Als er slijtage met de schering mee is dan is je doek niet meer bruikbaar. Ook bij reparatie blijft het een zwakke plek, en daarmee een groot risico. Zouik wel een probleem vindenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:00 schreef Bass-Miss het volgende:
Als je het kan zien aankomen lijkt het me ook geen probleem.
Ik bedoel maar dat ik snap dat hij stuk kan gaan na erg intensief gebruik en dat je hem dus tijdig kan vervangen als je slijtage ziet. Wat ik geen probleem vind ipv dat de band ineens kan afscheuren, zonder dat er iets aan te zien was...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:08 schreef Macka66 het volgende:
Zouik wel een probleem vinden
oeh, naar is dat he. net als mensen die wel een draagdoek gebruiken maar hem dan zo los knopen dat ze alsnog de baby moeten ondersteunen. brrrrr... Terwijl juist zo'n tricotdoek zo lekker stevig maar toch zacht om een kleintje zit.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:41 schreef cattie het volgende:
Ik zag trouwens gisteren in de stad 2x erg jonge (te jonge?) baby's in een baby bjorn, met het gezichtje naar buiten. Ze hingen er echt in en hun hoofdjes schudden alle kanten op. Ik vond heteen naar gezicht. Ik blijf bij de draagdoek.
quote:
Ook als de kindjes tegen je aan zitten kunnen ze redelijk goed rond kijken, of ben ik de enige met een kind met uilvaardigheden?quote:De eerste poging was niet zo'n succes, met Anna tegen me aan. Ze is ontzettend hangerig vandaag. Als ze naar voren kan kijken, gaat het wel goed.
Ah ja, tuurlijk. Ik was even vergeten dat het op het babywearerforum staat. Ik heb nog ergens een andere fotoreportage staan maar dan moet ik even zoeken.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:53 schreef Noli. het volgende:
Owlet die van de wiggle proof back carry kan ik niet zien?
Ik krijg een inlog-schermpje.
Jawelquote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:53 schreef owlet het volgende:
Macka heeft volgens mij ook wel kortere doeken en die kan vast voorbeelden geven van wat je wel en niet kan met een korte doek.![]()
Ja, dat weet ik nog wel. Lekker he, zo'n volkomen ontspannen baby in de doekquote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:32 schreef YPPY het volgende:
Macka, weet je nog dat ik tijdens de meet vroeg of Lucie wel goed zat? Anna zat net bijna hetzelfde.Helemaal onderuit gezakt, net niet aan het slapen.
Is er ergens een overzicht van wie welke doeken heeft?Heb een leuke gezien van ongeveer 3 meter, maar weet niet hoeveel verschillende knopen je daarmee kunt maken.
Ik heb een antwoordquote:Op zondag 3 juni 2007 21:50 schreef PM-girl het volgende:
Leuk YPPY!
Ik had een vraagje, is dit de methode voor Macka's-meet-knoopmanier?
Poemojn, welk filmpje bedoel je? Ik kan me niet voorstellen dat iemand op het laatst de einden in de hals wegknoopt.quote:Op zondag 3 juni 2007 21:55 schreef poemojn het volgende:
Als je de doek alleen over de schouders draagt en niet over de heupen, zoals in dat filmpje )op 't eind slaat ze het terug over de schouders / knoopt ze het in haar hals vast) dan is de draagmethode toch niet lichter dan de babybjorn?
Ah, die!quote:Op zondag 3 juni 2007 22:43 schreef poemojn het volgende:
Deze, Macka: http://s99.photobucket.com/albums/l294/coljalo/?action=view¤t=WiggleProofMovie.flv Uit de post van Owlet.
Volgens mij ben ik hier de enige anti babybjorn extremistquote:Op zondag 3 juni 2007 23:11 schreef poemojn het volgende:het was me al eens opgevallen dat jullie extremistische trekjes hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |