abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51756389

IMDB
Trailer.
USA Today stukje.

8-delige miniserie over een groepje dat een bank berooft. Kritieken zijn erg lovend, trailer zag er erg tof uit. Gisteravond in premiere gegaan in Amerika. Vanavond eens de eerste twee eps bekijken.
  maandag 23 juli 2007 @ 19:18:37 #2
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_51757049
De trailer ziet er veelbelovend uit.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_51757896
Ziet er vet uit! Bedankt voor de tip
pi_51758352
Bedankt voor de tip! met een uurtje kan ik kijken
-AJAX AMSTERDAM-
pi_51764603
Erg toffe eerste ep. Goed spannend, veel actie, redelijk acteerwerk. Misschien ietwat teveel drama voor een eerste aflevering en misschien ietwat te Amerikaans, maar het was erg boeiend.

Goede afsluiter ook, ben erg benieuwd wat er nog allemaal gaat gebeuren.
  woensdag 25 juli 2007 @ 18:21:05 #6
116613 NX
mixin...
pi_51826140
@BliksemSchigt,

ben nog op de helft van de eerste aflevering, maar vond het interessant genoeg en het waard om een eigen topic. Heb je bezwaar als ik een OP maak?

Als je niet bekend met me OP's, hier een aantal:
- [Algemeen] TV Series #1 - Topic! Een nieuw begin!
- [USA] Heroes #16 - "Now, the hard part"
- [XBOX360] Saints Row #11 : Back with a vengeance bitch
pi_51852060
The Kill Point is best tof. Overall drama queen wbt het Irak en soldaten gebeuren, veel te vroeg ingebracht voor mijn gevoel, afgezien van dat erg tof.
Whatever I want.
pi_52009882
Redelijk toffe aflevering weer. Af en toe is het echt weer te simpel hoe iets ineens weer kan, maar overall toch wel weer erg spannend en gaaf. Goede twists.

Serie wordt op deze manier steeds beter.
pi_52031418
Eindelijk weer een nieuwe serie om te gaan volgen. Ik heb de eerste 2 afleveringen gezien en ben helemaal verkocht.

Die senator, die ook in SAW speelt, heeft dus ook in het echt zo'n creepy voice.. althans, dat vindt ik dan...
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_52039796
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 23:06 schreef ozzietukker het volgende:
Eindelijk weer een nieuwe serie om te gaan volgen. Ik heb de eerste 2 afleveringen gezien en ben helemaal verkocht.

Die senator, die ook in SAW speelt, heeft dus ook in het echt zo'n creepy voice.. althans, dat vindt ik dan...
Das de burgemeester
#winning
pi_52535524
Ik vond de eerste vijf afleveringen zeker wel de moeite waard.. aardige serie. Maar als het goed is zou gisteren episode6 zijn uitgzonden.. klopt dat? Of ben ik gewoon wat ongeduldig?
pi_52741016
Inmiddels is deze serie alweer ten einde en ik vond het tot het eind toe erg goed. Goede twee uur durende finale van een memorabele serie! Deze gaat zeker in mijn DVD collectie terechtkomen als het zover is!
Het moet niet gekker!
Nieuw: seriejunkies.nl!
pi_52759690
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 23:30 schreef Arcanya het volgende:
Inmiddels is deze serie alweer ten einde en ik vond het tot het eind toe erg goed. Goede twee uur durende finale van een memorabele serie! Deze gaat zeker in mijn DVD collectie terechtkomen als het zover is!
Ben het met je helemaal eensch... was een vette serie, alleen vond ik de laatste 2/3 afleveringen te amateurischtisch overkomen, had toch echt het gevoel alsof het gehaast in elkaar was gezet. Daar tegen over, de eerste 2/3 afleveringen waren professioneler en serieuzer en geloofwaardiger.

Maar om en om een top serie!
pi_52760267
Ik ben benieuwd, vanavond maar eens de afleveringen downloaden.
pi_52769183
Ik durf de laatste aflevering niet te kijken, bang dat het slecht afloopt.
  woensdag 29 augustus 2007 @ 22:40:07 #16
169335 Cypress_Hill
Back again motherfuckers
pi_52795587
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 23:30 schreef Arcanya het volgende:
Inderdaad tot het eind, wat een grafeinde
"Unless you have an IQ higher than mine, I’m not interested in what you think."
Dr. Walter Bishop
pi_52880364
Goede serie .
Vanmiddag om 2 uur begonnen met kijken en ik ben net klaar . Het einde valt tegen, na episode 7 ongeveer hadden ze moeten eindigen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt voor de tip, door dit topic ben ik het gaan downloaden .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_52882954
Ben inmiddels bij ep 6 en toch wel een ergerlijk foutje eigenlijk:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 5% gewijzigd door kastanova op 02-09-2007 02:56:05 ]
I was an atheist until I realized I was God
pi_52884972
Ik vond het einde iets te ver gezocht, had liever gezien dat ze het bij 1 locatie hadden gehouden, het voegde niets meer toe, de locatiewissel. Blijf er bij dat ze het beter hadden kunnen doen, sommige acteerprestaties sloegen nergens op . Maar desalniettemin een goede serie al hadden ze een of twee eps eerder al moeten stoppen ipv het zo te rekken.
Whatever I want.
pi_61287100
Vanaf vanavond is de serie op Veronica te zien.
pi_61309977
Net 1e ep gezien pas, waar kan ik downloaden???? moet volgende ep NU METEEN zien!!!!
I know this sounds insane. But this is an insane world.
pi_61338760
Tvp. Dacht dat het een gecancelled niemendalletje was maar het is dus een goede serie met gesloten einde?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_61354375
quote:
Op woensdag 3 september 2008 04:22 schreef Tim86 het volgende:
Tvp. Dacht dat het een gecancelled niemendalletje was maar het is dus een goede serie met gesloten einde?
Het is een serie met (redelijk) gesloten einde. Ik vond de serie goed, maar smaken kunnen natuurlijk verschillen.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_61420861
quote:
Op woensdag 3 september 2008 19:00 schreef ozzietukker het volgende:

[..]

Het is een serie met (redelijk) gesloten einde. Ik vond de serie goed, maar smaken kunnen natuurlijk verschillen.
Vond het een zeer goede serie
Alles net in een sitting gekeken en man... volgens mij heb ik het stockholm syndroom nu.
なんだっけ
  maandag 13 oktober 2008 @ 23:23:08 #25
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_62365544
Volgende week seizoen finale op TV, vond 't een goed gemaakte serie op het einde na. Kan me niet voorstellen dat de finale dan ook echt boeiend wordt om te zien.

Het kan geen gesloten einde zijn, aangezien mensen een tweede seizoen wouden maken (gaat lastig met een gesloten einde <.<). Maar ik hoop geen open einde aangezien er toch geen gesloten einde wordt gemaakt
AFC AJAX
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')