Ze had Japio's Jabba the Hutt-act toch wel degelijk op de streams gezien, want een dag later kreeg Jaap een boze brief van Cora.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:42 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Denk dat dat niets uithaald. Afgaande op haar brieven is ze pro-Natasja/Brainless, dus waarschijnlijk volgt ze alleen de tv-beelden en niet de streams. Bovendien is het te laat...Jaap moet nu voor BN kiezen of hij wilt of niet, want Brainless is de enige persoon die hem in het spel kan houden momenteel...
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Stalkertje![]()
![]()
Had je niet hoeven doen hoor![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Deze dan ook maar ff:
ac·cent (het ~, ~en)
1 [taalk.] klemtoon
2 [muz.] beklemtoning van tonen of maatdelen
3 klemtoonteken of soortgelijk teken om een onderscheid aan te geven => accentteken
4 nadruk
5 eigenaardige persoonlijke of regionale uitspraakwijze => tongval
6 kenmerk in een wijze van zich uiten dat wijst op een bepaalde eigenschap of toestand => toon
Overigens: de link naar van dale zit in m'n sig onder de W van Why![]()
Hmz... goed punt. En ze wist ook alle verhalen dat Cora niet bestaat, dus dat is ook een teken dat ze meer doet dan alleen de TV beelden bekijken, misschien volgt de forums wel. Maar dan wordt het allemaal nog lastiger om te begrijpen waarom ze pro-NatasJa/Brainless is. Ze ziet toch immers zelf wat BN achter Jaap's rug doen? Als Cora van Jaap houdt dan lijkt het me logisch dat je hem voor die 2 waarschuwd.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:44 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ze had Japio's Jabba the Hutt-act toch wel degelijk op de streams gezien, want een dag later kreeg Jaap een boze brief van Cora.
Tssssquote:
Sorry hoor maar ik vind Rotterdams geen dialect en ik ben een Rotterdammer, maar als we deze definitie zoals jij die blijkbaar interpreteert zouden toepassen dan wordt het in Nederland behalve in de politiek nergens ABN gesproken...dan heeft elke wijk in Rotterdam een eigen dialect...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:41 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
van Dale:
di·a·lect (het ~, ~en)
1 de bijzondere taal van een streek of plaats, voor zover deze afwijkt van de algemene landstaal => gewesttaal, patois, plat, streektaal
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:44 schreef avonne het volgende:
off topic, maar ik wou het even delen
Stukje uit de oude doos.
Huub is het eenzame jongetje dat net 3 dagen in de villa is, en Sylvia rouwt om haar opa
[..]
damn, wat kan ik goed schrijven
Thanx for sharing! In die tijd was the house not yet getting to me, ik deed het met de TV-uitzendingen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:44 schreef avonne het volgende:
Stukje uit de oude doos.
Huub is het eenzame jongetje dat net 3 dagen in de villa is, en Sylvia rouwt om haar opa
[..]
Naast Neil Armstrong jemig....Nou ja its a small step.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tssssik was er zelf bij..... ik zat ernaast!!!
btw: ik had gemakshalve de SC al een schopje gegeven... [SC # 11] Voor al uw off-topic gebabbel...![]()
In Haarlem schijnt het perfectst Nederlands gesproken te worden...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:46 schreef Pulu het volgende:
[..]
Sorry hoor maar ik vind Rotterdams geen dialect en ik ben een Rotterdammer, maar als we deze definitie zoals jij die blijkbaar interpreteert zouden toepassen dan wordt het in Nederland behalve in de politiek nergens ABN gesproken...dan heeft elke wijk in Rotterdam een eigen dialect...
Lijkt wel sentiment... Gebeurt veel in een paar maandjes Leuk om te lezen nuquote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:44 schreef avonne het volgende:
Stukje uit de oude doos.
[..]
Lees mijn reactie even terug van 01.31 maar als die niet duidelijk was dan hier nogmaals:quote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:46 schreef Pulu het volgende:
[..]
Sorry hoor maar ik vind Rotterdams geen dialect en ik ben een Rotterdammer, maar als we deze definitie zoals jij die blijkbaar interpreteert zouden toepassen dan wordt het in Nederland behalve in de politiek nergens ABN gesproken...dan heeft elke wijk in Rotterdam een eigen dialect...
In Haarlem wonen alleen maar homo'squote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
In Haarlem schijnt het perfectst Nederlands gesproken te worden...
Wat een mazzel heb ik dan als mug.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja is ook (zegt Japio altijd)quote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar is de SC dus voor, het is niet verplicht de COS vol te baggeren, dat leest ook zo lastig terug voor degenen die er nu niet bij zijn maar wel de COSsen nalezenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:55 schreef Soury het volgende:
Tis alleen wel lastig om over de streams te lullen nu..
Leuk dekbedovertrek ofzo![]()
Flauw flauw en nogmaals flauw om het nu te doen laten overkomen alsof het 'pissing contest' is met je ' je had gelijk'...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:52 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Lees mijn reactie even terug van 01.31 maar als die niet duidelijk was dan hier nogmaals:
Sorry sorry sorry sorry sorry jij had gelijk
was een grapje maar dit is mijn laatste post off-topic....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kijk... weer wat geleerd hier![]()
BTW: de SC is open: [SC # 11] Voor al uw off-topic gebabbel...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |