Welke extra's bedoel je ?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:59 schreef Jeroen_S. het volgende:
wat is nu het hoogste bod voor de mini zonder al die toestanden erby
Had je nog niet gedaan (volgens mijquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:47 schreef Thrackan het volgende:
hmm had ik al gevraagd of je interesse hebt in een ruil van een PS2 voor die mini?
Die iTrip is er nog, echter heb jij de volgende aansluiting bovenop je Nano ?quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:49 schreef Iceman05 het volgende:
heb je die itrip nog en werkt die vt op een nieuwe ipod nano?
geen probleem hoorquote:Op woensdag 14 maart 2007 14:03 schreef BYM het volgende:
[..]
Had je nog niet gedaan (volgens mij![]()
) maar zo te zien in je topic is er weinig over van je PS2 als set zijnde, vind het erg mager bovendien gamen wij bijna nooit thuis, dus nee helaasch denk niet dat dat door kan gaan.
[..]
Die iTrip is er nog, echter heb jij de volgende aansluiting bovenop je Nano ?
[afbeelding]
35 euro ?quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:44 schreef PimpofPersia het volgende:
Hey, wat vraag je voor de iGriffin alleen?
Sorry, ik was wel geīnteresseerd maar m'n mini heeft het gisteren finaal begeven dus eerst maar sparen voor een nieuwe (en grotere) iPod =). Succes met verkopen!quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:47 schreef BYM het volgende:
35 euro ?
Hmm, da's jammer, voor ons allebei ofcourse, wat doet hij niet meer dan ?quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:00 schreef PimpofPersia het volgende:
[..]
Sorry, ik was wel geīnteresseerd maar m'n mini heeft het gisteren finaal begeven dus eerst maar sparen voor een nieuwe (en grotere) iPod =). Succes met verkopen!
Nee helaasch manquote:
Die is er nog, en de vraagprijs staat in de openingspostquote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:34 schreef Eland het volgende:
Is die mini er nog, zo ja vraagprijs?
Vandaag ook nog nietquote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:30 schreef BYM het volgende:
[..]
Nee helaasch man![]()
[..]
Die is er nog, en de vraagprijs staat in de openingspost![]()
Prijs te hoog, doe een bod
Hang hem eens aan de oplader voor een nacht, en druk héél lang op de menu knop?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:38 schreef PimpofPersia het volgende:
[..]
Hij reageert gewoon niet meer. Maar ik was eigenlijk op zoek naar wat groters (10+ GB)
Nope, nu net ook nog ff gechecked.quote:
Dat was mijn vraagprijs ja, mini plus alle meuk wat ik erbij had gezet.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:42 schreef Eland het volgende:
[..]
Kan aan mij liggen, maar ik zie geen vraagprijs? Of is die 175 euro onderdeel van die vraagprijs ofzo, ik hoef alleen een mini, niet zo'n ander aparaat.
Lijkt me wat prijzig, een 4GB Nano kost nieuw 199.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:51 schreef BYM het volgende:
[..]
Dat was mijn vraagprijs ja, mini plus alle meuk wat ik erbij had gezet.
Nieuwe vraagprijs, 140 euro.
@MMaRsu : Je geld is binnen man, toppiiieeeee!![]()
![]()
Ik breng hem morgen even naar het postkantoor, wegens msnzaamheden doe ik het maar ff hier posten, ik kom niet online met msn![]()
PB me anders maar ffquote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:14 schreef Eland het volgende:
[..]
Lijkt me wat prijzig, een 4GB Nano kost nieuw 199.
100 lijkt me reeeler, zonder extra meuk that is.
Had je nou serieus interesse ook, of wilde je alleen je mening geven over de prijsquote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:14 schreef Eland het volgende:
[..]
Lijkt me wat prijzig, een 4GB Nano kost nieuw 199.
100 lijkt me reeeler, zonder extra meuk that is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |