaat er hard af tegen Dudi Sela.
Wie had dat durven denken!
Ik wacht alvast op zijn wedstrijdverslag op de weblog.quote:
Helaas breakt Sanguinetti gelijk weer terugquote:Op maandag 19 maart 2007 23:15 schreef Ambrosius het volgende:
Haase begint lekker met een snelle break en redelijk serveerwerk.
3-4 0-30, 2e break komt eraan, ik voel het.quote:Op maandag 19 maart 2007 23:15 schreef Ambrosius het volgende:
Haase begint lekker met een snelle break en redelijk serveerwerk.
edit: en dan meteen de re-break toestaan.
'Vrinden, ik heb m'n vliegtuig gehaald'quote:Op maandag 19 maart 2007 23:07 schreef XL het volgende:
[..]
Ik wacht alvast op zijn wedstrijdverslag op de weblog.
Leukquote:Op maandag 19 maart 2007 22:46 schreef XL het volgende:
Murray snel tegen Hewitt
Als de blessure verergert komt de Davis Cup misschien wel in het gedrangquote:Op maandag 19 maart 2007 23:43 schreef Norrage het volgende:
[..]
Leuk
Maar ik denk niet dat Murray iets gaat doen dit toernooi. Volgens mij is die blessure best wel ernstig.
Is geopereerd aan dr blinde darm op doktersadvies. Heeft dus afgemeld en is 6 wkn uit de roulatie.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 01:22 schreef Tim86 het volgende:
Ik dacht overigens dat mauresmo ook zou meedoen maar die mis ik in de loting..
Behalve natuurlijk dat Roddick gehakt maakt van Gonzalez.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:47 schreef Norrage het volgende:
Kan me wel vinden in die voorspelling van jou Tim. Alhoewel ik niet verwacht dat Youzhny iets gaat doen. Murray zie ik ook opgeven/verliezen tegen Hewitt (Hewitt is niet bepaald de speler waar je tegen wilt spelen als je loopwerk is verminderd)
Ljubicic zou ik niet onderschatten trouwens. Zijn laatste partijen speelde hij echt goed. (Tegen Roddick was gewoon een tiebreak-loterij)
Ik hoop vooral op een paar echte blockbusters. Top 10 spelers tegen elkaar en zo en wedstrijden als Hewitt - Murray en Blake - Safin zijn ook niet mis.
de nieuwe Roddick verliest niet van spelers onder hem, alleen jammer dat hij ook niet (eens bijna) van spelers boven hem wint.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:55 schreef Norrage het volgende:
Dan nog zie ik Murray niet heel ver komen. (hangt wel een beetje van Hewitt af)...
En inderdaad, Gonzalez zie ik niet winnen van Roddick. Alhoewel, als Gonzalez die kwartfinale haalt heeft hij ondertussen toch dusdanig veel ritme opgedaan dat het op zich wel moet kunne lukken.
weet je hoe slecht Gonzo aan het begin van de Aussie Open wasquote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:49 schreef Norrage het volgende:
Reden dat ik Roddick zie winnen:
A) Gonzalez is niet zo in vorm als eerder.
Berdych is wel aardig de weg kwijt hoor, hoop wel dat hij zich snel herstelt.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:11 schreef ForzaRob het volgende:
ik denk dat een jongen als berdych ook wel weer eens ver kan gaan komen + Youznhy natuurlijk
Ljubicic heeft een hele zware loting en met zn pijnlijke knie zie ik hem niet zo ver komen.
aan zijn blog te zien veegde norman zichzelfquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:23 schreef Ambrosius het volgende:
Haase is net begonnen tegen Sela, die gisteren Norman veegde.
Inderdaad heel erg netjesquote:
Ik denk dat hij pas vanuit Mexico opnieuw blogt, nu lekker aan het strand ligt en 's avonds lekker pilsjes pakt op de vele player party's aldaar.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
aan zijn blog te zien veegde norman zichzelf![]()
Zou wel prachtig zijn, 3 NL'ers in het hoofdtoernooi
Lekker score voor Haase, waarop het is onderbroken.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:40 schreef Ambrosius het volgende:
3-3 nu, maar suspended vanwege de regen.
Ja, hoe lang zou dat geleden zijn?!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:21 schreef TheVulture het volgende:
weer eens 3 Nederlandse heren in een groot toernooi
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:03 schreef RayMania het volgende:
Zozo, oude tijden herleven. Drie Nederlanders in een toernooi, het meeste na het NK!
De finaleplaats van Verkerk lijkt een zekerheidje.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:20 schreef NY_Giant het volgende:
Wat een toernooi zal dit worden, met drie Nederlanders... Ik verwacht 3 halve-finale plaatsen en 2 finale plaatsen. Of ben ik dan te positief???
Haha... Zitten ze nou eigenlijk al echt in het hoofdtoernooi, of moeten ze nog een derde kwalificatiepartij spelen?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:31 schreef XL het volgende:
[..]
De finaleplaats van Verkerk lijkt een zekerheidje.
Voor Haase en Sluiter zal het iets lastiger worden, ze hoeven maar 6 partijen te winnen geloof ik. Als je bedenkt dat ze op jaarbasis vaak wel 30 of 40 partijen kunnen winnen valt dat reuze mee.
Ze zitten al in het hoofdtoernooi.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:35 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Haha... Zitten ze nou eigenlijk al echt in het hoofdtoernooi, of moeten ze nog een derde kwalificatiepartij spelen?
Kabouter Rochus is zelfs geplaatst. Z'n broer zal wel niet meedoen. Vliegen vast wel, maar die is hopeloos uit vorm.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:41 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Ah geweldig. En doen de spraakmakende Rochus, Rochus en Vliegen ook mee?
Malisse natuurlijk ook nog... Toch hebben die Belgen wel redelijk gepresteerd de laatste jaren.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:42 schreef XL het volgende:
[..]
Kabouter Rochus is zelfs geplaatst. Z'n broer zal wel niet meedoen. Vliegen vast wel, maar die is hopeloos uit vorm.
Sluiter heeft zelfs al een blog op de ATP websitequote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nu komen er vast live journaals van de NOS en dagelijkse dagboeken etc?.
oud winnaarsquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:40 schreef Mr.Johnson het volgende:
Even een quizvraagje tussendoor:
Wat hebben Roger Federer er Richard Krajicek met elkaar gemeen wat betreft het toernooi van Key Biscayne?
Ik geef toe, het is niet moeilijk....
de hele familie doet mee hoor, alleen de moeder is net niet door de kwalificaties gekomenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:42 schreef XL het volgende:
[..]
Kabouter Rochus is zelfs geplaatst. Z'n broer zal wel niet meedoen. Vliegen vast wel, maar die is hopeloos uit vorm.
Ze wonnen in datzelfde jaar Wimbledon?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:33 schreef Mr.Johnson het volgende:
[..]
Bijna goed, er zijn natuurlijk meer oud winnaars.
en hebben een blond (voormalig) modelquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:40 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ze wonnen in datzelfde jaar Wimbledon?
die van Roger is nou niet echt een model, is gewoon een ex-tennisster die nu manager van Roger speeltquote:
ach blond+good looking = modelquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:50 schreef wimderon het volgende:
[..]
die van Roger is nou niet echt een model, is gewoon een ex-tennisster die nu manager van Roger speelt![]()
Zou kunnen, weet ik eerlijk gezegd nietquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:48 schreef Norrage het volgende:
het jaar dat Fed er voor het eerst speelde was het jaar dat Richard won?
Ik weet niet hoor, maar die vriendin van Fed is misschien blond, maar good looking? Als ze iets van 40 kilo zou verliezen misschienquote:
hmm eigenlijk hebben jullie wel gelijk...zie normaal alleen haar gezich maar zit net wat foto's te kijken,..quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:27 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar die vriendin van Fed is misschien blond, maar good looking? Als ze iets van 40 kilo zou verliezen misschien
Wat een heldquote:Jullie kunnen niet weten hoe het is om in Miami (op zee niveau) te spelen daags nadat je van Bogota komt. Zelfs prof spelers die nog niet op hoogte speelden kunnen zich het niet inbeelden hoe het is… Ik maakte me geen illusies over mijn winstkansen tegen Sela (of gelijk wie) omdat ik het al zo vele malen meegemaakt heb. Het beste is om een week geen tornooi te spelen als je van hoogte komt.
Dudi vertelde me dat hij het in Miami na 10 minuten afgetrapt was op zijn eerste training na Bogota omdat hij er niks van bakte. Een reflex verander je niet op een half uurtje. Automatismen en reflexen krijg je maar veranderd na meerdere dagen door honderden en honderden ballen te slaan. De enigste manier om in Miami goed te spelen zou geweest zijn door vroeg te verliezen in Bogota, maar dat is ook geen oplossing, nietwaar? Ilse wou ook dat ik Dudi naar huis stuurde. Ik heb haar verteld dat het moeilijk zou zijn en dat het net is of je 10 pinten drinkt en het veld op moet stappen, dat loopt ook niet goed af (veronderstel ik) Ik heb alles gegeven. 6/1 6/3 was toch het resultaat. Het goede hier is dat mijn hotel betaald is, en ik een paar dagen doorbreng in een van de leukste steden ter wereld.
Het enigste moment dat ik aan wiskunde doe in het tenniswereldje is om te zien waar ik de meeste punten kan halen. Waar kun je het meest punten winnen : in Miami of in Bogota bvb? In ‘tour events’ of in ‘challengers’? Wat denken jullie? Miami is het meest logische antwoord, het is duidelijk het grootste tornooi. Fout ... In Bogota en Mexico City kan ik meer punten winnen. Ik zet ze hier even op een rijtje per gewonnen match of gewonnen ronde.
Bogota/Mex: 1 gm= 9ptn 2 gm= 21 3 gm= 40 4gm= 63 5gm= 90
Miami 1 gm= 3 2 gm= 5 3 gm= 21 5gm= 40 5gm= 80
Zo zie je dat het mij beter uitkomt om goed te spelen in Bogota dan in Miami. En dan heb ik nog niet vermeld dat in Miami alle top 100 spelers meedoen, en er in Bogota geen een meedeed buiten Hartfield (87). Om een 4e match te winnen in Key Biscane moet je voorbij een reekshoofd die minimum top 30 staat.
Coconut Grove is een leuke buitenwijk van Miami waar we gelogeerd zijn. We zitten hier met een tiental Belgen. Gisteren zijn we met z’n allen gaan eten.
Ps : Iwin, als je dit leest, donderdag avond kom ik aan in Mexico City. Contacteer ons maar, dan spreken we nog eens af.
Kristof ziet ze Vliegenquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:32 schreef Joris33 het volgende:
Mathieu al 4-0 voor tegen Vliegen
Zou best eens kunnen dat hij zich daar fysiek helemaal kapot heeft gespeeld. Als je als sporter over het uiterste heengaat kan dat weken, maanden of zelfs jaren doorwerken, waardoor je net dat beetje extra mist. Als je zag hoe kapot hij zat tegen Hewitt en daarna nog 2 partijen in 2 dagen speelde zou dat zomaar het geval kunnen zijn.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:00 schreef Norrage het volgende:
Wat is er met Vliegen aan de hand? Tijdens de DC was hij nog geweldig maar daaromheen...
En XL, nee dank je..Heb geen zin in voorspelgames dit jaar
quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Dit is nog net even te hoog gegrepen inderdaad.
Monfils heeft de eerste set van Bolelli verloren, wat een joker blijft het ook.
Volgende week is hij zeker in NL. Waar hij nu is weet ik niet. Ik denk niet dat hij nu met Verkerk bezig is.quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:09 schreef Wopper1 het volgende:
Is Tjerk Bogstra toevallig ook aanwezig in Miami?
Wat denk jij van Kuerten tegen Sluiter, XL (in de zin van Extra Lars)?quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:23 schreef XL het volgende:
[..]
Volgende week is hij zeker in NL. Waar hij nu is weet ik niet. Ik denk niet dat hij nu met Verkerk bezig is.
7 keer achter elkaar? Volgens mij was het 4 keer achter elkaar.quote:Op zondag 18 maart 2007 15:17 schreef TheGeneral het volgende:
Denk en hoop ook wel dat Federer wint. Hij heeft het waarschijnlijk te makkelijk opgenomen in zijn partij tegen Canas.. Wat wil je, als je 41x achter elkaar wint. 7x achter elkaar het toernooi wint waar je aan begint.
Ja op Sport1 en op www.atpmastersseries.tv. Ik ga mijn abbo op Sport1 opzeggen en in plaats daarvan een abbo nemen op www.atpmastersseries.tv.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:50 schreef N.i.c.k het volgende:
Wordt het ergens uitgezonden ?
Zeven: US Open, Tokyo, Madrid, Basel, Shanghai, Australian Open en Dubai.quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:42 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
7 keer achter elkaar? Volgens mij was het 4 keer achter elkaar.
En droog.quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:40 schreef Ambrosius het volgende:
Alweer regen.
Waar volgen jullie het?quote:
Oh, is er geen livefeed via Betfair? Iemand nog aan het wedden? Ik wil nog wel wat wedden vanavond.quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het scoreboarden het Betfair-forum.
Nee, helaas niet. Hopelijk gaat Eurosport nog wat uitzenden, ik dacht dat ze na het weekend begonnen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oh, is er geen livefeed via Betfair? Iemand nog aan het wedden? Ik wil nog wel wat wedden vanavond.![]()
Waar wed jij op? Of is dat geheim?quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:59 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, helaas niet. Hopelijk gaat Eurosport nog wat uitzenden, ik dacht dat ze na het weekend begonnen.
Ik wed genoeg vanavond, maar weet nu nog niet wat, ik speel alleen In Play.
Nee, niks geheim. Maar ik weet nu nog niet op welke partijen ik ga inzetten. Ik volg de partijen via het scoreboard. Aan de hand van de verschillende statistieken plaats ik wat kleine bets. Wanneer ik zelf beelden heb is het wel wat makkelijker natuurlijk, dan zet ik ook wat meer in.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:00 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waar wed jij op? Of is dat geheim?![]()
Oké, ja, geldt ook voor mij. Heb net op Mello gewed want dat leek goed te gaan.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:02 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, niks geheim. Maar ik weet nu nog niet op welke partijen ik ga inzetten. Ik volg de partijen via het scoreboard. Aan de hand van de verschillende statistieken plaats ik wat kleine bets. Wanneer ik zelf beelden heb is het wel wat makkelijker natuurlijk, dan zet ik ook wat meer in.
Federer zaterdag pas. Dus dat duurt nog wel ff.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:22 schreef Ambrosius het volgende:
Pff, alweer regen. Zo kan Federer nooit laten zien of hij Verkerk aankan (al hoeft 'ie vandaag nog niet, maar goed).
Nou, inderdaad. Alleen Cliff Richard ontbreekt nog.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:25 schreef Ambrosius het volgende:
Het lijkt wel Wimbledon, alweer regen.
Laat mitt het niet horen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:28 schreef Norrage het volgende:
En vorig jaar stond hij nog bijna in de 4e ronde op RG..
Dat had hij ook echt moeten halen trouwens..Wat balen dat hij verloor tegen die slechte Argentijn
Ja. Nee en nee.quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:35 schreef suus21 het volgende:
regent het nog steeds? Zijn er wel al wedstrijden begonnen en afgemaakt?
[Tournament] De fok!-spt tennisgamequote:Op donderdag 22 maart 2007 17:55 schreef Federer-fan het volgende:
XL, wat zijn jouw voorspellingen voor vandaag van de belangrijkste partijen?
Hey er zijn ook anderen die net zo goed, zo niet beter, kunnen voorspellen hoor!!quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:55 schreef Federer-fan het volgende:
XL, wat zijn jouw voorspellingen voor vandaag van de belangrijkste partijen?
Ja, lichte regen. Zo nu en dan droog maar de moeite helaas niet om tussendoor de baan op te gaan.quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:23 schreef suus21 het volgende:
en nog steeds regen..?
Oh, sorry.quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:28 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hey er zijn ook anderen die net zo goed, zo niet beter, kunnen voorspellen hoor!!![]()
Dat is een beetje het punt bij Kraai, ze wint die op papier makkelijke potjes altijd maar vrij moeizaamquote:Op donderdag 22 maart 2007 20:51 schreef Tim86 het volgende:
die break was meteen op love, inmiddels heeft kraaij echter al 4 breakkansen overleefd en heeft ze het zwaar
Als ze een beetje normaal speelt wordt het een makkie denk ik
Ze had een break in de 2e maar die is weer ongedaan gemaaktquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:06 schreef Ambrosius het volgende:
Nog een break: 6-3 eerste set Krajicek.
Ze mag nu zelf beginnen in de tweede set.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:42 schreef Tim86 het volgende:
en het regent weer..
haar service is echt dramatisch deze potquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:18 schreef Ambrosius het volgende:
Micha heeft het erg moeilijk om het uit te serveren. Al een aantal BP's weggewerkt en twee keer op MP een DF.
edit: de break5-4*
niet met 51% eerste service inderdaadquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:34 schreef BVO het volgende:
Vaidisova verslaat ze zo niet.
gewoon een gokje wagen op gekke Martinquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:35 schreef Federer-fan het volgende:
Iemand nog wedtips? Verkerk staat op 8.8 tegen Grosjean.![]()
Ik zou eerder voor Grosjean 2-0 gaan ofzoquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:35 schreef Federer-fan het volgende:
Iemand nog wedtips? Verkerk staat op 8.8 tegen Grosjean.![]()
Het welbekende ''andere vaatje tappen''quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:38 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik zou eerder voor Grosjean 2-0 gaan ofzo.
GSM Kraai, tegen Vaidisova zou het beter moeten.
en zijn eerste game 1-1quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:56 schreef Wopper1 het volgende:
En begint met een ace... Are you watching Federer?![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:00 schreef Ambrosius het volgende:
Dit kan niet meer misgaan, Verkerk heeft 100% eerste service. Grosjean heeft al punten tegen op z'n service.
Ja dat is wel weer jammerquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:04 schreef Ambrosius het volgende:
Over en sluiten. *3-1 Grosjean.
Wat een onzin. Ze heeft af en toe trainingsweken en rust nodig. Daarbij mag ze niet overal op inschrijven en loot ze niet florissant. Daarbij komt ze ook nog eens uit Nederland, waar je met een vergrootglas toptennis moet zoeken.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:46 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het toch jammer dat ze een beetje lijkt te blijven hangen op een bepaald niveau... misschien is het toch iets mentaals dat ze dit soort potjes ondertussen niet wat makkelijker wint
Die service is een belangrijk deel van haar spel. Ze heeft die (eerste) servicedruk nodig om meer af te dwingen. Ze is niet snel en nog niet de meest krachtigste, dus dan is het niet gek om zo'n service te hebben. Dat ie vaker niet loopt, is een ander verhaal dan dat ie niet goed zou zijn.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:49 schreef Tim86 het volgende:
grappig als je vaak op buitenlandse fora leest over kraaij dat haar service zogenaamd zo goed is..die mensen hebben haar echt nooit zien spelen en gaan blind op de naam af
Nee hoor, Verkerk heeft nog geen BP gehad.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Een break terug weer, hij doet toch lekker mee.
Als hij maar een lekker wijf thuis heeft, nietwaar?quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Nog even en hij wint deze potjes weer.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:22 schreef suus21 het volgende:
is verkerk inmiddels wat afgeslankt? Ik ga er niet van uit want hij is zo lui als een varken.
Haar service is gewoon ook absoluut haar sterkste wapen hoor...quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:49 schreef Tim86 het volgende:
grappig als je vaak op buitenlandse fora leest over kraaij dat haar service zogenaamd zo goed is..die mensen hebben haar echt nooit zien spelen en gaan blind op de naam af
Verkerk staat nu op de baan trouwens
daar is hij veel te wisselvallig hoor. Ik ben het met je eens dat hij op goede dagen erg belangrijk is, maar er zijn veel te veel slechte dagen bij om het een sterk wapen of zelfs het sterkste wapen te noemen in mijn ogen..quote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:02 schreef Norrage het volgende:
[..]
Haar service is gewoon ook absoluut haar sterkste wapen hoor...
quote:
quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:22 schreef suus21 het volgende:
is verkerk inmiddels wat afgeslankt? Ik ga er niet van uit want hij is zo lui als een varken.
Alleen met weinig succes. Op de website van de ATP hebben ze er al zin zin: "Argentine Guillermo Canas took the first step towards a possible fourth-round re-match with ATP World No. 1 Roger Federer after defeating Tim Henman 3-6, 6-2, 6-1 at the Sony Ericsson Open in Miami Thursday night."quote:Op vrijdag 23 maart 2007 02:00 schreef Ambrosius het volgende:
Henman gaat nu proberen om te laten zien dat Canas toch niet zo heel goed is, denk ik.
Had 'ie zo'n grote mat dan?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:13 schreef Tim86 het volgende:
die mat van verkerk woog al 3 kilo dus de eerste pondjes zijn eraf
Bedankt, staat dat al ergens op de site van het toernooi?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:04 schreef Norrage het volgende:
tussen 16.00-17.00
Wat gebeurt er dan?quote:
Oké, bedankt..quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:31 schreef Norrage het volgende:
www.scorestand.com zegt dat het 16.00 begint
En Hewitt heeft kennelijk teveel last van zijn rugblessure
Nu is het wel helemaal open voor Sluiter. Kendrick moet ie kunnen hebben en Murray heb ik toch ook niet echt goede verwachtingen van...die zou net zo als Hewitt ineens kunnen withdrawen
Zal ongetwijfeld in de reglementen staan.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Waarom komt Kendrick in aanmerking voor die plaats en krijgt Suiter geen bye?
Henin blijf ik een zwaar irritant mormel vinden om naar te kijken...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:26 schreef Ambrosius het volgende:
Henin is trouwens ook nog niet bepaald goed bezig. Ze wint vast wel, maar op deze manier zeker niet het toernooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |