Ja, beetje jammer dat Christiaan zo een kutkneus isquote:Op woensdag 14 maart 2007 10:17 schreef MissyMirjaM het volgende:
beetje erg jammer dat christiaan hier weer zo nodig een nieuwsbericht van op de fp had moeten plempen
nou, afhalen dus..quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:26 schreef djdano het volgende:
Ik kreeg net een smsje dat mijn bestelling binnen is. Dus ben erg benieuwd!
Bij mij hetzelfdequote:Op woensdag 14 maart 2007 11:03 schreef DJKoster het volgende:
[..]
nou, afhalen dus..
Ik ben ook benieuwd, de gratis printer staat nu keurig bij verzonden o.i.d., wel op 14-3 terwijl de rest op 13-3 staat..
hmm ik heb geen telefoonnummer opgegevenquote:Op woensdag 14 maart 2007 11:09 schreef cohen het volgende:
Helaas! Ik ben net gebeld door de Wehkamp! OF ik de bestelling wel door wil laten gaan nu ik de printer niet krijg.
Dus mijn Puma-sokken hoef ik ook al niet meer!
Lol, wat?! Klinkt wel lekker maar ik zou liever een printer krijgenquote:Op woensdag 14 maart 2007 11:08 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Bij mij hetzelfde
Maar de sokken heb ik nu net afgehaald en er zat een doos Maggi Gehakthamrolletjes bij [afbeelding]?
Ja, ik weet niet of het een soort van compensatie is voor die printer, want die staat nog wel in de bestellijst, of dat het gewoon een reclame actie is. Ook geen toelichting verder in de zendingquote:Op woensdag 14 maart 2007 11:11 schreef DaFan het volgende:
Lol, wat?! Klinkt wel lekker maar ik zou liever een printer krijgen
quote:Op 13-03-2007 @ 20:39 schreef RacerDKB het volgende:
(...)
Op de wehkamp site is een live chat met medewerkers, daar heb ik ff gekeken.
Ik heb het gevraagd, en ze waren rond half 7 pas bezig met het stoppen van printers uitgeven. Die medewerkster zei dat er een kans was dat je hem gewoon kreeg dus!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |