Geen idee, maar het werkt bijna nooit.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:23 schreef Hopey het volgende:
[..]
Kan toch? Waarvoor is die zoekfunctie anders.. show?![]()
Ja, ze zullen alle 12 afleveringen (als ik het me goed herinner) uitzenden.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:07 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik zie net dat Daybreak vanaf juni wordt uitgezonden op de NL'se televisie. Zouden ze nu gewoon alle afleveringen uitzenden ook degene die niet in Amerika uitgezonden zijn? Aangezien die serie ook al vroegtijdig gecancelled was..
Alias heb ik zeg maar door elkaar gezien... Zou eigenlijk wel lachen zijn om gewoon vanaf eerste aflevering te beginne!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:19 schreef philipp het volgende:
Alias is op zich wel een leuke serie. Niet zo goed als b.v. Lost, maar zeker leuk om de tijd mee te doden :p The O.C, One Tree Hill en Psych vind ik zelf ook wel goed.
Van house heb ik maar 1 aflevering gezien, vond het niet echt wat, maar zal een nieuwe gok wagenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:40 schreef philipp het volgende:
House is trouwens ook een hele goede serie, moet je zeker eens kijken!
FRASIER, dat waren eens geweldige tijden... ben het met je helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:34 schreef Dos37 het volgende:
Ze moeten in Amerika weer is met een goede comedie komen van het kaliber Friends, will and Grace, Frasier.
Alles behalve HOUSE volg ik zelf alquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:36 schreef Nuna het volgende:
House, Lost, Heroes, Prison Break, Grey's Anatomy, etc. Genoeg om te kijkenGeen OC
Eureka volg ik ook ja, dat was vorig jaar toen ik tip kreeg van iemand, in de 33 nieuwe tv series topic. Vond het wel wat hebben en nu kijk ik seizoen 2quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:11 schreef Zhenar het volgende:
Ik vond Eureka vorig jaar best vermakelijk. En volgens mij is seizoen 2 net begonnen![]()
Niet hoogstaande kwaliteit, maar wel amusant![]()
Sorry, ken beide programma's nietquote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Kijken er mensen naar Don't Forget The Lyrics en The Singing Bee?
Ik vind DFTL erg leuk, net een Weekend Miljonairs maar dan met karaoke met al die hulplijnen.
TSB is net Cash & Carlo en een beetje onduidelijk.
Maar tering wat zingen die kandidaten vals! haha
Ik zal het eens in de gaten houden, thanx!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Beide progamma's zijn deze week begonne. Don't Forget The Lyrics was wel lollig, zou ook best hier op TV kunnen.
Die ben ik al met een vriend aan het kijken op dvd; had ik nog niets van gezien. Vind het niet heel erg geweldig eerlijk gezegdquote:Op donderdag 19 juli 2007 15:07 schreef Mr.Noodle het volgende:
Volgens mij is de enige serie die nu draait en de moeite waard is The 4400..
Entourage is toch net afgelopen?quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Entourage? Burn Notice? The Starter Wife(beetje Desp. Housewives miniserie met Debra Messing)?
Een paar weken daarna is er weer een nieuw seizoen begonnen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |