ik zie dat niet staan bij de P2000 meldingenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:07 schreef JohnFoK het volgende:
MOLENWIEK 48 ligt dat in ondiep word een containerbrand gemeld!
22:04:25 13-03-07 22 G BRAN P 2 CONTAINERBRAND MOLENWIEK 48 MIJDRECHT ( MDR ) OBS Molenland Eenh: MDR662quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:07 schreef JohnFoK het volgende:
MOLENWIEK 48 ligt dat in ondiep word een containerbrand gemeld!
kijk over n half uurtje nog maar eens.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:09 schreef partyman26 het volgende:
Volgens het 10uur journaal is het weer relatief rustig... jammer hoor
De dertien maart rellen!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:57 schreef SugarShipCaptain het volgende:
"Man opgepakt wegens wildplassen tijdens de dertienmaart-rellen in Utrecht".
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:10 schreef KansloosForEver het volgende:
Het is tijd voor wat actie. Weddenschapje om hoelaat die moskee in de fik gaat?
Zoek nu nog een complot en we zijn compleet !!!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:11 schreef zatoichi het volgende:
[..]
De dertien maart rellen!
Elf september-New york
11 maart - Madrid
7 july - London
13 maart - Utrecht
waar gaat het heen met de wereld...
ik denk tussen 12 en half 1quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:10 schreef KansloosForEver het volgende:
Het is tijd voor wat actie. Weddenschapje om hoelaat die moskee in de fik gaat?
Doe eens niet zo negatiefquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:11 schreef Posdnous het volgende:
Niet.
Jij hoopt dat er gewoon grote rassenrellen komen he?quote:
Denk het ook; een vriend van me (die er woont) had het over mensen die opgepakt werden in stadsbussen. Ik naar het tien uur journaal... bijna niets...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:10 schreef Sjakkert het volgende:
[..]
kijk over n half uurtje nog maar eens.
Nou, zo had ik er nog niet over nagedacht. Maar als dat zou kunnen...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:13 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Jij hoopt dat er gewoon grote rassenrellen komen he?
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:14 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nou, zo had ik er nog niet over nagedacht. Maar als dat zou kunnen...
Doet me aan Children of Men denkenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:14 schreef RoaRRR het volgende:
[afbeelding]
Lijkt wel een gevangenis hier !
bron:ad.nl
Een groot brandend gebouw valt in de nacht niet op?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:13 schreef Crazy-M het volgende:
ik zeg 3:00 (in de nacht valt het niet zo op
zie hier één van de arrestantenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:14 schreef RoaRRR het volgende:
[afbeelding]
nee, dan is het namelijk donkerquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:15 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Een groot brandend gebouw valt in de nacht niet op?
Prorail heeft ook nooit eens een computercrash als het uit zou komen....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:10 schreef PizzaSalami het volgende:
Overlast in Utrechtse binnenstad
In de Utrechtse binnenstad en bij het stationsgebied is het dinsdagavond onrustig. De politie heeft meer dan vijftig arrestaties verricht. Dat heeft een woordvoerder van de politie gezegd. Grote groepen jongeren lopen door de binnenstad. Het vermoeden is dat zij naar Utrecht zijn gekomen naar aanleiding van de situatie in de Utrechtse wijk Ondiep.
De politie sloot de wijk dinsdagavond hermetisch af. Burgemeester Brouwer-Korf zei dinsdag signalen te hebben dat er 'reltoeristen' af zouden komen op de onrust in Ondiep.
ik bedoel als je erop af gaat natuurlijkquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:15 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Een groot brandend gebouw valt in de nacht niet op?
Ik wist gewoon dat het van die lui op scooter (scootmobiel) waren. Tuig is het!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:14 schreef RoaRRR het volgende:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
Prorail heeft ook nooit eens een computercrash als het uit zou komen....
HHAHAHAquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:14 schreef RoaRRR het volgende:
[afbeelding]
de hangouderen ook altijd ....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:17 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat het van die lui op scooter (scootmobiel) waren. Tuig is het!![]()
kweet niet wat er waar van is, maar volgens teletekst zijn er Feyenoord supporters daar.quote:Even wat inside info over de wijk Ondiep in Utrecht:
Er is idd door de politie geschoten op een man die aan zijn verwondingen overleed. Echter,anders dan wat de politie en media u willen doen geloven zijn deze twee schoten niet gelost door 1 van de motoragenten maar door een politie agente van marokkaanse afkomst.
De overleden man was de zoon van een bewoner die,na ontelbare onbeantwoorde telefoontjes naar de politie over overlast door een groep "allochtone jongeren",het nu eindelijk eens zat was en het heft in eigen handen heeft genomen.
Ook anders dan wat de politie en media uw willen doen geloven,had het slachtoffer geen mes maar een honkbalknuppel in de hand(logisch dat dit niet naar buiten word gebracht,in dergelijke gevallen moet de politie ALTIJD op de benen richten,however,het slachtoffer is geveld door twee kogels in het hart....)
De zonen van deze familie zijn hardcore FC Utrecht fans en hebben in dezes de steun gekregen van de fans van o.a. ADO Den Haag en de fans van Feyenoord.
Om verdere escalatie te voorkomen heeft de gemeente Utrecht rondom de wijk diverse M.E. eenheden gestationeerd.
Verders heeft de linkse burgermeester Brouwer van Utrecht nog wat olie op het vuur gegooid door niet te komen opdagen voor een buurtoverleg en dit ook niet aan de betrokken buurtbewoners door te geven,maar dit via de media "te laten weten"...
Het gerucht gaat dat men vanavond de buurtmoskee in de hens gaat steken...
Laten we hopen dat ze morgen een grote compucrash hebben. Dan zitten al die hoolies vast in Utrecht! Als het dan ook nog eens mooi weer wordt en de terrasjes opengaan, dan kan het morgenavond helemaal los!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
Prorail heeft ook nooit eens een computercrash als het uit zou komen....
wat schattig, die rechtse geenstijlersquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:19 schreef Rikkert het volgende:
Dit stond op Nieuwnieuws.nl bij de reacties:
[..]
kweet niet wat er waar van is, maar volgens teletekst zijn er Feyenoord supporters daar.
niks van waar.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:19 schreef Rikkert het volgende:
[..]
kweet niet wat er waar van is, maar volgens teletekst zijn er Feyenoord supporters daar.
als dit zo is ...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:19 schreef Rikkert het volgende:
[..]
Precies wat ik al dacht. Dat krijg je met al die allochtonen bij de plisie. Nouja, ze hebben het gewoon aan zichzelf te danken dat het volk zich tegen hen keert. Eigen schuld, dikke bult. Laat die rellen nou maar beginnen, want het komt er sowieso toch wel een keer van.quote:Er is idd door de politie geschoten op een man die aan zijn verwondingen overleed. Echter,anders dan wat de politie en media u willen doen geloven zijn deze twee schoten niet gelost door 1 van de motoragenten maar door een politie agente van marokkaanse afkomst.
De overleden man was de zoon van een bewoner die,na ontelbare onbeantwoorde telefoontjes naar de politie over overlast door een groep "allochtone jongeren",het nu eindelijk eens zat was en het heft in eigen handen heeft genomen.
Ook anders dan wat de politie en media uw willen doen geloven,had het slachtoffer geen mes maar een honkbalknuppel in de hand(logisch dat dit niet naar buiten word gebracht,in dergelijke gevallen moet de politie ALTIJD op de benen richten,however,het slachtoffer is geveld door twee kogels in het hart....)
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:22 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Precies wat ik al dacht. Dat krijg je met al die allochtonen bij de plisie. Nouja, ze hebben het gewoon aan zichzelf te danken dat het volk zich tegen hen keert. Eigen schuld, dikke bult. Laat die rellen nou maar beginnen, want het komt er sowieso toch wel een keer van.
Jij weet er meer van?quote:
en jij gelooft 1 getuige die juist iets anders beweert dan tig andere ?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:22 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Precies wat ik al dacht. Dat krijg je met al die allochtonen bij de plisie. Nouja, ze hebben het gewoon aan zichzelf te danken dat het volk zich tegen hen keert. Eigen schuld, dikke bult. Laat die rellen nou maar beginnen, want het komt er sowieso toch wel een keer van.
De mens heeft altijd de neiging om diegene te geloven die zijn vooroordeel bevestigd. Ook al zijn er miljoenen die het tegenovergestelde beweren.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en jij gelooft 1 getuige die juist iets anders beweert dan tig andere ?
Misschien kunnen er dan bussen worden ingezet om de overige vrijwilligers aan te voeren.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:20 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Laten we hopen dat ze morgen een grote compucrash hebben. Dan zitten al die hoolies vast in Utrecht! Als het dan ook nog eens mooi weer wordt en de terrasjes opengaan, dan kan het morgenavond helemaal los!
Serieus, ik heb zelf ook ervaringen met Marokkaanse agenten in R'dam. Daar heb je geen tering aan, zeker niet als het gaat om een Marokkaan die wat gedaan heeft. Ik had echter niet verwacht dat men zo ver zou gaan dat men zelfs mensen op straat zou executeren.quote:
als alle geruchten waar waren, dan was het daar al een oorlogsgebiedquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:23 schreef GSE het volgende:
er zouden groepen rond lopen van:
Ado
Ajax
Feyenoord
Er gaat zelfs een gerucht over PSG, waar utrecht vorige week(of 2 weken terug) heeft huis gehouden samen met sedan, maar dat lijkt me sterk..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |