Strak plan, kunnen we reclame maken voor draagdoekenquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:04 schreef YPPY het volgende:
Het is veel meer bekijks of aanspraak dan met een wagen. We zouden eens een draagdoekenmeet moeten houden. Dan zien we iedereen pas kijken.
Vanaf welke leeftijd kun je deze gebruiken? En tot welk gewicht?quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:09 schreef owlet het volgende:
Ik hoop niet dat het nodig is, want dan heb ik toch iets verkeerds gedaan bij het maken van de doek
Waarom moet je bij andere wel je jas aandoen dan?quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:41 schreef LadyS het volgende:
Leuk kozakken(en owlet natuurlijk
)
Ik zit soms ook wel eens te twijfelen over een ringsling. In de zomer lijkt het me wel makkelijk, dan kan je lekker zonder jas lopen enzo![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:51 schreef Martineke het volgende:
Maxim wil ook in de ringsling, soms doe ik dat ook wel. hij vind dat zo fijn "kroel bij" zoals hij dat zegt![]()
Als je net zo bent als ik: om je sleutels, pinpas en strippenkaart in mee te kunnen nemenquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:39 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Waarom moet je bij andere wel je jas aandoen dan?
Nou, dat hoeft niet natuurlijk, maar omdat ze op de heup zit, lijkt het met niet zo makkelijk om wél een jas aan te hebben.quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:39 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Waarom moet je bij andere wel je jas aandoen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |