Ik was van plan om Don't Forget The Lyrics te kijken ivm WAYNE BRADYquote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Kijken er mensen naar Don't Forget The Lyrics en The Singing Bee?
Ik vind DFTL erg leuk, net een Weekend Miljonairs maar dan met karaoke met al die hulplijnen.
TSB is net Cash & Carlo en een beetje onduidelijk.
Maar tering wat zingen die kandidaten vals! haha
Ik vind Kyke XY ook nog de moeite waard. Ook de pilot van Greek ziet er best goed uit.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:07 schreef Mr.Noodle het volgende:
Volgens mij is de enige serie die nu draait en de moeite waard is The 4400..
Is dat een nieuwe serie of een nieuwe aflevering van een serie?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ah, de eerste pilot voor t nieuwe seizoen is uitgelekt: Reaper. Vanavond eens kijken.
FTW! Echt?!quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:28 schreef Mike het volgende:
[..]
Een paar weken daarna is er weer een nieuw seizoen begonnen.
Jawel maar ik dacht dat je bedoelde; van het nieuwe (2e) seizoen is er een aflevering gelekt...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Een nieuwe serie. Duh. Een pilot is de allereerste aflevering, dat weet je toch wel?
De oude...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:11 schreef -Mo- het volgende:
Welke versie is het van Reaper was het?
De oude pilot met:
[afbeelding]
Vet! Ik ben een die hard fan van The Terminator, en ik wacht/hoop op een laatste film... (die volgens mij ook zal komen...quote:Op zondag 22 juli 2007 17:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
de originele pilot van The Sarah Connor Chronicles (FOX) is ook gelekt ondertussen, ga hem vnv eens kijken.
Het zit niet bij ABC en is al helemaal niet als The O.C.quote:Op maandag 23 juli 2007 14:21 schreef NX het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat Chuck het niet zo lang zal volhouden, en het zit ook nog eens bij ABC... Aan de ene kant wie heeft er behoefte aan een soortgelijke serie als The O.C. (is wel een leuke serie maar tja, drama he). Ik geef Pushing Daisies meer kans
Nee ik had het echt over Chuck... (ik zit net The Sarah Connor Chronicles te kijkenquote:Op maandag 23 juli 2007 21:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
NX had het volgens mij ook over Greek, maar tikfoutje
quote:Op maandag 23 juli 2007 21:22 schreef Kokstra het volgende:
Het zit niet bij ABC en is al helemaal niet als The O.C.
Je hebt gelijk, ik las erover heen, maar zit wel bij ABC en het is een drama serie, ik dacht dat het een drama serie ging worden als THE O.C.quote:The O.C. creator Josh Schwartz, and director McG ( We Are Marshall ), bring us Chuck , a new drama pilot at ABC, laced with humor about young twenty-something spies. Zachary Levi ( Less Than Perfect ) plays Chuck, a nerdy computer tech who has a database of government secrets downloaded into his brain. Chuck soon finds himself recruited by John Casey (Adam Baldwin of Day Break ), a...
Nee, het zit niet bij ABC. http://www.nbc.com/Chuck/quote:Op maandag 23 juli 2007 22:51 schreef NX het volgende:
[..]
Nee ik had het echt over Chuck... (ik zit net The Sarah Connor Chronicles te kijken)
[..]
[..]
Je hebt gelijk, ik las erover heen, maar zit wel bij ABC en het is een drama serie, ik dacht dat het een drama serie ging worden als THE O.C.![]()
http://www.nbc.com/Chuck/quote:Op maandag 23 juli 2007 22:51 schreef NX het volgende:
[..]
Nee ik had het echt over Chuck... (ik zit net The Sarah Connor Chronicles te kijken)
[..]
[..]
Je hebt gelijk, ik las erover heen, maar zit wel bij ABC en het is een drama serie, ik dacht dat het een drama serie ging worden als THE O.C.![]()
Ach verstand op nul en het kijkt wel lekker weg, maar qua verhaal en suspensequote:Op maandag 23 juli 2007 23:37 schreef NX het volgende:
Wat vonden jullie van de aflevering?
Ja, dat gevoel had ik ook, een B-Film, vooral de openingsscene, aan de ene kant, het is een pilot, het kan nog interessant worden.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:24 schreef Ogala het volgende:
[..]
Ach verstand op nul en het kijkt wel lekker weg, maar qua verhaal en suspenseen het had ook wat trekjes van een B-film.
Moest zelf trouwens de hele tijd denken aan Firefly en Serenity en daar zal deze serie natuurlijk nooit aan tippen.
Bedankt voor tip... er is wel een ander serie, weet niet of je die kent, wordt op dit moment in nederland op net5 uitgezonden, The Nine. Gaat ook over een bankoverval die helemaal de verkeerde richting gaat maar er wordt vooral geconcenteerd op wat er na de bankoverval gebeurtquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
The Kill Point: US Soldiers robbing a bank.
Misschien ook wel interessant voor sommigen.
Ik had er wat over gelezen. Ga een kijkje nemenquote:Op woensdag 25 juli 2007 06:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Bionic Woman is ook uitgelektDaar zat ik al op te wachten, vanmiddag kijken
Is dit iets zoals de 6 Million Dollar Man?quote:Op woensdag 25 juli 2007 06:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Maar dan een chickquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:08 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Is dit iets zoals de 6 Million Dollar Man?
Ja dus..
en?quote:Op woensdag 25 juli 2007 06:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Reaper is tof jaquote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:28 schreef NX het volgende:
Hahahahahah![]()
Vette serie, REAPER... Ik moest heel hard lachen, mooie twist enzo, wil graag de rest zien...
Precies, Reaper was geweldig en Pushing Daisies meer op een laag pitje, vond de hoofdrolspeler niet echt in zijn rol passen, maar het kan nog interessant worden...quote:Op zondag 29 juli 2007 14:22 schreef Xrenity het volgende:
Reaper is tof ja
Pushing Daisies... Dunno. Vond er niet heel veel aan.
Ik ga nu Californication kijken. Ben benieuwd of dat wat is.
Hehe, dan ga ik zeker kijken...quote:Op zondag 29 juli 2007 14:55 schreef Xrenity het volgende:
Net gekeken, heeft z'n momenten maar vind ik niet echt boeiend om te volgen.
Wel een hoop tieten in die serie
Straks eens Chuck proberen
Chuck was ook leuk... Origineel idee tenminste, maar uitvoering mag wel iets beter...quote:Op zondag 29 juli 2007 19:39 schreef Xrenity het volgende:
Chuck is awesome!
De beste pilot die ik heb gezien tot nu toe. Iets beter dan Reaper denk ik.
Ik vond Pushing Daisies juist beter dan Chuck. En veel beter dan Californication.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:38 schreef NX het volgende:
Hehe, ik moet eerlijk toegeven... Chuck was veel leuker dan Pushing Daisies... veel beter... Geef het toch een beter kans...!
Thanx Symer, ik zal ze eens bekijken...quote:Op woensdag 5 september 2007 15:34 schreef Symer het volgende:
Er zijn twee nieuwe preairs beschikbaar: Life en Journeyman![]()
Straks even checken![]()
Niet met elkaar te vergelijken vindt ik, Desperate Housewives is een soap met daarbij horende overdreven verhaallijnen, Mad Men is stoer en realistischquote:Op vrijdag 7 september 2007 19:45 schreef NX het volgende:
[..]
Thanx Symer, ik zal ze eens bekijken...
Ook een tip van mijn kant, drama serie: Mad Men, best wel goed en volwassen, beetje Desperate Housewives achtig maar dan met volwassene mannen!![]()
Ja sorry, zo bedoelde ik het eigenlijk ook. Beetje meer een mannen serie met mannen en vooral de retro thingquote:Op vrijdag 7 september 2007 20:20 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Niet met elkaar te vergelijken vindt ik, Desperate Housewives is een soap met daarbij horende overdreven verhaallijnen, Mad Men is stoer en realistisch![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |