Juist dat laatste stukje was al weer retesaai.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb er ook van genoten omdat ik Jaap heel erg haat .. maar deze eindeloze discussies die echt NERGENS op uit komen heb ik genoeg van, als hij gewoon zo rustig met Eric praat kan hij zeggen wat hij wil zeggen en vind i kveel fijner om aan te horen
Oude koeien...dat is was ook een reden waarom Sylvia een hekel aan discussies hadquote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
De rat heeft het over OUWE KOEIEN UIT DE SLOOT. Krachttermen schieten me nu tekort.![]()
Mag hij daarvoor terug komen dan?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:07 schreef F1reB1rd het volgende:
Over 11 maanden huwelijk Jaap Cora in DGK
http://www.kingjaap.nl/quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:07 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
heeft iemand het adres van jaaps weblog?
Oh?? Ex-bewoners kunnen ook in DGK trouwen??quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:07 schreef F1reB1rd het volgende:
Over 11 maanden huwelijk Jaap Cora in DGK
maar dat komt (zoals vele al hebben gezegd) omdat hij ZON FOCKING BORD VOOR ZIJN KOP HEEFT !@!@!@!@!@!@!@quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
Japio zegt dat Cora helemaal super is. Voor zover ik het heb kunnen bekijken zat ze er helemaal doorheen![]()
Ware liefdequote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:08 schreef Lieve het volgende:
Ze kennen elkaar DRIE WEKEN??
Ik geloof nooit dat Hupert al die troep in zijn huis wil...en al helemaal niet van Japioquote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh?? Ex-bewoners kunnen ook in DGK trouwen??
Mag Nena dan de trouwerij regelen??
Ze kenden elkaar 4 maanden maar hadden pas 3 weken daarvan een echte relatiequote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:08 schreef Lieve het volgende:
zie je het voor je .. Jaap met een partner in 1 huis voor de rest van zijn leven of ehm .. jaap met KINDERENquote:
Natte droom voor fastfoodketens...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
zie je het voor je .. Jaap met een partner in 1 huis voor de rest van zijn leven of ehm .. jaap met KINDEREN
Mwah, als Nena de weddingplanner mag zijn..... dan moet ze voor de trouwerij vast heel vaak op locatie langskomen, daar zal Huub geen moeite mee hebbenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:09 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik geloof nooit dat Hupert al die troep in zijn huis wil...en al helemaal niet van Japio
inddquote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:11 schreef koppiesoep het volgende:
Huub hou nou eens op met dat eeuwige "Ik hauw ervan"".Fan van Gerard Joling?
Nee, ze hadden drie weken verkering, toen Jaap het huis in ging. Ze kenden elkaar al VIER MAANDEN! Dus dat is een solide basis om te trouwen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:08 schreef Lieve het volgende:
De aanhouder wintquote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:11 schreef Missy_1974 het volgende:
natas: of zal ik ......
Brian Nee
die bitch wil weer bij hem slapen, en stug elke dag proberen, LOL
Net zo lang tot het leuk is!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:11 schreef koppiesoep het volgende:
Huub hou nou eens op met dat eeuwige "Ik hauw ervan"".Fan van Gerard Joling?
Hoe beter je elkaar kent hoe kleiner de kans dat je nog wilt trouwenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, ze hadden drie weken verkering, toen Jaap het huis in ging. Ze kenden elkaar al VIER MAANDEN! Dus dat is een solide basis om te trouwen.![]()
Ze luistert goed naar mama. Gaat het nog iets worden?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:11 schreef robert2006 het volgende:
amanda gaat douchen, moet van mama
Ach ja, je bent jong en je doet wat doms.... ze zullen de eersten niet zijnquote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, ze hadden drie weken verkering, toen Jaap het huis in ging. Ze kenden elkaar al VIER MAANDEN! Dus dat is een solide basis om te trouwen.![]()
ach als aman een keer dronke bij huub en eric in bed ligt kan kindje brian lekker bij mama slapenquote:
Palma lult alles na van anderen dus niks ode aan haarquote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:13 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Net zo lang tot het leuk is!
Ik seg ik hou der fan!
(en volgens mij is dat als een soort ode aan Palma)
Hij ligt nu al naast Natasia...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:14 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
ach als aman een keer dronke bij huub en eric in bed ligt kan kindje brian lekker bij mama slapen
(mag ie wel een knoop in ze lul leggen want natas zal hem wel stiekum aanranden)
Als zelfs Brian en Natasia zeggen dat ze stinkt...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:15 schreef Myriam1978 het volgende:
Doucht dus Amanda bijna nooit? Het was geen geintje?
En als ze al doucht dan wast ze eigenlijk nietsquote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:15 schreef Myriam1978 het volgende:
Doucht dus Amanda bijna nooit? Het was geen geintje?
En Nena douchte altijd met haar bikini aan...ook niet bepaald frisquote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als zelfs Brian en Natasia zeggen dat ze stinkt...![]()
Eindelijk is hij eerlijk. Valt ook niet mee als je zo'n valse hond bent.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:18 schreef Myriam1978 het volgende:
Zo is Brian lekker lelijk tegen Amanda...
En dat heeft ze niet, dus waarschijnlijk probeert ze het vannacht gewoon weer...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:19 schreef Yollie het volgende:
Als ze nu nog iets met hem doet heeft ze echt geen zelfrespect.
Brian vernedert haar altijd in het openbaar en ze staat er altijd stom bij te lachen alsof hij grapjes maaktquote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:18 schreef Myriam1978 het volgende:
Zo is Brian lekker lelijk tegen Amanda...
die uiersquote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:17 schreef PumaStreamer het volgende:
ze zijn gewoon alle drie goor...met zijn sexy black chocolate..nou kan me die ene naakt foto van tas hier nog wel herrinneren..te goor voor woorden gewoon
Nee, maar ze wil sex met hem, hij veel minder dan zij. Onlangs smeekte ze hem bijnaquote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:22 schreef Missy_1974 het volgende:
brian is wel erg grof aan het worden, maargoed domme doos blijft lachen
maargoed ze zal wel naar SHE trekken en brian links laten liggen hoop ik want ze zal wel niet trappen zoals nena denk ik
Laf als hij is heeft hij zijn frustraties van de discussie opgespaard voor Amanda.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:20 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Brian vernedert haar altijd in het openbaar en ze staat er altijd stom bij te lachen alsof hij grapjes maakt
Heeft waarschijnlijk al zijn pillen achterover geslagen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:20 schreef Myriam1978 het volgende:
Wat heeft Brian een lollige mood opeens....
Of hij is gewoon een vuile rat met een kwaadaardig karakterquote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:22 schreef daWeasel het volgende:
Brain is weer para brodder aan het worden met zijn rare lachjes. Hij heeft volgens mij een soort MPD.(Multiple Personality Disorder)
precies wat ik al zei .. zij heeft hetzelfde als die zus van haar (het niks kwalijk nemen van haar meppende vriendje).quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:22 schreef Missy_1974 het volgende:
brian is wel erg grof aan het worden, maargoed domme doos blijft lachen
Het is idd een beetje een vreemde houding om een goed gesprek te hebben...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:24 schreef Prosac het volgende:
je zou toch denken dat Natasia en Brain met elkaar aan het zoenen zijn
Ach, hij heeft zelf zijn vrienden uitgekozen hoor.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:24 schreef Dogga het volgende:
zielig voor jaap..brian ging ff een drankje halen zei hij.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:25 schreef yellowfirst het volgende:
Zal niet lang meer duren dat Natasia en Brian elkaar nemen![]()
![]()
vraag ik me af want ze heeft wel temprament, dus die flipt nog wel als brian zo blijft, maargoed wellicht is ze zo dom dat ze het niet eens zietquote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
precies wat ik al zei .. zij heeft hett net als die zus (het niks kwalijk nemen van haar meppende vriendje).
ze pikt alles van die rat
Ja geweldig hè, je zou bijna denken dat heel universitair opgeleid Nederland kijkt...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:24 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Of hij is gewoon een vuile rat met een kwaadaardig karakter
Ik blijf me verbazen hoeveel FOKkers er zijn die afgestudeerd zijn als psycholoog
Kan ze beter wat speeltjes bestellen uit de catalogus van Pabo. Die zijn niet zo smerig.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:23 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nee, maar ze wil sex met hem, hij veel minder dan zij. Onlangs smeekte ze hem bijna![]()
Brian ligt tussen Natasia en Amanda in.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:26 schreef Prospera het volgende:
Ligt zdngmw nu tussen Amanda en Brian in?
Als je in die houding lig denk je niet aan een goed gesprek iddquote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is idd een beetje een vreemde houding om een goed gesprek te hebben...
Op dit moment ligt Brian op Natasia... waar Amanda in dat verhaal is, is me nog niet duidelijk.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:26 schreef Prospera het volgende:
Ligt zdngmw nu tussen Amanda en Brian in?
Zelfs niet als je ze 2e hands binnen krijgt...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Kan ze beter wat speeltjes bestellen uit de catalogus van Pabo. Die zijn niet zo smerig.
Hehehe, nee hoor , google doet wonderen,,,quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:24 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ik blijf me verbazen hoeveel FOKkers er zijn die afgestudeerd zijn als psycholoog
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:24 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Zijn het er drie ? Dat had ik nog nie gezien...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Brian ligt tussen Natasia en Amanda in.![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zelfs niet als je ze 2e hands binnen krijgt...
Dan ligt Amanda ernaastquote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Op dit moment ligt Brian op Natasia... waar Amanda in dat verhaal is, is me nog niet duidelijk.
Dat is buitenlands Nederlands. Begrijp dat dan toch !quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:29 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Brian:Waarom zegt iedereen die vraag tegen mij?
Daar zegt hij toch een goeie vraag?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:29 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Brian:Waarom zegt iedereen die vraag tegen mij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |