Das de burgemeesterquote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:06 schreef ozzietukker het volgende:Eindelijk weer een nieuwe serie om te gaan volgen. Ik heb de eerste 2 afleveringen gezien en ben helemaal verkocht.
Die senator, die ook in SAW speelt, heeft dus ook in het echt zo'n creepy voice.. althans, dat vindt ik dan...
Ben het met je helemaal eensch... was een vette serie, alleen vond ik de laatste 2/3 afleveringen te amateurischtisch overkomen, had toch echt het gevoel alsof het gehaast in elkaar was gezet. Daar tegen over, de eerste 2/3 afleveringen waren professioneler en serieuzer en geloofwaardiger.quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:30 schreef Arcanya het volgende:
Inmiddels is deze serie alweer ten einde en ik vond het tot het eind toe erg goed. Goede twee uur durende finale van een memorabele serie! Deze gaat zeker in mijn DVD collectie terechtkomen als het zover is!![]()
Inderdaad tot het eind, wat een grafeindequote:Op maandag 27 augustus 2007 23:30 schreef Arcanya het volgende:
Inmiddels is deze serie alweer ten einde en ik vond het tot het eind toe erg goed. Goede twee uur durende finale van een memorabele serie! Deze gaat zeker in mijn DVD collectie terechtkomen als het zover is!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt voor de tip, door dit topic ben ik het gaan downloaden.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door kastanova op 02-09-2007 02:56:05 ]I was an atheist until I realized I was God
Het is een serie met (redelijk) gesloten einde. Ik vond de serie goed, maar smaken kunnen natuurlijk verschillen.quote:Op woensdag 3 september 2008 04:22 schreef Tim86 het volgende:
Tvp. Dacht dat het een gecancelled niemendalletje was maar het is dus een goede serie met gesloten einde?
Vond het een zeer goede seriequote:Op woensdag 3 september 2008 19:00 schreef ozzietukker het volgende:
[..]
Het is een serie met (redelijk) gesloten einde. Ik vond de serie goed, maar smaken kunnen natuurlijk verschillen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |