Die is wel hééééééél erg ja!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:34 schreef Mojave het volgende:
die hond!!!
Die doen het alleen maar voor het geldquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:35 schreef Mojave het volgende:
wat een kansloos volk
Nee, omdat het omzeilen deze keer niet gelukt isquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:36 schreef veldmuis het volgende:
Hahahahaha ze willen geld van het bestuur omdat ze de regels omzeilen?!
Wat een kamper.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:37 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik ken haar die vrouw in het bestuur, margareth heet ze
Volgens mij zijn het ook niet echt volkstuinen, meer een soort bungalowparkjequote:
Ja, ze kunnen fluiten naar die overwaarde.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:39 schreef Mojave het volgende:
is toch bekeken zaak dit :S
Voor 5000 euro is het toch leuk?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:41 schreef Arcee het volgende:
Daar is toch geen fuck aan zo'n kuthuisje?
Boeiend, lekker een paar jaar van genieten en dan weer wegdoen, heeft het je niks gekostquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:43 schreef Arcee het volgende:
Die vent dat-ie heel wat heeft gekocht voor 5000 euro, maar mag er ook niet meer voor vragen bij verkoop.
Ik wou er gratis nog niet in.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:42 schreef veldmuis het volgende:
Voor 5000 euro is het toch leuk?
Dan is het gewoon huur.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:43 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Boeiend, lekker een paar jaar van genieten en dan weer wegdoen, heeft het je niks gekost
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:44 schreef Palomar het volgende:
- Ik ben toch blij dat die delftsblauwe tegeltjes er nog in zitteNOok al zijn ze niet meer van mij
![]()
Rijdende Rechter: * kijkt in afwijkende richting * ehm ja, ok.
Ja idd, dit was wel heel kansloosquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:44 schreef Palomar het volgende:
- Ik ben toch blij dat die delftsblauwe tegeltjes er nog in zitteNOok al zijn ze niet meer van mij
![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:44 schreef Palomar het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |