quote:Plaats hier de mooiste quotes van de meester zelf
Hersenschudding voor Herbert DijkstraHerbert Dijkstra heeft bij een ongeluk tijdens de Ronde van Frankrijk een hersenschudding opgelopen. De verslaggever van de NOS raakte woensdagavond met zijn auto van de weg. Hij heeft de nacht ter observatie in een ziekenhuis doorgebracht. Donderdag is hij teruggekeerd naar Nederland. Oud-renner Erik Breukink, die samen met Mart Smeets het commentaar bij de televisiebeelden verzorgt, verving Dijkstra donderdag bij het maken van de interviews. De NOS stuurt een vervanger voor Dijkstra naar Frankrijk. In de eerste etappes had Dijkstra op de commentaarpositie de plaats van Smeets ingenomen.
Goh wat een karaktermens
Hij rijdt op zijn karakter
Die man is een en al karakter
en wat ie iets pietsje minder vaak zegt is:
Hij moet ze ritme weer terug vinden
O als ie ze ritme nou maar terug vindt
Pffff gelukkig is ie weer in zijn ritme dan kan ie weer voluit
quote:Maar daar gaat dit topic niet over.
Op maandag 21 juli 2003 17:43 schreef EnderOnline het volgende:
rot toch op mart is way cooler het zuigt echt dat die er nu niet zo vaak is!
mart smeets
de NOS zou er goed aan doen enkele belgen van de VRT los te weken
quote:
Op maandag 21 juli 2003 17:55 schreef planethugo het volgende:
Dijkstra vind ik echt een irritante sul.
Mart Smeets
quote:ik herrinner me nog in een van de eerste etappes: dijkstra die ook bleef volhouden dat finot ging winnen met 3min voorsprong met 40km te gaan
Op maandag 21 juli 2003 18:02 schreef sniper20 het volgende:
Vooral op de Tourmalet was Dijkstra in vorm. Hij bleef maar zeuren dat Vinokoerov weer terug zou komen, terwijl het er toen helemaal niet naar uitzag.
"jaaaaa, daar gaat Vino, en Ullrich komt er achteraan, jaja dat zijn maatjes he"
"Ja Ullrich en Vino hebben iets uitgebroed, het zijn tenslotte beste vrienden"
quote:herbert hoort altijd 'iets' in de tour en dan is ie er niet meer vanaf te brengen idd; eigenlijk ook wel humor maar ik heb toch liever echt commentaar
Op maandag 21 juli 2003 18:52 schreef mitt het volgende:
"Jaja, Ullrich en Vino zijn beste vrienden""jaaaaa, daar gaat Vino, en Ullrich komt er achteraan, jaja dat zijn maatjes he"
"Ja Ullrich en Vino hebben iets uitgebroed, het zijn tenslotte beste vrienden"
quote:
Op maandag 21 juli 2003 19:47 schreef DJ.KRIZZ het volgende:[..]
herbert hoort altijd 'iets' in de tour en dan is ie er niet meer vanaf te brengen idd; eigenlijk ook wel humor maar ik heb toch liever echt commentaar
Net zoals ie 8x moest zeggen vandaag dat hij zeker wist dat er wat aan de hand was met de Lotto-Domo ploeg, omdat ze allemaal moesten lossen.
Het zijn gewoon kutklimmers
Nu ik erop ga letten in de herhaling, erger ik me er ook aan.
quote:wat is er mis met erik breukink?
Op maandag 21 juli 2003 17:47 schreef DJ.KRIZZ het volgende:
herbert dijkstra
erik breukinkmart smeets
de NOS zou er goed aan doen enkele belgen van de VRT los te weken
maar goed
quote:mee eens, maar ja dijkstra is ex-wielrenner dus iets meer verstand acht ik hem wel toe maar zoals die nu bezig is lijkt het of die geen verstand heeft ervan ( en dat voor een ex-wielrenner van de peddelaars)
Op maandag 21 juli 2003 20:08 schreef du_ke het volgende:
Och hij wordt al iets minder slecht, die jongen moet gewoon nog een beetje wennen, iedereen moet het vak een keer leren. Maar van mij had Mart het vandaag wel mogen doen.
quote:Dijksta wielrenner geweest
Op maandag 21 juli 2003 20:10 schreef Bartoli het volgende:[..]
mee eens, maar ja dijkstra is ex-wielrenner dus iets meer verstand acht ik hem wel toe maar zoals die nu bezig is lijkt het of die geen verstand heeft ervan ( en dat voor een ex-wielrenner van de peddelaars)
Ik wist dat hij aan schaatsen heeft gedaan (zelfs nog aan de OWS van Calgary deelgenomen) maar dat hij ook wielrenner is geweest wist ik niet.
quote:Ja hij was wielrenner bij wielervereniging de peddelaars dacht dat daar ook Erik Dekker en zo ooit begonnen is
Op maandag 21 juli 2003 20:42 schreef Leatherface het volgende:[..]
Dijksta wielrenner geweest
![]()
Ik wist dat hij aan schaatsen heeft gedaan (zelfs nog aan de OWS van Calgary deelgenomen) maar dat hij ook wielrenner is geweest wist ik niet.
quote:Papegaai-gedrag heet dat toch!!
Op maandag 21 juli 2003 20:00 schreef Sidekick het volgende:
Damn this topic.Nu ik erop ga letten in de herhaling, erger ik me er ook aan.
Mensen gaan zich er pas aan ergeren als ze overal lezen hoe slecht die is. Ik vind het wel meevallen.
Je moet maar eens goed naar de belg luisteren, die worden al euforisch als ze een belg een bidon zien aanpakken.
quote:Dat is gewoon een clubbie hier uit Hoogeveen. Niks bijzonders hoor !
Op maandag 21 juli 2003 21:06 schreef Bartoli het volgende:[..]
Ja hij was wielrenner bij wielervereniging de peddelaars dacht dat daar ook Erik Dekker en zo ooit begonnen is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |