dat dacht ikquote:
Hm grappig, die ic was dus niet ontspoord, en die dubbeldekker was gekapseisd. Interessante vergelijking.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:12 schreef Willy84 het volgende:
Nadat ik bij Muiderpoort was geweest de avond van de crash, waarbij ik enkel donkere plaatjes heb kunnen schieten, kwam ik nog net optijd om de gewone stam Duits huurmaterieel afgevoerd te zien worden naar de Watergraafsmeer. Dit gebeurde geduwd door een Diesellocomotief 6509
Wellusz manquote:
Die ICM heeft wel heldenstatus verdiend hoorquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:15 schreef Duvel het volgende:
[..]
Hm grappig, die ic was dus niet ontspoord, en die dubbeldekker was gekapseisd. Interessante vergelijking.
Misschien kun je er een keer een foto van posten.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wellusz manwuh haalde selfz een kikkert in onderswegs
neej ik hat muh kameraa nie bijquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:17 schreef Duvel het volgende:
[..]
Misschien kun je er een keer een foto van posten.
Het is mij wat.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:15 schreef thats-me het volgende:
Rijdt vandaag dus behoorlijk wat ICM in de 7000
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
Da's heul nie Rotterdams, waus!quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
neej ik hat muh kameraa nie bij
vollugunduh keer
musgien
Stay away from the beers, Flash.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die ICM heeft wel heldenstatus verdiend hoor
DDAR?ik DACHT het NIET he
![]()
*boks
di's nou een typisch geval van een class58quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:14 schreef Ou-Tannu het volgende:
die ACTS (class66?) loc is vrij schoon
ah ook goed B)quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
di's nou een typisch geval van een class58
Dit moet dus de trein vanuit Dz zijn geweest. En ook daar is ie niet toegelaten volgens mij, maar als niemand er iets van zegt, dan kraait er geen haan naar, alhoewel, misschien kunnen ze iets met de ATB gegevens?quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:13 schreef Wadloper het volgende:
Vreemd, dacht dat DM'90 niet op Gn-Rd is toegelaten
Het moet wel, omdat het setje door de dieselloc geduwd werd. Die mcn kan natuurlijk niet alles zien. Daarom moet er iemand voorop de trein op de uitkijk staan.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:13 schreef Willy84 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het hele spulletje werd dus naar de Watergraafsmeer geduwd. Voorop de loc stond gewoon iemand tijdens het rijden. Geen idee of zoiets mag? De schade zit trouwens aan de andere zijde.
Toen ik er vanmiddag langsreed waren ze met een zooitje mensen aan het werk aan de wissels etc. Ze schijnen volgens de berichten dag en nacht door te werken. Ga het alleen niet checken![]()
Meeste spoorwerkzaameheden zijn 24/7, toen tussen Ah-Zp bezig waren ging dat ook gewoon door 's nachts. Dit soort projecten kan je niet zeggen, van ach vijf uur laten we naar huis gaanquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:13 schreef Willy84 het volgende:
Toen ik er vanmiddag langsreed waren ze met een zooitje mensen aan het werk aan de wissels etc. Ze schijnen volgens de berichten dag en nacht door te werken. Ga het alleen niet checken![]()
Het kan ook een radioloc geweest zijn?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het moet wel, omdat het setje door de dieselloc geduwd werd. Die mcn kan natuurlijk niet alles zien. Daarom moet er iemand voorop de trein op de uitkijk staan.
Ik heb de foto's nog even beter bekeken, en je ziet inderdaad ook een radio-teken voorop de loc.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 08:44 schreef Peterselieman het volgende:
Je hebt gelijk. Ik zie dat die man voorop een band om zn hesje heeft. Dan is het waarschijnlijk dus dat ie kastje heeft om zo de loc te besturen.
Das nog eens leuk met treintjes spelenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 07:48 schreef Duvel het volgende:
[..]
Het kan ook een radioloc geweest zijn?
Buffels wel.. die zijn daar in onderhoud dacht ikquote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:00 schreef Intrepidity het volgende:
Waarom staat er eigenlijk een Syntus trein op een rangeerspoor in Zwolle? die dingen hebben daar toch niks te zoeken?
We zullen jou is door de wasstraat halenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:40 schreef Ou-Tannu het volgende:
Ha! die DD-AR troep is door de wasstraat geweest?
Nope, t'is een lint.. weet niet of je wel eens in Zwolle komt, maar als je via ingang zuid het station binnengaat dan staat ie op het dichtsbijzijnde spoor..quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:02 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Buffels wel.. die zijn daar in onderhoud dacht ik
donderdagmiddag zag ik ook zo iets vreemds tussen a'dam centraal en sloterdijk. een medewerker zat gewoon op het plankje bij de deuren van een dubbeldekker mee te rijden op een trein. ookal ging de trein niet hard, dat was zeker goed fout....quote:Het hele spulletje werd dus naar de Watergraafsmeer geduwd. Voorop de loc stond gewoon iemand tijdens het rijden. Geen idee of zoiets mag?
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:18 schreef sander89 het volgende:
Is er eigenlijk ook een overzicht van hoeveel treinen de NS heeft enz? Valt me wel op dat ik bijna geen koplopers zie op Utrecht CS of worden er zoveel tegelijk vernieuwd?
Zie vaak genoeg in de 3700 dat ze gewoon de deurtjes van de cabine open latenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:00 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
donderdagmiddag zag ik ook zo iets vreemds tussen a'dam centraal en sloterdijk. een medewerker zat gewoon op het plankje bij de deuren van een dubbeldekker mee te rijden op een
trein. ookal ging de trein niet hard, dat was zeker goed fout....
Zie vaak genoeg koplopers op Ut, zowiezo naar enschede en Groningen/Leeuwarden en de andere kant opquote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:18 schreef sander89 het volgende:
Is er eigenlijk ook een overzicht van hoeveel treinen de NS heeft enz? Valt me wel op dat ik bijna geen koplopers zie op Utrecht CS of worden er zoveel tegelijk vernieuwd?
http://nl.wikipedia.org/w(...)ds_spoorwegmaterieelquote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:18 schreef sander89 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |