quote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:58 schreef Soury het volgende:
Ook off topic. Ik ga ff een van de tig CSI afleveringen kijken die ik heb opgenomen omdat een DGK verslaafde ben.
Truste voor straks en tot ziens![]()
Het is helemaal niet erg om iets verkeerd te interpreteren, daar hebben de besten weleens last van hoorquote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:57 schreef Pulu het volgende:
[..]
Flauw flauw en nogmaals flauw om het nu te doen laten overkomen alsof het 'pissing contest' is met je ' je had gelijk'...
Ik gaf een mening en jij kwam gelijk met definities uit 't Van Dale om je argumenten kracht bij te zetten
Dom dom dom van mij te op een forum ergens op in te gaan
Kom je die discussie ff hier houden? [SC # 11] Voor al uw off-topic gebabbel...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:01 schreef PietjePuk63 het volgende:
1. In Haarlem wonen alleen maar homo's
2. In Haarlem wordt alleen maar perfect Nederlands gesproken
Wat is waar?
A: Alle homo's wonen in Haarlem
B: Alle homo's spreken perfect Nederlands
C: Alle mensen in Haarlem spreken perfect Nederlands
Geen een!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:01 schreef PietjePuk63 het volgende:
Wat is waar?
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:01 schreef PietjePuk63 het volgende:
Wat is waar?
D: geen van de antwoorden hebben met de streams te makenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:01 schreef PietjePuk63 het volgende:
Wat is waar?
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:57 schreef Leandra het volgende:
Daar is de SC dus voor, het is niet verplicht de COS vol te baggeren, dat leest ook zo lastig terug voor degenen die er nu niet bij zijn maar wel de COSsen nalezen
Off-topic dus gewoon lekker hier: [SC # 11] Voor al uw off-topic gebabbel...
Ik vind Rotterdams ook geen dialect. Het is meer een spraakgebrekquote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:46 schreef Pulu het volgende:
[..]
Sorry hoor maar ik vind Rotterdams geen dialect en ik ben een Rotterdammer, maar als we deze definitie zoals jij die blijkbaar interpreteert zouden toepassen dan wordt het in Nederland behalve in de politiek nergens ABN gesproken...dan heeft elke wijk in Rotterdam een eigen dialect...
Volgens mij dan toch antwoord Equote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:03 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
D: geen van de antwoorden hebben met de streams te maken
Antwoord D dus![]()
Brian is een bijzonder kind. En dat is het...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:06 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Kijk nou toch eens hoe Tien Brian weer neer zet...![]()
23:45 - Morgen een betere dag?
Door de videoboodschap die Jaap gekregen heeft, komt er een hele discussie op gang. Alle Miljonairs, behalve Brian, vallen Jaap overal op aan. Zal er vannacht nog een keerpunt in komen? We zullen het zien...
Bron:Tien
Met andere woorden, dit hele gedoe tussen Brainless en Jaap is weer eens gescript, ze MOETEN vriendjes wordenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:06 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Kijk nou toch eens hoe Tien Brian weer neer zet...![]()
23:45 - Morgen een betere dag?
Door de videoboodschap die Jaap gekregen heeft, komt er een hele discussie op gang. Alle Miljonairs, behalve Brian, vallen Jaap overal op aan. Zal er vannacht nog een keerpunt in komen? We zullen het zien...
Bron:Tien
Ik zie dat nietquote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:22 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Met andere woorden, dit hele gedoe tussen Brainless en Jaap is weer eens gescript, ze MOETEN vriendjes worden
Ach welnee, het zijn beide buitenbeentjes meer niet.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:22 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Met andere woorden, dit hele gedoe tussen Brainless en Jaap is weer eens gescript, ze MOETEN vriendjes worden
De uitzending vanavond was nou niet echt uitermate positief voor Brian en morgen nog minder waarschijnlijk....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:48 schreef scanman01 het volgende:
Ze kunnen proberen wat ze willen met Brian, maar het feit is dat hij uitgekotsts wordt. Daar helpt geen enkele manipulatie tegen. Dus redactie, ga vooral zo door met gekleurde berichtgeving. Brian is en blijft uitschot. Een galbak eerste klas.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:39 schreef PietjePuk63 het volgende:
Iemand trouwens Brainless' weblog gezien?
Hij heeft blijkbaar toch wel wat inzicht bewerkstelligd:
Zielig verhaaltje met foto's van Huub in coma, maar de laatste zin van dat stukje was:
[..]
En deze foto van Jaap's feestje is ook wel leuk.
[afbeelding]
Ik heb net de uitzending gekeken. Het moment dat Syl te horen kreeg dat haar vader op sterven lag. Dan kots ik echt op dat k#tjong van een brian (hij verdient niet eens een hoofdletter)! Wat een walgelijke vertoning! Brian moet echt naar huis! Ik hoor hem regelmatig praten tegen degene(n) die het wel wilt horen(of bij nader inzien toch niet) Dan denk ik bij mezelf; dit is een coño (coño = kut in het spaans) van het zuiverste water!!! Wat een MAFKEES!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:48 schreef scanman01 het volgende:
Ze kunnen proberen wat ze willen met Brian, maar het feit is dat hij uitgekotsts wordt. Daar helpt geen enkele manipulatie tegen. Dus redactie, ga vooral zo door met gekleurde berichtgeving. Brian is en blijft uitschot. Een galbak eerste klas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |