Dat kan ik ook wel zonder afkickkliniek, dus je hoeft mij niet als excuus te misbruikenquote:Op donderdag 15 maart 2007 02:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar ik doe het allemaal om geld te verdienen zodat jij in een afkick kliniek kan voor het roken!![]()
![]()
Een Fanta Pomelo dan??quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Van alle soorten frisdrank die je kon noemen...![]()
Gatverdamme fanta![]()
![]()
En dan zeggen we met zijn alle , Ian_Nick bedankt !quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar ik doe het allemaal om geld te verdienen zodat jij in een afkick kliniek kan voor het roken!![]()
![]()
Errr... iets anders dat je graag zou willen hebben?quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat kan ik ook wel zonder afkickkliniek, dus je hoeft mij niet als excuus te misbruiken![]()
Nou daar vergissen we ons blijkbaar samen in!quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En dan zeggen we met zijn alle , Ian_Nick bedankt !
daar zal ze blij mee zijn![]()
zit je weer te googlenquote:
Nee, ik had vanavond toevallig een slokje van de kid z'n Fanta Pomelo genomenquote:
Een lifetime supply aan fanta pomelo dan?quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ik had vanavond toevallig een slokje van de kid z'n Fanta Pomelo genomen![]()
Wij hebben dat spul al jaren regelmatig in huis, het is gewoon lekker!!
Nee, ik laat me niet misbruiken als excuus voor jouw Loverboy praktijken, ook dmv een full options Volvo XC 70 nietquote:Op donderdag 15 maart 2007 02:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Errr... iets anders dat je graag zou willen hebben?![]()
Wat heb jij toch met verslavingen?? Als iemand er nog geen last van heeft dan help jij wel een een handje van de wal in de sloot???quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Een lifetime supply aan fanta pomelo dan?
Ik wou je alleen maar een plezier doen hoor!quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat heb jij toch met verslavingen?? Als iemand er nog geen last van heeft dan help jij wel een een handje van de wal in de sloot???
Het "Help Leandra aan een full options Volvo XC 70 fonds" ????quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wou je alleen maar een plezier doen hoor!![]()
Nou, dan doneer ik wel een grote som geld aan een goed doel ofzo..![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het "Help Leandra aan een full options Volvo XC 70 fonds" ????![]()
ja, is zeker de moeite waardquote:Op donderdag 15 maart 2007 02:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn, heeft dat gesprek 20 minuten geduurd?? Dan moet ik morgen toch nog ff kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |