quote:De inktcartridge kunt u vinden in de doos van uw nieuwe pc..
En 8,95 verzendkostenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:26 schreef Damzkieee het volgende:
Straks zit ik met 3 paar sokken en geen printer
Nee.quote:
Bij afhalen @DHL moet je je paspoort tonenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:27 schreef Damzkieee het volgende:
Is afhalen beter dan thuisbezorgen? Ze hebben toch mn adres of niet?
Lijkt me welquote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:32 schreef Bron het volgende:
Kun je ook 10 pc's bestellen en dan 10 pc's verwijderen? En dan een setje sokken bijbestellen...
Precies, straks zetten ze op de acceptgiro de volledige prijs van de printer, en wat moet je dan?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:34 schreef Wiebelkont het volgende:
TVP, wil weten hoeveel mensen straks de boot ingaan
Jij bent hebberigquote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:32 schreef Bron het volgende:
Kun je ook 10 pc's bestellen en dan 10 pc's verwijderen? En dan een setje sokken bijbestellen...
koop op afstand. ding weigeren kan binnen 7 dagen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:35 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Precies, straks zetten ze op de acceptgiro de volledige prijs van de printer, en wat moet je dan?
Je hebt een bewijs dat ze gratis zijnquote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:35 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Precies, straks zetten ze op de acceptgiro de volledige prijs van de printer, en wat moet je dan?
ik heb net de rekening bekeken en het antwoord is toch JA.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:34 schreef erikkll het volgende:
Als je het nu bij een DHL punt wil afhalen, betaal je dan geen bezorgkosten?
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:34 schreef Wiebelkont het volgende:
kutquote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:37 schreef wdn het volgende:
[..]
ik heb net de rekening bekeken en het antwoord is toch JA.
Op mijn mail-bevestiging stond niets over verzendkostenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:37 schreef wdn het volgende:
[..]
ik heb net de rekening bekeken en het antwoord is toch JA.
Op mijn orderbevestiging staat ook niets over de hoogte van de verzendkosten.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:40 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Op mijn mail-bevestiging stond niets over verzendkosten![]()
quote:MAAR er is nog wel een wet die over redelijkerwijs prijs verhouding gaat. Dat betekend dat als je een product besteld voor ver onder een bepaalde waarde, dat je niet aan had mogen nemen dat deze prijs juist was, op deze gronden mogen ze de bestelling in trekken, dit is wettelijk bepaalt.
was de printer 50 euro in plaats van 60 euro die er voor staat, dan had je het niet aan kunnen nemen dat het niet zou kloppen, ze kunnen dan de bestelling niet intrekken.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:41 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Op mijn orderbevestiging staat ook niets over de hoogte van de verzendkosten.
Dan is het mooi: "Stuur maar terug meneer/mevrouw" als ik morgen 9 euro extra voor mijn dvd moet dokken..quote:Kunt u geen gaatje in uw agenda vinden om een bezorgafspraak te maken? Dan kunt u uw bestelling zelf afhalen bij een DHL Servicepoint waar en wanneer het u uitkomt. U vindt DHL Servicepoints op plaatsen waar u waarschijnlijk toch al regelmatig komt, zoals de bouwmarkt, videotheek, supermarkt en het tankstation bij u in de buurt.
Voor het afhalen van een pakketje gelden dezelfde bezorgkosten als wanneer het pakketje bij u thuisbezorgd wordt.
Bestelt u voor 22.00 uur dan ligt uw bestelling de volgende dag vanaf 14.00 uur klaar bij het voor u dichtsbijzijnde DHL Servicepoint en op zaterdag zelfs al om 11.00 uur. Uw bestelling van vrijdag na 22.00 uur tot maandag 22.00 uur ligt op dinsdag klaar. Zodra uw bestelling voor u klaarligt op uw DHL Servicepoint krijgt u een ontvangstbericht via telefoon(voicebericht), mobiel(SMS) of uw e-mailadres. U kunt uw voorkeur zelf aangeven bij uw bestelling. Neem uw legitimatiebewijs mee als u het pakket ophaalt.
Och als ik voor 8,95 die printer mag houden, lijkt me dat een prima deal. Sokken met 8,95 verzendkosten mogen ze houdenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:44 schreef DJKoster het volgende:
[..]
[..]
Dan is het mooi: "Stuur maar terug meneer/mevrouw" als ik morgen 9 euro extra voor mijn dvd moet dokken..![]()
Ja, vooral ruchtbaarheid aan geven (buiten dit topic natuurlijk) bedankt kneus!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:47 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ook Wehkamp blundert met online artikelen
wel zorgen dat je zelf thuisbent en niet je domme moeder/zus/ander familielid het aanneemtquote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:46 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Och als ik voor 8,95 die printer mag houden, lijkt me dat een prima deal. Sokken met 8,95 verzendkosten mogen ze houden.
Inderdaad, ik waag me er niet aan.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:34 schreef Wiebelkont het volgende:
inderdaad zo komen ze er eerder achterquote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:48 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ja, vooral ruchtbaarheid aan geven (buiten dit topic natuurlijk) bedankt kneus!![]()
Met je gegeil altijd over heel het forum en vervolgens posten op de FP![]()
Hoezo? Moet je als je het product aanneemt al meteen aangeven of je het product niet wilt houden? Als mijn moeder het aanneemt en ik maak het open kan ik het gewoon terugsturen lijkt mij.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:49 schreef Beach het volgende:
[..]
wel zorgen dat je zelf thuisbent en niet je domme moeder/zus/ander familielid het aanneemt
en niet vergeten zo'n pincode aan te vragen en de bezorgingsvoorkeuren te wijzigen; NIET BIJ BUREN kan je aangeven.
Echt een wannabe kut"journalist"quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:50 schreef Beach het volgende:
[..]
inderdaad zo komen ze er eerder achter![]()
van al die fokkerts zou er vast wel een bij wehkamp werken en dit melden
Sukkel, doe dat nou niet.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:47 schreef --Christiaan-- het volgende:
waar zie je dat terug?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:54 schreef yosander het volgende:
De bezorgkosten van uw bestelling zijn: ¤4,95
Laten we het vooral in de publiciteit brengen, dan krijgen we onze printertjes welquote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:47 schreef --Christiaan-- het volgende:
what the hell, serieus?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:44 schreef DJKoster het volgende:
[..]
[..]
Dan is het mooi: "Stuur maar terug meneer/mevrouw" als ik morgen 9 euro extra voor mijn dvd moet dokken..![]()
Dat mag wel zo zijn, maar ik denk dat je redelijkerwijs wel aan mag nemen dat een gratis printer 0,00 euro kostquote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:42 schreef Apekoek het volgende:
nog even ter herhaling
[MAAR er is nog wel een wet die over redelijkerwijs prijs verhouding gaat. Dat betekend dat als je een product besteld voor ver onder een bepaalde waarde, dat je niet aan had mogen nemen dat deze prijs juist was, op deze gronden mogen ze de bestelling in trekken, dit is wettelijk bepaalt.
was de printer 50 euro in plaats van 60 euro die er voor staat, dan had je het niet aan kunnen nemen dat het niet zou kloppen, ze kunnen dan de bestelling niet intrekken.]
Ja, beetje jammer dat Christiaan zo een kutkneus isquote:Op woensdag 14 maart 2007 10:17 schreef MissyMirjaM het volgende:
beetje erg jammer dat christiaan hier weer zo nodig een nieuwsbericht van op de fp had moeten plempen
nou, afhalen dus..quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:26 schreef djdano het volgende:
Ik kreeg net een smsje dat mijn bestelling binnen is. Dus ben erg benieuwd!
Bij mij hetzelfdequote:Op woensdag 14 maart 2007 11:03 schreef DJKoster het volgende:
[..]
nou, afhalen dus..
Ik ben ook benieuwd, de gratis printer staat nu keurig bij verzonden o.i.d., wel op 14-3 terwijl de rest op 13-3 staat..
hmm ik heb geen telefoonnummer opgegevenquote:Op woensdag 14 maart 2007 11:09 schreef cohen het volgende:
Helaas! Ik ben net gebeld door de Wehkamp! OF ik de bestelling wel door wil laten gaan nu ik de printer niet krijg.
Dus mijn Puma-sokken hoef ik ook al niet meer!
Lol, wat?! Klinkt wel lekker maar ik zou liever een printer krijgenquote:Op woensdag 14 maart 2007 11:08 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Bij mij hetzelfde
Maar de sokken heb ik nu net afgehaald en er zat een doos Maggi Gehakthamrolletjes bij [afbeelding]?
Ja, ik weet niet of het een soort van compensatie is voor die printer, want die staat nog wel in de bestellijst, of dat het gewoon een reclame actie is. Ook geen toelichting verder in de zendingquote:Op woensdag 14 maart 2007 11:11 schreef DaFan het volgende:
Lol, wat?! Klinkt wel lekker maar ik zou liever een printer krijgen
quote:Op 13-03-2007 @ 20:39 schreef RacerDKB het volgende:
(...)
Op de wehkamp site is een live chat met medewerkers, daar heb ik ff gekeken.
Ik heb het gevraagd, en ze waren rond half 7 pas bezig met het stoppen van printers uitgeven. Die medewerkster zei dat er een kans was dat je hem gewoon kreeg dus!
Nee, we F5'en gewoon te weinig op Fok, daarom hebben we geen printerquote:Op woensdag 14 maart 2007 11:17 schreef RemcoDelft het volgende:
worldpimper ==> Dus omdat ik wat langer bezig was met het plaatsen van een serieuze bestelling heb ik nu geen printer? Tsk!
pwndquote:Op woensdag 14 maart 2007 11:17 schreef RemcoDelft het volgende:
Mijn printer is ook veranderd in Maggi Gehakthamrolletjes![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:08 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Bij mij hetzelfde
Maar de sokken heb ik nu net afgehaald en er zat een doos Maggi Gehakthamrolletjes bij [afbeelding]?
quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:09 schreef cohen het volgende:
Helaas! Ik ben net gebeld door de Wehkamp! OF ik de bestelling wel door wil laten gaan nu ik de printer niet krijg.
Dus mijn Puma-sokken hoef ik ook al niet meer!
En hoe laat hebben jullie gisteren besteld? Weten we tenminste dat de mensen die na die tijd in elk geval geen printer krijgen...quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:17 schreef RemcoDelft het volgende:
Mijn printer is ook veranderd in Maggi Gehakthamrolletjes![]()
17.30quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:35 schreef DJKoster het volgende:
En hoe laat hebben jullie gisteren besteld? Weten we tenminste dat de mensen die na die tijd in elk geval geen printer krijgen...
Mensen die zelf niks durven en van de zijlijn pwned gaan roepenquote:
quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:28 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ja, beetje jammer dat Christiaan zo een kutkneus is [afbeelding]
't is geen kwestie van niet durven, ik doe 't gewoon niet omdat ik het nu eenmaal wél onzin vind dat te gaan doenquote:Op woensdag 14 maart 2007 11:36 schreef worldpimber het volgende:
[..]
17.30![]()
[..]
Mensen die zelf niks durven en van de zijlijn pwned gaan roepen![]()
Foto graagquote:Op woensdag 14 maart 2007 11:55 schreef SCoRPioN_XM het volgende:
Ho ees, ik heb 6 printers ontvangen!
Fotoquote:Op woensdag 14 maart 2007 11:55 schreef SCoRPioN_XM het volgende:
Dat doosje van Maggi heb ik 3 weken geleden ook gehad bij een bestelling en is dus normaalquote:Op woensdag 14 maart 2007 11:08 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Bij mij hetzelfde
Er stond gisteren wel dat de medewerkers bij de Wehkamp chat zeiden dat er een paar printers nog wel verzonden warenWel goede en snelle service van Wehkamp, hier ga ik vaker bestellen
![]()
Foto?quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:55 schreef SCoRPioN_XM het volgende:
haha echt niet lam lul, zal ik je eens in je kont neuken vanavond.quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:55 schreef SCoRPioN_XM het volgende:
Te veel informatie...quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:13 schreef Apekoek het volgende:
[..]
haha echt niet lam lul, zal ik je eens in je kont neuken vanavond. [afbeelding]
quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:31 schreef covie het volgende:
Ik heb net een vibrator besteld en daar krijg je een gratis erotische dvd bij. Vibrator wegehaald dvd staat er nog....
bestelnr: 867-63-682
Dus dit truucje is bij alle gratis artikelen uit te halen, vreemd dat ze daar nooit achter zijn gekomen dan.
Je moet gewoon gaan zoeken naar alle gratis producten en dan 1 product van ¤5,- kopen.
HAHAHAHAHAquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:31 schreef covie het volgende:
Ik heb net een vibrator besteld en daar krijg je een gratis erotische dvd bij. Vibrator wegehaald dvd staat er nog....
bestelnr: 867-63-682
Dus dit truucje is bij alle gratis artikelen uit te halen, vreemd dat ze daar nooit achter zijn gekomen dan.
Je moet gewoon gaan zoeken naar alle gratis producten en dan 1 product van ¤5,- kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |