Nee, we F5'en gewoon te weinig op Fok, daarom hebben we geen printerquote:Op woensdag 14 maart 2007 11:17 schreef RemcoDelft het volgende:
worldpimper ==> Dus omdat ik wat langer bezig was met het plaatsen van een serieuze bestelling heb ik nu geen printer? Tsk!
pwndquote:Op woensdag 14 maart 2007 11:17 schreef RemcoDelft het volgende:
Mijn printer is ook veranderd in Maggi Gehakthamrolletjes![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:08 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Bij mij hetzelfde
Maar de sokken heb ik nu net afgehaald en er zat een doos Maggi Gehakthamrolletjes bij [afbeelding]?
quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:09 schreef cohen het volgende:
Helaas! Ik ben net gebeld door de Wehkamp! OF ik de bestelling wel door wil laten gaan nu ik de printer niet krijg.
Dus mijn Puma-sokken hoef ik ook al niet meer!
En hoe laat hebben jullie gisteren besteld? Weten we tenminste dat de mensen die na die tijd in elk geval geen printer krijgen...quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:17 schreef RemcoDelft het volgende:
Mijn printer is ook veranderd in Maggi Gehakthamrolletjes![]()
17.30quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:35 schreef DJKoster het volgende:
En hoe laat hebben jullie gisteren besteld? Weten we tenminste dat de mensen die na die tijd in elk geval geen printer krijgen...
Mensen die zelf niks durven en van de zijlijn pwned gaan roepenquote:
quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:28 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ja, beetje jammer dat Christiaan zo een kutkneus is [afbeelding]
't is geen kwestie van niet durven, ik doe 't gewoon niet omdat ik het nu eenmaal wél onzin vind dat te gaan doenquote:Op woensdag 14 maart 2007 11:36 schreef worldpimber het volgende:
[..]
17.30![]()
[..]
Mensen die zelf niks durven en van de zijlijn pwned gaan roepen![]()
Foto graagquote:Op woensdag 14 maart 2007 11:55 schreef SCoRPioN_XM het volgende:
Ho ees, ik heb 6 printers ontvangen!
Fotoquote:Op woensdag 14 maart 2007 11:55 schreef SCoRPioN_XM het volgende:
Dat doosje van Maggi heb ik 3 weken geleden ook gehad bij een bestelling en is dus normaalquote:Op woensdag 14 maart 2007 11:08 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Bij mij hetzelfde
Maar de sokken heb ik nu net afgehaald en er zat een doos Maggi Gehakthamrolletjes bij [afbeelding]?
Er stond gisteren wel dat de medewerkers bij de Wehkamp chat zeiden dat er een paar printers nog wel verzonden warenWel goede en snelle service van Wehkamp, hier ga ik vaker bestellen
![]()
Foto?quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:55 schreef SCoRPioN_XM het volgende:
haha echt niet lam lul, zal ik je eens in je kont neuken vanavond.quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:55 schreef SCoRPioN_XM het volgende:
Te veel informatie...quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:13 schreef Apekoek het volgende:
[..]
haha echt niet lam lul, zal ik je eens in je kont neuken vanavond. [afbeelding]
quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:31 schreef covie het volgende:
Ik heb net een vibrator besteld en daar krijg je een gratis erotische dvd bij. Vibrator wegehaald dvd staat er nog....
bestelnr: 867-63-682
Dus dit truucje is bij alle gratis artikelen uit te halen, vreemd dat ze daar nooit achter zijn gekomen dan.
Je moet gewoon gaan zoeken naar alle gratis producten en dan 1 product van ¤5,- kopen.
HAHAHAHAHAquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:31 schreef covie het volgende:
Ik heb net een vibrator besteld en daar krijg je een gratis erotische dvd bij. Vibrator wegehaald dvd staat er nog....
bestelnr: 867-63-682
Dus dit truucje is bij alle gratis artikelen uit te halen, vreemd dat ze daar nooit achter zijn gekomen dan.
Je moet gewoon gaan zoeken naar alle gratis producten en dan 1 product van ¤5,- kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |