Uhm....? We wilden toch met z'n allen een echte reallife-soap zonder inmengin van de redactie?! Beetje hypocriet om dit te vragen dan...quote:Op maandag 12 maart 2007 23:37 schreef farceman het volgende:
En die schijtlul van een brian brand ook nergens meer zijn vingers aan! Redactie treedt eens op tegen Brian ! Die lafbek
Dat was wel duidelijk jaquote:Op maandag 12 maart 2007 23:38 schreef Kinga het volgende:
Ik word ook een beetje moe van Huub.
Kleine jongens worden grootquote:Op maandag 12 maart 2007 23:42 schreef Haroula het volgende:
ik zie Huub nog als lulletje rozewater op de bank zitten toen Nath en Bart tegen hem tekeer gingen. Kijk Huupje nu zelf eens..
Ik vond het ook geen blij bericht voor Jaapquote:Op maandag 12 maart 2007 23:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als dit bedoelt was als hart onder de riem zijn die gasten niet goed bezig...
Ik vond het eerder een beetje deprimerend voor Japio![]()
quote:Op maandag 12 maart 2007 23:42 schreef BuffyJan het volgende:
Als je gaat schelden ga ik kwark eten!
Dat zal je leren Huub!![]()
Ik vond het nog lang duren...quote:Op maandag 12 maart 2007 23:42 schreef n1ek het volgende:
wat is die jonge snel opgefokt
En een hele grote voor Jaapquote:Op maandag 12 maart 2007 23:42 schreef petraa het volgende:
Het wordt tijd voor de toneelhaak voor Brianles.
Ja, die gaat hard aankomen.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:42 schreef BuffyJan het volgende:
Als je gaat schelden ga ik kwark eten!
Dat zal je leren Huub!![]()
nog steeds hetzelfde lulletje rozewater.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:42 schreef Haroula het volgende:
ik zie Huub nog als lulletje rozewater op de bank zitten toen Nath en Bart tegen hem tekeer gingen. Kijk Huupje nu zelf eens..
Huubje kon dat veel beter incaseren dan bolle Jaap en heeft daamee een hoop respect afgedwongen.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:42 schreef Haroula het volgende:
Zo'n slap en walgelijk persoon haalt gewoon het bloed onder je nagels vandaan.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:42 schreef n1ek het volgende:
wat is die jonge snel opgefokt
Brainless die is laf!quote:Op maandag 12 maart 2007 23:39 schreef Mika25 het volgende:
Brainless kijkt steeds naar beneden, of op z`n horloge...wat is die zwak in discussies zeg...Hij heeft geen enkele interesse in de discussie en laat Jaap al het vuile werk opknappen...
Als ik Cora was geweest had ik niet bestaan en was ik een geheime organisatie had ik kwader geweest over hoe hij met ze omging...quote:Op maandag 12 maart 2007 23:43 schreef Heathen het volgende:
Nogmaals, Cora vond het niet leuk dat Jaap naar andere vrouwen keek.
Het zit er wel echt uit...quote:Op maandag 12 maart 2007 23:44 schreef havefun het volgende:
Speelt Huub dit nou of is dit echt>?
exactquote:Op maandag 12 maart 2007 23:44 schreef droomkoningin het volgende:
ik kan het me wel voorstellen dat huub over de rooie raakt.. ze zitten echt tegen een muur aan te praten...
doodvermoeiend....
kwartier zendtijdquote:Op maandag 12 maart 2007 23:44 schreef havefun het volgende:
Jij bedankt voor het melden........quote:Op maandag 12 maart 2007 23:44 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Nou gaat ie eten, bedankt Huub
LOL en ik denk dat je daarin gelijk heb.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als ik Cora was geweest had ik niet bestaan en was ik een geheime organisatie had ik kwader geweest over hoe hij met ze omging...
het einde van het filmpje was Cora half in tranen ;-/quote:Op maandag 12 maart 2007 23:43 schreef Heathen het volgende:
Nogmaals, Cora vond het niet leuk dat Jaap naar andere vrouwen keek.
Das een feit.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:44 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Brainless die is laf!
Brainless die is laf!
Brainless die is laf olé olé!![]()
![]()
![]()
Eensch! Go Amanda!quote:Op maandag 12 maart 2007 23:44 schreef petraa het volgende:
De opmerking van Amanda naar Jaap die was geweldig.
Dat zal niet lukken..vrees ik..........quote:Op maandag 12 maart 2007 23:46 schreef Judah het volgende:
Volgens mij gaat Brian z'n slaap bewerkstelligen.
Ik vond Amandel anders wel scherp met dr opmerkingquote:Op maandag 12 maart 2007 23:45 schreef Mika25 het volgende:
Waardeloze discussie.
Sylvia was goed, Natasja was verrassend rustig, Huub was niet slecht, maar ging weer eens te ver. Eric, Amanda en Brainless waren een grote teleurstelling. Jaap stelt ook teleur, hij laat mensen ook niet uitpraten, net als Eric
Absoluut!quote:
Om ons te zieken...quote:Op maandag 12 maart 2007 23:46 schreef havefun het volgende:
Waarom is er in De Gouden Kooi altijd laat in de avond actie?
quote:Op maandag 12 maart 2007 23:45 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Jij bedankt voor het melden........![]()
Huub lulde hem compleet onder de tafel. De anderen kwamen daar niet in de buurt, ook Sylvia niet. Alleen toen Jaap wegliep begon hij kwaad te worden en dat was minder ja.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:45 schreef Mika25 het volgende:
Waardeloze discussie.
Sylvia was goed, Natasja was verrassend rustig, Huub was niet slecht, maar ging weer eens te ver. Eric, Amanda en Brainless waren een grote teleurstelling. Jaap stelt ook teleur, hij laat mensen ook niet uitpraten, net als Eric
quote:Op maandag 12 maart 2007 23:46 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik weet het, ben een zeikerd aant worden
Precies.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:47 schreef Katewalker het volgende:
Wat willen ze nu eigenlijk van Jaap? En wat wil Jaap van HES? Waar gaat dit over?
Ze kunnen uren lullen en verwijten maken maar er verandert echt niks. Jaap zal nooit maatjes worden met HES ( hij haat ze) en HES irriteren zich aan hem en willlen Jaap weg hebben.
Natasia en Brian dulden Jaap omdat ze hem nodig hebben.
Amanda wil ook niks van Jaap.
Ik haat dit soort nutteloze gesprekken. Zo enorm destructief en leidt alleen maar tot meer boosheid bij beide partijen.![]()
Ok, die laatste opmerking was raak. Maar de eerste 14 minute probeerde ze constant door alles heen te bleren.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:46 schreef BuffyJan het volgende:
Ik vond Amandel anders wel scherp met dr opmerking![]()
Dan is die altijd in de meerderheid.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:47 schreef mootie het volgende:
waarom moet jaap nou altijd 1 op 1......
het was alleen een video boodschapquote:Op maandag 12 maart 2007 23:47 schreef Veulen het volgende:
Zeg zei natasia nou dat ze naar bed ging? Dus geen stemming vanavond? (Of heb ik dat gemist?)
Alsof hij het dan wél wint...quote:Op maandag 12 maart 2007 23:47 schreef mootie het volgende:
alles is gespeeld ze hebben allemaal beperkingen opgelegd gekregen. Het is gewoon erg nep aan het woorden en de redactie laat steeds meer steken vallenquote:Op maandag 12 maart 2007 23:44 schreef havefun het volgende:
Ja ze is moequote:Op maandag 12 maart 2007 23:47 schreef Veulen het volgende:
Zeg zei natasia nou dat ze naar bed ging? Dus geen stemming vanavond? (Of heb ik dat gemist?)
Lijkt me ook deel van het spel........ Jaap opfokken.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:47 schreef Katewalker het volgende:
Wat willen ze nu eigenlijk van Jaap? En wat wil Jaap van HES? Waar gaat dit over?
Ze kunnen uren lullen en verwijten maken maar er verandert echt niks. Jaap zal nooit maatjes worden met HES ( hij haat ze) en HES irriteren zich aan hem en willlen Jaap weg hebben.
Natasia en Brian dulden Jaap omdat ze hem nodig hebben.
Amanda wil ook niks van Jaap.
Ik haat dit soort nutteloze gesprekken. Zo enorm destructief en leidt alleen maar tot meer boosheid bij beide partijen.![]()
Videoboodschapje........quote:Op maandag 12 maart 2007 23:47 schreef Veulen het volgende:
schaapswatte?quote:Op maandag 12 maart 2007 23:48 schreef havefun het volgende:
Huub is echt een wolf in schaapskeleren
dan kan hij fysiek geweld uitlokkenquote:Op maandag 12 maart 2007 23:47 schreef mootie het volgende:
Denk dat DGK_REDAKTIE een hartaanval heeft nu. Een discussie waarin Sylvia verreweg de sterkste wasquote:Op maandag 12 maart 2007 23:48 schreef LoveProfusion het volgende:
Sylvia"ben ik wel een goede figurante?" haha
Toch wel cola LIGHT he?quote:Op maandag 12 maart 2007 23:48 schreef Heathen het volgende:
Hoppa halve liter cola weg.
En waar we brainles dus helemaal niet meer horen in de discussies.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:49 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Denk dat DGK_REDAKTIE een hartaanval heeft nu. Een discussie waarin Sylvia verreweg de sterkste wasWie had dat ook gedacht. Maar Jaap is dus eindelijk een persoon die weet haar oprecht kwaad te maken, Natasja heeft daarin gefaald de afgelopen 5 maanden...
Met de hulp van 87 tentstokken, wellicht.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:49 schreef LoveProfusion het volgende:
Kan Jaap technisch gezien Cora penetreren?
Nah...eerst gaat ie effe slijmen bij Jaap van "Je hebt je sterk verweerd" etc, en dan gaan ie nog effe Huub bashen...en dan pas gaat ie slapen...quote:Op maandag 12 maart 2007 23:46 schreef Judah het volgende:
Volgens mij gaat Brian z'n slaap bewerkstelligen.
Neem nou voortaan 3 seconden de tijd om je kleine berichtjes door te lezen, dan kan je de spelfoutjes d'r makkelijk uit halen....quote:
Ik wil daar niet over nadenkenquote:Op maandag 12 maart 2007 23:49 schreef LoveProfusion het volgende:
Dàt is bijzaak...quote:Op maandag 12 maart 2007 23:49 schreef LoveProfusion het volgende:
? hou eens op man anders ga ik kwark etenquote:Op maandag 12 maart 2007 23:49 schreef LoveProfusion het volgende:
Nee en daarom gaat hij ook afvallenquote:Op maandag 12 maart 2007 23:49 schreef LoveProfusion het volgende:
Ja, maar het probleem is dat Huub minstens twee liter alcohol nodig heeft om zijn mond open te trekken en dat werkt niet op lange termijn.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:47 schreef My_ het volgende:
[..]
Absoluut!
Elke bewoner weet dat als hij hier z'n bek open trekt het hoogstwaarschijnlijk op TV komt!
Dat neemt niet weg dat ik denk dat de bewoners echt wel hun eigen mening hier dumpen...
Schapen en koalaberen?quote:Op maandag 12 maart 2007 23:50 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[quote]Op maandag 12 maart 2007 23:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
schaapswatte?
![]()
[/quote
Schaapskoalere (=Amsterdams)
kan hij echt nietquote:Op maandag 12 maart 2007 23:49 schreef noekje het volgende:
Huub gaat z'n mond houden.
Jaap zei volgensmij dat ze langs zou komen .. dat word nog wat samen in de nacht in bedquote:
Willen we dat weten?quote:Op maandag 12 maart 2007 23:49 schreef LoveProfusion het volgende:
Mag ze meteen blijven slapen dan?quote:Op maandag 12 maart 2007 23:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jaap zei volgensmij dat ze langs zou komen .. dat word nog wat samen in de nacht in bed
.. of niet
Mona zal wel blij zijn met Jaap als uithangbord voor Optimel-producten.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:51 schreef Pavement het volgende:
[..]
? hou eens op man anders ga ik kwark eten
Liever niet hoor, wat mij betreft. Niemand weet Jaap zo in 1 zin weg te zetten als Huub. Alleen heeft Jaap dat lang niet altijd in de gaten.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:51 schreef Mani89 het volgende:
Huub je zou toch even je smoel houden .. doen graag
Waaromquote:Op maandag 12 maart 2007 23:52 schreef kissa het volgende:
En Braaain heeft zijn gitaar maar weer eens gepakt
Hij gaf mensen niet de kans om terug te praten en bleef zelfs door Sylvia heen blaten, hij hield pas op toen Sylvia haar stem verhefte tegen Huub. Huub moet gewoon leren om niet meteen te schelden in een discussie.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:47 schreef scanman01 het volgende:
Huub lulde hem compleet onder de tafel.
Huub is nog scherper als hij geen alcohol op heeftquote:Op maandag 12 maart 2007 23:51 schreef Sammy-S het volgende:
[..]
Ja, maar het probleem is dat Huub minstens twee liter alcohol nodig heeft om zijn mond open te trekken en dat werkt niet op lange termijn.
echt cutequote:Op maandag 12 maart 2007 23:52 schreef kissa het volgende:
En Braaain heeft zijn gitaar maar weer eens gepakt
Nou niet gaan mierenneuken hoor over een lettertje teveel of te weinigquote:Op maandag 12 maart 2007 23:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Neem nou voortaan 3 seconden de tijd om je kleine berichtjes door te lezen, dan kan je de spelfoutjes d'r makkelijk uit halen....
Nou ja, hij deed uiteindelijk wel z'n zonnebril op en dat is best stijlvol in sommige kringen.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:54 schreef Borga het volgende:
Nee, aftrekken in de JAKKOESSIE is echt heel veel stijl
oja shitquote:Op maandag 12 maart 2007 23:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mag ze meteen blijven slapen dan?
Die Japio heeft echt niet zoveel CP hoor...
Ik kijk liever naar een rukkende Eric dan naar een Japio die in zijn eigen kots zit te badderen...quote:Op maandag 12 maart 2007 23:54 schreef Borga het volgende:
Ik ben voor een kaakklem, zowel voor de kijkers als voor Japio een uitkomstquote:Op maandag 12 maart 2007 23:54 schreef Veulen het volgende:
Ik luister nu 10 minuten... En ik ben die jaap al helemaal zat. Man kan iemand die vent afplakken...
Mwah. Ik vind het toch vaak een beetje middelbare school-niveau hoor. Veel makkelijk gescheld ook. Huub kán het wel, maar hij is een stuk sterker als hij rustig blijft en niet in de spotlight-rol kruipt.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Liever niet hoor, wat mij betreft. Niemand weet Jaap zo in 1 zin weg te zetten als Huub. Alleen heeft Jaap dat lang niet altijd in de gaten.
Ja, maar ik weet niet of ie het lang vol kan houden.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:54 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Huub is nog scherper als hij geen alcohol op heeft
Juh hep god Vurdommuh heullemaal geliek Geevt muh nou cheen tschoerriequote:Op maandag 12 maart 2007 23:54 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nou niet gaan mierenneuken hoor over een lettertje teveel of te weinig![]()
Niemand doet hier mee aan het Groot Nederlands Dictee
Hij had net gesport en gedoucht en dan ook nog eens dit..quote:Op maandag 12 maart 2007 23:54 schreef Suikeroom het volgende:
Jaap is rood
Teaser!quote:Op maandag 12 maart 2007 23:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar een rukkende Eric dan naar een Japio die in zijn eigen kots zit te badderen...
Oh nee wacht, ik kijk liever naar Syl![]()
Zodra Huub der weeris doorheen blert schiet Jaap in de verdediging .. ik wil eindelijk wel is een NORMAAL gesprek met die jongen zien.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Liever niet hoor, wat mij betreft. Niemand weet Jaap zo in 1 zin weg te zetten als Huub. Alleen heeft Jaap dat lang niet altijd in de gaten.
Och, het begon me op te vallen...quote:Op maandag 12 maart 2007 23:54 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nou niet gaan mierenneuken hoor over een lettertje teveel of te weinig![]()
Niemand doet hier mee aan het Groot Nederlands Dictee
Hebben ze die buitenbadkuip trouwens al uitgebaggerd?quote:Op maandag 12 maart 2007 23:54 schreef Borga het volgende:
Klopt helemaal, en daarin heeft ie in Sylvia dus een hele goeie.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:54 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Hij gaf mensen niet de kans om terug te praten en bleef zelfs door Sylvia heen blaten, hij hield pas op toen Sylvia haar stem verhefte tegen Huub. Huub moet gewoon leren om niet meteen te schelden in een discussie.
Huub zonder Sylvia wordt dan ook een drama, en dat weet Huub.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:56 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Klopt helemaal, en daarin heeft ie in Sylvia dus een hele goeie.
Ja, ze hebben alles op kweek gezet voor nader onderzoek...quote:Op maandag 12 maart 2007 23:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hebben ze die buitenbadkuip trouwens al uitgebaggerd?![]()
Brian mag z'n gitaar en vlieglessen wel houden. Laat hem z'n pillen maar eens inleverenquote:Op maandag 12 maart 2007 23:57 schreef Lieve het volgende:
Toneelhaak voor brian idd. Laat hem maar net als Sylvia inleveren. Sylvia haar paaldansen, brian zijn gitaar. Sylvia rijlessen, brian vlieglessen.
Ik zeg inleveren die handel! Hij is slappe beeldvulling zonder inhoud.
Wat mij betreft mag ie zich volgooien met die pillen en vervolgens tijdens zijn vliegles uit het vliegtuig springen, met zijn gitaar als parachute.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:58 schreef Judah het volgende:
[..]
Brian mag z'n gitaar en vlieglessen wel houden. Laat hem z'n pillen maar eens inleveren
Zeg heb je de discussie inhoudelijk ook wel gevolgd? Het is niet gemakkelijk om tegen een muur aan te praten. Wat is het voor onzin dat discussies maar goed gekoeld moeten blijven - retesaai.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zodra Huub der weeris doorheen blert schiet Jaap in de verdediging .. ik wil eindelijk wel is een NORMAAL gesprek met die jongen zien.
Yes, laat hem maar eens flink flippen die sukkel.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:58 schreef Judah het volgende:
[..]
Brian mag z'n gitaar en vlieglessen wel houden. Laat hem z'n pillen maar eens inleveren
quote:Op maandag 12 maart 2007 23:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag ie zich volgooien met die pillen en vervolgens tijdens zijn vliegles uit het vliegtuig springen, met zijn gitaar als parachute.
Zijn gitaar niet, die wil op zwemles, die smeekt om zwemles. Brian geeft de gitaar geen zwemles en de rest mag er niet aankomen. Dus WEG met de gitaar!quote:Op maandag 12 maart 2007 23:58 schreef Judah het volgende:
[..]
Zal ook wel weer van korte duur zijn...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:00 schreef Inca het volgende:
zo die del is mooi over gelopen naar het andere kamp
Geen idee...wat mij alleen nog wel bijstaatvan die ene dronken bui van Jaap is dat hij toen zei dat hij het "op zijn hondjes" maar een paar seconden kon volhouden. Daarom vond hij het relaxter als een vrouwtje hem pijpte...kon hij liggen en niks doen :Squote:Op maandag 12 maart 2007 23:49 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag ie zich volgooien met die pillen en vervolgens tijdens zijn vliegles uit het vliegtuig springen, met zijn gitaar als parachute.
[..]
Veranderlijk als het weer.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zal ook wel weer van korte duur zijn...
Ze zal last hebben van d'r maandelijkse.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:00 schreef Inca het volgende:
Of eventueel iets eten...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:01 schreef Marije het volgende:
[..]
Geen idee...wat mij alleen nog wel bijstaatvan die ene dronken bui van Jaap is dat hij toen zei dat hij het "op zijn hondjes" maar een paar seconden kon volhouden. Daarom vond hij het relaxter als een vrouwtje hem pijpte...kon hij liggen en niks doen :S
Zo de wind waait, waait haar rokje (of zoiets)quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zal ook wel weer van korte duur zijn...
Lol, dat heb ik ook geprobeerd te visualiseren, maar als hij een stijve krijgt ligt'ie verborgen tussen de lappen en hoe hij bij Cora kan komen is mij een absoluut raadsel.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:49 schreef LoveProfusion het volgende:
Met die kampen wisselt ze net zovaak als met beddenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:00 schreef Inca het volgende:
Ik heb er ook van genoten omdat ik Jaap heel erg haat .. maar deze eindeloze discussies die echt NERGENS op uit komen heb ik genoeg van, als hij gewoon zo rustig met Eric praat kan hij zeggen wat hij wil zeggen en vind i kveel fijner om aan te horenquote:Op maandag 12 maart 2007 23:59 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zeg heb je de discussie inhoudelijk ook wel gevolgd? Het is niet gemakkelijk om tegen een muur aan te praten. Wat is het voor onzin dat discussies maar goed gekoeld moeten blijven - retesaai.
Dan komen ze kampen tekort.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:02 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Met die kampen wisselt ze net zovaak als met bedden
Moet hij wel bewerkstelligen dat hij net boven mama haar huisje vliegt...quote:Op maandag 12 maart 2007 23:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:02 schreef Mika25 het volgende:
Grappig...Brainless gaat zich nu verdediging. Zijn argument is "het is nutteloos om deze discussie aan te gaan, dus ik doe er maar niet aan mee"... Zei Sylvia dat ook niet altijd een tijd geleden?
Kotst ff meequote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
De rat heeft het over OUWE KOEIEN UIT DE SLOOT. Krachttermen schieten me nu tekort.![]()
Ze neuken toch ook nog steeds? ( of doen daar een poging toe, Iets in die richting zeg maar)quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:02 schreef robert2006 het volgende:
amanda blijft brian backen
Mwah, ik had ondertussen bedacht dat het het beste boven het IJsselmeer kon gebeuren, om onschuldige slachtoffers te voorkomen, maar jouw idee bevalt me ook welquote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:03 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Moet hij wel bewerkstelligen dat hij net boven mama haar huisje vliegt...![]()
![]()
waar is je blauwe lucht gebleven?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:01 schreef Marije het volgende:
[..]
Geen idee...wat mij alleen nog wel bijstaatvan die ene dronken bui van Jaap is dat hij toen zei dat hij het "op zijn hondjes" maar een paar seconden kon volhouden. Daarom vond hij het relaxter als een vrouwtje hem pijpte...kon hij liggen en niks doen :S
Juist dat laatste stukje was al weer retesaai.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb er ook van genoten omdat ik Jaap heel erg haat .. maar deze eindeloze discussies die echt NERGENS op uit komen heb ik genoeg van, als hij gewoon zo rustig met Eric praat kan hij zeggen wat hij wil zeggen en vind i kveel fijner om aan te horen
Oude koeien...dat is was ook een reden waarom Sylvia een hekel aan discussies hadquote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
De rat heeft het over OUWE KOEIEN UIT DE SLOOT. Krachttermen schieten me nu tekort.![]()
Mag hij daarvoor terug komen dan?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:07 schreef F1reB1rd het volgende:
Over 11 maanden huwelijk Jaap Cora in DGK
http://www.kingjaap.nl/quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:07 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
heeft iemand het adres van jaaps weblog?
Oh?? Ex-bewoners kunnen ook in DGK trouwen??quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:07 schreef F1reB1rd het volgende:
Over 11 maanden huwelijk Jaap Cora in DGK
maar dat komt (zoals vele al hebben gezegd) omdat hij ZON FOCKING BORD VOOR ZIJN KOP HEEFT !@!@!@!@!@!@!@quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
Japio zegt dat Cora helemaal super is. Voor zover ik het heb kunnen bekijken zat ze er helemaal doorheen![]()
Ware liefdequote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:08 schreef Lieve het volgende:
Ze kennen elkaar DRIE WEKEN??
Ik geloof nooit dat Hupert al die troep in zijn huis wil...en al helemaal niet van Japioquote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh?? Ex-bewoners kunnen ook in DGK trouwen??
Mag Nena dan de trouwerij regelen??
Ze kenden elkaar 4 maanden maar hadden pas 3 weken daarvan een echte relatiequote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:08 schreef Lieve het volgende:
zie je het voor je .. Jaap met een partner in 1 huis voor de rest van zijn leven of ehm .. jaap met KINDERENquote:
Natte droom voor fastfoodketens...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
zie je het voor je .. Jaap met een partner in 1 huis voor de rest van zijn leven of ehm .. jaap met KINDEREN
Mwah, als Nena de weddingplanner mag zijn..... dan moet ze voor de trouwerij vast heel vaak op locatie langskomen, daar zal Huub geen moeite mee hebbenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:09 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik geloof nooit dat Hupert al die troep in zijn huis wil...en al helemaal niet van Japio
inddquote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:11 schreef koppiesoep het volgende:
Huub hou nou eens op met dat eeuwige "Ik hauw ervan"".Fan van Gerard Joling?
Nee, ze hadden drie weken verkering, toen Jaap het huis in ging. Ze kenden elkaar al VIER MAANDEN! Dus dat is een solide basis om te trouwen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:08 schreef Lieve het volgende:
De aanhouder wintquote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:11 schreef Missy_1974 het volgende:
natas: of zal ik ......
Brian Nee
die bitch wil weer bij hem slapen, en stug elke dag proberen, LOL
Net zo lang tot het leuk is!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:11 schreef koppiesoep het volgende:
Huub hou nou eens op met dat eeuwige "Ik hauw ervan"".Fan van Gerard Joling?
Hoe beter je elkaar kent hoe kleiner de kans dat je nog wilt trouwenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, ze hadden drie weken verkering, toen Jaap het huis in ging. Ze kenden elkaar al VIER MAANDEN! Dus dat is een solide basis om te trouwen.![]()
Ze luistert goed naar mama. Gaat het nog iets worden?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:11 schreef robert2006 het volgende:
amanda gaat douchen, moet van mama
Ach ja, je bent jong en je doet wat doms.... ze zullen de eersten niet zijnquote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, ze hadden drie weken verkering, toen Jaap het huis in ging. Ze kenden elkaar al VIER MAANDEN! Dus dat is een solide basis om te trouwen.![]()
ach als aman een keer dronke bij huub en eric in bed ligt kan kindje brian lekker bij mama slapenquote:
Palma lult alles na van anderen dus niks ode aan haarquote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:13 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Net zo lang tot het leuk is!
Ik seg ik hou der fan!
(en volgens mij is dat als een soort ode aan Palma)
Hij ligt nu al naast Natasia...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:14 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
ach als aman een keer dronke bij huub en eric in bed ligt kan kindje brian lekker bij mama slapen
(mag ie wel een knoop in ze lul leggen want natas zal hem wel stiekum aanranden)
Als zelfs Brian en Natasia zeggen dat ze stinkt...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:15 schreef Myriam1978 het volgende:
Doucht dus Amanda bijna nooit? Het was geen geintje?
En als ze al doucht dan wast ze eigenlijk nietsquote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:15 schreef Myriam1978 het volgende:
Doucht dus Amanda bijna nooit? Het was geen geintje?
En Nena douchte altijd met haar bikini aan...ook niet bepaald frisquote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als zelfs Brian en Natasia zeggen dat ze stinkt...![]()
Eindelijk is hij eerlijk. Valt ook niet mee als je zo'n valse hond bent.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:18 schreef Myriam1978 het volgende:
Zo is Brian lekker lelijk tegen Amanda...
En dat heeft ze niet, dus waarschijnlijk probeert ze het vannacht gewoon weer...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:19 schreef Yollie het volgende:
Als ze nu nog iets met hem doet heeft ze echt geen zelfrespect.
Brian vernedert haar altijd in het openbaar en ze staat er altijd stom bij te lachen alsof hij grapjes maaktquote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:18 schreef Myriam1978 het volgende:
Zo is Brian lekker lelijk tegen Amanda...
die uiersquote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:17 schreef PumaStreamer het volgende:
ze zijn gewoon alle drie goor...met zijn sexy black chocolate..nou kan me die ene naakt foto van tas hier nog wel herrinneren..te goor voor woorden gewoon
Nee, maar ze wil sex met hem, hij veel minder dan zij. Onlangs smeekte ze hem bijnaquote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:22 schreef Missy_1974 het volgende:
brian is wel erg grof aan het worden, maargoed domme doos blijft lachen
maargoed ze zal wel naar SHE trekken en brian links laten liggen hoop ik want ze zal wel niet trappen zoals nena denk ik
Laf als hij is heeft hij zijn frustraties van de discussie opgespaard voor Amanda.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:20 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Brian vernedert haar altijd in het openbaar en ze staat er altijd stom bij te lachen alsof hij grapjes maakt
Heeft waarschijnlijk al zijn pillen achterover geslagen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:20 schreef Myriam1978 het volgende:
Wat heeft Brian een lollige mood opeens....
Of hij is gewoon een vuile rat met een kwaadaardig karakterquote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:22 schreef daWeasel het volgende:
Brain is weer para brodder aan het worden met zijn rare lachjes. Hij heeft volgens mij een soort MPD.(Multiple Personality Disorder)
precies wat ik al zei .. zij heeft hetzelfde als die zus van haar (het niks kwalijk nemen van haar meppende vriendje).quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:22 schreef Missy_1974 het volgende:
brian is wel erg grof aan het worden, maargoed domme doos blijft lachen
Het is idd een beetje een vreemde houding om een goed gesprek te hebben...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:24 schreef Prosac het volgende:
je zou toch denken dat Natasia en Brain met elkaar aan het zoenen zijn
Ach, hij heeft zelf zijn vrienden uitgekozen hoor.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:24 schreef Dogga het volgende:
zielig voor jaap..brian ging ff een drankje halen zei hij.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:25 schreef yellowfirst het volgende:
Zal niet lang meer duren dat Natasia en Brian elkaar nemen![]()
![]()
vraag ik me af want ze heeft wel temprament, dus die flipt nog wel als brian zo blijft, maargoed wellicht is ze zo dom dat ze het niet eens zietquote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
precies wat ik al zei .. zij heeft hett net als die zus (het niks kwalijk nemen van haar meppende vriendje).
ze pikt alles van die rat
Ja geweldig hè, je zou bijna denken dat heel universitair opgeleid Nederland kijkt...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:24 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Of hij is gewoon een vuile rat met een kwaadaardig karakter
Ik blijf me verbazen hoeveel FOKkers er zijn die afgestudeerd zijn als psycholoog
Kan ze beter wat speeltjes bestellen uit de catalogus van Pabo. Die zijn niet zo smerig.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:23 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nee, maar ze wil sex met hem, hij veel minder dan zij. Onlangs smeekte ze hem bijna![]()
Brian ligt tussen Natasia en Amanda in.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:26 schreef Prospera het volgende:
Ligt zdngmw nu tussen Amanda en Brian in?
Als je in die houding lig denk je niet aan een goed gesprek iddquote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is idd een beetje een vreemde houding om een goed gesprek te hebben...
Op dit moment ligt Brian op Natasia... waar Amanda in dat verhaal is, is me nog niet duidelijk.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:26 schreef Prospera het volgende:
Ligt zdngmw nu tussen Amanda en Brian in?
Zelfs niet als je ze 2e hands binnen krijgt...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Kan ze beter wat speeltjes bestellen uit de catalogus van Pabo. Die zijn niet zo smerig.
Hehehe, nee hoor , google doet wonderen,,,quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:24 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ik blijf me verbazen hoeveel FOKkers er zijn die afgestudeerd zijn als psycholoog
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:24 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Zijn het er drie ? Dat had ik nog nie gezien...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Brian ligt tussen Natasia en Amanda in.![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zelfs niet als je ze 2e hands binnen krijgt...
Dan ligt Amanda ernaastquote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Op dit moment ligt Brian op Natasia... waar Amanda in dat verhaal is, is me nog niet duidelijk.
Dat is buitenlands Nederlands. Begrijp dat dan toch !quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:29 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Brian:Waarom zegt iedereen die vraag tegen mij?
Daar zegt hij toch een goeie vraag?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:29 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Brian:Waarom zegt iedereen die vraag tegen mij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |