De zithoogte, tja... als vervanging van een stoel zal het niet gaan werken aangezien je helemaal wegzakt in dat ding. Voordeel is wel dat de vulling snel warmte opneemt.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:28 schreef liquid-orange het volgende:
Mhh.. da's een goed idee. Om hem als bureaustoel te gebruiken.
Kun je kijken wat dan de zithoogte is?
té groot voor een studentenkamer.quote:Op zondag 4 maart 2007 19:50 schreef borisbanaan het volgende:
65 euro!
Edit: Hoe groot is dat ding eigenlijk?
* TE-61 checkt fotoboek.quote:
quote:Op zondag 4 maart 2007 21:41 schreef TE-61 het volgende:
[..]
* TE-61 checkt fotoboek.
Hey, jij! je rookt, mijn fatboy wil niet geadopteerd worden door rokers
helaasch![]()
Nee. Gewoon een loting van me werk. Win je een camera, een wasmachine, een gsm, een naaidoos of een fatboy...etc...quote:Op zondag 4 maart 2007 22:14 schreef ElisaB het volgende:
Gewonnen op FOK!?
Coolquote:Op zondag 4 maart 2007 22:34 schreef TE-61 het volgende:
[..]
Nee. Gewoon een loting van me werk. Win je een camera, een wasmachine, een gsm, een naaidoos of een fatboy...etc...
Dat ding is echt huge! Je zal serieus voor gek staan als je zoiets een trein in wil slepen. Je hebt toch een huis neem ik aan?quote:Op zondag 4 maart 2007 23:02 schreef Pompiedom het volgende:
80 euro geboden als we op/bij Amersfoort station af kunnen spreken
you got mail/quote:Op maandag 5 maart 2007 19:14 schreef Pompiedom het volgende:
Ik woon naast het station dus dat is geen probleem, zouden we deze week nog kunnen afspreken (een keer 's avonds wanneer het jou ligt)?
Zou je me kunnen bellen of mailen om een afspraak te maken?
pompiedom (apenstaart) gmail (punt) com
180*140 en het valt allemaal wel mee als je hem rechtop zet. als ie ligt is idd grootquote:Op maandag 5 maart 2007 00:52 schreef manga het volgende:
Hoe huge is ie dan? Ik heb een Focus Wagon maar als ie daar niet eens in zou passennog steeds interesse, maar ik moet ook een bankstel kiezen nog en ik wil ook weer niet dat het al te veel afsteekt op elkaar
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |