Heeft die dat echt gezegd? O mijn god. Cker direct nadat ik weg was.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
huub vertelde enthousiast hoeveel orale sex jullie gehad hadden, 69 vond ie helemaal fijn
Als die dekens konden pratenquote:Op zondag 11 maart 2007 23:54 schreef petraa het volgende:
[..]
Ach dat gokken de mannen maar hier, ze denken dat ze willen door de dekens heen kunnen kijken.![]()
Ik weet niet hoe ik je moet overtuigenquote:Op zondag 11 maart 2007 23:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
Sorry hoor _gaby_, je hebt me nog niet overtuigd .
Je was net binnen toen de telefoon ging en ik jou aan de lijn kreeg...quote:Op zondag 11 maart 2007 23:56 schreef _gaby_ het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik je moet overtuigen![]()
quote:Op zondag 11 maart 2007 23:55 schreef _gaby_ het volgende:
[..]
Heeft die dat echt gezegd? O mijn god. Cker direct nadat ik weg was.![]()
roep volgende keer maar: weet je wat een goede site is? FOK.NL !quote:Op zondag 11 maart 2007 23:56 schreef _gaby_ het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik je moet overtuigen![]()
Ehm heeft ze dat nog niet genoeg geroepen dan hidiho ???quote:Op maandag 12 maart 2007 00:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
roep volgende keer maar: weet je wat een goede site is? FOK.NL !
heb ik dat ook al gemist ?quote:Op maandag 12 maart 2007 00:01 schreef petraa het volgende:
[..]
Ehm heeft ze dat nog niet genoeg geroepen dan hidiho ???
Jaaaaaaaaa dat bloemetje was prachtig! Jij was dat! Geweldig. Je zei dat je zenuwachtig was en dat je had gezien dat ik dat ook was!quote:Op zondag 11 maart 2007 23:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Je was net binnen toen de telefoon ging en ik jou aan de lijn kreeg...
Ik wilde nog toosten op jullie maar de jacuzzi was mega koud niet normaal! Dus die hou je nog te goed!quote:Op maandag 12 maart 2007 00:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Gaby heeft nu dr eigen topic, dus dat biedt een aantal opties:quote:Op maandag 12 maart 2007 00:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 maart 2007 00:01 schreef _gaby_ het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa dat bloemetje was prachtig! Jij was dat! Geweldig. Je zei dat je zenuwachtig was en dat je had gezien dat ik dat ook was!
Ik denk het ook. Dat Gaby Gaby is.quote:Op maandag 12 maart 2007 00:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gaby heeft nu dr eigen topic, dus dat biedt een aantal opties:
Gaby zegt tegen Huub dat ze dr eigen topic op fok heeft en daar zelf ook gezellig mee-post
Gaby zegt dat er een Gaby-topic is en dat iemand daar doet alsof zij het zelf is...
En met dat laatste als risico lijkt me niet dat je het hier heel lang gaat volhouden als je het niet echt zelf bent
Ergo: waarschijnlijk is Gaby gewoon Gaby![]()
Volgens mij heeft ze al gezegt op de streams tegen huub dat ze op fok post.quote:Op maandag 12 maart 2007 00:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gaby heeft nu dr eigen topic, dus dat biedt een aantal opties:Gaby zegt tegen Huub dat ze dr eigen topic op fok heeft en daar zelf ook gezellig mee-post Gaby zegt dat er een Gaby-topic is en dat iemand daar doet alsof zij het zelf is...
En met dat laatste als risico lijkt me niet dat je het hier heel lang gaat volhouden als je het niet echt zelf bent
quote:Op zondag 11 maart 2007 23:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Zullen we het : 'Stel hier je vragen aan klein zusje' topic openen ?
Had ik dat gezegd? Ik weet nog wel dat ik zei dat ik meelas maar posten op dit forum nietquote:Op maandag 12 maart 2007 00:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gaby heeft nu dr eigen topic, dus dat biedt een aantal opties:Gaby zegt tegen Huub dat ze dr eigen topic op fok heeft en daar zelf ook gezellig mee-post Gaby zegt dat er een Gaby-topic is en dat iemand daar doet alsof zij het zelf is...
Mogen we hieruit concluderen dat _gaby_ nu officieel is benoemd tot Gaby, voorzien van ruudpuntenel-echtheidskeurmerk?quote:Op maandag 12 maart 2007 00:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Respect Lieve Gaby. Mijn dank voor je reactie is groot. Je hoeft niks meer te zeggen. Ik aanbid je op mijn blote knietjes.
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |