quote:Politie sluit Utrechtse wijk Ondiep af
Gepubliceerd op dinsdag 13 maart 2007
De politie heeft de Utrechtse volksbuurt Ondiep hermetisch afgesloten, zij controleert iedereen die erin of eruit wil. Rondom de wijk fouilleert zij preventief. De gemeente wil hiermee voorkomen dat in de wijk ongeregeldheden ontstaan. De wijk is al dagenlang het toneel van onrust en relletjes.
Buurtbewoners van Ondiep zijn bang dat de spanningen in de wijk verder zullen oplopen. Richard Stekelenburg, die zegt te spreken namens de bewonerscommissie van enkele straten in wijk, sluit niet uit dat het dinsdagavond wel eens erger uit de hand kan lopen dan maandag.
Wilde geruchten
In de wijk in het noordwesten van de stad circuleren volgens hem de wildste geruchten. "De mensen zijn boos dat ze nu geen antwoord krijgen op de vraag wat er zondagavond is gebeurd.'' Stekelenburg, die al zijn hele leven in Ondiep woont, zegt dat het in de wijk nog nooit zo erg is geweest.
Aanleiding voor de onrust in de wijk is een schietpartij zondag op de Thorbeckelaan. Een politieagent die zich ernstig bedreigd voelde, schoot een 54-jarige man neergeschoten. De man overleed ter plekke aan zijn verwondingen. Buurtbewoners hebben een monumentje gemaakt voor de man, er liggen bossen bloemen. Bij het monument staan tientallen mensen te praten over de situatie in de wijk.
Familie roept op tot rust
Rondom het monument en aan de muren van de huizen in de omgeving hangen posters met een oproep van de familie van de omgekomen man. De familie verzoekt de buurt rustig te blijven omdat anders de stille tocht, die voor donderdag aangekondigd is, niet door kan gaan.
Bij bureau Halt, dat maandagavond in brand is gestoken, houden agenten toezicht. In de wijk wemelt het de hele dag al van de journalisten.
Buurtbewoners voelen zich al langer onveilig
Buurtbewoners blijken zich al langer onveilig te voelen in de overwegend 'witte' volkswijk aan de rand van de binnenstad. "Al een hele tijd hangen hier Marokkaanse jongeren met scooters rond op straat, sommige bewoners durven niet meer alleen over straat.''
Ondiep is een typische volksbuurt uit de jaren twintig van de vorige eeuw, met veel kleine en goedkope sociale huurwoningen, en een van de dichtstbevolkte buurten van Utrecht. Volgens woningcorporatie Mitros zijn de Ondiepers hoofdzakelijk autochtoon en de meeste huishoudens behoren tot de lagere inkomenscategorieėn.
De woningbouwvereniging omschrijft de wijk als een dorp in de stad, met de bijbehorende grote sociale samenhang. Sinds vorig jaar werkt de gemeente aan de uitvoering van de 'Wijkvisie Ondiep', waarin staat dat de wijk in het jaar 2015 omgevormd moet zijn tot een 'stadsdorp met kansen voor de bewoners'.
Had je nog iets opgevangen over de toedracht?quote:
Wat ik begrijp is dat hij het recht in eigen hand wilde nemen omdat hij kwaad was dat de politie maar niet kwam na diverse telefoontjes. Blijkbaar heeft hij zich later tegen de politie gekeerd of heeft de politie dat ieg zo ervaren.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:41 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Had je nog iets opgevangen over de toedracht?
Die man zal toch niet zomaar met een mes hebben lopen zwaaien?
Hmm, uit ervaring weet ik dat het idd erg lang kan duren voor een melding van 112 gehonoreerd word, kwaad worden snap ik best maar dit, echt niet....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat ik begrijp is dat hij het recht in eigen hand wilde nemen omdat hij kwaad was dat de politie maar niet kwam na diverse telefoontjes. Blijkbaar heeft hij zich later tegen de politie gekeerd of heeft de politie dat ieg zo ervaren.
bron van het beste nieuwsbericht?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:03 schreef Darkmind het volgende:
Anders lees je even een nieuwbericht ofzo
Nogal wiedes, alle ME staan aan de randen van de wijk. Maar als je er werkelijk woont moet je maar eens naar buiten stappen, zou ik alleen wel je id meenemen anders kom je niet meer terug.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:12 schreef RoaRRR het volgende:
Hier voor de deur waar het allemaal begonnen is is het nu helemaal stil. Geen ME nog geen mens op het plein. Iedereen is weg... Waarschijnlijk ergens anders aan het knokken !
ik heb me ingelezen. dank.quote:
Waterkanon?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:22 schreef RoaRRR het volgende:
Kwam net een brandweer auto langs
Equatorplein is geen Ondiep.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:24 schreef Crazy-M het volgende:
20:19:40 13-03-07 22 G BRAN P 2 BUITENBRAND EQUATORPLEIN UTRECHT ( UTR ) Eenh: UTR802
703132019400708443 0708443 BRW Utrecht-Centrum ( TS-802 Tolsteeg )
703132019400708442 0708442 BRW Utrecht-Centrum ( Kazernealarm Tolsteeg )
703132019400706001 0706001 BRW Utrechts Land ( Monitorcode )
die misschien ?
dat wel ja...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:28 schreef JohnFoK het volgende:
P 1 VOERTUIGBRAND VIJGEBOOMSTRAAT UTRECHT ( UTR ) Eenh: UTR602
Is dat wel in ondiep?
Wat moeten we met die meldingen?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:31 schreef RoaRRR het volgende:
0708452 20:23:59 13-03-07 P 1 VOERTUIGBRAND VIJGEBOOMSTRAAT UTR Eenh: UTR602 TS602 Utrecht Schepenbuurt (Noord)
0708450 20:23:59 13-03-07 P 1 VOERTUIGBRAND VIJGEBOOMSTRAAT UTR Eenh: UTR602 Kazernealarm Utrecht Schepenbuurt (Noord)
0706001 20:23:59 13-03-07 P 1 VOERTUIGBRAND VIJGEBOOMSTRAAT UTR Eenh: UTR602 Monitorcode regio Utrecht
Dat is aan de rand van ondiep
dus als ik op google maps ga kijken ..quote:
Jaquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:28 schreef JohnFoK het volgende:
P 1 VOERTUIGBRAND VIJGEBOOMSTRAAT UTRECHT ( UTR ) Eenh: UTR602
Is dat wel in ondiep?
Je hebt je huis met Anti-Marokkanen spray bespoten?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:28 schreef Lemmeb het volgende:
Wel opvallend dat iemand die klaagt over Marokkaanse hangjongeren ter plekke wordt geėxecuteerd door de politie. Dat toont maar weer aan aan welke kant die politie staat. Ik was daar inmiddels gelukkig zelf al achter en heb m'n maatregelen al genomen.
P2000 is communicatie die overheid enzo gebruikt ? Komen meldingen op te staan.quote:
Nee, maar ik heb wel wat wapens in huis gehaald ter zelfverdediging, en mijd de politie zolangzamerhand als de pest.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:32 schreef speknek het volgende:
[..]
Je hebt je huis met Anti-Marokkanen spray bespoten?.
Oh je hebt wapens in huis genomen? Net als die ene kerel die nu dood isquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:33 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb wel wat wapens in huis gehaald ter zelfverdediging, en mijd de politie zolangzamerhand als de pest.
grofweg water in noorden, spoor in westen, marnixlaan amsterdamsestraatweg. En dat is vrij ruim genomen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dus als ik op google maps ga kijken ..
wordt het dan het gedeelte tussen:
Amsterdamsestraatweg, marnixlaan, weerdsingel, Nijenoord, oudenoord, laan van chartoise ???
Is dat de wijk ondiep dan ?
of nog groter ?
En is grappiger!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:37 schreef popolon het volgende:
Dat andere topic gaat harder.
Vooral de halve Nederlandse hooliganwereld die er rondloopt.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:36 schreef Lemmeb het volgende:
Anyway, wie zijn er nu eigenlijk precies aan het rellen? De autochtone buurtbewoners die kwaad zijn vanwege de executie van hun mede-wijkbewoner en vriend, of de Marokkaanse deugnieten die de buurt altijd al onveilig maakten?
Hoe weet je dat zo zeker?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:37 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Vooral de halve Nederlandse hooliganwereld die er rondloopt.
Nou gister was dat in elk geval zo. Van vandaag heb ik zelf de beelden nog niet gezien.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:38 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Hoe weet je dat zo zeker?
In elk geval bedankt voor je antwoord.
Waar haal je die onzin vandaan?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:37 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Vooral de halve Nederlandse hooliganwereld die er rondloopt.
bedankt voor de infoquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:35 schreef mrbomb het volgende:
[..]
grofweg water in noorden, spoor in westen, marnixlaan amsterdamsestraatweg. En dat is vrij ruim genomen.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:41 schreef Lemmeb het volgende:
Wat gaaf zeg trouwens. Ik denk dat ik er ook even ga kijken, heb toch niks te doen.
Tanx. Ik loop altijd een beetje achter met dit soort dingen, want ik heb geen teevee. En de krant lees ik tegenwoordig ook al niet meer vanwege al het domme opruiende gelul wat er instaat. Maar dit soort zaken vind ik altijd wel spannend!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nou gister was dat in elk geval zo. Van vandaag heb ik zelf de beelden nog niet gezien.
Was een geintje hoor.quote:
Ja goed, maar het volk wat er zat te rellen is ook niet echt intelligent volk ofzo...het zijn gewoon ordinaire bierzuipende tokkies...althans zo komen ze over.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:43 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Tanx. Ik loop altijd een beetje achter met dit soort dingen, want ik heb geen teevee. En de krant lees ik tegenwoordig ook al niet meer vanwege al het domme opruiende gelul wat er instaat. Maar dit soort zaken vind ik altijd wel spannend!
haha kom op he, laat me niet lachen, pot verwijt de ketel dat die zwart zietquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:43 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Tanx. Ik loop altijd een beetje achter met dit soort dingen, want ik heb geen teevee. En de krant lees ik tegenwoordig ook al niet meer vanwege al het domme opruiende gelul wat er instaat. Maar dit soort zaken vind ik altijd wel spannend!
Dat is tegenover waar ik trainquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:45 schreef LENUS het volgende:
Je hebt daar ook vlakbij café Murk. Staat bekend vanwege zijn beroemde klanten. Zo kwam wijlen Klaas Bruinsma daar regelmatig over de vloer en andere onderwereldfiguren.
Bar Mama is leuker, alleen is die niet in Ondiepquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:45 schreef LENUS het volgende:
Je hebt daar ook vlakbij café Murk. Staat bekend vanwege zijn beroemde klanten. Zo kwam wijlen Klaas Bruinsma daar regelmatig over de vloer en andere onderwereldfiguren.
Daar tegenover heb je inderdaad de judoschool van Anton Geesink. Beetje goede school eigenlijk?quote:
Oh jawel hoor, maar er zijn verschillende sporten, dus hangt een beetje van de sport af.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:46 schreef LENUS het volgende:
[..]
Daar tegenover heb je inderdaad de judoschool van Anton Geesink. Beetje goede school eigenlijk?
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:45 schreef LENUS het volgende:
Ja, dat had ik al begrepen uit je eerdere omschrijving.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja goed, maar het volk wat er zat te rellen is ook niet echt intelligent volk ofzo...het zijn gewoon ordinaire bierzuipende tokkies...althans zo komen ze over.
Tja, als je als tokkie met een mes richting ome agent rent....dan moet je niet verwachten dat de agent klaar staat met een kopje cohen-thee.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:48 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ja, dat had ik al begrepen uit je eerdere omschrijving.Natuurlijk zijn het tokkies.
Overigens kon je hier op wachten. Ik weet inmiddels zelf hoe de politie reageert als je ergens over klaagt, bijvoorbeeld over hangjongeren. Ze doen nergens wat aan en geven je nog bijna zelf de schuld ook, en een parkeerbon als toetje. Als er dan zulke dingen gebeuren, slaat vroeg of laat een keer de vlam in de tokkie.
Nee, die heb ik het raam uitgeflikkerd nadat Theo van Gogh was vermoord, en al die zogenaamde 'islamologen' en weet ik veel wat voor zelfverklaarde 'deskundigen' nog meer, werden toegestaan de hele dag aperte onzin op de buis te verkondigen.quote:
True.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Tja, als je als tokkie met een mes richting ome agent rent....dan moet je niet verwachten dat de agent klaar staat met een kopje cohen-thee.
ah okayquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:51 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nee, die heb ik het raam uitgeflikkerd nadat Theo van Gogh was vermoord, en al die zogenaamde 'islamologen' en weet ik veel wat voor zelfverklaarde 'deskundigen' nog meer, werden toegestaan de hele dag aperte onzin op de buis te verkondigen.
wat dat betreft lijkt het me best een goed idee om bij wijze van spreken op elke straathoek een mannetje te zettenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:53 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
True.
Maar je snapt denk ik zelf ook wel waardoor dit ontstaat. De politie is allang je beste vriend niet meer, ze doen geen flikker meer voor de burger. Je mag al blij zijn als je aangifte mag doen, laat staan als er ook nog wat mee gebeurt. Nee, pak aan, een bon voor te voet oversteken door rood licht, dat kun je krijgen!
Ben daar een keer geweest toen ik nog rookte. wilde een pakje sigaretten halen. leek net een scene uit een westernfilm. Ik kwam binnen al alle ruige gasten stopten met praten en bleven me aankijken tot ik wat zei. Ik kwam dichterbij en vroeg aan de barman en even later aan de bezoekers of ze konden wisselen want ik had geen gepast geld voor de automaat. Het antwoord was NEE en nogmaals NEE. m.a.w. of ik op wilde rotten.quote:
Ja, maar dan nog. Its his own fecking fault. Dit soort reacties (van deze rellers) zijn net zo achterlijk en huilerig als toen bij het mercatorplein (waar die Marokkaan werd neergeschoten.)quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:53 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
True.
Maar je snapt denk ik zelf ook wel waardoor dit ontstaat. De politie is allang je beste vriend niet meer, ze doen geen flikker meer voor de burger. Je mag al blij zijn als je aangifte mag doen, laat staan als er ook nog wat mee gebeurt. Nee, pak aan, een bon voor te voet oversteken door rood licht, dat kun je krijgen!
Ja die had je toen ook al, maar daar keek ik toen al niet naar. Sowieso keek ik bijna alleen maar publieke omroep, en af en toe Discovery, NGC of heel soms CNN. Maar toen Discovery ook al symptomen van verbaggering begon te vertonen, en de PO het alleen nog maar over 'moslims hier, moslims daar, moslims zus, moslims zo' kon hebben, was voor mij de maat vol.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:54 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
ah okay
Je hebt de belspellen nog niet gezien
Dat was ook kansloos inddquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, maar dan nog. Its his own fecking fault. Dit soort reacties (van deze rellers) zijn net zo achterlijk en huilerig als toen bij het mercatorplein (waar die Marokkaan werd neergeschoten.)
ruiken ze niet zichzelf?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:05 schreef JohnFoK het volgende:
21:04:05 13-03-07 22 G BRAN P 2 ROOK/STANKOVERLAST ROOSEVELTLAAN 174 UTRECHT ( UTR ) Eenh: UTR802
703132104050708443 0708443 BRW Utrecht-Centrum ( TS-802 Tolsteeg )
703132104050708442 0708442 BRW Utrecht-Centrum ( Kazernealarm Tolsteeg )
703132104050706001 0706001 BRW Utrechts Land ( Monitorcode )
Ze beginnen met stront te gooien
Niet helemaal vind ik, maar wel bijna net zo achterlijk inderdaad.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, maar dan nog. Its his own fecking fault. Dit soort reacties (van deze rellers) zijn net zo achterlijk en huilerig als toen bij het mercatorplein (waar die Marokkaan werd neergeschoten.)
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:05 schreef JohnFoK het volgende:
21:04:05 13-03-07 22 G BRAN P 2 ROOK/STANKOVERLAST ROOSEVELTLAAN 174 UTRECHT ( UTR ) Eenh: UTR802
703132104050708443 0708443 BRW Utrecht-Centrum ( TS-802 Tolsteeg )
703132104050708442 0708442 BRW Utrecht-Centrum ( Kazernealarm Tolsteeg )
703132104050706001 0706001 BRW Utrechts Land ( Monitorcode )
Ze beginnen met stront te gooien
heb je dit gezien, roarrr? Of is het de zoveelste overdrijving.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:11 schreef JohnFoK het volgende:
UTRECHT - In de Utrechtse wijk Ondiep neemt de onrust toe. De wijk zelf is hermetisch afgesloten, maar...
aan de rand van de wijk hebben zich verschillende groepen mensen verzameld. Rond kwart voor achter bestookten relschoppers op de Laan van Chartroise de politie met stenen en flessen. Daarop werd een charge uitgevoerd. Even daarna sloeg de stemming op de Rooyaards van den Hamkade van broeierig om in grimmig en rukte de politie op. De politie is de wijk in gegaan om alle bewoners via een geluidswagen op te roepen naar binnen te gaan, omdat ze anders - op grond van de aanmerking dat het gebied een veiligheidsrisicogebied is - gearresteerd worden. Vier ME’ers te paard zetten deze woorden kracht bij.
Volgens verslaggevers in de wijk is het daar relatief rustig, maar wel gespannen.
Bron: AD.nl
Er rijden iedere dag sowieso 1000 politiewagens met sirene op de Marnixlaan, niet heel bijzonder dus.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:12 schreef RoaRRR het volgende:
Net een politiewagen met sirene de marnixlaan op zien draaien.
Verder kan ik nog steeds weinig zien.
Heb ik niks van gehoord, is hier zeker beter geisoleerd dan ik dacht !quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:11 schreef JohnFoK het volgende:
UTRECHT - In de Utrechtse wijk Ondiep neemt de onrust toe. De wijk zelf is hermetisch afgesloten, maar...
De politie is de wijk in gegaan om alle bewoners via een geluidswagen op te roepen naar binnen te gaan, omdat ze anders - op grond van de aanmerking dat het gebied een veiligheidsrisicogebied is - gearresteerd worden. Vier ME’ers te paard zetten deze woorden kracht bij.
Volgens verslaggevers in de wijk is het daar relatief rustig, maar wel gespannen.
Bron: AD.nl
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:12 schreef RoaRRR het volgende:
Net een politiewagen met sirene de marnixlaan op zien draaien.
Verder kan ik nog steeds weinig zien.
ligt totaal ergens anders, volgens mijquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:14 schreef JohnFoK het volgende:
Is die wagen niet onderweg naar die melding? ROOSEVELTLAAN 174 Of ligt die straat niet in die omgeving?
[..]
wat ik kan zien op maps.google.nl denk ik toch snel 15 min (volgens mij zelfs meer)quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:14 schreef JohnFoK het volgende:
Is die wagen niet onderweg naar die melding? ROOSEVELTLAAN 174 Of ligt die straat niet in die omgeving?
[..]
Hebben ze Katoesja-rakketen?quote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:18 schreef RoaRRR het volgende:
Nog een auto met sirene op de marnixlaan richting laan van Chartroise.... Geloof dat het zich meer daar bevindt
jaja...huisgenoten. Verder wel leuk hoorquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:19 schreef SugarShipCaptain het volgende:
Huisgenoten die sluitertijden niet snappen..
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:21 schreef SugarShipCaptain het volgende:
omdat er ook nog een stille tocht komt enzo.
Ligt er enorm ver vanaf zelfs.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:21 schreef Rooligan het volgende:
Ben ik eens een keer vanuit het zuiden op zakenreis (beursbezoek) in Utrecht, breekt de pleuris uit....Ik zit in een Hotel op de Balijelaan en heb al diverse sirenes de straat horen doorkruisen... Misschien ben ik als zuiderling weinig gewend, maar goed. Volgens mij ligt mijn hotel best een eind van Ondiep af, toch...?
![]()
Onder het mom 'declareren die hap'quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:22 schreef -skippybal- het volgende:
Van Limburg naar Utrecht een zakenreis noemen
Je zit tussen Kanaaleiland en het ondiep inquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:21 schreef Rooligan het volgende:
Ben ik eens een keer vanuit het zuiden op zakenreis (beursbezoek) in Utrecht, breekt de pleuris uit....Ik zit in een Hotel op de Balijelaan en heb al diverse sirenes de straat horen doorkruisen... Misschien ben ik als zuiderling weinig gewend, maar goed. Volgens mij ligt mijn hotel best een eind van Ondiep af, toch...?
![]()
De Amsterdamsestraatweg is toch zo'n beetje de langste straat van Nederland?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:22 schreef AudreyHepburn het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de Amsterdamsestraatweg ? Da's toch ook gewoon Ondiep ? Hebben ze daar ook dingen afgesloten ?
Ja, wat een ongelovelijk lang kutding is dat zegquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:23 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
De Amsterdamsestraatweg is toch zo'n beetje de langste straat van Nederland?
quote:
inderdaad, driewerfquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:22 schreef -skippybal- het volgende:
Van Limburg naar Utrecht een zakenreis noemen
Woont een vriendin van ons ook en dat is 20 minuten fietsen !!quote:
Niet afgesloten, iig ter hoogte van de watertoren rijden nog steeds auto'squote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:22 schreef AudreyHepburn het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de Amsterdamsestraatweg ? Da's toch ook gewoon Ondiep ? Hebben ze daar ook dingen afgesloten ?
Helemaal als hij ook nog eens in dat pauperhotel zit daar op de hoek, naast zo'n nachtclub als ik me niet vergis.quote:
die kan hard fietsenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:26 schreef RoaRRR het volgende:
[..]
Woont een vriendin van ons ook en dat is 20 minuten fietsen !!
Het is nog vroeg!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:28 schreef Lemmeb het volgende:
Wel spannend hoor. Maar er moet natuurlijk wel snel wat gebeuren, anders is er geen reet meer aan.
Marnixlaan is ook nog steeds open, op kruising Marnixlaan/ Laan van Chartoise staan alleen wel motoragenten en busje met zwaailicht, neem aan dat de Laan van Chartoise dus is afgezet.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:27 schreef RoaRRR het volgende:
[..]
Niet afgesloten, iig ter hoogte van de watertoren rijden nog steeds auto's
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:28 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Helemaal als hij ook nog eens in dat pauperhotel zit daar op de hoek, naast zo'n nachtclub als ik me niet vergis.![]()
Nee, xs.to of tinypic.comquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:31 schreef LENUS het volgende:
heb ook nog een paar fotos van een maat die daar woont. Werkt imageshack?
bronquote:Burgemeester haakt af voor bijeenkomst Ondiep
Uitgegeven: 13 maart 2007 17:41
Laatst gewijzigd: 13 maart 2007 17:42
AMSTERDAM - Burgemeester Brouwer is dinsdag niet op komen dag bij een bijeenkomst in de Utrechtse wijk Ondiep, meldt RTL Nieuws. Ze zou de bewoners van de wijk, waar maandagavond ongeregeldheden plaatsvonden, bijpraten over de relletjes in de volkswijk.
Volgens de nieuwszender noemden de bewoners het afhaken van de burgemeester 'schandalig'. Vooral het feit dat ze dit via de lokale media aankondigde zette kwaad bloed.
Ja dat kloptquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:35 schreef -scorpione- het volgende:
Is dat de Anton Geesinklaan of zie ik dat nu helemaal verkeerd?
HAHAHAHAquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:35 schreef Fredo24 het volgende:
Volgens teletekst staan er 60 feyenoord-supporters bij de toegangweg.![]()
Heb je bier daar ? Komen wij ook effe langs.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:21 schreef Rooligan het volgende:
![]()
quote:
Goeie kroeg.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:37 schreef LENUS het volgende:
Je kunt ook nog net Café Murk zien, met die heinekenborden
Ehmm.... helaas niet. Weetjewat: jij neemt het bier mee - ik zorg voor de chippies!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:37 schreef Hathor het volgende:
[..]
Heb je bier daar ? Komen wij ook effe langs.
Nietquote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:35 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
bron
Wie is daar eigenlijk burgemeester? Dat moet haast wel een PvdA'er zijn, kan haast niet missen. Totaal geen feeling met het gewone volk.
Toch triest hoor. Naja, eigen schuld dikke bult dat ze nu rellen krijgt. Stom wijf.
D66'ster. Ze is niet top, maar haar valt niets te verwijten, vind ik.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:35 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
bron
Wie is daar eigenlijk burgemeester? Dat moet haast wel een PvdA'er zijn, kan haast niet missen. Totaal geen feeling met het gewone volk.
Toch triest hoor. Naja, eigen schuld dikke bult dat ze nu rellen krijgt. Stom wijf.
Korf is van de PvdA hoor.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:41 schreef mrbomb het volgende:
[..]
D66'ster. Ze is niet top, maar haar valt niets te verwijten, vind ik.
*zucht*quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:35 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
bron
Mwah, die wonen daar gewoon, dat zijn de mannen van het eerste uur.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:40 schreef Posdnous het volgende:
Er zijn zoveel hooligans daar.
Kijk maar even naar de bovenste post.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:40 schreef JH87 het volgende:
Volgens Teletekst worden er 60 feyenoord-supporters aan de rand van de wijk tegengehouden. Of is dat oud nieuws?
Waarom in godsnaam voetbalsupporters uit Rotterdam die in Utrecht sensatie komen zoeken...?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:40 schreef JH87 het volgende:
Volgens Teletekst worden er 60 feyenoord-supporters aan de rand van de wijk tegengehouden. Of is dat oud nieuws?
Zullen wel Utrechters geweest zijn die hebben lopen uitdagen....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:43 schreef Rooligan het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam voetbalsupporters uit Rotterdam die in Utrecht sensatie komen zoeken...?![]()
Hoezo, iedereen is daar toch gewoon om te rellen, of hebben ze soms een doel of zo?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:43 schreef Rooligan het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam voetbalsupporters uit Rotterdam die in Utrecht sensatie komen zoeken...?![]()
Vraag me af od je nog zo hard lacht als ze toevallig eens jouw ramen in gooien of je auto in de brand steken..quote:
Er zal in Rotterdam wel geen flikker te beleven zijn, en het gras is altijd groener bij de buren, dat weet je nou toch onderhand wel ?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:43 schreef Rooligan het volgende:
[..]
Iedereen zit daar!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:45 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Hoezo, iedereen is daar toch gewoon om te rellen, of hebben ze soms een doel of zo?
Kon ook niet missen natuurlijk.quote:
Er valt in rotterdam zelf niets te beleven.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:43 schreef Rooligan het volgende:
[..]
Nee, dat doen ze niet meer, want ik woon tegenwoordig lekker in een stad waar dit soort ongein niet meer voorkomt. Maar geloof me, I've had my share.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:45 schreef Labtech het volgende:
[..]
Vraag me af od je nog zo hard lacht als ze toevallig eens jouw ramen in gooien of je auto in de brand steken..
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:46 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Er valt in rotterdam zelf niets te beleven.
Nu niet meer nee, de relschoppers zijn elders.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:46 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Er valt in rotterdam zelf niets te beleven.
Bedoel je niet "nog niet" in plaats van "niet meer" ?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:47 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nee, dat doen ze niet meer, want ik woon tegenwoordig lekker in een stad waar dit soort ongein niet meer voorkomt. Maar geloof me, I've had my share.
Waar?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:51 schreef -skippybal- het volgende:
Volgens mij zijn er op FOK! dit moment boeiendere rellen dan in Utrecht...
mja geef dan ff linksquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:51 schreef -skippybal- het volgende:
Volgens mij zijn er op FOK! dit moment boeiendere rellen dan in Utrecht...
Allebei eigenlijk.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:50 schreef Labtech het volgende:
[..]
Bedoel je niet "nog niet" in plaats van "niet meer" ?
Tuurlijk. Maar dit verhaal heeft wel wat meer om het lijf. Het begon (hoe kan het ook anders) allemaal met kut-Marokkanen. Zie de OP.quote:Ook in jouw dorp/stad/land kan het gebeuren dat e.o.a mafkees met een mes op een agent afloopt.
Nergens dus... Kun je nagaan hoe erg het er aan toegaat in Utregquote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:53 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Allebei eigenlijk.
[..]
Tuurlijk. Maar dit verhaal heeft wel wat meer om het lijf. Het begon (hoe kan het ook anders) allemaal met kut-Marokkanen. Zie de OP.
hey ik gooide wel een stee ntegen jou aan hoor !!!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:54 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Nergens dus... Kun je nagaan hoe erg het er aan toegaat in Utreg
Gewoon open, dat is een van de aanvoerroutes voor de politie.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:22 schreef AudreyHepburn het volgende:
steek jezelf neerquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:56 schreef SugarShipCaptain het volgende:
Zal ik gewoon als protest tegen de ME-wagen aan plassen?.
Nou, nou, nou, dat lijkt me allemaal niet nodig.quote:
paarden zijn getraind, zal dus weinig uithalenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:57 schreef RoaRRR het volgende:
of een klap op de kont van een paard geven ?
Een hete kachelpook wil nog wel eens helpen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
paarden zijn getraind, zal dus weinig uithalen
Voor die Rotterdammers zeker ?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:00 schreef ijsklont het volgende:
Kwamen hier net twee lege bussen van Connexion voorbij onder begeleiding van twee motoragenten, een kwartiertje geleden ook al een keer.
Reden minuut geleden de Laan van Chartoise op.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:00 schreef ijsklont het volgende:
Kwamen hier net twee lege bussen van Connexion voorbij onder begeleiding van twee motoragenten, een kwartiertje geleden ook al een keer.
Geen GVU?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:00 schreef ijsklont het volgende:
ZOMG!! Knipperlichten AAN??!!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:04 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Nope, connexxion groen, met knipperlichten aan.
iemand anders zei van de GVU. Wat is het nou? Duidelijkheid willen we!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:00 schreef ijsklont het volgende:
we willen duidelijkheid.quote:
Connexionquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:04 schreef mrbomb het volgende:
[..]
iemand anders zei van de GVU. Wat is het nou? Duidelijkheid willen we!
mja .. dadelijk komen de amsterdammers en krijg je de rellen ...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:06 schreef Posdnous het volgende:
Ook zo lekker slim om op teletekst te zetten dat er feyenoord-supporters rondlopen.
Precies, ze konden beter zeggen dat er skinheads en Noord-Afrikanen rond lopenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:06 schreef Posdnous het volgende:
Ook zo lekker slim om op teletekst te zetten dat er feyenoord-supporters rondlopen.
Even een oproepje plaatsenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:06 schreef Posdnous het volgende:
gaan ze het hek om duwen ?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:06 schreef JohnFoK het volgende:
[afbeelding]
Foto: Aneo Koning
Bron: rtv-utrecht.nl
Oh, jij denkt dat de media er belang bij hebben om dit relletje in de kiem te smoren?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:06 schreef Posdnous het volgende:
Flink hek zeg...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:06 schreef JohnFoK het volgende:
[afbeelding]
Die zag ik uurtje geleden over het bruggetje bij hogenoord over de ouwe gracht rijdenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:06 schreef JohnFoK het volgende:
[afbeelding]
die lopen ook al rondquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja .. dadelijk komen de amsterdammers en krijg je de rellen ...
Helaas niet.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:07 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Oh, jij denkt dat de media er belang bij hebben om dit relletje in de kiem te smoren?
die foto stond er drie uur geleden al ofzoquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:06 schreef JohnFoK het volgende:
[afbeelding]
Utrecht vergaat!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:07 schreef JohnFoK het volgende:
MOLENWIEK 48 ligt dat in ondiep word een containerbrand gemeld!
je zou die afstand moeten kruipenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:07 schreef JohnFoK het volgende:
Met een beetje mazzel mogen ze dit keer hun camera's houdenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:02 schreef JohnFoK het volgende:
Hart van Nederland zal ongetwijfeld ook live op locatie wezen om 22:30 uur.
OMFGOMFGOMFG!!!11111111111quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:07 schreef JohnFoK het volgende:
ik zie dat niet staan bij de P2000 meldingenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:07 schreef JohnFoK het volgende:
22:04:25 13-03-07 22 G BRAN P 2 CONTAINERBRAND MOLENWIEK 48 MIJDRECHT ( MDR ) OBS Molenland Eenh: MDR662quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:07 schreef JohnFoK het volgende:
kijk over n half uurtje nog maar eens.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:09 schreef partyman26 het volgende:
Volgens het 10uur journaal is het weer relatief rustig... jammer hoor
De dertien maart rellen!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:57 schreef SugarShipCaptain het volgende:
"Man opgepakt wegens wildplassen tijdens de dertienmaart-rellen in Utrecht".
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:10 schreef KansloosForEver het volgende:
Het is tijd voor wat actie. Weddenschapje om hoelaat die moskee in de fik gaat?
Zoek nu nog een complot en we zijn compleet !!!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:11 schreef zatoichi het volgende:
[..]
De dertien maart rellen!
Elf september-New york
11 maart - Madrid
7 july - London
13 maart - Utrecht
waar gaat het heen met de wereld...
ik denk tussen 12 en half 1quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:10 schreef KansloosForEver het volgende:
Het is tijd voor wat actie. Weddenschapje om hoelaat die moskee in de fik gaat?
Doe eens niet zo negatiefquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:11 schreef Posdnous het volgende:
Niet.
Jij hoopt dat er gewoon grote rassenrellen komen he?quote:
Denk het ook; een vriend van me (die er woont) had het over mensen die opgepakt werden in stadsbussen. Ik naar het tien uur journaal... bijna niets...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:10 schreef Sjakkert het volgende:
[..]
kijk over n half uurtje nog maar eens.
Nou, zo had ik er nog niet over nagedacht. Maar als dat zou kunnen...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:13 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Jij hoopt dat er gewoon grote rassenrellen komen he?
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:14 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nou, zo had ik er nog niet over nagedacht. Maar als dat zou kunnen...
Doet me aan Children of Men denkenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:14 schreef RoaRRR het volgende:
[afbeelding]
Lijkt wel een gevangenis hier !
bron:ad.nl
Een groot brandend gebouw valt in de nacht niet op?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:13 schreef Crazy-M het volgende:
ik zeg 3:00 (in de nacht valt het niet zo op
zie hier één van de arrestantenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:14 schreef RoaRRR het volgende:
[afbeelding]
nee, dan is het namelijk donkerquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:15 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Een groot brandend gebouw valt in de nacht niet op?
Prorail heeft ook nooit eens een computercrash als het uit zou komen....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:10 schreef PizzaSalami het volgende:
Overlast in Utrechtse binnenstad
In de Utrechtse binnenstad en bij het stationsgebied is het dinsdagavond onrustig. De politie heeft meer dan vijftig arrestaties verricht. Dat heeft een woordvoerder van de politie gezegd. Grote groepen jongeren lopen door de binnenstad. Het vermoeden is dat zij naar Utrecht zijn gekomen naar aanleiding van de situatie in de Utrechtse wijk Ondiep.
De politie sloot de wijk dinsdagavond hermetisch af. Burgemeester Brouwer-Korf zei dinsdag signalen te hebben dat er 'reltoeristen' af zouden komen op de onrust in Ondiep.
ik bedoel als je erop af gaat natuurlijkquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:15 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Een groot brandend gebouw valt in de nacht niet op?
Ik wist gewoon dat het van die lui op scooter (scootmobiel) waren. Tuig is het!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:14 schreef RoaRRR het volgende:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
Prorail heeft ook nooit eens een computercrash als het uit zou komen....
HHAHAHAquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:14 schreef RoaRRR het volgende:
[afbeelding]
de hangouderen ook altijd ....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:17 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat het van die lui op scooter (scootmobiel) waren. Tuig is het!![]()
kweet niet wat er waar van is, maar volgens teletekst zijn er Feyenoord supporters daar.quote:Even wat inside info over de wijk Ondiep in Utrecht:
Er is idd door de politie geschoten op een man die aan zijn verwondingen overleed. Echter,anders dan wat de politie en media u willen doen geloven zijn deze twee schoten niet gelost door 1 van de motoragenten maar door een politie agente van marokkaanse afkomst.
De overleden man was de zoon van een bewoner die,na ontelbare onbeantwoorde telefoontjes naar de politie over overlast door een groep "allochtone jongeren",het nu eindelijk eens zat was en het heft in eigen handen heeft genomen.
Ook anders dan wat de politie en media uw willen doen geloven,had het slachtoffer geen mes maar een honkbalknuppel in de hand(logisch dat dit niet naar buiten word gebracht,in dergelijke gevallen moet de politie ALTIJD op de benen richten,however,het slachtoffer is geveld door twee kogels in het hart....)
De zonen van deze familie zijn hardcore FC Utrecht fans en hebben in dezes de steun gekregen van de fans van o.a. ADO Den Haag en de fans van Feyenoord.
Om verdere escalatie te voorkomen heeft de gemeente Utrecht rondom de wijk diverse M.E. eenheden gestationeerd.
Verders heeft de linkse burgermeester Brouwer van Utrecht nog wat olie op het vuur gegooid door niet te komen opdagen voor een buurtoverleg en dit ook niet aan de betrokken buurtbewoners door te geven,maar dit via de media "te laten weten"...
Het gerucht gaat dat men vanavond de buurtmoskee in de hens gaat steken...
Laten we hopen dat ze morgen een grote compucrash hebben. Dan zitten al die hoolies vast in Utrecht! Als het dan ook nog eens mooi weer wordt en de terrasjes opengaan, dan kan het morgenavond helemaal los!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
Prorail heeft ook nooit eens een computercrash als het uit zou komen....
wat schattig, die rechtse geenstijlersquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:19 schreef Rikkert het volgende:
Dit stond op Nieuwnieuws.nl bij de reacties:
[..]
kweet niet wat er waar van is, maar volgens teletekst zijn er Feyenoord supporters daar.
niks van waar.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:19 schreef Rikkert het volgende:
[..]
kweet niet wat er waar van is, maar volgens teletekst zijn er Feyenoord supporters daar.
als dit zo is ...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:19 schreef Rikkert het volgende:
[..]
Precies wat ik al dacht. Dat krijg je met al die allochtonen bij de plisie. Nouja, ze hebben het gewoon aan zichzelf te danken dat het volk zich tegen hen keert. Eigen schuld, dikke bult. Laat die rellen nou maar beginnen, want het komt er sowieso toch wel een keer van.quote:Er is idd door de politie geschoten op een man die aan zijn verwondingen overleed. Echter,anders dan wat de politie en media u willen doen geloven zijn deze twee schoten niet gelost door 1 van de motoragenten maar door een politie agente van marokkaanse afkomst.
De overleden man was de zoon van een bewoner die,na ontelbare onbeantwoorde telefoontjes naar de politie over overlast door een groep "allochtone jongeren",het nu eindelijk eens zat was en het heft in eigen handen heeft genomen.
Ook anders dan wat de politie en media uw willen doen geloven,had het slachtoffer geen mes maar een honkbalknuppel in de hand(logisch dat dit niet naar buiten word gebracht,in dergelijke gevallen moet de politie ALTIJD op de benen richten,however,het slachtoffer is geveld door twee kogels in het hart....)
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:22 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Precies wat ik al dacht. Dat krijg je met al die allochtonen bij de plisie. Nouja, ze hebben het gewoon aan zichzelf te danken dat het volk zich tegen hen keert. Eigen schuld, dikke bult. Laat die rellen nou maar beginnen, want het komt er sowieso toch wel een keer van.
Jij weet er meer van?quote:
en jij gelooft 1 getuige die juist iets anders beweert dan tig andere ?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:22 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Precies wat ik al dacht. Dat krijg je met al die allochtonen bij de plisie. Nouja, ze hebben het gewoon aan zichzelf te danken dat het volk zich tegen hen keert. Eigen schuld, dikke bult. Laat die rellen nou maar beginnen, want het komt er sowieso toch wel een keer van.
De mens heeft altijd de neiging om diegene te geloven die zijn vooroordeel bevestigd. Ook al zijn er miljoenen die het tegenovergestelde beweren.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en jij gelooft 1 getuige die juist iets anders beweert dan tig andere ?
Misschien kunnen er dan bussen worden ingezet om de overige vrijwilligers aan te voeren.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:20 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Laten we hopen dat ze morgen een grote compucrash hebben. Dan zitten al die hoolies vast in Utrecht! Als het dan ook nog eens mooi weer wordt en de terrasjes opengaan, dan kan het morgenavond helemaal los!
Serieus, ik heb zelf ook ervaringen met Marokkaanse agenten in R'dam. Daar heb je geen tering aan, zeker niet als het gaat om een Marokkaan die wat gedaan heeft. Ik had echter niet verwacht dat men zo ver zou gaan dat men zelfs mensen op straat zou executeren.quote:
als alle geruchten waar waren, dan was het daar al een oorlogsgebiedquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:23 schreef GSE het volgende:
er zouden groepen rond lopen van:
Ado
Ajax
Feyenoord
Er gaat zelfs een gerucht over PSG, waar utrecht vorige week(of 2 weken terug) heeft huis gehouden samen met sedan, maar dat lijkt me sterk..
Jep.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en jij gelooft 1 getuige die juist iets anders beweert dan tig andere ?
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:24 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Serieus, ik heb zelf ook ervaringen met Marokkaanse agenten in R'dam. Daar heb je geen tering aan, zeker niet als het gaat om een Marokkaan die wat gedaan heeft. Ik had echter niet verwacht dat men zo ver zou gaan dat men zelfs mensen op straat zou executeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |