En Bettini niet te vergetenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:21 schreef Damzkieee het volgende:
Oscarito pakt zn etappe wel mee denk ik. Wordt wel dringen met McEwen, Ogrady.
quote:
En Petacchi en Zabel.quote:
ook nog inderdaadquote:
De Tirreno heeft al een paar jaar een iets boeiender deelnemersveld en leukere aankomsten (in de breedte). Anderzijds won Freire een paar jaar geleden de eindstand grotendeels door bonificatieseconden op Petacchi, alle dagen een sprint, dat is wel wat minder.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:05 schreef Gitanki het volgende:
Worden interessantere sprints dan die van Parijs - Nice
alle etappes live volgens mijquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:12 schreef Leatherface het volgende:
Mooi deelnemersveld.
Is er wat van te zien op Eurosport 1?
PN gaat ook boeien als de zwaardere ritten komenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:46 schreef Falco het volgende:
Hopelijk kan dit meer boeien dan Parijs-Nice.
Mwah voorlopig leeft het hele wielrennen nog niet echt bij mij. Heeft ook te maken met het gebruikelijke dopinggedoe en nu ook dat conflict tussen de ASO en UCI. Unibet zie ik iig ook niet op de startlijst van deze koers staan, maar ze mogen wel starten in Milaan - San Remo.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:50 schreef Bartoli het volgende:
[..]
PN gaat ook boeien als de zwaardere ritten komen![]()
Een geweldig team, ik ben vooral benieuwd naar Eltink eigenlijk.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:09 schreef knep het volgende:
Raboploeg in de Tirreno:
Oscar Freire
Michael Boogerd
Thomas Dekker
Jan Boven
Pedro Horrillo
Theo Eltink
Grischa Niermann
Bram de Groot
Mwah, dagoverwinningen waren anders goed verdeeld toen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
De Tirreno heeft al een paar jaar een iets boeiender deelnemersveld en leukere aankomsten (in de breedte). Anderzijds won Freire een paar jaar geleden de eindstand grotendeels door bonificatieseconden op Petacchi, alle dagen een sprint, dat is wel wat minder.
eurosport2... moet toch maar aan de digitale tv denk ik..quote:
Voor de lucky bastards met Eurosport 2. En als P-N is afgelopen komen de resterende etappes op de reguliere Eurosport (met dus ook de tijdrit en de San Giacomoquote:Op woensdag 14 maart 2007 10:13 schreef kawotski het volgende:
[..]
live, wanneer dan? of alleen het weekend.. kan niks vinden over een uitzendschema
dat kan bij mij drukt het de pret iig nietquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:56 schreef Falco het volgende:
[..]
Mwah voorlopig leeft het hele wielrennen nog niet echt bij mij. Heeft ook te maken met het gebruikelijke dopinggedoe en nu ook dat conflict tussen de ASO en UCI. Unibet zie ik iig ook niet op de startlijst van deze koers staan, maar ze mogen wel starten in Milaan - San Remo.
En daar brengen ze de etappe vanaf 15h15 terwijl ze volgens het gemiddelde schema al om 15h35 zouden moeten aankomenquote:Op woensdag 14 maart 2007 10:16 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Voor de lucky bastards met Eurosport 2. En als P-N is afgelopen komen de resterende etappes op de reguliere Eurosport (met dus ook de tijdrit en de San Giacomo)
vroegah was dat heel normaalquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:39 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
En daar brengen ze de etappe vanaf 15h15 terwijl ze volgens het gemiddelde schema al om 15h35 zouden moeten aankomen![]()
Cool, vanaf wanneer begint dat?quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:00 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
http://www.eurosport.com/cycling/mcplayervideo_vid35894.shtml
Dat vraag ik mij ook af, het "schijnt" daar live op te komen, maar ik vrees een beetje dat die video's er maar na de koers op zullen komen ?quote:
Dat vreesde ik ook al. Als ze er nu even bij zeggen, wat ze onder soon verstaan...quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:07 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij ook af, het "schijnt" daar live op te komen, maar ik vrees een beetje dat die video's er maar na de koers op zullen komen ?
15.15 begint datquote:Op woensdag 14 maart 2007 15:07 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij ook af, het "schijnt" daar live op te komen, maar ik vrees een beetje dat die video's er maar na de koers op zullen komen ?
Die doet bij mij helemaal niets.quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:09 schreef Bartoli het volgende:
of try this one: mms://80.67.87.84/D/1729/21686/v0001/reflector:41354
Bij mij wel, maar:quote:
quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:15 schreef du_ke het volgende:
live video coming soon zeggen ze.
Aj.quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:30 schreef Bartoli het volgende:
Volgens hetzelfde forum is er een valpartij geweest op 35 km van de finish met o.a Dekker, Boogerd, V. Efimkin en Roche. Roche heeft waarschijnlijk zijn sleutelbeen gebroken, over de anderen wordt niets gemeld.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:30 schreef Bartoli het volgende:
Volgens hetzelfde forum is er een valpartij geweest op 35 km van de finish met o.a Dekker, Boogerd, V. Efimkin en Roche. Roche heeft waarschijnlijk zijn sleutelbeen gebroken, over de anderen wordt niets gemeld.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:36 schreef Bartoli het volgende:
Heb dekker net alweer in peloton zien zitten niks aan de hand lijkt me
Wel geluid, geen commentaar als is dat bij die lui van eurosport niet erg.quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:31 schreef du_ke het volgende:
En er is beeld. Nog geen geluid overigens.
Kan ie eens uitrustenquote:Op woensdag 14 maart 2007 15:43 schreef Bartoli het volgende:
Ballan lijkt ook zijn sleutelbeen gebroken te hebben, daag voorjaar
Dat is altijd zo in Italië. Dan is er tenminste iets te zien, redeneren ze daar ...quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:07 schreef Ereinion het volgende:
Welke flapdrol heeft die aankomst bedacht![]()
5 bochten in de laatste kilometer of zo, een wonder dat er vandaag maar drie mensen naar het ziekenhuis moesten.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:43 schreef Bartoli het volgende:
Ballan lijkt ook zijn sleutelbeen gebroken te hebben, daag voorjaar
Ik heb daarnet daarop toch mooi gekeken naar de uitzending hoorquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:22 schreef Sautor het volgende:
Eurosport (2), stond dat ze T-A uit zouden zenden, maar parachutespringen is belangrijker zeker
duurde maar tot 16.00, en veel reclame tussendoor over andere programmas.quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:22 schreef Sautor het volgende:
Eurosport (2), stond dat ze T-A uit zouden zenden, maar parachutespringen is belangrijker zeker
Op 2km van de meet begon die hansworst die commentaar gaf nog over rugbyquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:28 schreef maril het volgende:
[..]
duurde maar tot 16.00, en veel reclame tussendoor over andere programmas.
Dan ben ik te ongeduldig geweest, want het zou om 14.45 beginnen, en om half 4 was het er nog nietquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:25 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik heb daarnet daarop toch mooi gekeken naar de uitzending hoor![]()
![]()
In Italie was de middagrust pas om 15h30 voorbij waardoor de RAI maar dan begon met hun uitzending en Eurosport kon overnemen blijkbaarquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:32 schreef Sautor het volgende:
[..]
Dan ben ik te ongeduldig geweest, want het zou om 14.45 beginnen, en om half 4 was het er nog niet
quote:Rabobank website meldt dat vijf Raborenners erbij betrokken waren. Naast Dekker en Boogerd ook Eltink, Niermann en De Groot. Niermann is het slechtste er aan toe. De anderen hebben schaafwonden en rugklachten. De valpartij zou zijn ontstaan omdat een motorrijder Niermann heeft aangereden.
Nou, als je sommige motoren soms ziet rijden dan vraag je je echt af waarom die dingen er zijn...quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:14 schreef Bartoli het volgende:
discussie motoren in koers kan weer aangewakkerd worden
[..]
Het zou ook kunnen dat hij de etappe gewoon heeft uitgereden met een gebroken sleutelbeen natuurlijkquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:24 schreef Bartoli het volgende:
btw niks aan de hand met ballan dus:
68. BALLAN Alessandro LAM 00:00:00
dat kan ook natuurlijk maar lampre zelf heeft nog niks bevestigd volgens mijquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:04 schreef Marcosss het volgende:
[..]
Het zou ook kunnen dat hij de etappe gewoon heeft uitgereden met een gebroken sleutelbeen natuurlijk
Waarom dat?quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:53 schreef -skippybal- het volgende:
Met Cancellara hoeft 'ie in ieder geval geen rekening mee te houden
171. CANCELLARA Fabian CSC 00:14:57quote:
quote:Dinsdagavond begonnen de problemen al voor Rabobank. Toen de renners, ploegleiders en de rest van de begeleiding lekker op hun gemak zaten te eten in het restaurant slopen er dieven naar de volgauto van Rabobank en stalen al de videoapparatuur uit de auto van Erik Breukink. Het hele dashboard werd uit de auto gerukt en alle apparaten waren verdwenen. Noodgedwongen moest Breukink dus de koers volgen vanuit zijn volgwagen.
De volgende ochtend bleek Pedro Horillo nog niet hersteld van zijn ziekteverschijnselen van de avond ervoor en besloot hij niet te starten. Horillo keerde al huiswaarts. In de koers werd het nog erger. Maarliefst zes renners waren betrokken bij een valpartij veroorzaakt door een motor. "Het gebeurde op veertig kilometer van de finish. Een treintje van ons was Thomas naar voren aan het brengen toen een motorrijder Grischa Niermann aanreed. Er was geen houden meer aan, ze gingen allemaal over hem heen”, aldus Breukink. Thomas Dekker, Michael Boogerd, Theo Eltink, Jan Boven en Bram de Groot tuimelden over hun ploegmaat.
Niermann heeft nu last van zijn enkel en werd het zwaarste getroffen. De rest kent alleen wat rugklachten en schaafwonden. Oscar Freire bleef als enige gespaard en won de pelotonsprint achter Robbie McEwen die de rest te slim af was. Toch kende ook Freire pech door op veertien kilometer van de meet lek te rijden. Gelukkig voor Rabobank kon de Spanjaard nog wel terugkeren naar het peloton en naar de tweede plek sprinten.
Cancellara ziek dusquote:We got through the stage fine except for Cancellara, who wasn't feeling too good yesterday either. He's not doing great and has got flu-like symptoms. We'll have to wait and see if he's better in the morning and then decide whether he's going to continue,” said sports director Scott Sunderland after the 175-kilometer stage. bron: CSC
Gisteren was het de Tirreno zelf die later was, niet Eurosport. Vandaag echterquote:Op donderdag 15 maart 2007 14:14 schreef Sautor het volgende:
Ja, dat zei ik gisteren ook alParachutespringen is belangrijker dan de Tirreno
Ook niet op internet? Is juist zo'n leuk typisch Italiaans aankomstje..quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:06 schreef Bartoli het volgende:
eurosport zend niks uit vandaag, ja om kwart over 5 op euro 2 in samenvatting
Kan dat dan niet via live stream?quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:24 schreef Bartoli het volgende:
Contrini, Arekeev, Krauss en Baliani voorop (van c4fans - iemand die Rai kan volgen)
quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:24 schreef Sjiznit het volgende:
Is een kwaal daar denk ik in dat peloton, beetje je handen te vroeg in de lucht gooien
Kopieergedragquote:Op donderdag 15 maart 2007 16:24 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Bernard Eisel (T-Mobile) dacht net als Quick-Step-renner Tom Boonen woensdag in Parijs-Nice dat hij de etappe in de sprint won. Eisel stak zijn handen in de lucht en merkte na de streep dat er al vier renners voor hem waren gefinisht.
![]()
Ach, Cipo overkwam het ook wel eens.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:24 schreef Sjiznit het volgende:
Is een kwaal daar denkik in dat pelotn
Serrano kan volgens mij ook morgen niet verderquote:Op donderdag 15 maart 2007 16:18 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En Ricardo Serrano ? Want daar zag ik nog wel een outsider in voor die Tirreno (zeker voor winst in de bergrit)
Ja, maar die waren aan het juichen en dan kwam er nog iemand van achter hen erover. Maar juichen terwijl er nog iemand voorop was is toch zoooo 1957quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:27 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ach, Cipo overkwam het ook wel eens.
De mooiste was nog wel van Luc Roosen, die daardoor de Amstel verloor. En Zabel uiteraard in Milaan - San Remo.
Sean Kelly had dat volgens mij ook es.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:30 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ja, maar die waren aan het juichen en dan kwam er nog iemand van achter hen erover. Maar juichen terwijl er nog iemand voorop was is toch zoooo 1957![]()
Een van de mooiste grappen op dat vlak is toch ook nog wel eens die van Roger De Vlaeminck. Die ontsnapte in een koers waarna Merckx zijn ploeg vol op kop liet rijden om hem terug te pakken. Wat kilometers en kilometers leek te duren, en ze kregen hem maar niet in zicht. Tot even later Roger De Vlaeminck - die zich had verborgen achter een brug , het peloton had laten voorbij rijden en zich daarbij terug aansloot - naast Eddy kwam rijden met de vraag waarom zijn ploegmaten in godsnaam zich zo kapot aan het rijden waren.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:32 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Sean Kelly had dat volgens mij ook es.
Toen werd ie ter plekke in het gezicht uitgelachen door Jan Raas.
Anyway, ik bedoelde eigenlijk meer juichen en dan niet winnen in het algemeen. Daar waren Roosen en Zabel ook wel mooie voorbeelden van.
Ja, die was wel lullig.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:35 schreef Ereinion het volgende:
Ardila van een paar jaar geleden was ook mooi natuurlijk, die op 200 meter van de streep ging juichen. Sanchez won die etappe toen.
Ja je zou toch verwachten dat ze dit kunnen vookomen met al die oortjes enzo.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:30 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ja, maar die waren aan het juichen en dan kwam er nog iemand van achter hen erover. Maar juichen terwijl er nog iemand voorop was is toch zoooo 1957![]()
Het wel of niet gebruiken van bloeddoping maakt blijkbaar toch een groot verschilquote:Op donderdag 15 maart 2007 17:39 schreef -skippybal- het volgende:
164 HAMILTON Tyler USA TINKOFF CREDIT SYSTEMS 5:13'26 21'45![]()
quote:After Vladimir Efimkin’s crash and abandon during the first stage, today it was Iván Gutiérrez’ turn to be the victim of a crash at 100 metres from the finish line. He was transported to the hospital. He suffers from a strong bruise in the breath.
Waar is Freire gebleven dan?quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:37 schreef Bartoli het volgende:
uitslag: http://62.101.83.30/ficr/(...)ttcimas02l09ord.html
Raar, als ik crtl + f doe vind ie hem niet. Maar Boogerd vond ie bijvoorbeeld wel,quote:
Kloeden was zelfs ei zo na Tourwinnaar vorig jaar héquote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:28 schreef Sjiznit het volgende:
Klodendoetie nog mee joh. Maar Vino is altijd favoriet
Dat armpje achter Ricco is volgens mij van Freire. Of ik moet me dat regenboogbandje erbij hallucineren.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:27 schreef Jodelaar het volgende:
[afbeelding]
je ziet td daar mee sprinten. Met nog 3 rabobank renners in een groep van 20
Ben al lang blij dat hij zijn sleutelbeen niet gebroken heeft! Wel schijnt hij veel last van zijn rug te hebben.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:47 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
150. BALLAN Alessandro LAM 00:09:52
Die haalt dus ook de primavera niet top ..
Hij gaat weer lekker he?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
Basso scherp.
Basso is samen met Bettini op 30 km van de finish gevallen vandaarquote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
Basso scherp.
volgens mij won Cancellara vorig jaar wel de tijdrit in Tirrenoquote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:56 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Pas maar op van Cancellara, die kwam vorig jaar niet verder vooruit in de Tirreno leek het. Alleen was die toen eigenlijk fors aan het trainen ...
Heeft Gerben Karstens toch ook wel eens gedaan? Mooie streken in ieder gevalquote:Op donderdag 15 maart 2007 16:37 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Een van de mooiste grappen op dat vlak is toch ook nog wel eens die van Roger De Vlaeminck. Die ontsnapte in een koers waarna Merckx zijn ploeg vol op kop liet rijden om hem terug te pakken. Wat kilometers en kilometers leek te duren, en ze kregen hem maar niet in zicht. Tot even later Roger De Vlaeminck - die zich had verborgen achter een brug , het peloton had laten voorbij rijden en zich daarbij terug aansloot - naast Eddy kwam rijden met de vraag waarom zijn ploegmaten in godsnaam zich zo kapot aan het rijden waren.![]()
Inderdaad, er zijn er weinig die op zijn leeftijd al zoveel met doping in opspraak zijn gekomen en toch nog fietsen dan Ricco ...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:30 schreef BVO het volgende:
Leuk voor Ricco. Groot talent is dat.
Tweede Valv. piti ?quote:
Italiëquote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:30 schreef Marcosss het volgende:
Het is ook niet geloven, ze zijn nu 3 kwartier binnen ofzo, en nog steeds hebben we niet meer dan de eerste 3. Echt dramatisch de informatie die er gegeven wordt.
Ach, dat doen ze allemaal. Maar onze Ricco heeft inderdaad een goede artsquote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:52 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Inderdaad, er zijn er weinig die op zijn leeftijd al zoveel met doping in opspraak zijn gekomen en toch nog fietsen dan Ricco ...![]()
De uitslag komt wel 'domani' , het is veel te mooi weer daar nu. Eerst op een terrasje een cappucino gaan drinken ...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:30 schreef Marcosss het volgende:
Het is ook niet geloven, ze zijn nu 3 kwartier binnen ofzo, en nog steeds hebben we niet meer dan de eerste 3. Echt dramatisch de informatie die er gegeven wordt.
9. Voigtquote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:07 schreef Marcosss het volgende:
Dit zou de top-8 zijn:
1. Ricco
2. Schumacher op 4 seconden
3. Vinokourov
4. Brajkovic
5. Dekker
6. Klöden
7. Boogerd
8. Garzelli
pff je lijkt Wuyts wel met zijn Sinkewitz en Spanje bashing vanmiddagquote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:52 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Inderdaad, er zijn er weinig die op zijn leeftijd al zoveel met doping in opspraak zijn gekomen en toch nog fietsen dan Ricco ...![]()
Aan geërgerd vandaag zeg. Zeker VDB, Museeuw, Planckeart en nog veel meer vergetenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:23 schreef Bartoli het volgende:
[..]
pff je lijkt Wuyts wel met zijn Sinkewitz en Spanje bashing vanmiddag, het ging maar om 2x een 50 plusje bij Ricco. De rest is niet bewezen
Ik denk hetquote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:33 schreef Ereinion het volgende:
Wat wou Wuyts dan suggereren, dat Sinkewitz in zijn Quick Step periode wel ongestoord doping kon gebruiken?![]()
Hij gaat de Henninger Turm winnenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:35 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Ik denk het. Wacht bij Stinky maar af tot het Baskenland en de Waalse klassiekers/Amstel Gold Race. Hij gaat weer top 10 rijden
2e toch, 3 seconden achter Schumacher?quote:Op zondag 18 maart 2007 15:58 schreef Bartoli het volgende:
Klöden is overigens nieuwe leider aldus tuttobici
ah ja foutje van tutto danquote:Op zondag 18 maart 2007 16:09 schreef Venga het volgende:
Kloden stond al 2 sec achter op Schumi door boni's, verliest vandaag met 1 sec dus zou er nu 3 achter moeten staan
Iets zegt me dat het dan vooral van Vino zal moeten komen.quote:Op zondag 18 maart 2007 20:01 schreef Leatherface het volgende:
Lijkt mij dat Klöden en Vinokourov samen de handen ineen proberen te slaan om Schumacher te kraken.
Vergeet Boogerd niet!quote:Op zondag 18 maart 2007 20:52 schreef zjroentje het volgende:
Dekker doet het dus weer erg goed daar.
Valt mee, korte tijdritjes met klim(metje) liggen Boogerd wel redelijk. Vorig jaar zelfs 11e in de tijdrit in de Tirrenoquote:Op maandag 19 maart 2007 01:04 schreef thettes het volgende:
Boogerd doet het gezien zijn tijdrijderscapaciteiten relatief nog wel beter!
quote:Op maandag 19 maart 2007 12:29 schreef -skippybal- het volgende:
Vanmiddag om 15.15 live op eurosport![]()
vorig jaar was de San Giacomo geschrapt wegens sneeuw. Toen locale rondjes met klim in en rond Saltara geloof ik.quote:Op maandag 19 maart 2007 01:09 schreef wimderon het volgende:
Zag trouwens dat vorig jaar exact dezelfde etappe op het programma stond als voor morgen, toen gewonnen door Bertagnolli voor Petacchi en Ricco. Toen wist ik weer dat bijna al het klimwerk eruit gehaald was destijds![]()
Haha ja weet ik het type ook maar hoe ik denk dat die knakker op TV het uitspreektquote:Op maandag 19 maart 2007 15:11 schreef -skippybal- het volgende:
Bono?
Eurosport hequote:Op maandag 19 maart 2007 15:28 schreef -skippybal- het volgende:
Goeie commentator weer....
Inderdaad, het lijkt net een telegramquote:Op maandag 19 maart 2007 15:28 schreef -skippybal- het volgende:
Goeie commentator weer....
Heb alleen vino als winnaar..quote:Op maandag 19 maart 2007 15:42 schreef Gitanki het volgende:
1 Klöden
2.Kirchen
3. Vinokourov
4. Schumacher
5. Brajkovic
ben benieuwd of er iemand hoog scoort bij de prono's![]()
Teleurstellend inderdaad....quote:Op maandag 19 maart 2007 15:43 schreef Jodelaar het volgende:
Wat een commentaar en beelden Boonen en TD niet zo goed. Alleen boogerd gezien
Ik vraag mij echt af hoe je eigenlijk op Eurosport terecht kunt komen als commentator. Een algemene desinteresse en totaal geen kennis van de sport die je voor je krijgt zijn een minimum vereiste blijkbaar ?quote:Op maandag 19 maart 2007 15:43 schreef Jodelaar het volgende:
Wat een commentaar en beelden Boonen en TD niet zo goed. Alleen boogerd gezien
Ik denk dat ze vooral moeite hadden om de motorbeelden erin te krijgen ofzo. Daar zat toch voordurend storing op.quote:Op maandag 19 maart 2007 15:47 schreef Sjiznit het volgende:
Is best jammer van de slotklim, de regie daar had het een stuk spannender kunnen brengen. Al die helikopter shots zijn niet echt interessant.
Ja, maar daar hebben ze al jaren last van en zou je nu toch wel verwachten dat z dat op kunnen lossen.quote:Op maandag 19 maart 2007 15:50 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik denk dat ze vooral moeite hadden om de motorbeelden erin te krijgen ofzo. Daar zat toch voordurend storing op.
Dat soort problemen gaan ze in Italie "domani" wel eens bekijken ...quote:Op maandag 19 maart 2007 15:50 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Ja, maar daar hebben ze al jaren last van en zou je nu toch wel verwachten dat z dat op kunnen lossen.
haha ik typte boonenquote:
Dit was toch gewoon Danny Nelissen? Weliswaar verkouden en niet bepaald geholpen door de Italiaanse regie, maar in vergelijking met Herbert Dijkstra ben ik al snel tevreden, maar goed is het inderdaad niet...quote:Op maandag 19 maart 2007 15:46 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik vraag mij echt af hoe je eigenlijk op Eurosport terecht kunt komen als commentator. Een algemene desinteresse en totaal geen kennis van de sport die je voor je krijgt zijn een minimum vereiste blijkbaar ?
Nee, dit was "Harry Willemse zegt u goedemiddag en tot morgen" ofzoquote:Op maandag 19 maart 2007 16:07 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dit was toch gewoon Danny Nelissen? Weliswaar verkouden en niet bepaald geholpen door de Italiaanse regie, maar in vergelijking met Herbert Dijkstra ben ik al snel tevreden, maar goed is het inderdaad niet...
Op de beelden was hij nergens te zienquote:Op maandag 19 maart 2007 16:16 schreef maril het volgende:
Hoe is het met Dekker gegaan, hoeveelste?
Vinokourov en Ricco rijden weg met een man van Cofidisquote:Op maandag 19 maart 2007 16:11 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Nee, dit was "Harry Willemse zegt u goedemiddag en tot morgen" ofzo
Maar dit was toch dramatisch ? Die gast herkende zelfs nog niet eens de truitjes van de teams, laat staan renners die ik zo herkende ...
Na uitzendingen als deze krijg ik zelfs respect voor Renaat "Cunego rijdt het gat van Simoni dicht" Schottequote:Op maandag 19 maart 2007 16:42 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Vinokourov en Ricco rijden weg met een man van Cofidis![]()
Kom op zeg, zelfs ik kan nog beter commentaar leveren. De beelden en de regie waren weliswaar slecht, maar dan nog zou je er wat van kunnen maken. Vertel eens iets over het dopingverleden van Ricco bijvoorbeeld
Ah klopt ja, ik had eigenlijk moeten weten dat dit Nelissen niet was, want die is inderdaad stukken beter dan dit. Maar zelfs dit is beter dan Herbert voor mijquote:Op maandag 19 maart 2007 16:11 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Nee, dit was "Harry Willemse zegt u goedemiddag en tot morgen" ofzo
Maar dit was toch dramatisch ? Die gast herkende zelfs nog niet eens de truitjes van de teams, laat staan renners die ik zo herkende ...
Herbert dijkstra topicsquote:Op maandag 19 maart 2007 17:22 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ah klopt ja, ik had eigenlijk moeten weten dat dit Nelissen niet was, want die is inderdaad stukken beter dan dit. Maar zelfs dit is beter dan Herbert voor mij![]()
En de helft van het peleton kan opeens geweldig dalenquote:
Ja die man loopt over van alle enthousiasme en wielerkennis. Misschien ik Eurosport ff bellen voor een baantje als commentator ik weet nl ook niks van Cricket misschien dat ik dat dan becommentarieren.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:20 schreef -skippybal- het volgende:
Ah, onze favo commentator is er weer.
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:38 schreef Jodelaar het volgende:
Jantje Buutenblad
Petacchi kan alleen nog maar sprints winnen als de parcoursen selectief geweest zijn, zie algarve. zijn echte topsnelheid zoals die voorheen had is er gewoon (nog) nietquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:45 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Bij Alejet gaat het ook allesbehalve over een leien dakje ...
Jan Boven had startnummer 3 in de Tirreno, daar kwam het waarschijnlijk doorquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:55 schreef icebliss het volgende:
[..]
![]()
Die Italianen hebben niet eens de moeite genomen om eens naar de herhaling te kijkenHoe komen ze erbij. Volgens mij werd een Aqua e Sapone 3e.
ben jij trouwens icebliss van DBLL?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:55 schreef icebliss het volgende:
[..]
![]()
Die Italianen hebben niet eens de moeite genomen om eens naar de herhaling te kijkenHoe komen ze erbij. Volgens mij werd een Aqua e Sapone 3e.
Ja, hoewel ik daar niet meer kom.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:43 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
ben jij trouwens icebliss van DBLL?
Pro Cycling Managerquote:Op woensdag 21 maart 2007 09:14 schreef -skippybal- het volgende:
DBLL is toch van dat spel met die duizenden bugs?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |