Gaat lekker zoquote:ProRail
PlaatsUtrecht
Datum 13 maart 2007
Aanpassingen treindienst op woensdag 14 maart 2007
Calamiteiten:
13 maart
Amersfoort<->Amsterdam
Door herstelwerkzaamheden na een aanrijding rijden er tussen Amsterdam en Amersfoort geen intercity's.
Vertraging: 15-30 minuten.
Reisadvies:
Doorgaande reizigers tussen Amsterdam en Amersfoort kunnen omreizen via Utrecht Centraal.
Prognose:
Dit duurt naar verwachting tot in de loop van het weekeinde.
Gewoon een dieselloc er achter plakken, en hopen dat het de 140 km/h haalt!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:03 schreef Peterselieman het volgende:
Met alleen die aerodynamische ingrepen red je het niet. Die flappen remmen m eerder afDe stellen hoeven maar 154 te kunnen voor een fatsoenlijke uitvoering van de dienstregeling 140 km/h +10%.
Hoe kom je daar in vredesnaam op.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wordt hoog tijd dat die wadjes, die nooit gebouwd zijn voor meer dan "noodvoorziening" eruitgemikt worden
Wat jij wil hoor schatquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:46 schreef verzameldirk het volgende:
[..]
Hoe kom je daar in vredesnaam op.
Deze treinen zijn in Duitsland op grote schaal gebouwd en bevallen prima.
Als je niets van treinen weet moet je niet zomaar iets roepen.
Dit had ik niet van jou verwacht fles.![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet ik veel, dat weet bieslookgast wel neem ik aan
De uitvoering van de Wadlopers in Nederland is de ernstig uitgeklede versie van die Duitse dingen. Er werd niet voor niets een lading reservemotoren bij geleverd. De Wadlopers moesten zo goedkoop mogelijk zijn om nog treinen te kunnen laten rijden in het noorden, anders had NS die lijnen gesloten. De Wadlopers als noodvoorziening zien is misschien wat kort door de bocht, maar als robuuste oplossing waren ze niet bedoeld.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:46 schreef verzameldirk het volgende:
[..]
Hoe kom je daar in vredesnaam op.
Deze treinen zijn in Duitsland op grote schaal gebouwd en bevallen prima.
Als je niets van treinen weet moet je niet zomaar iets roepen.
Dit had ik niet van jou verwacht fles.![]()
idd! dr gingen ook niet voor niks 4 of 5 kapot na aanreiding met een KOE!quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:28 schreef Duvel het volgende:
[..]
De uitvoering van de Wadlopers in Nederland is de ernstig uitgeklede versie van die Duitse dingen. Er werd niet voor niets een lading reservemotoren bij geleverd. De Wadlopers moesten zo goedkoop mogelijk zijn om nog treinen te kunnen laten rijden in het noorden, anders had NS die lijnen gesloten. De Wadlopers als noodvoorziening zien is misschien wat kort door de bocht, maar als robuuste oplossing waren ze niet bedoeld.
gewoon spoorverdubbeling! en een draad er boven!quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:43 schreef radlah het volgende:
en dan over die wissels nog maar te zwijgen
En voor mijn portemonnee.quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:50 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
gewoon spoorverdubbeling! en een draad er boven!
beter voor t milieu!
Dat was niet één koe, maar een kudde, bij Camminghaburen toch?quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:38 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
idd! dr gingen ook niet voor niks 4 of 5 kapot na aanreiding met een KOE!
gfi,quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:56 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat was niet één koe, maar een kudde, bij Camminghaburen toch?
Mwah ik denk dat tegenwoordig diesel rijden net zo goedkoop is als energie-opwekken en transporteren. Dat 1,5 KV netwerk kost echt bakken met geld!quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:50 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
gewoon spoorverdubbeling! en een draad er boven!
beter voor t milieu!
Ja, de stijgende dieselprijzen niet meegerekend zeker?quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:52 schreef Brembo het volgende:
[..]
Mwah ik denk dat tegenwoordig diesel rijden net zo goedkoop is als energie-opwekken en transporteren. Dat 1,5 KV netwerk kost echt bakken met geld!
hebben treinen wel ROETFILTERS?quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:13 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja, de stijgende dieselprijzen niet meegerekend zeker?
Oude doos open trekken eh :pquote:Op woensdag 14 maart 2007 11:21 schreef Peterselieman het volgende:
Heel wat historische platen Ou-Tannu. Zo zul je ze niet snel meer kunnen maken. (zeker niet omdat de 3225 niet meer in het noorden rijdt)
meen je niet?quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:19 schreef Peterselieman het volgende:
Waarschijnlijk de nieuwste diesels wel. Ik las op somda dat de GTW mogelijk 1:0,8 loopt. Als dat zo is, dan zuipt dat ding echt veel, zelfs als dat het verbruik is van de 2 motoren bij elkaar opgeteld.
Oh okee, komt wel danquote:Op woensdag 14 maart 2007 10:14 schreef Peterselieman het volgende:
Mooi he die Kikkers
@Fles: Ik weet niet wat er precies met de BNL loc gebeurd is. Elders zullen ze het wel weten.
Dan leg ik wel een keutel op het balkon in het vervolgquote:
Heb jij niet zo'n sleutel waarmee je de plee in kunt dan? Of hebben ze 't slot vervangen?quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan leg ik wel een keutel op het balkon in het vervolg
ik heb wel een driehoeksleuteltjequote:Op woensdag 14 maart 2007 13:40 schreef Dr_Flash het volgende:
nee zo'n sleutel heb ik niet, en misschien is ook wel het slot vervangen, dat weet ik niet
Daar heb je alleen in Rusland wat aan dacht ikquote:
1:0,8 is best netjes toch? Ik dacht dat de Plan U's vroeger 1:0,25 reden.quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:19 schreef Peterselieman het volgende:
Waarschijnlijk de nieuwste diesels wel. Ik las op somda dat de GTW mogelijk 1:0,8 loopt. Als dat zo is, dan zuipt dat ding echt veel, zelfs als dat het verbruik is van de 2 motoren bij elkaar opgeteld.
Ja of een Class 66 met een doorsnee kolentrein aan de haak?quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:01 schreef Wadloper het volgende:
Hoeveel zuipt een wadloper of DM'90 stel eigenlijk? Daar ben ik nu ook wel benieuwd naar
dunno,, dr gaat veel gemeente eigendom mee open hoorquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar heb je alleen in Rusland wat aan dacht ik
Herhaling: "Goedenmiddag Damen & Heren... Wij mogen u verblijden met een leuk dingetje.... vanaf heden is de OP ingekort! Voor meer informatie kijkt u boven aan deze pagina."quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:16 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
* DING DONG * "Goedenmiddag Damen & Heren... Wij mogen u verblijden met een leuk dingetje.... vanaf heden is de OP ingekort! Voor meer informatie kijkt u boven aan deze pagina."
1:0,1 of zoquote:Op woensdag 14 maart 2007 14:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja of een Class 66 met een doorsnee kolentrein aan de haak?
Connexxion zal wel niet verplicht zijn treinen met toilletten in te zetten, in de Protosjes komt tenslotte ook geen toilet, als ik de plattegrond zo zie.quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:39 schreef Dr_Flash het volgende:even heel wat anders, waar ik me behoorlijk aan irriteer is dat het ENIGE toilet in de Veetjes van connexxion op de valleilijn is dichtgespijkerd en voorzien van een bordje "SCHOONMAAKKAST"
Alsof er geld is voor de schoonmaak!quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:46 schreef Ou-Tannu het volgende:
in een SPURT zitten ze wel, alleen elke keer als ik er in kom zijn ze op slot ?
Whehehehehe!quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:56 schreef Brembo het volgende:
[..]
Alsof er geld is voor de schoonmaak!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |