quote:Op woensdag 14 maart 2007 08:04 schreef Kleintje het volgende:
Ah joh, wie weet hebben ze wel een reļntegratieplan voor je knieėn, die moeten straks ook wennen aan de nieuwe situatie
Ow ja, ik heb gisteren toch een partij ruzie gemaakt! We gingen de vuilniszakken in de auto proppen om ze bij zo'n ondergrondse container te dumpen, mocht van de gemeente gezien onze bak WEER is gejat.
Zie ik zo'n debiel met onze bak lopen sjouwen...
Dus ik er gelijk naartoe en i.p.v. dat ik rustig blijf schiet ik gelijk uit mijn slof. Hoe ie het in zijn kop haalt om onze container uit de tuin te halen, dat ie er zelf toch ook 1 heeft en dat wij nu moeten klooien met al onze vuilnis!
Weet je wat die lulhannes zegt 'er staat geen hek om jullie tuin en ik wist niet dat jullie hem zelf gebruiken'.
Toen werd ik dus echt giftig! Ik heb de bak beetgepakt, omgesmeten en mijn eigen vuil erin gedaan en de bak meegenomen. Staat hier nu op slot in de tuin, ik zet hem zo buiten om te laten legen.
Die vent was pissed en zei dat ie de politie ging roepen. Doe maar... leg jij dan maar uit dat je de kliko uit onze tuin hebt gejat, ik heb immers al aangifte gedaan!
Toen droop ie af!
Omdat we geen hek om de tuin hebben...![]()
Ja duh... er is storm geweest... alles is omgeflikkerd, niet meer te gebruiken. En we hebben even belangrijkere dingen dan zo'n 300 euro uit te geven voor een tuinhek terwijl we er toch nog niet gaan zitten!
We zouden daar komend weekend mee beginnen maar alleen om zo'n vent te sarren zou ik nu bijna gewoon wachten!
Zet die 2e dan ook maar vast, anders komt die vent die straks uit de tuin halen met het "excuus" dat jullie er 2 hebben staan en dat het niet eerlijk isquote:Op woensdag 14 maart 2007 08:43 schreef Kleintje het volgende:
Zo... de kliko staat weer schoon in de tuin. Ik heb de strijd om mijn kliko gewonnen. Hij staat lekker vast.
En... omdat ik aangifte heb gedaan krijg ik vanmiddag nog een nieuwe ook!!!!
heb je geen telefoon met foto-mogelijkheden?quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:27 schreef clauwheee het volgende:
Ja misschien wel lady, moet alleen ff een camera regelen dan, want die is naar hem gegaan
Jawel, maar dat ze duidelijk worden dan, nah neequote:Op woensdag 14 maart 2007 09:36 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
heb je geen telefoon met foto-mogelijkheden?
Tis toch jullie tuin?quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:20 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb ook zo buurvrouw. van de zomer was ze aan het zeuren tegen anderen dat het zó'n uitdragerij bij ons in de voortuin was.
dr stonden fietsen, een skelter en een aanhanger.
ja en? we waren net terug van vakantie, het stond niet bij haar in de tuin, ze hebben zelf een camper die iedere keer half op de stoep staat en HAAR voortuin is opgeleukt met een zooitje oude gresbuizen, twee oude sleeėn en een wasmachineraampje.
beetje pot verwijt de ketel....
Bix, thnx, ik hoor volgende week donderdag meer over hoe en wanneer.quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:21 schreef bixister het volgende:
macka wat naar dat het je nu dus die veel heftiger operatie moet ondergaan. wanneer is 't? succes!
Het zwangerschapsproces dat je nu heeft belet in het succesvol presteren binnen je studie, maar dat als je het binnenkort volkomen doorlopen hebt waardevolle inzichten en ervaring zal geven voor het volgende studiejaar en later de uitvoering van je vak.quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:05 schreef p_iglet het volgende:
Iemand hier nog ultieme tips voor smekerige verzoekbrieven naar een examencommissie? Ik moet ze zover zien te krijgen om mij komend jaar tot het volgende studie jaar toe te laten, maar ik krijg maar niets fatsoenlijks op papier. Bleg ik schrijf toch liever een sollicitatiebrief ofzo.
Gelukkig... ik was niet de enige die het verkeerd lasquote:Op donderdag 15 maart 2007 09:02 schreef LadyS het volgende:
gefeliciteerd Anitra
ik las in eerste instantie: Hij heet schisis" dus ik dacht al: "lekker apart weer"
![]()
![]()
![]()
![]()
Hier las ik dus weer in de snelligheid een mooie naamquote:Op donderdag 15 maart 2007 09:12 schreef Belana het volgende:
ladyS wat een mooi huis!
die 2e hčquote:Op donderdag 15 maart 2007 09:12 schreef Belana het volgende:
ladyS wat een mooi huis!
jij ook alquote:Op donderdag 15 maart 2007 09:20 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Gelukkig... ik was niet de enige die het verkeerd las
bikkelquote:Op donderdag 15 maart 2007 11:24 schreef Vicky het volgende:
ik hou het in de gaten
Ik ben weer trots op mezelf... koelkast ontdooit en schoongemaakt!
Mjam mjam!quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:30 schreef Vicky het volgende:
Ze vondt het zondag ook zo leuk op het strand.. heeft heerlijk lopen rennen..
Denk dat ik maar even naar de Delfse markt ga, vissie halen
nouja zegquote:Op donderdag 15 maart 2007 12:32 schreef clauwheee het volgende:
Naja, zeg, ik mag op maandag na gewoon geen vrij voor verhuizen. Alsof de stress nog niet erg genoeg was.
* clauwheee
Ik kreeg het al benauwd bij het lezen van die zinquote:Op donderdag 15 maart 2007 19:42 schreef Bass-Miss het volgende:
Ons eerste boottochtje met de 'Ratatosk' zit erop.
Was me dat spannend zeg, 't is nog niet zo simpel om te vertrekken met een boot... Adrenaline alom!![]()
Wel, we hebben geleerd dat we de beiden touwen gelijktijdig moeten lossen, want anders draait de boot rondjes rond zijn as.quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:51 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik kreeg het al benauwd bij het lezen van die zinIk hoorde al geplons enzo.
Ik ben echt zo ontzettend geen held he![]()
Vergeet ik helemaal te vragen hoe het uiteindelijk wasen uiteraard eisen we foto's van Fonske in zwemvest
![]()
Onder bruggen wel, maar sluizen durven we nog niet hoor.quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:57 schreef livelink het volgende:
En ben je dan ook al in sluizen en door bruggetjes geweest, Bass-Miss?
Ook zoiets waarbij huwelijken sneuvelen, volgens mij.
Oei Belana, klote zoiets.quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:21 schreef Belana het volgende:
pfff... nick rent net de deur uit naar zijn ouders. zijn vader is heel slecht al heel lang, zijn hart werkt nog maar voor 20% en nu gaat het dus echt even heel slecht. ze laat de ambulance komen.
Ja, eigenlijk gek he, dat je daar zomaar mag instappen en wegvaren.quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:36 schreef Nijna het volgende:
BM, volgens mij is het nog een hele kunst zo'n schuit besturen, maar oefening baart kunst dus gewoon veel doen! En dan komen de foto's ook wel.
Je hebt pas vanaf een bepaalde lengte en/of een bepaalde maximum snelheid een vaarbewijs nodig toch?quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:39 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk gek he, dat je daar zomaar mag instappen en wegvaren.
Nu ja, hopelijk varen we de volgende keer wel de kant uit die we van plan waren...![]()
Indien hij langer dan 15 meter is of harder gaat dan 20 per uur. De Ratatosk is een meter of acht, dus mag het zonder.quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:56 schreef Nijna het volgende:
[..]
Je hebt pas vanaf een bepaalde lengte en/of een bepaalde maximum snelheid een vaarbewijs nodig toch?
Ik heb alleen maar ervaring met zeilbootjes van een paar meter en dat is volgens mij een stuk simpeler (of in elk geval makkelijker wendbaar).
Het feit dat jullie weer op de kant staan (ik neem tenminste aan dat jullie niet nog ergens midden op een watertje drijven met een mobiele internetverbinding) zegt toch dat het aardig gelukt is vandaag!
Woehoequote:Op donderdag 15 maart 2007 21:04 schreef Ireth het volgende:
*naar binnen rent, de drempel over het hoofd ziet en plat op haar muil op het bankje beland*
WE HEBBEN DE URGENTIE!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:04 schreef Ireth het volgende:
*naar binnen rent, de drempel over het hoofd ziet en plat op haar muil op het bankje beland*
![]()
![]()
*raapt eerst Ireth even op en zet haar met een glaasje waterlekkere borrel op het bankje neer*quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:04 schreef Ireth het volgende:
![]()
![]()
* Nijna realiseert zich nu pas dat Ireth al die tijd op de grond lag... met haar jompeldingetjesquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:16 schreef Saffier het volgende:
[..]
*raapt eerst Ireth even op en zet haar met een glaasje waterlekkere borrel op het bankje neer*
Met de auto rijden vind ik veeeeeeel erger hoor!quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:57 schreef Syrena het volgende:
Bass-Miss> Oke, dat wordt geen boot voor lief en mij. Wij hebben het laatst gepresteerd om te verdwalen MET een navigatiesysteem in de auto. Zonder verdwaalden we al regelmatig euh, zeg maar altijd als we met de auto ergens heengaan, en naar nu dus blijkt zijn we ook te eigenwijs voor een navigatiesysteem. Dus laat staan met zoiets als touwen losmaken en achteruit gas geven enzo
En water
![]()
Volgens mij wel, haha.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:52 schreef kozakken het volgende:
Nijna... hier ook al. Wordt er soms Rtl7 gekeken?
Syrenaquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:57 schreef Syrena het volgende:
Oh en weten jullie nog van die "ring-opmerking" in bad laatst?! Vandaag had ik een verkapt huwelijksaanzoek in m'n krabbels op HyvesEn wat doe ik?! Ik heb weer zes keer het woord zwanger gebruikt
Ik kon mezelf wel slaan, maar het was sterker dan ik. Zucht.
Dat weet ik dus niet zeker. De ingang is op de begane grond dus ik neem aan dat er beneden in ieder geval een klein halletje is.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:53 schreef lady-wrb het volgende:
wat een leuk huis maxik kan me voorstellen dat je er helemaal weg van bent.
maar ik (als azijnpisser) vraag me af of je ergens een berging hebt waar je je fiets en/of buggy kwijt kan, want die wordt nergens genoemd.
ik heb in een soorgelijk huis gewoond en mijn fiets moest altijd buiten aan een paaltje en ik kon kiezen : of mijn buggy opgevouwen aan de trapleuning of m tig keer per dag op en neer sjouwen.
voor fietsen bedoel je? dat is wel op 3 hoog he?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:09 schreef bixister het volgende:
er staat toch dat het een 4-kamer appartement is? en in de beschrijving lees ik iets over een 'voorzijslaapkamer' (maar zonder de afmetingen) dus volgens mij is er nog een derde slaapkamer die je als 'berghok' zou kunnen gebruiken.
Ja, dat vond ik ook zo stom enquote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:10 schreef Yoni het volgende:
Leuk huisje M@XEn je oude huis zo op internet zien lijkt me zo raar
oh haha wacht nee, niet voor fietsen natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:16 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
voor fietsen bedoel je? dat is wel op 3 hoog he?
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:30 schreef kozakken het volgende:
Dat huisje ziet er inderdaad bijzonder leuk uit M@x! Het zou toch prachtig zijn.
Hier net:![]()
![]()
Belde net iemand voor kozakkenman. Dus ik even doorvragen, blijkt het een jobhunter te zijn.
Dus ik noteer de naam van de beste man (dhr Spetter).. Dus ik kijk nog eens op het papier waarop ik zijn naam noteer en roept tegen hem: Als in knappe man?
![]()
..
en het bleef heeeel even stil aan de andere kant van de lijn..
En waaaarom denk ik nou niet aan waterdruppel, regen-iets.. Neeeeee.![]()
ow wat een mooi huis m@x, ik hoop dat jullie huis snel verkocht is!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:13 schreef m@x het volgende:Ireth
Belana wat een schrik zeg. Gelukkig is het uiteindelijk met een 'sisser' afgelopen. Nu maar hopen dat het contact weer hersteld kan worden en hij een beetje rust kan vinden.
Ons huis staat nu officieel te koop en het schijnt dat er zondagmiddag al mensen zijn wezen kijken. Ik hoop zo dat het snel verkocht wordt want ik heb mijn droomhuis gevonden.
ja hij heeft dus wel het recht op omgang en is verantwoordelijk voor de opvoeding en verzorging.quote:Wat zijn de gevolgen van erkenning?
Erkenning heeft juridische gevolgen voor de man en voor het kind.
Man
Door erkenning:
- wordt de man - juridisch (wettelijk) gezien - de vader van het kind.
- Er ontstaat tussen de vader en het kind een juridische band, ook wel familierechtelijke betrekking genoemd;
- wordt de man verantwoordelijk voor de verzorging en opvoeding van het kind;
- wordt de man onderhoudsplichtig totdat het kind 21 jaar wordt;
- heeft de man recht op omgang, informatie en consultatie (bij beėindiging van de relatie tussen de vader en de moeder).
Je moest eens weten hoeveel moeders er anders over denken. Eigenlijk wel heel triest vind ik, dat je als vader zo afhankelijk van de grillen van de moeder bent.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:52 schreef Anitra het volgende:
Je kan een kind nu eenmaal niet de vader onthouden, hoe boos je ook op de vader bent
ik heb Djen d'r vader een advocaat achter zijn reet aan gestuurd. Heb hem toen uitgelegd dat ik hem niet meer hoef te zien en dat het er om ging dat hij Djen d'r vader blijft, dat dat iets is wat hij niet kan veranderen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:56 schreef Leah het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel moeders er anders over denken. Eigenlijk wel heel triest vind ik, dat je als vader zo afhankelijk van de grillen van de moeder bent.
precies het moet haar keuze zijn!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:10 schreef Leah het volgende:
Goed van je dat je er zo over denkt! Waarschijnlijk maakt ze later zelf wel een keuze (in geval van idd een lamlul), maar dat lijkt me dan voor een kind een stuk beter te handelen als wanneer een moeder haar kind bewust een vader onthoudt.
Nou ja, nog meer van hetzelfde zeg maar. Dat ik eig. vind dat een vader (of het nou in de wet staat of niet) sowieso wel recht heeft op omgang met zijn kind, en mss zelfs wel elk weekend bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:42 schreef Sugar het volgende:
Oké, duidelijk! Sorry dat ik nog niet op die link had geklikt. Dank voor de info!
BE, ik weet niet wat je schreef en geėdit hebt (of stond er al dit?), maar je mag best vragen of zeggen wat je wilt, hoor. Wat mij betreft.
Netjes jessie!!! Sportief hoor, 3 keer per week!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:51 schreef jessie het volgende:
Het afvallen met 3 keer per week sporten gaat hier trouwens wel goed. Ben nu al zo'n 10 kilo kwijt. En ik werd van de week 27 geschat![]()
![]()
Ben het met je eens, hoor. Alleen ook ik ken niet alle details van de toekomstige vader en ga dan maar af op wat zij zegt erover.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:51 schreef Brighteyes het volgende:
Nou ja, nog meer van hetzelfde zeg maar. Dat ik eig. vind dat een vader (of het nou in de wet staat of niet) sowieso wel recht heeft op omgang met zijn kind, en mss zelfs wel elk weekend bijvoorbeeld.
Heel makkelijk lullen van mij hoor, ik heb er niet mee te maken, maar ik vind het idee dat 1 van 2-en hun kind niet mag zien eig. altijd te erg voor woorden.
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:06 schreef m@x het volgende:
Jessie, oh gij slanke den![]()
Hier is er ook een kilo of 10 af nu![]()
Nee, geen ouderlijk gezag, wel erkend. Maar ik hoef geen geld van hem, maarja hij ziet max ook niet, en hij hoeft ook geen fotos ofzo. (vraagt ie niet om iig.)quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:17 schreef Sugar het volgende:
Pinquit, jouw ex heeft dus ook geen ouderlijk gezag?
Heel brutaal van mij hoor, om dat zo te vragen, maar hij toont dus geen enkele interesse in Max?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:52 schreef pinquit het volgende:
[..]
Nee, geen ouderlijk gezag, wel erkend. Maar ik hoef geen geld van hem, maarja hij ziet max ook niet, en hij hoeft ook geen fotos ofzo. (vraagt ie niet om iig.)
vind je dan dat dat zou moeten? of dat hem iets te verwijten valt?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:08 schreef Leah het volgende:
[..]
Heel brutaal van mij hoor, om dat zo te vragen, maar hij toont dus geen enkele interesse in Max?
Nee hoor, want ik ken het verhaal niet. Ik vraag me het gewoon af.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:21 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
vind je dan dat dat zou moeten? of dat hem iets te verwijten valt?
pfff.. hier nog eenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:18 schreef Brighteyes het volgende:
* Brighteyes is hier strontjaloers omdat ze het niet voor elkaar krijgt...
We zouden... in theorie samen kunnen gaan sporten.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:41 schreef owlet het volgende:
[..]
pfff.. hier nog een![]()
Echt goed, Jessie en M@x!![]()
Boetzelaer in Monster is goedquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:03 schreef Yoni het volgende:
Wow jessie wat goed! Ik moet ook nooooodig eens iets gaan doen. Ik wil wel gaan zwemmen of aquarobicen ofzo. Maar eigenlijk niet alleenEn ik weet niet welk zwembad een beetje goed te doen is in Den Haag e.o.
En ik heb geen zwempak![]()
(en ik ben heel goed in het verzinnen van smoesjes om niet te gaan)
hij heeft op zn verjaardag een kaartje gestuurd. maar verder niet nee..quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:08 schreef Leah het volgende:
[..]
Heel brutaal van mij hoor, om dat zo te vragen, maar hij toont dus geen enkele interesse in Max?
Gek zeg, dat hij zelfs niet eens nieuwsgierig is naar zijn zoon.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:39 schreef pinquit het volgende:
[..]
hij heeft op zn verjaardag een kaartje gestuurd. maar verder niet nee..
ik snap he took niet.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:50 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Gek zeg, dat hij zelfs niet eens nieuwsgierig is naar hij zijn zoon is.
Tja,wie weet?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:34 schreef pinquit het volgende:
[..]
ik snap he took niet.
misschien durft ie niet ofzo
op zich is dat kaartje wel interesse tonen. misschien durft hij idd niet, het is natuurlijk best een drempel.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:34 schreef pinquit het volgende:
[..]
ik snap he took niet.
misschien durft ie niet ofzo
Hmm misschien daar dan maar eens gaan kijken. Ben alleen altijd zo bang dat bij aquarobic alleen maar ouwe taarten zittenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:18 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Boetzelaer in Monster is goedEn vlakbij je nieuwe casa straks
Nog niet helemaal. Ik moet nog wennen aan de nieuwe groepsgenoten en de begeleiding.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:51 schreef m@x het volgende:
Fijn Oxy. Ben je al helemaal gewend?
Ja, we weten nu dat we er goed op moeten letten dat er water uit dat gat in de romp stroomt. De riem van de waterpompaandrijving was eraf gevallen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:55 schreef snoopy het volgende:
Bass-Miss, er komen hier heel veel herinneringen bovenWat wij allemaal niet hebben meegemaakt met onze eerste en trouwens ook met onze tweede boot
Door schade en schande wijs geworden. We zijn nu inmiddels bij onze 3e boot
![]()
Morgen maar eens naar de winterstalling om te kijken hoe hij er bij ligt.
Vlak voor Lis geboren werd is er een deuk ingevaren door een rondvaartboot terwijl hij gewoon aangemeerd lag aan onze woonboot. We hebben na heel veel gedoe maar de helft van de reparatiekosten van de verzekering gekregen![]()
een woonbootquote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:55 schreef snoopy het volgende:
....aan onze woonboot.
Het is een quote van Einsteinquote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:25 schreef kozakken het volgende:
Lily, wat heb je een mooi onderschrift!!
Ja natuurlijkquote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:28 schreef Bass-Miss het volgende:
Maar je kan toch jullie bootje om te varen houden?
ah,quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:27 schreef snoopy het volgende:
We gaan naar het vasteland![]()
Eind van dit jaar is ons nieuwe huis klaar. Het gaat me wel aan mijn hart maar ja, toch wel handiger met 2 kinderen en het is maar 5 minuten hier vandaan.
Heb je een fotootje?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:31 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ja natuurlijkWe hebben er 3 jaar over gedaan om hem te restaureren dus die doen we nooooooooit meer weg!
Ik heb er eerlijk gezegd totaal geen verstand van hoor.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:06 schreef lady-wrb het volgende:
bass-miss, jij heb nogal verstand van retro zaken:
ik heb van de week een oranje kinderkamerlampje van het merk herda gekocht. is dat origineel retro?
(m.a.w. bega ik een doodzonde als ik m zou willen slopen? )
Toen we hem kochten zag ie er zo uit:quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:37 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Die ziet er idd een pak mooier uit dan de onze.
En kost dat veel, hem op orde krijgen?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:16 schreef snoopy het volgende:
[..]
Toen we hem kochten zag ie er zo uit:
[afbeelding]
Ongeveer 10 meter. We moeten naar de jachthaven blijkbaar. Ze zullen ons graag zien komen tussen al die plastieke snobboten.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:26 schreef snoopy het volgende:
Ja, dat heeft wel een boel geld gekost alles bij elkaar.
Wat bizar van dat droogdokken. Zo'n gek formaat heeft jullie boot toch niet?
Lieve tekeningen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:42 schreef lady-wrb het volgende:
dit is die herda-lamp
[afbeelding]
ze hadden trouwens ook zo'n kinderstoel zoals sugar heeft, alleen met blauw geruite bekleding.
Geen idee, maar het lijken me iig tekeningen in jaren '70 stijl.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:51 schreef lady-wrb het volgende:
vind je? ik vind ze afschuwelijk
maar het is origineel oud denk je?
Geef maar een keer een gil als je gezelschap wil, ik woon er zo`n beetje tegenoverquote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:40 schreef Yoni het volgende:
[..]
Hmm misschien daar dan maar eens gaan kijken. Ben alleen altijd zo bang dat bij aquarobic alleen maar ouwe taarten zitten![]()
Maar sportscholen enzo zijn dus echt niks voor mij. Ik vind dat zo vreselijk. Ik sloop die apparaten ook altijd omdat ik zo onhandig ben
Oeh gezelligquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:20 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Geef maar een keer een gil als je gezelschap wil, ik woon er zo`n beetje tegenover
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |