Dan zit ik volgens mij nog liever in een normaal stoeltje dan op zo'n lounchbank,,, een ongeluk en je vliegt helemal door de hele trein dan heen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:22 schreef Wadloper het volgende:
Zitten in de Protos dingen van die lounchbanken ofzo?![]()
Tenminste, als ik zo kijk op die plattegrond
heb je overdag dan verlichting nodig?quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:25 schreef sebabje het volgende:
Vandaag weer dezelfde vlavlip als gister, waar de verlichting het niet van deed![]()
NEDTrain reviseer die trein eens... Deze staat al een tijdje op de lijst![]()
De Vlavlips zijn allemaal al gereviseerd. Het normale onderhoud gebeurt vanwege het personeelstekort bij NedTrain en het beschikbaar zijn van zoveel mogelijk stellen, vaak iets later dan eigenlijk kan, mits de defecten niet te groot zijn natuurlijkquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:25 schreef sebabje het volgende:
Vandaag weer dezelfde vlavlip als gister, waar de verlichting het niet van deed![]()
NEDTrain reviseer die trein eens... Deze staat al een tijdje op de lijst![]()
Niet he, dacht ik ook toen ik het aan het na lezen wasquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
....
@Thats-me: Lekker duidelijk allemaal.
Boejje, die staanbar in de DM90 gaat ook al jaren goedquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:23 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Dan zit ik volgens mij nog liever in een normaal stoeltje dan op zo'n lounchbank,,, een ongeluk en je vliegt helemal door de hele trein dan heen.
Doe je soms mee met whatpulse of zo?quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:00 schreef thats-me het volgende:
[..]
Niet he, dacht ik ook toen ik het aan het na lezen was
Wel in het donkerquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:29 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
heb je overdag dan verlichting nodig?
2e in 10 dagenquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:36 schreef Peterselieman het volgende:
Dat meen je niet. Het is de laatste tijd behoorlijk raak in Fryslân![]()
quote:Zijn even over het spoor heen gereden maar zagen geen ambulance wel opruim medewerkers volgens mij en allemaal rode vlekker en plekken op het spoor dus kan best van een groot dier zijn geweest.
Plan V is beroerder!!quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:48 schreef SevenWonders het volgende:
Vandaag in zo'n nieuw opgetuigde sprinter moeten zitten. Mijn hemel wat zitten die krengen krap en beroerd.
Oneens! In SGMm hebben ze planken voorzien van een stofje, en dat noemen ze "stoel".quote:
SGMm heeft meer beenruimte maar de stoelen zijn harder en het verschil tussen 1e en 2e klas is nihielquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:14 schreef Duvel het volgende:
[..]
Oneens! In SGMm hebben ze planken voorzien van een stofje, en dat noemen ze "stoel".
Maar klinkt mooier, is nostaligischer, heeft een leukere besturing voor de machinist. Legio voordelen!quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:30 schreef Brembo het volgende:
[..]
SGMm heeft meer beenruimte maar de stoelen zijn harder en het verschil tussen 1e en 2e klas is nihiel. Plan T is toch echt 10x erger, 0,0 beenruimte, rammelt kraakt, piept, lekt en schiet niet echt op
.
i cant disagree!quote:Op donderdag 15 maart 2007 08:19 schreef Duvel het volgende:
[..]
Maar klinkt mooier, is nostaligischer, heeft een leukere besturing voor de machinist. Legio voordelen!
verdwaalde buffel? of een defecte kwakloper geweest en dat er een buffel als nood is ingezet?quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:42 schreef Peterselieman het volgende:
Het schijnt dat er gister een buffel gereden heeft op Gn-Rd/Dz. Daarom reden er gister 2 gekoppelde DH'tjes op Gn-Lw in een buffeldienst buiten de spitsuren.
Voor die buffels moest toch ook het perron enzo worden aangepast? Hmm, aparte spot...quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:47 schreef Peterselieman het volgende:
Ik heb absoluut geen idee. Ik pik het van een ander forum net, namelijk OHIH. Ik heb daar eerst naar de spotlocatie gevraagd en dat blijkt de Van Heemskerkstraat in Groningen te zijn en ja, de overgang daar ligt op het traject tussen Groningen en Groningen Noord, dus dan moet het wel. Er zaten wel passagiers in het stel.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:58 schreef thats-me het volgende:
Ik ook, maar dat gebeurt bijna dagelijks maandelijks
even een onderzoekje gedaan vandaagquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee, komt wel dan
even heel wat anders, waar ik me behoorlijk aan irriteer is dat het ENIGE toilet in de Veetjes van connexxion op de valleilijn is dichtgespijkerd en voorzien van een bordje "SCHOONMAAKKAST"
Now we're talking business!quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
even een onderzoekje gedaan vandaag
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
slot is niet vervangen dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |