Volgens mij heeft ze al gezegt op de streams tegen huub dat ze op fok post.quote:Op maandag 12 maart 2007 00:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gaby heeft nu dr eigen topic, dus dat biedt een aantal opties:Gaby zegt tegen Huub dat ze dr eigen topic op fok heeft en daar zelf ook gezellig mee-post Gaby zegt dat er een Gaby-topic is en dat iemand daar doet alsof zij het zelf is...
En met dat laatste als risico lijkt me niet dat je het hier heel lang gaat volhouden als je het niet echt zelf bent
Ergo: waarschijnlijk is Gaby gewoon Gaby![]()
quote:Op zondag 11 maart 2007 23:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Zullen we het : 'Stel hier je vragen aan klein zusje' topic openen ?
Had ik dat gezegd? Ik weet nog wel dat ik zei dat ik meelas maar posten op dit forum nietquote:Op maandag 12 maart 2007 00:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gaby heeft nu dr eigen topic, dus dat biedt een aantal opties:Gaby zegt tegen Huub dat ze dr eigen topic op fok heeft en daar zelf ook gezellig mee-post Gaby zegt dat er een Gaby-topic is en dat iemand daar doet alsof zij het zelf is...
En met dat laatste als risico lijkt me niet dat je het hier heel lang gaat volhouden als je het niet echt zelf bent
Ergo: waarschijnlijk is Gaby gewoon Gaby![]()
Mogen we hieruit concluderen dat _gaby_ nu officieel is benoemd tot Gaby, voorzien van ruudpuntenel-echtheidskeurmerk?quote:Op maandag 12 maart 2007 00:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Respect Lieve Gaby. Mijn dank voor je reactie is groot. Je hoeft niks meer te zeggen. Ik aanbid je op mijn blote knietjes.
![]()
![]()
![]()
Ruud is overtuigd, dus dan ben ik het ookquote:Op maandag 12 maart 2007 00:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Respect Lieve Gaby. Mijn dank voor je reactie is groot. Je hoeft niks meer te zeggen. Ik aanbid je op mijn blote knietjes.
![]()
![]()
![]()
Ja hoor, dat antwoord kon alleen GABY geven.quote:Op maandag 12 maart 2007 00:06 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Mogen we hieruit concluderen dat _gaby_ nu officieel is benoemd tot Gaby, voorzien van ruudpuntenel-echtheidskeurmerk?
Hahaha ik ben door de keuring. Ja die bloemen waren geweldig! En je klonk zuidelijk.quote:Op maandag 12 maart 2007 00:06 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Mogen we hieruit concluderen dat _gaby_ nu officieel is benoemd tot Gaby, voorzien van ruudpuntenel-echtheidskeurmerk?
Net aangezetquote:Op maandag 12 maart 2007 00:07 schreef HiDiHo het volgende:
Gaby, heb je nu de streams aan ?
Ik bedoelde in dr eigen topic meepostenquote:Op maandag 12 maart 2007 00:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze al gezegt op de streams tegen huub dat ze op fok post.
edit: ok, niet dus
Klopt helemaal. De duizend Contact Punten zijn voor jou.quote:Op maandag 12 maart 2007 00:08 schreef _gaby_ het volgende:
[..]
Hahaha ik ben door de keuring. Ja die bloemen waren geweldig! En je klonk zuidelijk.
ik dank u zeerquote:Op maandag 12 maart 2007 00:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Klopt helemaal. De duizend Contact Punten zijn voor jou.![]()
quote:Op maandag 12 maart 2007 00:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik bedoelde in dr eigen topic meeposten![]()
Damn HiDiHo... normaal ben je scherper![]()
quote:Op maandag 12 maart 2007 00:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja hoor, dat antwoord kon alleen GABY geven.![]()
Pietje, wat zijn er toch mooie mensen op de wereld.quote:Op maandag 12 maart 2007 00:12 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dan zeg ik het nog maar eens, maar nu officieel: Gaby, je bent een schatje!
te ergquote:Op zondag 11 maart 2007 23:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Na de gezellige douche scene met eric en de huishoudsters, toen je daarna weg was idd.
Pietjepuk ik houd dr van!quote:Op maandag 12 maart 2007 00:12 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dan zeg ik het nog maar eens, maar nu officieel: Gaby, je bent een schatje!
Ik seg ik hou der fan!quote:Op maandag 12 maart 2007 00:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Pietje, wat zijn er toch mooie mensen op de wereld.![]()
Wil je het nog terug zien ?quote:
Nah ik heb ook een erg wild weekend gehad, NOT. Ben kotsruimer van beroep geweest dit weekend, Lasagna van de muren en deuren geschraapt, me dochter haalde de wc niet meer.quote:Op maandag 12 maart 2007 00:13 schreef LoveProfusion het volgende:
Mijn god ik heb een wild weekend gehad...morgen weer werken:(
Dan moet je ff een nieuw topic aanmaken: Kijk hier samen met Gaby de leuke en erge momenten terug!quote:
Ik heb met je te doen petraa.quote:Op maandag 12 maart 2007 00:17 schreef petraa het volgende:
[..]
Nah ik heb ook een erg wild weekend gehad, NOT. Ben kotsruimer van beroep geweest dit weekend, Lasagna van de muren en deuren geschraapt, me dochter haalde de wc niet meer.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |