Toppie man, graag gedaan en have fun!quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:56 schreef PimpofPersia het volgende:
Hier had ik een goeie ervaring met BYM. Hij stuurde zijn Griffin iTrip snel op en deze was netjes verpakt.
En ik heb de laatste week niet eens kunnen checken of je het wel gestort hadquote:Op donderdag 22 maart 2007 18:17 schreef BlueEyed het volgende:
Prima ervaring met Thrackan in [TK/TR] PS2 (compleet) - PS2 spellen
Snelle en correcte levering
Jij ook bedankt voor de snelle betaling. Ik heb trouwens n.a.v. van mijn cd -verkoop goede ervaringen met:quote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:33 schreef Bosbeetle het volgende:
Goede ervaring met 12bhippy, goede cdtjesgoed verpakt en snel verstuurd
Ik snap alleen niet waarom mensen dat soort cds weg doen
Ahaquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:11 schreef 12bhippy het volgende:
[..]
Jij ook bedankt voor de snelle betaling. Ik heb trouwens n.a.v. van mijn cd -verkoop goede ervaringen met:Bosbeetle j0rrit elixer danny91184 rulerofdeath SlaadjeBla
Allemaal snel betaald en afgehandeld![]()
En ja, als je op t punt staat samen te gaan wonen, heb je nu eenmaal een en ander dubbel, vandaar dat ik een aantal cd's hier te koop aanbood.
Daar kun je idd vanuit gaan!quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:41 schreef Thrackan het volgende:
[..]
En ik heb de laatste week niet eens kunnen checken of je het wel gestort hadKapotte random reader...
Maar goed, ik ga uit van wel en een goeie ervaring dus!
Hopelijk vanavond de rest van de troep in 1x kwijt
I second thatquote:
Als die betreffende persoon idd geen i-bankerien heeft kan het makkelijk een week of twee duren ( bij sommige banken zelfs een maand) voor er een bankafschrift verstuurd wordtquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:11 schreef BIGGI het volgende:
[TK/TR] Rayman: Raving Rabids Wii & Animal Crossing DS
Tot nu toe geen beste ervaringen met Erotica_
Ik heb op 12 maart geld overgemaakt voor de Rayman game.
15 maart heb ik via de mail gevraagd of het geld al ontvangen was, op 17 maart kreeg ik het volgende mailtje :
[..]
dus ik stuur terug :
[..]
Ondertussen nog niets ontvangen dus ik mail 2 dagen terug :
[..]
Waarop ik nog steeds geen reactie heb ontvangen, ook in het topic is het vrij dood, dit terwijl de user vanochtend nog gewoon online was op Fok!
Kan een van de mods misschien contact opnemen om wat meer informatie voor mij los te peuteren, het gaat allemaal ZO moeizaam en ZO traag ... de tijd die ik kwijt ben hieraan is zowat al niet meer de moeite waard van de vermindering van de aanschafprijs in de winkel....
Als je inmenging van een mod wil, moet je ff een mailtje sturen. Ik heb inmiddels een PM gestuurd aan de betreffende user.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:11 schreef BIGGI het volgende:
Kan een van de mods misschien contact opnemen om wat meer informatie voor mij los te peuteren, het gaat allemaal ZO moeizaam en ZO traag ... de tijd die ik kwijt ben hieraan is zowat al niet meer de moeite waard van de vermindering van de aanschafprijs in de winkel....
Naja misschien dat jullie wel wat info los kunnen peuteren, dat ik dagen w8 op een simpel antwoord en de user komt elke ochtend gewoon online hier op fok vind ik een beetje frapantquote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als je inmenging van een mod wil, moet je ff een mailtje sturen. Ik heb inmiddels een PM gestuurd aan de betreffende user.
Verder wil ik je verzoeken de c/p van jullie mailwisseling te verwijderen, want dat is niet toegestaan
Ik heb alles, behalve de inhoudelijke c/p van de mails teruggezet. Want je mag er natuurlijk best iets over zeggenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 02:43 schreef BIGGI het volgende:
Naja misschien dat jullie wel wat info los kunnen peuteren, dat ik dagen w8 op een simpel antwoord en de user komt elke ochtend gewoon online hier op fok vind ik een beetje frapant
Kzie wel wat er gebeurd.. iig bedankt ElisaB
Niks op me mail, niks in me PM-box... zo gaat het al de hele tijd.. Erotica leest wel alles denk ik maar geeft geen antwoordquote:Op zaterdag 24 maart 2007 11:46 schreef ElisaB het volgende:
Erotica_ heeft de PM inmiddels gelezen
Dus nou zou er snel een reactie moeten komen
Heb je de (echte) naam en adresgegevens van meneer of mevrouw? And if so, zou je me die dan even willen mailen?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:59 schreef BIGGI het volgende:
Niks op me mail, niks in me PM-box... zo gaat het al de hele tijd.. Erotica leest wel alles denk ik maar geeft geen antwoord![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |