En Bettini niet te vergetenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:21 schreef Damzkieee het volgende:
Oscarito pakt zn etappe wel mee denk ik. Wordt wel dringen met McEwen, Ogrady.
quote:
En Petacchi en Zabel.quote:
ook nog inderdaadquote:
De Tirreno heeft al een paar jaar een iets boeiender deelnemersveld en leukere aankomsten (in de breedte). Anderzijds won Freire een paar jaar geleden de eindstand grotendeels door bonificatieseconden op Petacchi, alle dagen een sprint, dat is wel wat minder.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:05 schreef Gitanki het volgende:
Worden interessantere sprints dan die van Parijs - Nice
alle etappes live volgens mijquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:12 schreef Leatherface het volgende:
Mooi deelnemersveld.
Is er wat van te zien op Eurosport 1?
PN gaat ook boeien als de zwaardere ritten komenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:46 schreef Falco het volgende:
Hopelijk kan dit meer boeien dan Parijs-Nice.
Mwah voorlopig leeft het hele wielrennen nog niet echt bij mij. Heeft ook te maken met het gebruikelijke dopinggedoe en nu ook dat conflict tussen de ASO en UCI. Unibet zie ik iig ook niet op de startlijst van deze koers staan, maar ze mogen wel starten in Milaan - San Remo.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:50 schreef Bartoli het volgende:
[..]
PN gaat ook boeien als de zwaardere ritten komen![]()
Een geweldig team, ik ben vooral benieuwd naar Eltink eigenlijk.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:09 schreef knep het volgende:
Raboploeg in de Tirreno:
Oscar Freire
Michael Boogerd
Thomas Dekker
Jan Boven
Pedro Horrillo
Theo Eltink
Grischa Niermann
Bram de Groot
Mwah, dagoverwinningen waren anders goed verdeeld toen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
De Tirreno heeft al een paar jaar een iets boeiender deelnemersveld en leukere aankomsten (in de breedte). Anderzijds won Freire een paar jaar geleden de eindstand grotendeels door bonificatieseconden op Petacchi, alle dagen een sprint, dat is wel wat minder.
eurosport2... moet toch maar aan de digitale tv denk ik..quote:
Voor de lucky bastards met Eurosport 2. En als P-N is afgelopen komen de resterende etappes op de reguliere Eurosport (met dus ook de tijdrit en de San Giacomoquote:Op woensdag 14 maart 2007 10:13 schreef kawotski het volgende:
[..]
live, wanneer dan? of alleen het weekend.. kan niks vinden over een uitzendschema
dat kan bij mij drukt het de pret iig nietquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:56 schreef Falco het volgende:
[..]
Mwah voorlopig leeft het hele wielrennen nog niet echt bij mij. Heeft ook te maken met het gebruikelijke dopinggedoe en nu ook dat conflict tussen de ASO en UCI. Unibet zie ik iig ook niet op de startlijst van deze koers staan, maar ze mogen wel starten in Milaan - San Remo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |