Waarom in godsnaam voetbalsupporters uit Rotterdam die in Utrecht sensatie komen zoeken...?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:40 schreef JH87 het volgende:
Volgens Teletekst worden er 60 feyenoord-supporters aan de rand van de wijk tegengehouden. Of is dat oud nieuws?
Zullen wel Utrechters geweest zijn die hebben lopen uitdagen....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:43 schreef Rooligan het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam voetbalsupporters uit Rotterdam die in Utrecht sensatie komen zoeken...?![]()
Hoezo, iedereen is daar toch gewoon om te rellen, of hebben ze soms een doel of zo?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:43 schreef Rooligan het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam voetbalsupporters uit Rotterdam die in Utrecht sensatie komen zoeken...?![]()
Vraag me af od je nog zo hard lacht als ze toevallig eens jouw ramen in gooien of je auto in de brand steken..quote:
Er zal in Rotterdam wel geen flikker te beleven zijn, en het gras is altijd groener bij de buren, dat weet je nou toch onderhand wel ?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:43 schreef Rooligan het volgende:
[..]
Iedereen zit daar!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:45 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Hoezo, iedereen is daar toch gewoon om te rellen, of hebben ze soms een doel of zo?
Kon ook niet missen natuurlijk.quote:
Er valt in rotterdam zelf niets te beleven.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:43 schreef Rooligan het volgende:
[..]
Nee, dat doen ze niet meer, want ik woon tegenwoordig lekker in een stad waar dit soort ongein niet meer voorkomt. Maar geloof me, I've had my share.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:45 schreef Labtech het volgende:
[..]
Vraag me af od je nog zo hard lacht als ze toevallig eens jouw ramen in gooien of je auto in de brand steken..
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:46 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Er valt in rotterdam zelf niets te beleven.
Nu niet meer nee, de relschoppers zijn elders.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:46 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Er valt in rotterdam zelf niets te beleven.
Bedoel je niet "nog niet" in plaats van "niet meer" ?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:47 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nee, dat doen ze niet meer, want ik woon tegenwoordig lekker in een stad waar dit soort ongein niet meer voorkomt. Maar geloof me, I've had my share.
Waar?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:51 schreef -skippybal- het volgende:
Volgens mij zijn er op FOK! dit moment boeiendere rellen dan in Utrecht...
mja geef dan ff linksquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:51 schreef -skippybal- het volgende:
Volgens mij zijn er op FOK! dit moment boeiendere rellen dan in Utrecht...
Allebei eigenlijk.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:50 schreef Labtech het volgende:
[..]
Bedoel je niet "nog niet" in plaats van "niet meer" ?
Tuurlijk. Maar dit verhaal heeft wel wat meer om het lijf. Het begon (hoe kan het ook anders) allemaal met kut-Marokkanen. Zie de OP.quote:Ook in jouw dorp/stad/land kan het gebeuren dat e.o.a mafkees met een mes op een agent afloopt.
Nergens dus... Kun je nagaan hoe erg het er aan toegaat in Utregquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |